ajutor, nu porneste batrana
![]() ![]() ![]() |
ajutor, nu porneste batrana
cristian doro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
- b 05 ygb
|
|||
renotgo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Posibil supape arse ,fise inversate ,pozitia delcoului ,distanta prea mica intre platine ,tot ce tine de aprindere sau alimentare defecte sau nepuse la punct .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
cristian doro |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 January 10 ![]() |
Multumesc, la supape m-am gandit si eu , toate celelalte sunt ok, am mai gasit pipa de la servo frana si pomapa de vacum care sunt degeaba.Maine le schimb , daca nu merge ii desfac chiuloasa.
|
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
- b 05 ygb
|
|
renotgo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Spor la treaba !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
in mod normal rateurile in carburator sunt date de aprindere, iar cele in toba de reglajul carburatorului. Cred ca ar fi bine sa iei la mana aprinderea de la Ala Z si apoi treci la desfacut chiuloasa
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz.
Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator. Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta. E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Îți vorbesc săptămâni, despre Tibet și Lama. Am și cursuri făcute.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Am patit si eu ceva asemanator cu cele descrise de tine la vechea dacie pe carburatie. S-a dovedit a fi infundata sita de la pompa de benzina.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
b72gmr |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 January 10 ![]() |
Problema pe care o ai tu e de la distributie,am patit si eu ceva asemanator era pana de la distributie uzata si scapase lantu.Simptomele erau aceleasi.
|
--------------------
dacia sport
dacia sport
1986
- b72gmr
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 17 Jan 2010, 22:00) Burlacu, INVERS.Benzina putina da rateu in carburator, si curent putin da in toba, ca ajunge sa inroseasca toba. Daca e benzina putina, nu are ce lua foc in camera de ardere, si cauta calea si locul propicearderi, si acesta e galeria, pana la carburator. N-ati micsorat niciodata nivelul asa de putin, incat sa nu se mai poata tura normal, si sa mai fi avut si inspiratia proasta sa privesti cum sprituie, sa ramaneti fara breton? In cel mai bun caz. Nu desface chiulasa, pana nu faci un test de compresie, sa vezi cat are fiecare cilindru, si aici sunt doua variante, segmenti sau supape, daca e mica compresia. Te axezi pe supape, si acasa, poti verifica usor, daca pui un furtun in locul fiecarei bujii, si cu fiecare piston in compresie (faza de aprindere), sufli in furtun, si daca o supapa are scaunul neetans, se aude ori in toba, ori in carburator. Si daca desfaci chiulasa, ce-ai sa vezi? Nimic. Numa' daca ar fi arsa asa fel incat sa bage apa in capul pistonului, sa ude bujia. Dar ar fi una, si ar porni celelalte. Ar disparea din vas.Asa c tot p-afara o rezolvi, fara cheltuiala remontarii chiulasei. Verifica inca odata daca e totul corect, jicloare, diuza pe furtun sau pe galerie, nivel, scanteie. Cand porneste si nu se tureaza, fie din benzina, fie din curent slab. mai e posibil, ca la sucitul cheii in contact, in pozitia demaror, sa taie curentul de la bobina, datorita defectarii contactului. Monteaza un bec paralel pe bobina, sa vezi daca va sta aprins cand dai la automat. Bobina poate sa fie si noua, si proasta. E imposibil sa nu descoperi, numai ca eu cred ca nu ai revizuit cu atentie mare, si mai e si problema, daca sti ce vrei sa vezi. E posibil sa vezi sa crezi ca e corect, dar nu-i asa. Domnule daca spuneti asa atunci cred ca asa trebuie sa fie. Insa de obicei cand rotesti delcoul (dereglezi aprinderea)da rateuri in carburator. Unii desfunda carburatorul asa. Dar daca dumneavostra sustineti asa nu va contrazic. ............Am gasit site-ul mai tarziu. This post has been edited by burlacu marian: 19 Jan 2010, 19:53 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 03:46 |