Trecere motor din 1.4 in 1.6mpi, upgrade motor standard, fara chiptuning :)
![]() ![]() ![]() |
Trecere motor din 1.4 in 1.6mpi, upgrade motor standard, fara chiptuning :)
razvanamza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#33
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Eu înțeleg că vrei să faci bici ...dar să și pocnească?
|
--------------------
.
.
.
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Pai mai baieti, eu zic transformare voi ziceti schimbare. Deci repet: Cum MODiFiC 1.4 sa fie 1.6? PUNCT.
This post has been edited by razvanamza: 6 Jan 2010, 00:14 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#35
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
tu nu vezi ca nimeni nu stie , toti sunt pe langa subiect si daca are cineva idee nu o sa zica stai linistit.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o sa zica dar pe bani, informatia costa, daca s-ar zice asa in gura mare si-ar face toti din 1.4 1.6 ca e destul de simplu, la fel sa mai pui 8 valve si uzina nu vrea lucrul asta, ca nu va mai vinde 1.6 in 8 v si 16 v!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai cum sa modifici..........
Schimbi pistoanele, arborele si scrii un soft de 1.6. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Modificare primim, dar sa nu se schimbe nimic. Chiulasa e identica, bielele la fel, arborele cu came am impresia insa ca e diferit, arborele cotit si pistoanele sunt problema. Iei si o colectie antidemaraj de pe un 1,6 si gata treaba.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#39
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Tu pana la urma ce vrei sa faci?
Sa cresti cilindreea motorului tau? De la 1.4 la 1.6 tot discuta oamenii pe aici. Mai sus de 1,6 ai mai multe solutii: 1) Cresti cursa si mai mult, adica arbore cotit cu "manivele" mai mari, biele mai lungi, pistoane cu gaura mai sus si in felul asta cresti mai mult cuplul decat puterea si vei atinge mai greu turatii mai mari. 2) Cresti diametrul pistoanelor, ceea ce presupune alezare bloc, pistoane speciale cu segmenti, prelucrare chiulasa. 3) Cumperi un motor de 1,8/125CP de pe Laguna si il plantezi in Logan si mergi pe barba ta. Datele unui 1,8 sunt 1783cmc 115CP 82.7alezajX83 cursa. Crezi ca le poti face loc in blocul tau motor? 4) Cumperi un motor de 2,0/140CP de pe Laguna si il plantezi in Logan si mergi pe barba ta Datele unui 2,0 sunt 1998 cmc 115CP 82.7alezajX93 cursa. Crezi ca le poti face loc in blocul tau motor? 5) Cumperi un motor de 2,0/190CP de pe Clio Sport si il plantezi in Logan si mergi pe barba ta 6) Pui un sistem turbo. Problema e ca ajungi la un pret care pur si simplu nu merita daca nu ai atelierul tau, mai bine vinzi Loganul si iti iei una gata facuta, un Clio, un Megane, o Laguna, etc. This post has been edited by dizzy: 6 Jan 2010, 12:57 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
razvanamza |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Hai sa punem problema atunci putin diferit. Sa zicem ca dau intamplator peste un motor 1.6 de la o masina avariata cu km putini. Ce iau din ala si pun in asta de 1.4? De ce sa dai jos motoare si nebunii? pastrezi blocul si completezi cu ce trebuie, nu?
special pentru dizzy: am zis 1.6, nu 2.0 turbo. Nu vreau "implanturi" ca trebe omologari, si dupa aia alte frane, si alte cauciucuri, si etc etc. Vreau sa iasa ca si cum ar fi venit asa din fabrica. S din cate stiu eu, din 1.6 8v in 1.6 16 v e cam imposibil de trecut. Ala e frate cu 1.4 16v......cu 1.6 mpi n-are nici in clin nici in maneca. Pana si esapamentul e pe partea ailalta parca... This post has been edited by razvanamza: 7 Jan 2010, 01:01 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#41
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
din cate stiu eu daca pui piese uzate nu o sa fie echilibrat motorul ala deci nu o sa mearga bine sau deloc.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
pai de ce ar fi "uzate" la sa zicem un 50-60.000 de km cel mult. Sunt destui taximetrisi cu 300.000, deci motorul e fenomenal de fiabil. Eu imi pun problema daca chiar "merge" asa ceva. pe afara, blocul e fix la fel, chiulasa e fix la fel. Poate doar un soft de tuning de 1.6 ar mai trebui. Si din 75 sa fie 95 de cai. Personal ma multumesc si cu aia 88 de la 1.6 normal. Si ca sa nu mai zic ca as prefera cuplu mai mult si putere tot vreo 75-80. Dar un cuplu de 130 sau 140 Nm.
Nu e orba c nu se poate cu asta de 1.4. ba e chiar ok in bucuresti. si fuge destul, mai ales dupa 4000rpm. Dar daca se poate, si iese ieftin.....nu mai bine engine upgrade decat cipuri, tobe si filtre "minune" Caii astia sunt garantati...iar 1.6 e o baza mult mai buna de tuning, pentru viitor. Iar de schimbat motor, n-as pune decat .14 16V "Energy" de pe symbol. "Sboară!!!" dizy. acum am vazut ceva de aur in postul tau...alezajul de Laguna 1.8. Acuma stiu ce avea EMMY dar n-avea habar ce era acolo. Avea pistoane si arbore cotit de 1.8, alezate in blocul de 1.4. Asta explica multe. Si poate se gandeste cineva sa-i explice si lui. Daca mi-ar placea mie mecanica cum imi place informatica........ This post has been edited by razvanamza: 7 Jan 2010, 01:18 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
dizzy |
![]()
Post
#43
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Eu ti-am prezentat mai multe variante dar nu pe cea din 1,4 in 1,6 fiindca aia e destul de simpla si e similara cu miscarea de la Dacia 1310 1.4 -1.6
Daca pui pistoane de Laguna 1,8 de 82.7 diametru, trebuie sa alezezi blocul, iar blocul trebuie iti permita asta, adica sa nu dai in vreun canal de racire sau canale de ulei. Apoi cred ca trebuie refacuta si chiulasa. Daca vrei sa pui arbore cotit cu manetoane mai lungi, trebuie sa verifici ca acestea se pot roti fara sa loveasca blocul, sa ai o baie de ulei mai mare astfel incat sa aibe unde sa se coboare, etc. Pistoanele trebuie sa le alegi astfel incat la PMS sa ajunga in acelasi loc ca la 1,4. Daca ajung mai jos vei avea arderea in cilindru adica supraincalzire. Daca ajung mai sus lovesc in chiulasa. Daca reusesti sa pui pistoane de 82.7 impreuna cu cursa 80.5 de la motorul de 1.6, vei scoate un motor de 1730 cmc si probabil 90-100CP reali cu o remapare. Trebuie oricum gandita treaba, nu e asa simplu ca pune vita si bea vin, eu te-as sfatui sa stai calm. Daca totusi te mananaca sa faci modificarile, poti incerca asa: - Iei un motor defect de 1,4 identic cu al tau, dar cu bloc bun, eventual cu tot cu masina respcetiva, vreun Renault 19, Megane vechi neinmatriculat, etc. - Iei restul pieselor, arbore cotit, biele, pistoane, segmenti, cuzineti, chiulasa, galerii, etc, etc - Il faci cum vrei tu, il testezi, prelucrezi, rilu rilu crocodilu'. Cand e gata, si nu va fi niciodata, il urci pe Logan si din 2 in 2 ani il pui pe ala vechi sa te duci la ITP. In felul asta nu iti imobilizezi masina pe perioada reparatiilor |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
razvanamza |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
pai daca fac 1.6 din 1.4, cel mult n-o sa mearga noxele.....dar in rest va fi acelasi bloc.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#45
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
Diferenta se cunoste intre 1.4 si 1.6 dar totusi nu cred ca se merita atata bataie de cap si cu modificarea si cu ITP-ul din 2 in 2 ani.... Ai AC pe masina? la AC se simte diferenta mai mult intre cele 2 motoare. Daca nu ai AC stai cu 1.4 si gata.
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
am ac, si se cam simte
nu ma apuc de modificat pana nu acumulez ceva informatie suplimentara oricum masina a trecut pe locul 2 caut un apartament prin bucuresti ![]() |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Alejandro |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 21 June 09 ![]() |
din cate stiu eu - niste surse interioare din fabrica de la pitesti mi-au "soptit" ca diferenta dintre 1.4 si 1.6 sunt arborele cotit (care are manetoanele la o alta raza fata de manetoanele de la arborele de 1.4) si pistoanele cu acelasi alezaj dar mai scunde (mai scurte) ca sa nu loveasca fundul pistonului in arborele cotit!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#48
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta am scris si noi. Si nu lucram la fabrica la Pitesti.
RAzvanamza, se simte AC-ul si la 1,6 destul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Fa o remapare si o sa te simti mai bine. Si tu si masina.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
alinushy |
![]()
Post
#50
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
diferentele sunt:
- arbore cotit (daca luati arbore de pe alt motor luati si cuzinetii cu care a venit, atentie sa nu ii amestecati intre ei) - pistoane (la fel cu cuzinetii) - axul cu came (mai bine luati toata chiulasa, e mai putin de munca ![]() - softul spor |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
cam asa am crezut si eu. asa cum am spus mai sus, acum am 2 probleme mari: caut un apartament cu 2 camere ieftin in bucuresti. sau casa ieftinuta, e tot aia. si punctu doi, de cand am fost lovit in roata imi curge caseta. deci cam trebuie reparata sau alta. nasol ca e cam scumpa cu draci.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Dsign |
![]()
Post
#52
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Frate, e 250-300e un motor 1.6 mpi, in functie de kilometraj, l dezmembrari. Il iei frumusel, transferi toate piesele din el pe blocul tau de 1.4, mai alezezi un picut chiulasa, tragi o axa cu came CatCams, de 350e, un soft pe masura de la meseriasi si gata. Ai un 1.6 nervos, legal, cu seria motorului tau original stantata pe bloc. Nu te stie nici vantu', nici pamantu'. Cu timpul schimbi si ambreiajul cu tot cu volanta si esti "true" sleeper
![]() Spor PS: Daca ai tot ce-ti trebuie, operatiunea nu dureaza mai mult de 6-7 ore. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
Dsign, te cred, si esti printr putinii ce a inteles ce vreau. Dar asa cum ai mai vazut pe forum, am o problema cu caseta de servo care se prevede a costa mult. Si pe deasupra trebuie sa-mi iau si casa. Deci se mai amana. Ce-i drept, posturile voastre sunt excelelnte, si extrem de utile unuia ca mine care ar vrea sa faca la fel.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Bullix |
![]()
Post
#54
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvanamza @ 7 Jan 2010, 00:59) Tu iti dai seama ce-ai zis? Daca pastezi blocul motor, cum mai schimbi cilindreea? Daca nu vrei implanturi, schimba motorul. Ce vrei sa faci tu, dintr-un motor altul, sunt fix implanturi. Numai implanturi! Si apoi va functiona exact ca un implant, iti va cadea mai repede decat un implant de dinti ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Nevoia de cuplu si de putere o inteleg, dar sa faci "ingineria" pentru taxe mai mici... mi se pare haios. Economisesti vreo 50-100 lei/an.
![]() |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
nu, eu vreau ingineria ca sa scap de toate problemele cu rar si omologari si etc. si oricum prinde bine si la impozit, ca am auzit ca vor creste masiv...
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Bullix |
![]()
Post
#57
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Se prind urgent, nu sunt chiar atat de prosti. Poate doar sa-ti faci ITP-ul undeva la Cuca Macaii... am vazut odata la o emisiune la TVR2 cum se comportau taranii dintr-un sat care tocmai fusese electrificat undeva prin 2007, in prima zi se urcau pe un scaun si suflau in bec ca sa-l stinga. Pacat ca n-am retinut numele satului. Poate acolo sa nu se prinda aia de la RAR ce modificari ai tu la motor.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
cum sa se prinda daca la exterior e acelasi motor?
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
BeciAcustic |
![]()
Post
#59
|
![]() BlackLine Group: Members Posts: 1.574 Joined: 29 March 08 From: Constanta ![]() |
da da sa lasi capacul de 1.4 si sigla de pe spate tot 1.4......
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2009 - LAUREATE PH2 1.6 MPI 8V
- CT - numere rosii Statii CB si Xenoane HID la preturi mici si garanti reale
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
ar fi si culmea sa scriu 1.6, daca el din fabrica a fost 1.4
![]() |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:33 |