DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutor, nu porneste batrana

cristian doro
post 17 Jan 2010, 15:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 January 10




Salut, ma confrunt cu o problema : nu porneste , nu se accelereaza.
Am schimbat ( noi ) - baterie , platina , condensator de pornire , bobina , fise , capac delco , bujii . Porneste trasa , dar nu se accelereaza , rateuri in carburator.


--------------------
dacia 1310 1995 berlina - b 05 ygb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Jan 2010, 15:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Posibil supape arse ,fise inversate ,pozitia delcoului ,distanta prea mica intre platine ,tot ce tine de aprindere sau alimentare defecte sau nepuse la punct .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian doro
post 17 Jan 2010, 15:40
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 January 10




Multumesc, la supape m-am gandit si eu , toate celelalte sunt ok, am mai gasit pipa de la servo frana si pomapa de vacum care sunt degeaba.Maine le schimb , daca nu merge ii desfac chiuloasa.


--------------------
dacia 1310 1995 berlina - b 05 ygb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Jan 2010, 15:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Spor la treaba ! up.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 17 Jan 2010, 21:15
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




in mod normal rateurile in carburator sunt date de aprindere, iar cele in toba de reglajul carburatorului. Cred ca ar fi bine sa iei la mana aprinderea de la Ala Z si apoi treci la desfacut chiuloasa


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Jan 2010, 22:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator.
Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta.
E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 17 Jan 2010, 22:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Jan 2010, 22:00)
........si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
*


wacko.gif
He's name is Lama...Dalai Lama........ smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Jan 2010, 12:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Îți vorbesc săptămâni, despre Tibet și Lama. Am și cursuri făcute.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 18 Jan 2010, 12:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Am patit si eu ceva asemanator cu cele descrise de tine la vechea dacie pe carburatie. S-a dovedit a fi infundata sita de la pompa de benzina.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b72gmr
post 18 Jan 2010, 15:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 January 10




Problema pe care o ai tu e de la distributie,am patit si eu ceva asemanator era pana de la distributie uzata si scapase lantu.Simptomele erau aceleasi.


--------------------
dacia sport dacia sport 1986 - b72gmr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 19 Jan 2010, 19:50
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Jan 2010, 22:00)
Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
                           Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator.
                           Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta.
              E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa.
*


Domnule daca spuneti asa atunci cred ca asa trebuie sa fie. Insa de obicei cand rotesti delcoul (dereglezi aprinderea)da rateuri in carburator. Unii desfunda carburatorul asa. Dar daca dumneavostra sustineti asa nu va contrazic. ............Am gasit site-ul mai tarziu.

This post has been edited by burlacu marian: 19 Jan 2010, 19:53


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 03:46
Forum Renault