calculatorul daciei 1310
![]() ![]() ![]() |
calculatorul daciei 1310
sebastian.manoleasa |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
amator spre mecanic Group: Members Posts: 5 Joined: 25 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2003
- bt ?? zgw
|
|||
iuliano_smile |
![]()
Post
#2
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Da, dar va trebui sa anulezi si sonda lambda. Mai trebuie sa iti cauti un regulator de presiune, ca sa reduci presiunea de la 1.5 bari la 0.2-0.3 bari. Dar nu inteleg de ce vrei sa parasesti injectia ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
S- a suparat omu pe corpul cu injectie monopunct.
In special pe fiabilitatea lui.Asai? |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
phun |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Mare greseala. Se poate face si din carburatie - injectie , si din injectie - carburatie. Stiu un tip care a trecut la injectie din cauza pornirii grele. Acum n u stiu daca e mai fiabila cea pe carburator pt ca nu am avut ocazia sa conduc una pe injectie.
|
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Injecția e mult mai fiabilă. Problema e alta, că dacă se folosesc tot felul de componente SH, și a picat, nu-i mai poți face mare lucru pe marginea șanțului...
La carburație tot timpul trebuie șurubărit, la injecție nu... Așa că treaba cu fiabilitatea e o fabulă... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
phun |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Corect.
This post has been edited by phun: 6 Jan 2010, 13:36 |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
andreigame |
![]()
Post
#7
|
![]() Old School Driver Group: Members Posts: 621 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
uite meserie...facem schimb de motoare ce zici?1.6 refacut tot recent nici o luna
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
1985
- B-86-GRI Smoke tires Not drugs...
|
|
phun |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg ca vrei injectie?
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
sebastian.manoleasa |
![]()
Post
#9
|
amator spre mecanic Group: Members Posts: 5 Joined: 25 June 09 ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 5 Jan 2010, 20:27) Da, dar va trebui sa anulezi si sonda lambda. Mai trebuie sa iti cauti un regulator de presiune, ca sa reduci presiunea de la 1.5 bari la 0.2-0.3 bari. Dar nu inteleg de ce vrei sa parasesti injectia ![]() renunt la injectie deoarece am luat dacia de o jumate de an si de atunci am dat cred mai bine de jumate valoare pe benzina. Consuma f mult. am curatat toate contactele cu spray si tot degeaba. am luat bujii bosch noi dar degeaba. acum vreo doua zile am pus cu sticla benzina in rezervor adika 3 litri si am dat kilometrajul la zero si cat credeti ca a mers ??? 17 km. dar am pus pe motor pompa de alimentare ca avea pe bloc loc pt pompa si avea capac. a ramas calculatorul ca aprindere dar nustiu cum sa fac sa il scot dar totusi sa raman cu aprinderea electronica? astept pareri. Va multumesc si va urez multi km dar fara probleme ca eu am ramas si in drum din cauza benzinii. This post has been edited by sebastian.manoleasa: 8 Jan 2010, 16:47 |
--------------------
dacia
1310
2003
- bt ?? zgw
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Consumul ăla e foarte imprecis... Oricum, dacă n-ai avea probleme cu mașina, pe injecție ar trebui să fie mai economică decât pe carburație...
Consumul e cu pompa mecanică de pe blocul motor, sau cu cea electrică? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#11
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(sebastian.manoleasa @ 8 Jan 2010, 16:45) renunt la injectie deoarece am luat dacia de o jumate de an si de atunci am dat cred mai bine de jumate valoare pe benzina. Consuma f mult. am curatat toate contactele cu spray si tot degeaba. am luat bujii bosch noi dar degeaba. acum vreo doua zile am pus cu sticla benzina in rezervor adika 3 litri si am dat kilometrajul la zero si cat credeti ca a mers ??? 17 km. dar am pus pe motor pompa de alimentare ca avea pe bloc loc pt pompa si avea capac. a ramas calculatorul ca aprindere dar nustiu cum sa fac sa il scot dar totusi sa raman cu aprinderea electronica? astept pareri. Va multumesc si va urez multi km dar fara probleme ca eu am ramas si in drum din cauza benzinii. Decat sa schimbi tacamul, mai bine cauta problema. Nu schimba pompa de benzina pentru ca tiam explicat ca nu iti baga suficienta presiune ca sa imprastie injectorul calumea. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am avut dacie pe carburator si acum am pe injectie , este diferenta in bine , mai ales acum iarna plus ca este exact cum a spus un coleg , nu trebuie sa surubaresti la ea ca la cele pe carburator.
|
--------------------
-
-
-
|
|
phun |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Da...toti cunoscutii mei care au injectie spun ca e foarte buna. Eu am ramas
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Debitul pompei electrice e pe la 60-70 litri pe oră parcă... Atenție, această cantitate e în mare parte recircuată prin retur, în motor intră o cantitate infimă... Mă cam îndoiesc că o pompă mecanică clasică are acest debit și mai ales presiunea necesară...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Injectia este mult mai buna. Am avut pe carburatie si acu pe injectie. In 75 de mii de km nu am schimbat decat pompa de benzina. In rest consumabile de origine la timp si ulei bun si cam atat. La consum este f bine. iarna haleste cam 11% si vara in jur de 9%, asta in mod urban (deci ca la carburatie). Extraurban consuma 6% daca merg cu 110 km/h (pinioane de fuga pe tr 5-a). Deci nu vad dezavantaje. Mai bine mergi la un service bun sa ti-o repare, poate fi ceva gen sonda lambda care costa 20 ron si rezolvi problema cu consumul exagerat. Asa o sa faci terci pe acolo si tot nu o sa mearga bine.
This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 9 Jan 2010, 12:16 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
ghitza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
de unde ai tu sonda lambda cu 20 de roni?am intrebat aici la reorezentanta si era 150 de roni.
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
De la dezmembrari..de unde crezi
![]() |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:30 |