DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> apas frana si .... imi aprinde avariile

tarzy
post 18 Jan 2008, 22:23
Post #1


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




poate ca ar fi trebuit sa postez la imbunatatiri biggrin.gif

de la o vreme (de prin noiembrie anul trecut) cateodata cand apas frana imi aprinde si avariile, se intampla destul de rar .... 1-2 ori /zi

astazi insa a luat-op draci - facut cam in 90% din cazuri

ce poate fi?

am pe masina montata alarma EM 5100 care se leaga si la firul de frana dar .... chiar nu gasesc o explicatie cat de cat logica, cum ca ar fi din cauza alarmei

banuiesc ca ar fi ceva contacte (masa) imperfecte ... dar ... poate a mai patit cineva .,... si-mi spune precis cam pe unde sa ma bag cu spraiul de contacte ... nu de alta dar pe vremea asta nu prea ma indemn sa aplic metoda incercari succesive

masina in cauza Logan 1,6 MPI cumparat de nou in aprilie 2005

This post has been edited by tarzy: 18 Jan 2008, 22:24


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 18 Jan 2008, 23:13
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




ori e din cauza faptului ca ai legata alarma la senzorul de stop pe frana, desi nu vad ce ar cauta acolo, ori ai un fir de masa slabit sau contact imperfect pe lampa.cred ca te-am lamurit o groaza...


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 18 Jan 2008, 23:16
Post #3


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




biggrin.gif alarma e legata la senzorul de stop de frana ca sa stie sa-mi incuie usile dupa ce plec

nu prea inteleg ce treaba are cu avariile ... adica sa zicem ca buba e in alarma .... e ilogic sa "matraseasca" avariile

fir de masa slabit .... suspectez si eu ... da ma gandesc ca poate-mi da careva para malaiata .... cam pe unde ar putea fi (careva patit ca doar nu-s eu primul) sa nu stau eu acum in zapada sa iau instalatia la puricat

This post has been edited by tarzy: 19 Jan 2008, 08:29


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 18 Jan 2008, 23:19
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




cand e ceva ilogic, de obicei e fir de masa.Langa lampa stanga spate este o prindere cu fir de masa, pe aripa.Acolo am avut eu probleme si aclo am umblat.Acum daca o fi la fel si pe aripa cealalta..iti las tie surpriza sa descoperi!


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jan 2008, 23:22
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sau oxidari/contacte imperfecte pe una/amandoua din triplele spate.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 18 Jan 2008, 23:25
Post #6


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




oki

multzam phain ....

maine ... ma infig in tripla spate

va tin la curent



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacotec
post 18 Jan 2008, 23:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 1 November 05




sa fii atent la mufa ceare se cupleaza in tripla, uita-te la partea care se cupleaza si vezi daca nu se vad urme de topitura pe acolo


--------------------
citroen/Dacia Citroen C5/logan 1.4 Laureate 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 19 Jan 2008, 19:17
Post #8


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




azi ... am fost la tara ... si-n loc sa ma joc in zapada m-*am apucat sa surubaresc la masina

mai intai verificare la "isteria" cu rugina .... si din pacate cel putin in cazul meu nu-i degeaba
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...2&#entry1216172

ma rog ... asta e din alt film

referitor la masa .... chiar ca astia au ales o solutie de tot cacao ... masa este luata de pe un surub ... sudat de o tabla extrem de subtire

am verifiocat pe partea straga ... am curatat cu ceva smirgel atat papucul cat si surubul .... am pus la loc ... am facut probe ... si mergea bine

am zis sa las dreapta pe alta data .... mare greseala ... pe drum de intoarcere a inceput sa faca iar ...
maine o sa refac operatiunea si pe partea dreapta si-n plus o sa mai trag eu inca un fir dar .... aveti idee ... unde m-as putea lega mai bine? ca sincer nu prea am vazut alt surub mai corespunzator




--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andy_x3m
post 19 Jan 2008, 23:10
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 28 November 06




aceeasi problema am avut'o si eu, doar ca eu am rezolvat la reprezentanta Dacia, fiind programat la revizie. oamenii au curatat contactele (mufa) de la tripla si gata. tot ei au zis ca se intampla destul de frecvent.
numai de bine


--------------------
dacia logan preferance 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 19 Jan 2008, 23:26
Post #10


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Multumim de informatie. tongue.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denwer
post 20 Jan 2008, 08:27
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 14 October 07




De treaba astia de la reprezentanta.


--------------------
logan 1,5 DCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 21 Jan 2008, 09:59
Post #12


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




Exact aceasta problema am avut-o si eu.
Cauza: masa proasta la tripla dreapta, iar la frinare trece un pic de + prin becul de marsalier. Alarma (in cazul meu, Maat 679) i-a semnal de la marsalier pentru a porni avariile si sirena la mersul cu spatele, prin urmare simte acel + de la frina prin becul de marsalier si aprinde avariile.

Rezolvare: demontat papucul de la masa. la ambele triple, curatat si montat la loc. Atentie - papucul prin procesul de fabricare (stantare) are niste bavuri. La mine se vedea clar ca zona e contact erau doar doua bavuri (2 zone lungi de max 5-8mm, groase cat un fir de par), restul fiind acoperit cu un oxid albicios. Sunt sigur ca nu am papuci unicat la masina, deci aceasi probleme cu masa la triple o au toti care vad ca se aprinde incetiosor ledul de ceata din bord, sau care "semnalizeaza" cu/si cu becul de frina, au alarma legata si la marsalier si la frinare se aprind avariile ....

Rezultat:la frinare, avariile s-au calmat iar becul de lumini de ceata din bord care se aprindea (la intensitate - mica cei drept) nu se mai aprinde.

PS. ca sa fiu sigur ca masa e problema am desfacut firul de masa de la triple si am apasat frina - merita sa incercati sa vedeti si voi de pom de craciun apare pe bord ...... radmasa.gif - ledurie de avarie, ceata, dezaburire, faruri .....



--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanstate
post 30 Jan 2008, 14:16
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 16 February 05




asa am patit si eu cu o alarma Maat. Rezolvarea cea mai sigura si prin care nu o sa mai aveti probleme e sa puneti o rezistenta de 1megaohm pe firul de alimentare al alarmei. De cand am facut treaba asta, cred ca de vreun an nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - GL 10 STA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 31 Jan 2008, 15:59
Post #14


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




am rezolvat de duminica dar nu am putut sa va anunt mai repede din cauza de ban


cred ca mai degraba problema este de la mufa (e) ..... decat de la masa ... am folosit spray contact si de atunci merge foarte bine

va multumesc tuturor pentru pareri si interes

This post has been edited by AL: 27 Jan 2009, 10:14


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 26 Jan 2009, 15:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Am intrat si eu in clubul celor cu luminite ciudate la martorii de la bord biggrin.gif

Am observat ca daca apas frana se aprinde martorul de ceata. Deocamdata slab, dar am sperante sa se aprinda un pic mai tare, ca sa-l vad si ziua. De cand voiam sa-mi montez asa ceva ! rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al bundy
post 26 Jan 2009, 21:25
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 May 06
From: Bucuresti




Aceasi rezolvare e si la tine. Se desfac contactele de la tripla si se curata papucii din mufa, eventual se tensioneaza lamelele un pic.


--------------------
skoda octavia 2004 - b-5784
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 Jan 2009, 10:01
Post #17


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




tripla din stanga!

am avut si eu si am scapat prin tensionarea contactelor mufei de la respectiva tripla... doar prin simpla problema reapare dupa un timp... catodata revine cand e umezeala excesiva in aer... deci e clar vorba de un contact imperfect


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al bundy
post 27 Jan 2009, 12:10
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 May 06
From: Bucuresti




Corect , nu am precizat, e cea din stanga



--------------------
skoda octavia 2004 - b-5784
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Jan 2009, 13:48
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




QUOTE(bogdanstate @ 30 Jan 2008, 14:16)
asa am patit si eu cu o alarma Maat. Rezolvarea cea mai sigura si prin care nu o sa mai aveti probleme e sa puneti o rezistenta de 1megaohm pe firul de alimentare al alarmei. De cand am facut treaba asta, cred ca de vreun an nu am mai avut probleme.
*



Intensitatea curentului = U (tensiunea) impartit la R (rezistenta) zicea un om pe nume OHM
I = 12 / 1 000 000
I = 0.000012 A (nici macar un led nu se aprinde la un curent asa de slab)

asadar si prin urmare nu mai functioneaza nici alarma cu operatiunea asta.

ori s`a pus in alta parte rezistenta ori de vreun an nu mai ai alarma deloc smile.gif

L.E. abia acum am observat ca postarea e veche de un an...deci de 2 ani nu are omul alarma.
scuze pentru trezirea unui subiect vechi blush.gif

This post has been edited by psychoo: 27 Jan 2009, 14:31


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atehnic
post 4 Mar 2009, 23:20
Post #20


membru meserias


Group: Members
Posts: 77
Joined: 19 September 05




Mai nou, semnalizarea dreapta face ca toti dracii - se accelereaza ritmul (si cel al semnalului sonor si cel al lampii spate) cand apas frana. De asemenea, scade intensitatea lampii spate dreapta.


--------------------
Logan Preferance + Kia cee'd * 2005 // 2008 - CT 36 // 09
"Eu sunt un om pe niste scari..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cris06
post 5 Mar 2009, 08:53
Post #21


Mester


Group: Members
Posts: 597
Joined: 7 October 08
From: Iasi




Dar cand semanalizezi, fara a apasa frana, functioneaza normal? Cred ca e aceeasi veche poveste: mufa triplei spate. Mai verifica becurile si legaturile de masa.


--------------------
Daewoo TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/ 2006 - IS.06.---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hrares
post 13 May 2009, 08:32
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 April 06




Am oprit o data , aveam pozitia aprinsa si am pus semnalul de avarie. M-am dus la portbagaj sa iau ceva si am observat ca semnalizarea mergea alternativ cu pozitia. Adica se stingea becul de semnalizare apoi pulsa si stopul. Am scos suportul cu becuri si am vazut ca se aprindea al doilea filament de la becul de stop si se reducea intensitatea la primul filament. Am schimbat becurile de stop si de smnalizare dar facea la fel. Apoi...acum m-am uitat pe forum aici si am aflat ca sunt papucii. Am sa ma duc la masina sa verific papucii. Multumesc celor care au afisat aceaste probleme si solutii.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-47-TBW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 13 May 2009, 11:21
Post #23


Gica Contra


Group: Members
Posts: 703
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(hrares @ 13 May 2009, 09:32)
Am oprit o data , aveam pozitia aprinsa si am pus semnalul de avarie. M-am dus la portbagaj sa iau ceva si am observat ca semnalizarea mergea alternativ cu pozitia. Adica se stingea becul de semnalizare apoi pulsa si stopul. Am scos suportul cu becuri si am vazut ca se aprindea al doilea filament de la becul de stop si se reducea intensitatea la primul filament. Am schimbat becurile de stop si de smnalizare dar facea la fel. Apoi...acum m-am uitat pe forum aici si am aflat ca sunt papucii. Am sa ma duc la masina sa verific papucii. Multumesc celor care au afisat aceaste probleme si solutii.
*



Aproape sigur ca ai o legatura de masa slabita sau oxidata la una dintre lampile de semnalizare / stop frana (circuitul se inchide prin 2 becuri in serie).


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2004 - B39XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 May 2009, 12:05
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cati sunteti care habar nu aveti de treaba asta, am vazut la foarte foarte multe Loganuri problema asta. buba comuna.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CrudeS
post 14 Jan 2010, 12:06
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 31 August 09




Am observat si eu ca foarte multe loganuri au problema asta si imi radeam in barba ca eu am pus mana pe unul care nu o are, dar surpriza.... sa intamplat si la mine dar cu pozitia fata stanga , nu se mai aprindea si la semnal stanga mi se aprindea martorul de ceata de la bord. Rezolvare; un pumn bine plasat in aripa stanga langa semnal si s-a rezolvat (era prea frig sa incerc ceva mai tehnic). Deocamdata merge ...pana data viitoare rolleyes.gif .


--------------------
Dacia Logan 2006/1,6 8v - B 49 UVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Jan 2010, 13:37
Post #26


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Subiectul topicului este tratat mai pe larg de topicul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98955
Aici se inchide


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:44
Forum Renault