Peste 5 ani vor aparea masini electrice, Care se vor incarca de la priza
![]() ![]() ![]() |
Peste 5 ani vor aparea masini electrice, Care se vor incarca de la priza
kog |
![]()
Post
#31
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
MihaiD |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 12 Jan 2010, 14:29) Plus ca daca ai probleme cu cateva din alea 3600 de baterii, ai dat de naiba, ca n-o sa ai cum sa indentifici defectiunea... Ideea asta cu multe baterii mici peste tot suna sexy la partea cu coborarea centrului de greutate a masinii, dar in rest... va striga numai probleme. Solutia cu n-shpe mii de celule se foloseste la Tesla Roadster(care are 6831 celule LiIon), unde fiecare celula are cate 2 sigurante, una la catod si una la anod. Daca oricare din sigurante se arde(de la scurt sau alte cauze),celula se separa de restul pack-ului, si cred ca asa se si detecteaza relativ usor care-i bulita. This post has been edited by MihaiD: 12 Jan 2010, 14:59 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
da, da' celulele alea de la tesla sunt grupate in blade-uri... Care si ele pot oricand sa dea raportul. Si sunt baterii gen laptop bagate in sloturi. Oricum ai lua-o, ceva mult mai usor de depanat.
Si ei folosesc asa ceva in tesla pentru ca in momentul proiectului erau singurele baterii disponibile pe piata. Inca nu facea nimeni li-ion cu aplicatie in automotive. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
SSilent |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
va recomand documentaru' "who killed the electric car"
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#35
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Doar pentru axabrt.
This post has been edited by einstein1984: 12 Jan 2010, 16:02 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
noutate n-or fi, dar avantajele gazolinei l-au redus la tacere multa vreme.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu uitati ca mai exista si pila de combustie we.JPG ( Size: 34.43k )
Number of downloads: 183
care eu zic ca este mai plauzibil si incarcarea se face cum ai pune benzina (su gaz ![]() pentru motoare , de mult nu mai se folosesc motoare de CC (cu perii ) ci motoare de curent alternativ (trifazice) comandate de invertoare , care sint foarte compacte , pentru un motor de 30-40Kw este de marimea unei valize medii tehnologia exista , problema este sursa de energie, eu zic ca mai stam vre-o 10 - 15 ani pina o sa avem asa ceva |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#38
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 12 Jan 2010, 17:30) Asa ziceau si acum 15-20 de ani. E drept, acum macar industria pare interesata, pe cand atunci ii durea undeva... Eu sunt curios cate masini o sa ia calea Volt-ului si sa eficientizeze generatorul ala pana il ia mama naibii. Ca in momentul de fata, Voltul e cea mai "inchegata" idee dintre toate cele existente. This post has been edited by bucatzel: 12 Jan 2010, 18:06 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#40
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Renault lucreaza cu statul francez la un plan de implementare a autovehiculelor electrice. Acest plan este o sursa fabuloasa de castig, dar nu pt utilizator.
Ideea e asa: se realizeaza intai o infrastructura de alimentare. In paralel, ai optiunea si de a schimba bateria , cam cum se schimbau caii pe vremuri in hanuri. Partea deosebit de frumoasa acum vine: odata cu achizitionarea vehicolului, achizitionezi si un dragalas de abonament special la reteaua electrica de alimentare ![]() ![]() ![]() Cautati voi pe net, mie mi-e lene. Articolu' e pe bune si-i pe un site oficial, nu pe site gen Libertatea. Nush de ce io vreau sa raman pe benzina ![]() This post has been edited by Club12TRS: 28 Jan 2010, 13:00 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#41
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
PAi si ce e asa de amuzant ca esti tu sarac? Abonamentul ala te asigura ca primesti electricitatea pentru mai ieftin decat aia pe care o folosesti pentru frigider de exemplu. E si normal sa ai pret mai bun cand consumi mai mult.
Dca la o masina noua ai primi si un card de carburant cre ti-ar oferi o reducere de 10% nu te mai mirai atata. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#42
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Hahaha! Ceva-mi spune ca nu vor fi astfel de reduceri si ca vom plati mai mult pt energia electrica folosita la incarcarea acumulatoarelor auto decat pt cea folosita in casa
![]() ![]() Sunt interese mari la mijloc. Vezi exemplul cu motorul pe apa: toti stiu de el, multi l-au facut, nimeni nu-l comercializeaza. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Club12TRS @ 28 Jan 2010, 17:17) Hahaha! Ceva-mi spune ca nu vor fi astfel de reduceri si ca vom plati mai mult pt energia electrica folosita la incarcarea acumulatoarelor auto decat pt cea folosita in casa ![]() ![]() Sunt interese mari la mijloc. Vezi exemplul cu motorul pe apa: toti stiu de el, multi l-au facut, nimeni nu-l comercializeaza. PAi conform teoriei tale, e ca sa nu scumpeasca astia de la borsec apa sau sa te trezesti cu vreun abonament la apa nova. Si arata-mi si mie unul care l-a facut. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#44
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:26 |