Motor de papuc de 1,6 pe dacie berlina!
![]() ![]() ![]() |
Motor de papuc de 1,6 pe dacie berlina!
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|||
iuliano_smile |
![]()
Post
#2
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(CJ-34-SGM @ 28 Dec 2009, 13:12) Salut. Ma numesc Doru, sunt din cluj si imi pare bine sa va cunosc. Am primit de curand un motor de papuc de 1,6 pe dublu carburator. Vreau sa stiu daca potriveste pe dacie. precizez ca inainte de el am avut motor de 1400 Se potriveste la fix. Problema o sa fie sa il omologhezi. Si sa schimbi carbul carfil de pe el, pentru ca mise pare cel mai prost carb facut vreodata. This post has been edited by iuliano_smile: 28 Dec 2009, 14:07 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
radu_ |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
CJ-34-SGM - frumos nick ti-ai ales, imi aminteste de o dacie din bucuresti B-34-SGM modificata
nu are rost sa mai continuam cu topicu asta, se potriveste, pastrezi blocul motor de 1,4 pentru mai multe detalii dai search pe forum ca is destule informatii, um mecanic priceput stie ce are de facut sa iti mute toate piesele pe blocul de 1.4 |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
Stiu la ce te referi radu_, dar problema e ca e mult de lucru, eu tocmai i-am facut itp-ul si mie mult mai usor sa scot motoru asta si sa il pun pe celalalt si sa ii pastrez carburatorul de pe asta de 1,4...si eu am auzit c ais proaste carburatoarele alea duble
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Iti uram spor la treaba si Bine ai venit!
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
da daca ii pun carburatoru ala simplu de pe cel de 1,4, se simte diferenta intre cel de 1400 si asta 1600? la demaraj si asa?
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu sunt deloc proaste carburatoarele cu 2 camere. Problema e alta, mulți nu știu să le regleze, sunt prea mândri să citească în carte, și atunci preferă să spună că sunt proaste... Carburatorul de 1.4 e prea mic pentru motorul de 1.6 . Vei avea consum mic și performanță leșinată.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
kog |
![]()
Post
#8
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu stiam ca se poate omologa 1.6 pe berlina fara probleme si incalcari de legi
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(SB04AKI @ 28 Dec 2009, 23:23) eu mi-am pus acuma 2 luni motor de 1,6 de papuc pe breaku meu si am pus carburator simplu pe ea si merge super am un relanti la vreo 300 rpm, Foarte tare ralanti-ul tau!Nu stiam ca motoarele acestea au ralanti asa mic! Sau e vorba de vreo greseala de tastare? This post has been edited by ROBY 06-TFA: 29 Dec 2009, 17:23 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
Minel |
![]()
Post
#10
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
Si la carburatoru ala cu dublu corp, cam ce consum imi baga la motoru de 1,6?
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Consumul depinde de stilul de condus.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
SB04AKI |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
relanti la 300 rpm va pun linkul http://www.filehost.ro/683645/Video0002_wmv/
calitatea lasa de dorit fiind filmat cu mobilu. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#14
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
mare prostie sa tii relantiul asa mic
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu mai dati sfaturi despre cum sa "pacaleasca" legea sau tablagii, ca se lasa cu warn-uri/ban-uri
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
SB04AKI...am si eu o intrebare la tine...dar mai bine imi dai detaliile pe mess....doru.harangus asta e ID-u meu...dami add sa vb
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
relantiul il poate cobora sub 300 de ture dar numai cu aparatura electronica de control al avansului altfel nu te mai ajuta la demaraj si plecari de pe loc . Oricum orice masina consuma mult la relantii chiar si cele pe injectie mai ales .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
pe langa dacie, mai am un focus ghya, si are consum instant, si la relati imi sta in 0,7l/100km...nu mi se pare mult delooc
|
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#19
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e mult, mai ales dacă nu știi să citești indicația computerului de bord. Nu-i bai, bine că e ghya, că dacă era Ghia, avea consum 0,7 l / ORĂ.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#20
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 29 Dec 2009, 20:22) Asa e bun, la pornire la rece, ca sa se amorseze pompa, fara sa fie turat motorul. QUOTE(djasu82 @ 29 Dec 2009, 22:14) relantiul il poate cobora sub 300 de ture dar numai cu aparatura electronica de control al avansului altfel nu te mai ajuta la demaraj si plecari de pe loc . Oricum orice masina consuma mult la relantii chiar si cele pe injectie mai ales . Doar daca vrei sa pleci de pe loc doar cu ambreiaj , cred ca moare. Eu cred ca tu tragi la injectie ![]() ![]() QUOTE(C a t a l i n @ 29 Dec 2009, 22:33) Nu e mult, mai ales dacă nu știi să citești indicația computerului de bord. Nu-i bai, bine că e ghya, că dacă era Ghia, avea consum 0,7 l / ORĂ. Da tu esti mereu pe faza si la obiect ![]() This post has been edited by iuliano_smile: 29 Dec 2009, 22:40 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#21
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Relanti la 300 rpm inseamna:
- turometru cu precizie lipsa; - motor compromis din cauza lipsei de ungere. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#22
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 29 Dec 2009, 23:39) e bun pe dracu, la turatia aia nu ai nici ungere, nici racire, nici incarcare a bateriei, de ce crezi ca masinile pe injectie nu au relantiul mai jos, crezi ca n-ar putea? oricum, ma indoiesc ca are relantiul asta si la rece, ca sa fie cum zici tu |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
SB04AKI |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 18 May 08 From: Sibiu/Romania ![]() |
relantiu era la rece 300 rpm cu farurile aprinse si incarcarea o avea la 13,5 V. puteti sa il intrebati si pe minel ca el a vazut azi masina.
relantiu era asa pus doar de proba pt 10 min, acuma il am undeva pe la 750-800 rpm. era o simpla incercare pt ca am vrut sa vad cat pot sa cobor relantiul inainte sa moara motorul, cei drept sub 300 rpm nu merge, asta e limita. |
--------------------
Dacia
Logan/1310
2005/2000
- SB 99 OOO
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#24
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu zic să încerci povești d-astea pe 4fulgering, că aici nu țin... 300 rpm cu motor abia pornit nu există decât la motoare cât casa. (alea de pe vaporașe)
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
300 de ture face in momentul in care actioneaza demarorul pentru pornire!
Mai jos de 700 de ture nu avea motorul din filmulet. Si,turometrul acela, e frumos,dar indica eronat. Minel,fa te rog un test din acela cu un turometru electronic si ai sa vezi ca ralanti la 300 de ture ai sa gasesti doar la locomotiva aceea Diesel,cele cu bot(sa zic asa) nicidecum la vreun motor Dacia de orice tip.Respecte. Doru,sper ca te descurci cu transplantul.Mult Succes! This post has been edited by ROBY 06-TFA: 30 Dec 2009, 00:37 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
SiloS |
![]()
Post
#26
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Minel |
![]()
Post
#27
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(SB04AKI @ 30 Dec 2009, 00:13) relantiu era la rece 300 rpm cu farurile aprinse si incarcarea o avea la 13,5 V. puteti sa il intrebati si pe minel ca el a vazut azi masina. relantiu era asa pus doar de proba pt 10 min, acuma il am undeva pe la 750-800 rpm. era o simpla incercare pt ca am vrut sa vad cat pot sa cobor relantiul inainte sa moara motorul, cei drept sub 300 rpm nu merge, asta e limita. Adevarul era ca atunci cand avea el ralantiul ala miiic , nu am surubarit eu la ea .... ![]() QUOTE(ROBY 06-TFA @ 30 Dec 2009, 00:35) 300 de ture face in momentul in care actioneaza demarorul pentru pornire! Mai jos de 700 de ture nu avea motorul din filmulet. Si,turometrul acela, e frumos,dar indica eronat. Minel,fa te rog un test din acela cu un turometru electronic si ai sa vezi ca ralanti la 300 de ture ai sa gasesti doar la locomotiva aceea Diesel,cele cu bot(sa zic asa) nicidecum la vreun motor Dacia de orice tip.Respecte. Corect, ai dreptate 100 % , turometrul posibil sa aiba o eroare de indicare , dupa ureche era undeva pe la 500 ture , Bafta ! ![]() This post has been edited by Minel: 30 Dec 2009, 09:18 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
1. bai catalin nu am nimic cu tine, nu stiu ce ai tu cu noi...daca nu te poti abtine nu mai da reply-uri...impungi pe toata lumea!!!
2. Am si eu o intrebare...Dacia mea e din 94...la ceasurile din bord, am si turometru...se potriveste sa ii pun ceasuri din alea fara turometru? trebuiesc facute ceva modificari??? |
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#29
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu credeam că te interesează realitatea, nu ficțiunea...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CJ-34-SGM |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 December 09 ![]() |
Si care e problema ta ca eu am scris ghya in loc de ghia...daca chiar te roade iti spun ca era scris in graba...si ce crezi tu ma lasa rece!!! Ok? Du-te si fa-ti treaba linistit
30 Dec 2009, 14:03: Am si eu o intrebare...Dacia mea e din 94...la ceasurile din bord, am si turometru...se potriveste sa ii pun ceasuri din alea fara turometru? trebuiesc facute ceva modificari??? This post has been edited by CJ-34-SGM: 30 Dec 2009, 14:03 |
--------------------
Dacia Logan
Dacia Logan
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:48 |