apas frana si .... imi aprinde avariile
![]() ![]() ![]() |
apas frana si .... imi aprinde avariile
tarzy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|||
dacotec |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
ori e din cauza faptului ca ai legata alarma la senzorul de stop pe frana, desi nu vad ce ar cauta acolo, ori ai un fir de masa slabit sau contact imperfect pe lampa.cred ca te-am lamurit o groaza...
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
tarzy |
![]()
Post
#3
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() nu prea inteleg ce treaba are cu avariile ... adica sa zicem ca buba e in alarma .... e ilogic sa "matraseasca" avariile fir de masa slabit .... suspectez si eu ... da ma gandesc ca poate-mi da careva para malaiata .... cam pe unde ar putea fi (careva patit ca doar nu-s eu primul) sa nu stau eu acum in zapada sa iau instalatia la puricat This post has been edited by tarzy: 19 Jan 2008, 08:29 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
dacotec |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
cand e ceva ilogic, de obicei e fir de masa.Langa lampa stanga spate este o prindere cu fir de masa, pe aripa.Acolo am avut eu probleme si aclo am umblat.Acum daca o fi la fel si pe aripa cealalta..iti las tie surpriza sa descoperi!
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
sau oxidari/contacte imperfecte pe una/amandoua din triplele spate.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tarzy |
![]()
Post
#6
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
oki
multzam phain .... maine ... ma infig in tripla spate va tin la curent |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
dacotec |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
sa fii atent la mufa ceare se cupleaza in tripla, uita-te la partea care se cupleaza si vezi daca nu se vad urme de topitura pe acolo
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
tarzy |
![]()
Post
#8
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
azi ... am fost la tara ... si-n loc sa ma joc in zapada m-*am apucat sa surubaresc la masina
mai intai verificare la "isteria" cu rugina .... si din pacate cel putin in cazul meu nu-i degeaba http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...2entry1216172 ma rog ... asta e din alt film referitor la masa .... chiar ca astia au ales o solutie de tot cacao ... masa este luata de pe un surub ... sudat de o tabla extrem de subtire am verifiocat pe partea straga ... am curatat cu ceva smirgel atat papucul cat si surubul .... am pus la loc ... am facut probe ... si mergea bine am zis sa las dreapta pe alta data .... mare greseala ... pe drum de intoarcere a inceput sa faca iar ... maine o sa refac operatiunea si pe partea dreapta si-n plus o sa mai trag eu inca un fir dar .... aveti idee ... unde m-as putea lega mai bine? ca sincer nu prea am vazut alt surub mai corespunzator |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
andy_x3m |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 November 06 ![]() |
aceeasi problema am avut'o si eu, doar ca eu am rezolvat la reprezentanta Dacia, fiind programat la revizie. oamenii au curatat contactele (mufa) de la tripla si gata. tot ei au zis ca se intampla destul de frecvent.
numai de bine |
--------------------
dacia
logan
preferance 2006
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#10
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Multumim de informatie.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
denwer |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
De treaba astia de la reprezentanta.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
GIC |
![]()
Post
#12
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Exact aceasta problema am avut-o si eu.
Cauza: masa proasta la tripla dreapta, iar la frinare trece un pic de + prin becul de marsalier. Alarma (in cazul meu, Maat 679) i-a semnal de la marsalier pentru a porni avariile si sirena la mersul cu spatele, prin urmare simte acel + de la frina prin becul de marsalier si aprinde avariile. Rezolvare: demontat papucul de la masa. la ambele triple, curatat si montat la loc. Atentie - papucul prin procesul de fabricare (stantare) are niste bavuri. La mine se vedea clar ca zona e contact erau doar doua bavuri (2 zone lungi de max 5-8mm, groase cat un fir de par), restul fiind acoperit cu un oxid albicios. Sunt sigur ca nu am papuci unicat la masina, deci aceasi probleme cu masa la triple o au toti care vad ca se aprinde incetiosor ledul de ceata din bord, sau care "semnalizeaza" cu/si cu becul de frina, au alarma legata si la marsalier si la frinare se aprind avariile .... Rezultat:la frinare, avariile s-au calmat iar becul de lumini de ceata din bord care se aprindea (la intensitate - mica cei drept) nu se mai aprinde. PS. ca sa fiu sigur ca masa e problema am desfacut firul de masa de la triple si am apasat frina - merita sa incercati sa vedeti si voi de pom de craciun apare pe bord ...... ![]() |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
bogdanstate |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 16 February 05 ![]() |
asa am patit si eu cu o alarma Maat. Rezolvarea cea mai sigura si prin care nu o sa mai aveti probleme e sa puneti o rezistenta de 1megaohm pe firul de alimentare al alarmei. De cand am facut treaba asta, cred ca de vreun an nu am mai avut probleme.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- GL 10 STA
|
|
tarzy |
![]()
Post
#14
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat de duminica dar nu am putut sa va anunt mai repede din cauza de ban
cred ca mai degraba problema este de la mufa (e) ..... decat de la masa ... am folosit spray contact si de atunci merge foarte bine va multumesc tuturor pentru pareri si interes This post has been edited by AL: 27 Jan 2009, 10:14 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
bendix |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Am intrat si eu in clubul celor cu luminite ciudate la martorii de la bord
![]() Am observat ca daca apas frana se aprinde martorul de ceata. Deocamdata slab, dar am sperante sa se aprinda un pic mai tare, ca sa-l vad si ziua. De cand voiam sa-mi montez asa ceva ! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
al bundy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Aceasi rezolvare e si la tine. Se desfac contactele de la tripla si se curata papucii din mufa, eventual se tensioneaza lamelele un pic.
|
--------------------
skoda
octavia
2004
- b-5784
|
|
AL |
![]()
Post
#17
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
tripla din stanga!
am avut si eu si am scapat prin tensionarea contactelor mufei de la respectiva tripla... doar prin simpla problema reapare dupa un timp... catodata revine cand e umezeala excesiva in aer... deci e clar vorba de un contact imperfect |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
al bundy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 11 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect , nu am precizat, e cea din stanga
|
--------------------
skoda
octavia
2004
- b-5784
|
|
psychoo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bogdanstate @ 30 Jan 2008, 14:16) asa am patit si eu cu o alarma Maat. Rezolvarea cea mai sigura si prin care nu o sa mai aveti probleme e sa puneti o rezistenta de 1megaohm pe firul de alimentare al alarmei. De cand am facut treaba asta, cred ca de vreun an nu am mai avut probleme. Intensitatea curentului = U (tensiunea) impartit la R (rezistenta) zicea un om pe nume OHM I = 12 / 1 000 000 I = 0.000012 A (nici macar un led nu se aprinde la un curent asa de slab) asadar si prin urmare nu mai functioneaza nici alarma cu operatiunea asta. ori s`a pus in alta parte rezistenta ori de vreun an nu mai ai alarma deloc ![]() L.E. abia acum am observat ca postarea e veche de un an...deci de 2 ani nu are omul alarma. scuze pentru trezirea unui subiect vechi ![]() This post has been edited by psychoo: 27 Jan 2009, 14:31 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
atehnic |
![]()
Post
#20
|
![]() membru meserias Group: Members Posts: 77 Joined: 19 September 05 ![]() |
Mai nou, semnalizarea dreapta face ca toti dracii - se accelereaza ritmul (si cel al semnalului sonor si cel al lampii spate) cand apas frana. De asemenea, scade intensitatea lampii spate dreapta.
|
--------------------
Logan Preferance
+ Kia cee'd
* 2005 // 2008
- CT 36 // 09 "Eu sunt un om pe niste scari..."
|
|
cris06 |
![]()
Post
#21
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Dar cand semanalizezi, fara a apasa frana, functioneaza normal? Cred ca e aceeasi veche poveste: mufa triplei spate. Mai verifica becurile si legaturile de masa.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
hrares |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 April 06 ![]() |
Am oprit o data , aveam pozitia aprinsa si am pus semnalul de avarie. M-am dus la portbagaj sa iau ceva si am observat ca semnalizarea mergea alternativ cu pozitia. Adica se stingea becul de semnalizare apoi pulsa si stopul. Am scos suportul cu becuri si am vazut ca se aprindea al doilea filament de la becul de stop si se reducea intensitatea la primul filament. Am schimbat becurile de stop si de smnalizare dar facea la fel. Apoi...acum m-am uitat pe forum aici si am aflat ca sunt papucii. Am sa ma duc la masina sa verific papucii. Multumesc celor care au afisat aceaste probleme si solutii.
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-47-TBW
|
|
sandy461229 |
![]()
Post
#23
|
Gica Contra Group: Members Posts: 703 Joined: 26 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hrares @ 13 May 2009, 09:32) Am oprit o data , aveam pozitia aprinsa si am pus semnalul de avarie. M-am dus la portbagaj sa iau ceva si am observat ca semnalizarea mergea alternativ cu pozitia. Adica se stingea becul de semnalizare apoi pulsa si stopul. Am scos suportul cu becuri si am vazut ca se aprindea al doilea filament de la becul de stop si se reducea intensitatea la primul filament. Am schimbat becurile de stop si de smnalizare dar facea la fel. Apoi...acum m-am uitat pe forum aici si am aflat ca sunt papucii. Am sa ma duc la masina sa verific papucii. Multumesc celor care au afisat aceaste probleme si solutii. Aproape sigur ca ai o legatura de masa slabita sau oxidata la una dintre lampile de semnalizare / stop frana (circuitul se inchide prin 2 becuri in serie). |
--------------------
Logan Ambiance
1.4 MPI
2004
- B39XXX
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cati sunteti care habar nu aveti de treaba asta, am vazut la foarte foarte multe Loganuri problema asta. buba comuna.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
CrudeS |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 31 August 09 ![]() |
Am observat si eu ca foarte multe loganuri au problema asta si imi radeam in barba ca eu am pus mana pe unul care nu o are, dar surpriza.... sa intamplat si la mine dar cu pozitia fata stanga , nu se mai aprindea si la semnal stanga mi se aprindea martorul de ceata de la bord. Rezolvare; un pumn bine plasat in aripa stanga langa semnal si s-a rezolvat (era prea frig sa incerc ceva mai tehnic). Deocamdata merge ...pana data viitoare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/1,6 8v
- B 49 UVD
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Subiectul topicului este tratat mai pe larg de topicul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98955
Aici se inchide |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:44 |