DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mi-am luat Solenza! Ce trebuie sa fac?

NeMeSe
post 26 Mar 2004, 11:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 March 04
From: Bucuresti




Dragii mei,
Am o saptamana de cand mi-am luat o SLZ, Clima, Azur.
Intrebarea mea se adreseaza celor de pe acest forum care au experienta in ceea ce priveste aceste masini.
Ce trebuie sa ii fac ca sa evit pe cat posibil eventualele neplaceri legate de defecte ascunse de fabricatie, finisaje si alte maruntisuri?
Care ar fi punctele slabe ale masinii si cum pot fi rezolvate?
Merci,
Nicu M.


--------------------
Renault Scenic II 1,9dCI 2005 - B 82 UOM
S-auzim numai de bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Mar 2004, 11:59
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Ce trebuie sa ii fac ca sa evit pe cat posibil eventualele neplaceri legate de defecte ascunse de fabricatie, finisaje si alte maruntisuri?

Da-o inapoi si cere-ti banii !!! E singura metoda posibila de a scapa de dureri de cap si drumuri in service!

In alta ordine de idei, sa o stapinesti sanatos si sa n-ai neplaceri cu ea!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Mar 2004, 12:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Puncte slabe si rezolvari? Pai citeste de pe Forum si te lamuresti.

Trebuie sa faci: cruci, matanii, dat acatiste, spaga la maimute si afurisenii pe adresa Pitesti.

Solutia ar fi vinzarea !!!!!

Nu te lua dupa urarile lui Marty, ca el, in cazul asta se bucura de raul altuia :wink:

Curaj vad ca ai destul daca ai luat-o dupa ce ai citit pe Forum (ai citit ?).

Sa ai noroc cu ea si nervii tari.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 26 Mar 2004, 12:07
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




Bine ai venit!
QUOTE
Ce trebuie sa ii fac ca sa evit pe cat posibil eventualele neplaceri legate de defecte ascunse de fabricatie, finisaje si alte maruntisuri?

De evitat nu pot fi evitate, iar cand apar intra pe: www.daciaclub.ro da o cautare, si vei afla multe raspunsuri la intrebarile tale.
QUOTE
Care ar fi punctele slabe ale masinii si cum pot fi rezolvate?

Din pacate cel mai mare punct slab este ca aceasta masina este facuta de DACIA laugh.gif .
Acum pe bune s-au vazut mai multe puncte slabe sau defectiuni care la unii apar la altii nu. Dintre acestea cele mai dese ar fi:
1. Aparitia unui joc al parbrizului in cheder.
2. Joc al platanului din spatelei banchetei
3. UCE care i-a apa (la primele Solenze) care pare a fi o pb. rezolvata. La tine se numeste UCH
4. Praf-ul de pe strazi (conform unui nou subiect se poate rezolva cu un filtru de polen de la Clio sau cu un filtru de hota)
5. ruliul la curbele stranse
6. aburirea farurilor, semanlizatoarelor sau murdarirea semnalizatoarelor fata pe dinauntru.
7. Actuatori stricati (mult prea repede)
8. Grija mare in ce dai cu scutul. Se deformeaza repede si apare un zornait la turatii 2200-2700.
Mai sunt si altelele dar mai bine cauta-le tu.
Oricum ce problema vei avea per viitor (desi iti urez sa nu ai) pune-o pe tapet si vei primi multe info.
Drum bun, fara incidente!!!


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 26 Mar 2004, 12:11
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


1


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Mar 2004, 12:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




La asteai mai noi s-au mai remediat din probleme, nu-l mai amari si tu....


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NeMeSe
post 26 Mar 2004, 12:46
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 March 04
From: Bucuresti




Merci de raspunsuri. Intr-adevar nu prea are rost sa polemizam. Ideea e ca io deja mi-am luat Solenza, fiind singura varianta de masina pe care sa mi-o pot permite :| (pret achizitie, costuri intretinere etc.). Asa ca nu ma ajuta cu nimic sa imi spuneti ca alte variante ar fi fost mai bune.
Nu vroiam decat sa imi fac o idee referitor la ce ma pot astepta de la o masina romaneasca. Daca imi luam Volkswagen, poate am fi avut discutia asta peste vreo 10 ani... :wink:
In ideea ca e mai usor sa previi decat sa vindeci, am vrut sa primesc niste sfaturi si le multumewsc inca o data celor ce mi le-au trimis.


--------------------
Renault Scenic II 1,9dCI 2005 - B 82 UOM
S-auzim numai de bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 26 Mar 2004, 14:46
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ca sfat, sa incepi sa iei antinevralgice ca dupa prima luna o sa inceapa sa scartaie toate. De fapt scartaie si acum dar dupa prima luna te obisnuiesti cu masina si le sesizezi. Asa ca o sa treci de la incantare la nervi. Bafta multa si par in cap sa ai de smuls.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 26 Mar 2004, 14:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




NeMeSe nu prea ai cum sa previi. De ex apa in masina : poti sa umpli chederele cu mastic si fie sa nu-ti intre apa fie sa-ti intre prin alta parte. Tobele si bateria te lasa intre 1 si 2 ani (iar n-ai ce sa le faci). Scirtiiturile trebuie sa inceapa ca sa le iei una cite una. Actuatoarele pot sa ciriie sau nu. Daca da, le schimbi daca nu zici mersi c-ai scapat.
Nu este vorba de defecte grave care sa te lase in drum dar sint multe, mici si ale dracu' cu care incepi sa lupti si pe care pina la urma, le lasi in plata domnului la un moment dat (cel putin asa am facut eu).

Cam asta este.... Bafta.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 26 Mar 2004, 18:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Eh... lumea exagereaza, nu se poate sa fiu eu cel mai norocos de pe forumul asta si nu am avut aproape nici una din problemele de care se pling ceilalti posesori de SLZ. In nici un caz cele grave.

Iti zic eu insa ce trebuie sa faci. Daca ai RCD sau RCASS fara fata detasabila (mai ales primul) trebuie neaparat sa scapi de el. E o chestiune de timp pina cind iti va sparge cineva masina ca sa ti-l ia. Iar daca citesti forumul asta ai sa remarci ca nu exista leac pentru chestia asta, nici o alarma nu va sta in calea dorintei unora de a face un banut, pentru ca tot ce se poate fura de pe SLZ se vinde in tirg ca piinea calda. Deci rezolva problema neaparat inainte sa te preocupe alte chestii.

Unii mai nefericiti se pling ca li se plimba parbrizul. Pe linga zgomot deranjant, lipsa etanseitatii poate duce rapid la inecarea borduli cu apa de ploaie.

Se mai plinge lumea de apa intrata prin alte zone. S-a demonstrat stiintific ca cazurile in care apa intra pe la chedere sint foarte rare si in majoritatea cazurilor cauza este eroarea umana: muncitori de la dacia care uita sa puna diverse capacele in zona picioarelor celor din fata etc. Cauta sub mochete.

Nu trinti haionul ca sa-l inchizi. Ai sa ciobesti imediat capetele farurilor. Daca haionul nu se inchide prin apasare sau "scapare" de la citiva centimetri atunci trebuie umblat la el.

Verifica portierele dupa ce inchizi masina cel putin in mod aleatoriu citeva luni bune de cind iei masina. Se mai plinge lumea de actuatoare pacatoase care lasa cite vreo portiera deschisa/inchisa.

Deocamdata asta e tot ce-mi amintesc pe moment.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luigi2100
post 26 Mar 2004, 18:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 21 March 04




NEMESE, draga omule, daca iti luai VW, fii sigur ca se gaseau unii sa spuna ca e nashpa si sa iti reproseze ca nnu ti-ai luat BMW sau Mercedes. Tot timpul e asa. Eu mi-am luat slz si sunt super multumit, nu am nici o problema. SI APOI, toate problemele pe care le-am citit pe forul le intilnesti la majoritatea masinilor. Daca iei ca raport pret, calitate, slz e o oferta f buna pt romanasii nostri.
Cind ii citesc pe unii pe ici si vad ca se tot pling, ma intreb ce draq au facut cu masina lor, in ce canale s-au bagat sau gropi, de au atitea probleme. Am un prieten care a facut deja 150 mii (!) km si nu a avut nici o problema...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Mar 2004, 20:21
Post #12


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Am un prieten care a facut deja 150 mii (!) km si nu a avut nici o problema...


Sa fiu iertat, a facut 150 de mii de km. cu Solenza ? :?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 26 Mar 2004, 21:39
Post #13


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
QUOTE
Am un prieten care a facut deja 150 mii (!) km si nu a avut nici o problema...


Sa fiu iertat, a facut 150 de mii de km. cu Solenza ? :?
... si nu are nici macar o problema? nu prea cred asa ceva ...


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 Mar 2004, 23:30
Post #14


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




......Marty, nu aveati ceva thread cu basme de SN? Poate ar trebui sa faceti unu si pentru SLZ.

:cya:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 27 Mar 2004, 09:25
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Am un amic care acum vreo 4 ani si-a luat Megane "turcesc". I s-a prorocit atunci tot ce era mai rau dupa principiul "daca a facut una - asa face toate". Cert e ca anii au trecut si omul nu a avut decit urmatoarele probleme: s-a busit actuatorul de la portbagaj si nu se mai incuia din inchiderea centralizata (voila!), a avut nevoie de o resetare a computerului de bord, in al treilea an s-a ars un bec de la far. Dupa trei ani a vindut-o si noul proprietar o mai foloseste linistit, e drept ca a trebuit sa umble, dupa trei ani, la gentile de tabla care se cam ovalizasera.
In acelasi timp stiu foarte bine Rover cu AC busit in mai putin de un an, sau Volvo cu buleala la computerul de bord, Peugeot cu ABS-ul mucit.
Romanii sint o natie de mecanici de felul lor. Pe vremea cind aveam Oltcit si eu obisnuiam sa am trusa de scule in masina si sa ascult motorul cu urechea... dar vremurile alea au apus de mult. Nu mingii masina dimineata in parcare, nu o spal de mina cu grija si nu o dracenzuratsc de oua. Daca crapa ceva ma duc la service, iar daca intra mizerie in fusta semnalizatoarelor o las in plata domnului, ca doar nu mi-a intrat sub unghii. De cind am cumparat-o am verificat nivelul la ulei de doua ori si nu de 14.000 de ori cum ar fi trebuit conform sfatului mecanicului de a verifica uleiul saptaminal. Iar singurul moment in care ma ma uit la nivelul lichidelor e cind pun lichid de spalat parbrizul. In rest masina pur si simplu "merge", fara sa aiba nevoie de pipaiturile mele.
Iar daca vreodata o sa ajunga sa ma scoata din pepeni cu problemele ei am sa ma *** in ea de garantie, am sa o duc la mecanicul meu neagreat de Dacia, am sa-i dau 10M pentru manopera si am sa-i zic sa o desfaca in partile componente si sa o faca la loc cum stie el. Si dupa aia bag mina in foc ca o sa mearga ca un BMW.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 27 Mar 2004, 10:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




bine zis, masina e buna, nu te descuraja, nici eu nu am avut probleme.. ceva condens in portbagaj si atat, ii dau 4500 de ture frecvent, o alerg cu 150 pe utostrada, dau cu e in gropi, mai scartaaie cevba in usa, dar sa stii ca am mers cu un A3 de cinci ani si zgaltaia la greu.. cred ca gropile din buc sunt de vina, orice masina ai avea tot va incepe sa troncane... felicitari,a i facut o alegere buna, eu personal nu regret nimic, e ceea ce mi-am putut permite si deci ceea ce mi-am dorit ( ca asa, as vrea si eu un bentley, laa o adica.... aici e si un fel de cronica carcotsilor, am dat 6 lei pe o masina cu servo, ac etc si vrem performante ca la una de 14


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 27 Mar 2004, 13:13
Post #17


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

In acelasi timp stiu foarte bine Rover cu AC busit in mai putin de un an, sau Volvo cu buleala la computerul de bord, Peugeot cu ABS-ul mucit.

Asta nu e nimic. Sa spun si eu 2 cazuri:
-cineva si-a luat Audi A8 (opt) in leasing. Dupa 2 luni i s-a defacta ceva pe la instalatia electrica (parca computerul de bord), ca o luasera rana toate indicatoarele de bord. Dupa ce au tinut aia masina o luna prin service au ajuns la concluzia ca nu se poate repara si i-au dat mbanii inapoi.
-alt caz, persoana cu VW Passat 1.9 TDI (130cp). Intr-un an a facut 37 mii km,(omul mergea frumos cu masina, nu isi batea joc de ea; evident masina noua); in acest an i s-au defect cam tot ce se poate la o masina: aerul conditionat, radioul, geamurile electrice, inchiderea centralizata, incalzirea la scaun, ESP...si cam atat imi aduc aminte.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 27 Mar 2004, 14:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




QUOTE
Intr-un an a facut 37 mii km,(omul mergea frumos cu masina, nu isi batea joc de ea; evident masina noua); in acest an i s-au defect cam tot ce se poate la o masina: aerul conditionat, radioul, geamurile electrice, inchiderea centralizata, incalzirea la scaun, ESP...si cam atat imi aduc aminte.


Nu te supara, dar la 37.000km/an masina aia a fost forjata pe gropile patriei. Si mai e o chestie. Daca nu te pricepi, mai ales daca masina e in garantie se fac o gramada de porcarii in service-urile dealerilor din RO. Adica te trezesti ca iti schimba pe garantie te miri ce la reviziile periodice, fara ca de fapt componenta respectiva sa fie defecta.

La noi la firma avem un Seat folosit zilnic de sef prin oras, deplasari prin tara, etc. 2 ani de zile doar benzina si lichid de spalat parbriz a bagat in el. Plus reviziile periodice. Asta pana a ajuns pe mana mea si i-am busit radiatorul, dar asta e alta poveste. :oops:


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 27 Mar 2004, 14:33
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Masina e buna sau rea depide de cat de carcotas esti. Eu ma tot plangeam ca-mi scartaie un scaun, ca parca hayonul troncane etc, etc. si auzind discutia mi-a spus o tipa ca scartaie din vina mea. Adica prea dau importanta tuturor micilor defecte. Parerea mea e ca mai bine nu stii o boaba de mecanica cand iti iei o masina. Asa cand auzi un zgomot ti se pare normal sau nu-l bagi in seama. Daca mai stii ceva mecanica te gendesti ca poate o fi vrun pivot, vreo bucsa, iar daca stii mecanica la greu iti faci sange rau ca stii cat de greu se schimba anumita piesa. In plus, cu cat stii mai mult cu atat parca ti se pare ca vezi din ce in ce mai multe defecte. Si ma gandesc acum ca poate are dreptate tipa asta....


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Mar 2004, 16:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Hehehehe! cita dreptate are tipa aia ... sintem maniaci, pe bune ... o armata de oameni nu se plinge e nimic ... noi ne dam de ceasul cenzurat pentru un scirtiit in bord ... hehehe! cred ca si la un Ferrari sau Lamborghini nu ni s-ar parea ca intra destul de bine in viteze ... hehe!

Primul impuls cind am vazut topicul asta a fost sa scriu: "Invirte cheia in contact si apasa acceleratia in timp ce eliberezi progresiv ambreiajul"; mi-am reprimat acest mic impuls rautacios, dar scriu acum:

Baga benzina si da-i drumul!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 27 Mar 2004, 17:34
Post #21


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

cred ca si la un Ferrari sau Lamborghini nu ni s-ar parea ca intra destul de bine in viteze  

Pai chiar asa e; cel putin la Lamborgini Diablo trebuie o forta mai mare pt a schimba vitezele.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 27 Mar 2004, 18:04
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




L-ati vazut la Roata de rezerva pe ala cu Mercedesul C320 4MATIC? Avea 17.000 km si din 2000 in 2000 km se duce in service pentru diverse probleme: calculatorul de bord, aerul conditionat, etc. La inceput mecanicii s-au purtat omeneste, apoi au inceput carcotelile; i-au cerut si bani pe piese desi masina era in garantie. Omul era distrus si repeta intr-una: pentru 43.000 euro (n.a. un bax jumate de Solenza) ma asteptam la mai mult.
Asa ca nu-ti face probleme. Baga gaz si...drive safe!


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 27 Mar 2004, 21:54
Post #23


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




QUOTE
43.000 euro (n.a. un bax jumate de Solenza)


Am rās cu lacrimi... laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 27 Mar 2004, 22:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




Subscriu la ce s-a scris mai sus . Baga benzina cat mai buna preferabil de 98 , ignora eventualele paraituri... troncaneli.... etc.... ce vor aparea in timp, daca mergi majoritar in oras schimba uleiul dacia pana in 6000 si eventual cu ceva mai bun ( elf , aral ) .
In rest bafta nu ar trebui sa ai probleme Solenze-le produse in 2004 sunt mai reusite ca precedentele ( UCH , parbrizul nu mai are joc , etc )


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 28 Mar 2004, 13:47
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE

Am rās cu lacrimi

Multzam Goguta tongue.gif tongue.gif Expresia nu-mi apartine, am auzit-o undeva... charge.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Mar 2004, 15:18
Post #26


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
L-ati vazut la Roata de rezerva pe ala cu Mercedesul C320 4MATIC? Avea 17.000 km si din 2000 in 2000 km se duce in service pentru diverse probleme: calculatorul de bord, aerul conditionat, etc. La inceput mecanicii s-au purtat omeneste, apoi au inceput carcotelile; i-au cerut si bani pe piese desi masina era in garantie. Omul era distrus si repeta intr-una: pentru 43.000 euro (n.a. un bax jumate de Solenza) ma asteptam la mai mult.  
Asa ca nu-ti face probleme. Baga gaz si...drive safe!


Da, dar ala cu Mertzul e o exceptie si cred ca daca prima data cand s-a dus in service de vina era masina dupa aia cred ca de vina au fost maimutele care nu au mai pus la loc ce trebuia cum trebuia, gandindu-se probabil ca (<) constructorul a pus in plus anumite piese. Un caz concret, unul cu un 600SEL s-a dus in service pt o verificare de rutina si cand a plecat de acolo i-a cazut roata dupa cativa kilometri. Bafta lui ca nu avea viteza. Alt caz, cel al lui Carmen Serban care are un ML si careia in service nu i-a pus la loc o parte a barei stabilizatoare si era sa se rastoarne cu masina. QED.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 28 Mar 2004, 15:28
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Sunt convins ca e o exceptie, insa dupa cum spuneai, odata ce ai dat masina pe mana mecanicului roman, nu mai conteaza ca-i Dacia sau Mercedes. Si Dacia (sau mai ales Dacia) sufera de aceeasi boala: nepriceperea sau nepasarea mecanicilor; atunci, de ce sa dai aproape 40.000 de euroi in plus? smile.gif Una peste alta, eu sunt supermultumit de masinuta mea si aspecte de genul celor de mai sus ma fac sa nu regret nici ultimul leut pe care l-am platit.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 28 Mar 2004, 18:34
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Alt caz, cel al lui Carmen Serban care are un ML si careia in service nu i-a pus la loc o parte a barei stabilizatoare si era sa se rastoarne cu masina.

Nu Carmen Serban manelista, Eugenia Serban parca-i zice, care facea ProMotor-ul, despre ea e vorba ... tzapana gagica ... si chiar a rasturnat un Nissan Terrano ... acum Mercedes ... e dusa rau!

Sarmanul ala cu Merc-ul! mi se rupea sufletul de el si de bijou-ul lui 4Matic ...


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NeMeSe
post 29 Mar 2004, 10:53
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 March 04
From: Bucuresti




Merci mult tuturor celor care mi-au raspuns.
Dupa 600 de km, un singur lucru pot spune. Sunt super multumit!
Sper ca si dupa 6000 sau 60 000 sa pot spune la fel. Adevarul e ca orice masina te tine asa cum ai grija de ea.
Ca prime observatii: nu ploua in ea (a plouat zilele astea, plus ca am vb cu cei de la spalatorie sa bage insistent jet pe ea si am studiat atent sa vad daca intra apa pe undeva: concluzia - nu intra apa); zgomote suspecte nu am inca; casetofonul trebuie sa il pun neaparat pe sina sau sa il schimb cu unul cu fata detasabila; usa de la sofer se inchide/deschide putin mai greu decat celelalte.
Cu casetofonul e naspa... Astia de la Meridian de unde am luat masina cica au cumparat de la un furnizor de-al lor sine care s-au dovedit a nu fi bune, si nu le pot monta :!: :!: :!:
Si cica nu pierd garantia daca imi montez in alta parte sina.
Asa ca acum vine intrebarea: stie cineva un loc in Bucuresti prin sectorul 2 (tei) unde sa imi montez o sina, si cam cat ar putea sa coste sina+montaj?
Bafta!

NeMeSe


--------------------
Renault Scenic II 1,9dCI 2005 - B 82 UOM
S-auzim numai de bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 29 Mar 2004, 11:12
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Eu zic sa stai linistit cu sina; tot bagandu-i si scotandu-i mufa, ai toate sansele ca-n maxim o luna sa-l bulesti. In plus, eu nu ma vad carand casetofonul dupa mine prin piata/magazine. Cea mai buna solutie e sa-ti pui alarma si mai ales sa-ti faci CASCO daca nu ai, eventual roaga-te sa ti-l fure fara sa-ti faca alta stricaciune ca sa-ti poti lua o scula cu fata detasabila. Parerea mea care este...


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:16
Forum Renault