problema alimentare
![]() ![]() ![]() |
problema alimentare
danutmarchis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 3 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
super nova
2002 benzina
- sj-02-liz
|
|||
marcykone |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 29 December 08 From: Giurgiu ![]() |
Foarte grava problema.....
|
--------------------
Audi/Vw
A4/Scirocco
2014/2010
- GR-83-YSA
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Apasa tragaciul acela de la pompa gentil... ca si cum apesi pe capul tau... o sa vezi ca merge nitel mai greu dar fara intreruperi...
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
si eu patesc stai linistit, am auzit ca ar fi o supapa infundata pe undeva si din cauza ei vara muge masina la propriu cand elimina surplusul de gaze din rezervor.
ideea e ca la mine sare pompa deabia de la trei sferturi de rezervor in sus si vara si iarna, daca nu apas clapeta pana la fund nu sare decat la aproape plin. la tine inteleg ca sare sicand e mai gol. dar nu e motiv de panica ca cica face parte din asa fac toate specific zonei dintre dunare si prut. sper sa nu primesc warn din ala din nou caci nu am jignit pe nimeni (apropo maskatu dias) This post has been edited by gcgeorgescu: 10 Feb 2010, 15:14 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(danutmarchis @ 10 Feb 2010, 13:00) buna ziua! am si eu o problema cand alimentez cu carburant si anume chiar daca rezervorul e aproape gol se tot declanseaza clapeta de plin de pe pistolul de alimentare. Imi i-a o gramada de vreme sa umplu rezervorul. Ce am mai citit spune ca ar fi de la gaze si apare mai ales vara dar mie imi face la -15 C. Cum pot sa remediez problema. va multumesc sa nu ai probleme cu canistra decarbon si supapa respectiva care introduce gazele in admisie pentru a le arde . Oricum ma mir ca patesti asa ceva sau sa nu te pacaleasca ceasul care indica cantitatea de benzen sau potentiometrul de pe pompa de benzina ... de obicei se cam blocheaza. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
neroo |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 December 07 From: bucuresti ![]() |
salutare!
si la mine e la fel ....sare si cu rezervorul gol . trebuie sa apesi usor pe clapeta . La inceput nu facea decat cand rezervorul era cam 3 sferturi dar dupa ce am schimbat cotul de la alimentare (care era fisurat) face asa. Am constatat ca era o supapa pe cot care cred ca asta ar trebui sa faca.....sa egalizeze presiunile .... Eu fac plinul cam la o luna si ceva deci nu am mai investigat ce si cum ......daca afli ceva spune-ne si noua ![]() |
--------------------
dacia, ford
super nova ,focus
2001 rapsodia, 2006 ghia
|
|
serviccom |
![]()
Post
#7
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Mai oameni gura de umplere are cotul ala gros pe care pui benzina cand alimentezi si duce in rezervor, iar din rezervor se intoarce un furtun mai subtire la gura de umplere tocmai pentru a scoate aerul din rezervor pentru ati permite sa alimentezi, acesta iese aproape de intrarea gurii umplere (in spatele varfului pompei) sper sa intelegeti ce am vrut sa spun. Furtunul care vine din rezervor e ramificat printr-un teu cu o supapa de suprapresiune, teul acela e de plastic si se rupe frecvent, posibil sa rupt la cei care aveti problema asta, iar furtunul poate fi partial infundat cu pamant, praf etc si sa nu se mai faca aerisirea aia in timpul umplerii a rezervorului. Nu va puteti da seama daca teul ala e rupt decat daca demontati roata de rezerva si va uitati deasupra rezervorului foarte atent daca teul ala mai e intreg, sau pe timpul verii miroase bine a benzina pe langa masina pentru caies vapori pe acolo mai ales cand umpleti rezervorul. De curs nu curge benzina pe acolo ca furtunul ala iese prin partea de sus a rezervorului, iar rezervorul nu se umple pana sus.
Eu am avut rupt acel teu si am pus unul metalic ca sa nu mai am probleme vreodata, si eu am aflat de acel teu tot de aici de pe forum pentru ca se vaitau multi, cand am verificat si eu am realizat ca si eu am problema respectiva. Bine furtunele nu erau infundate, dar era pamant pe acolo si praf mult. Verificati totusi acel teu care daca e rupt trebuie coborat rezervorul si pus la loc pentru ca altfel nu ai pozitie. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:17 |