DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Peste 5 ani vor aparea masini electrice, Care se vor incarca de la priza

kog
post 12 Jan 2010, 14:50
Post #31


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




duce reteaua, ca nu mai sunt energofagii colosi industriali wink.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 12 Jan 2010, 14:57
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(bucatzel @ 12 Jan 2010, 14:29)
Plus ca daca ai probleme cu cateva din alea 3600 de baterii, ai dat de naiba, ca n-o sa ai cum sa indentifici defectiunea... Ideea asta cu multe baterii mici peste tot suna sexy la partea cu coborarea centrului de greutate a masinii, dar in rest... va striga numai probleme.


Solutia cu n-shpe mii de celule se foloseste la Tesla Roadster(care are 6831 celule LiIon), unde fiecare celula are cate 2 sigurante, una la catod si una la anod.
Daca oricare din sigurante se arde(de la scurt sau alte cauze),celula se separa de restul pack-ului, si cred ca asa se si detecteaza relativ usor care-i bulita.

This post has been edited by MihaiD: 12 Jan 2010, 14:59


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Jan 2010, 15:07
Post #33


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




da, da' celulele alea de la tesla sunt grupate in blade-uri... Care si ele pot oricand sa dea raportul. Si sunt baterii gen laptop bagate in sloturi. Oricum ai lua-o, ceva mult mai usor de depanat.

Si ei folosesc asa ceva in tesla pentru ca in momentul proiectului erau singurele baterii disponibile pe piata. Inca nu facea nimeni li-ion cu aplicatie in automotive.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 12 Jan 2010, 15:54
Post #34


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




va recomand documentaru' "who killed the electric car" smile.gif ...autovehiculele electrice nu's o noutate


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Jan 2010, 16:01
Post #35


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Doar pentru axabrt.

This post has been edited by einstein1984: 12 Jan 2010, 16:02


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Jan 2010, 16:54
Post #36


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




noutate n-or fi, dar avantajele gazolinei l-au redus la tacere multa vreme.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Jan 2010, 17:30
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu uitati ca mai exista si pila de combustie we.JPG ( Size: 34.43k ) Number of downloads: 183
care eu zic ca este mai plauzibil si incarcarea se face cum ai pune benzina (su gaz laugh.gif ) de fapt H iar pe teava iese apa , problema se pune la producerea si stocarea lui
pentru motoare , de mult nu mai se folosesc motoare de CC (cu perii ) ci motoare de curent alternativ (trifazice) comandate de invertoare , care sint foarte compacte , pentru un motor de 30-40Kw este de marimea unei valize medii
tehnologia exista , problema este sursa de energie, eu zic ca mai stam vre-o 10 - 15 ani pina o sa avem asa ceva


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 12 Jan 2010, 17:33
Post #38


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(bygy007 @ 12 Jan 2010, 17:30)
problema este sursa de energie, eu zic ca mai stam vre-o 10 - 15 ani pina o sa avem asa ceva
*



Cred ca esti optimist cu 10-15 ani smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Jan 2010, 18:05
Post #39


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.465
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(bygy007 @ 12 Jan 2010, 17:30)
eu zic ca mai stam vre-o 10 - 15 ani pina o sa avem asa ceva
*



Asa ziceau si acum 15-20 de ani. E drept, acum macar industria pare interesata, pe cand atunci ii durea undeva...

Eu sunt curios cate masini o sa ia calea Volt-ului si sa eficientizeze generatorul ala pana il ia mama naibii. Ca in momentul de fata, Voltul e cea mai "inchegata" idee dintre toate cele existente.

This post has been edited by bucatzel: 12 Jan 2010, 18:06


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 28 Jan 2010, 12:59
Post #40


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Renault lucreaza cu statul francez la un plan de implementare a autovehiculelor electrice. Acest plan este o sursa fabuloasa de castig, dar nu pt utilizator.
Ideea e asa: se realizeaza intai o infrastructura de alimentare. In paralel, ai optiunea si de a schimba bateria , cam cum se schimbau caii pe vremuri in hanuri. Partea deosebit de frumoasa acum vine: odata cu achizitionarea vehicolului, achizitionezi si un dragalas de abonament special la reteaua electrica de alimentare radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Cautati voi pe net, mie mi-e lene. Articolu' e pe bune si-i pe un site oficial, nu pe site gen Libertatea.
Nush de ce io vreau sa raman pe benzina smile.gif Voi ce parere aveti?

This post has been edited by Club12TRS: 28 Jan 2010, 13:00


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Jan 2010, 15:07
Post #41


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




PAi si ce e asa de amuzant ca esti tu sarac? Abonamentul ala te asigura ca primesti electricitatea pentru mai ieftin decat aia pe care o folosesti pentru frigider de exemplu. E si normal sa ai pret mai bun cand consumi mai mult.
Dca la o masina noua ai primi si un card de carburant cre ti-ar oferi o reducere de 10% nu te mai mirai atata.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 28 Jan 2010, 16:17
Post #42


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Hahaha! Ceva-mi spune ca nu vor fi astfel de reduceri si ca vom plati mai mult pt energia electrica folosita la incarcarea acumulatoarelor auto decat pt cea folosita in casa smile.gif E ceva similar cu pretul petrolului astazi fata de anii '80 smile.gif
Sunt interese mari la mijloc. Vezi exemplul cu motorul pe apa: toti stiu de el, multi l-au facut, nimeni nu-l comercializeaza.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Jan 2010, 16:42
Post #43


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Club12TRS @ 28 Jan 2010, 17:17)
Hahaha! Ceva-mi spune ca nu vor fi astfel de reduceri si ca vom plati mai mult pt energia electrica folosita la incarcarea acumulatoarelor auto decat pt cea folosita in casa smile.gif E ceva similar cu pretul petrolului astazi fata de anii '80 smile.gif
Sunt interese mari la mijloc. Vezi exemplul cu motorul pe apa: toti stiu de el, multi l-au facut, nimeni nu-l comercializeaza.
*


PAi conform teoriei tale, e ca sa nu scumpeasca astia de la borsec apa sau sa te trezesti cu vreun abonament la apa nova.
Si arata-mi si mie unul care l-a facut.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 29 Jan 2010, 11:59
Post #44


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu as vrea o masina ca asta:

1095015686.jpg


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:26
Forum Renault