DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme incarcare dacia 1310, Incarca cateva minute dupa care se opreste.

IRemember
post 17 Jan 2010, 18:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 January 10




Salut.

De cateva zile ma confrunt cu o problema putin ciudata.Toata lumea mi-a spus sa-mi verific carbunii de la alternator, sau de la nush ce diode sau de la releu.Cand pornesc motorul totul este ok .. aprind lumini accelerez se vede ca imi da mai mult curent, functioneaza tot "normal" ( adica cum functioneaza de obicei la dacie).La cateva minute de la pornire, dupa ce merg cu ea 3-4km luminile din bord se reduc ... si se vede ca alternatorul nu mai trimite curent la baterie.Am incercat chiar sa scot borna + de la baterie in timpul mersului si motorul se opreste de tot.Mentionez ca am curatat contactele de la releu, am verificat sa fie toate firele in regula etc.
Mai departe astept o idee de la unul din voi.O sa incerc maine sa cumpar alt releu si sa verific carbunii de la alternator.
Orice idee este binevenita
Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1310 1996 - CT-67-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 17 Jan 2010, 20:40
Post #2


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Acolo este puntea de diode sau carbunii....
Mai bine il schimbi cu unul de la dezmembrari ca e mai ieftin sau te duci la un electrician sa til faca


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 17 Jan 2010, 21:53
Post #3


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Puntea cu diode cu siguranta! Am patit si eu asta, mergi la un nea' electrician auto si te rezolva, la mine avea el o punte diode (stiu ca era scumpa de noua, nu merita, daca nu are asa ceva, mergi pe la dezmembrari). Bafta si noi succese ! smile.gif


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 17 Jan 2010, 21:54
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




eu sunt de parere ca ii de la alternator. eu am cumparat de la dezmembrari cu 35 de ron.
cand scoti borna de plus motorul trebuie sa mearga. si releul poate sa fie finovat.


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 17 Jan 2010, 22:12
Post #5


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Si asta poate fi, pot fi dusi doar carbunii de la alternator, de ce sa cumpere omul un alternator nou? Cel mai bine ar fi sa mearga la un electrician.. Atentie la baterie sa nu o descarce de tot!


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jan 2010, 22:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca se dispune de un aparat de masura se fac urmatoarele masuratori si se depisteaza defectul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRemember
post 18 Jan 2010, 16:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 January 10




Am schimbat azi releul de alimentare si carbunii si ... surpriza ... face la fel.O sa vad cum desfac alternatorul si ma uit la diode la un nea electricianul smile.gif .Intre timp a reusit sa-mi omoare si bateria dar aia se rezolva destul de repede cu un redresor. Oricum meritau si carbunii schimbati ca erau destul de uzati.Si ca sa ma laud ... ca un incepator ce sunt am reusit sa schimb carbunii fara sa dau jos alternatorul smile.gif (nu de alta dar nu am reusit sa il desprind de pe "balamaua" aia ... acum mi-a spus un mecanic ca merge sa fortezi cu o surubelnita mai mare )
Va tin la curent cu rezultatele maine sper smile.gif.

Multumesc celor care au dat o mana de ajutor smile.gif


Later EDIT:

Am desfacut impreuna cu cineva care se pricepe alternatorul.SIIIIIIIII ... SHOC SENZATIE ... papucul de la o dioda era rupt ... Astept pana maine dimineata cand o sa se incarce si acumulatorul la redresor sa vedem rezultatul final biggrin.gif
Si apropo ... am reusit sa scot si alternatorul ... trebuia fortat cu o shurubelnita ceva mai groasa "balamaua" ...

This post has been edited by IRemember: 18 Jan 2010, 19:43


--------------------
Dacia 1310 1996 - CT-67-ENC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jan 2010, 21:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ai gasit papucul rupt , ai masurat puntea (cu firele scoase)schimba dioda aia , firele cum se prezinta , eu am ajuns la concluzia daca pinul diodei se misca posibil sa nu mai dureze mult pina se defecteaza (chiar daca ea este buna la aparat)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 14:59
Forum Renault