Dacia 1100, de toate
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1100, de toate
driverx |
![]()
Post
#211
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
pui de drac |
![]()
Post
#212
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
s-o luam metodic,jantele nu sunt intoarse,sunt presate..s-au pus pe orizontala si cu o presa perfect centrata s-a bagat mijlocul in interior...n-am facut eu asta,a facut fostul proprietar...habar n-am pe unde dar banuiesc ca pe la vreo fabrica pe-undeva...
usa din dreapta spate n-are nimic,am postat-o doar ca sa vedeti unghiul de cadere al rotii lampile de marche-arriere(nu ma mai puneti sa scriu cuvantul asta ca-l urasc!!!) sunt de fapt un halogen tip punct hella de 100W conectat la butonul de sub carcasa volanului si perfect montat incat sa-i trag un flash lu tilica care-mi baga faza lunga-n oglinda..bineinteles,are si rol de lampa de mers inapoi:) garda la sol iti spun eu ca e cu vreo 7 cm mai mica decat a ta la sigur! ai putea sa-ti montezi butucul de roata(sau direct fuzeta de 1300) cred,nu sunt fff sigur dar cred ca vine si sa-i bagi roti de dacie pe 13...pe spate vin fara probleme,eu le am intoarse deja,deci iesite in afara fata de ale tale cu 4 cm...cauciucuri de 165 si nu-mi ating nicaieri...si cred ca se poate si mai ult de-atat placutele noi le-am luat o data cu masina,dar erau prea groase,cam juma de milimetru fiecare asa ca am ras la smirghel de mi-a venit rau...in orice caz,se poate lipi ferodou pe ele,sunt firme specializate in asa ceva si nu costa prea mult..de genul 500 k cu tot cu material amortizoare la unele 1100 sunt demontabile si se pot reumple cu ulei(eventual schimbi si bucsa daca-ti curge) sau se pot taia,si apoi face filet si-i pui capac facut la strung... altele sa-ti pui stiu ca vin de la skoda alea vechi cu motor pe spate...dar exact exact nu stiu sa-ti zic cat despre jantele originale...le detest...in fine,cred ca mai late de 155 nu poti pune pe ele. mama ce mult am scris:) |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
cj82ufo |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 25 March 04 From: Cluj Napoca ![]() |
driverx eu cu masina daca vin pana la sala sporturilor ma costa cam mult looool ca proasta consuma
la adunare ila sala sporturilor nu am fost niciodata (referitor la faza ca am venit pe jos) si masina mea(de care tot vorbesc e cea din avatar) |
--------------------
dacia 1100
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pui de drac, tu ai de gand chioar sa bagi piele in ea???
pe bord si scaune? la topicul meu de scaune tapitate nu s-a comentat mai nimik... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#215
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
scuza-ma dar asta este..
cu tapisatul scaunelor e cam nasol,ie scump tare,vreo 3 milioane dar ma mai gandesc,si da,o sa-i bag piele in interior..doar n-o sa-i fac tapiserie din carpa,nu?? hai ca azi trag chiulu ca-i urat afara si am si ceva treaba in rest...poate maine! |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
succes:))))
asteptam pozele cu interiorul ...cand o fi sa fie asta:) |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#217
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
mai e,mai e..nu va grabiti,totul trebuie facut cu mult cap si rabdare..altfel iese o brambureala..
|
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#218
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt eu, Lãscãricã!
![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#219
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
huh??? eu scriu Lascarica cu caractere romanesti si imi apare in loc de a(cititi a cu caciulita) ã ciudat...
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
- B ** ***
TICO 1999 Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#220
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
hahahahaa,nu stiu nimic de presa aia,toata chestia e sa aiba presiunea(forta suficienta) sa indoi janta...si aceeasi presiune la toate 4 rotile...de ce nu??
dragii mosului,cu drag va anunt ca a mai murit o idee de tuning de-a mea.. voiam sa pun o galerie de nova si sa-i bag dublucorp...carburatorul il am,ba chiar am 2 dar nu gasesc galerie pe nicaieri,decat in magazine,unde-i suma de 2 mil galeria..sa mor,pai de banii astia pun de-a benzina si-n portbagaj... prin urmare,voi monta o galerie de 1300(ca e universal gasibila peste tot) si voi pune carburatorul de 1300 pe care il am usor preparat,aduca jigleoare de 1400 si ceva modificari prin el...apoi,daca tot am galeria de 1300,am norocul sa ii pot pune si saxofon de 1300,ceea ce merge perfect ca e cu 3 suruburi si flanse.. de prindere,deci adio colier idiot.. voi modela teava in asa fel incat sa-i pun toba mea sport transversal cam pe unde mi-e halogenul acum... galeria de 1100 e tip 4 in 1,si in scurt,cat se poate de prost..cea de 1300 e 4 in 2 in 1 adica mult mai bine,de-aici se mai castiga ceva caluti... ce-i drept,nu stiu daca va avea acelasi efect ca si cu un carb dublucorp..dar dat fiind faptul ca astea-s conditiile....oricum am ceva de castigat..probabil performantele vor fi undeva putin sub cele cu dublucorp,dar consumul va fi sigur cu mult dedesubt |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
SiloS |
![]()
Post
#221
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
carei diferenta dintre galeria=saxofonul de 1300 si cea de 1310 ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu e nici cea mai mica diferenta intre galeria si saxofonul de 1300 si cea de 1310. IDENTICE. De 1100 nu am mai vazut de mult cum arata,stiu ca din galerie iese direct in toba daca nu ma insel,o sa ma uit, ca are unchimiu pe la boxa un motor complet de 1100 (a avut Dacia 1100 si Renault 8 Gordini acum cativa ani buni)
Pui de drac, posibil sa te ajut eu cu o galerie de nova. Sa termin de facut modificarile la motor, si daca merge bine iti vand galeria mea.Te anunt cand e gata,si daca o vand.Nu promit nimic ferm |
--------------------
Dacia
1310 RACING
- B 34 SGM
1991 full fara piele www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#223
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
sgm,asa-i..la 1100 iese direct in toba...cat despre galeria ta...nu stiu daca o sa mai am rabdare..poate mai spre toamna-iarna incolo..oricum,mersi mult...
ca sa ne intelegem,galeria e ce e prins de chiuloasa,saxofonul e in continuarea galeriei,prin in suruburi de aceasta,in contnuarea saxofonului vine toba intermediara,etc...k silos? |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pui de drac, ce modificari mai ai prin carb?mai exact....
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#225
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
un pic de before and after:
Attached thumbnail(s) janta dreapta spate.jpg ( Size: 135.54k ) Number of downloads: 804 ACD37.jpg ( Size: 84.47k ) Number of downloads: 904 |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#226
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
vrajitorule,cauta la tips and tricks la tuning cu buget redus..scrie pe-acolo ce se face la un carb...oricum,ideea e sa-i tragi o priza de aer de unde ai mai mult debit,am sa-i tai puntea aia ciudata care cica serveste la omogenizare..jigleoare marite,mai adaug vreo garnitura la pompa de spritz sau ceva de genul sa-i dau gaz mai mult...inca studiez..oricum,ceva ceva tot se face:))
|
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
stiu ce scrie acolo, dar voiam sa vad ce ai tu...
cum e cu garnitura la pompa de spritz, ca nu inteleg ce vrei sa ii faci ca sa bage mai mult? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#228
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
ii mai pun inca o garnitura la membrana,astfel,cantitatea de benzina trasa e mai mare..deci cea scuipata de pompa de spritz e mai mare,deci o accelerare mai vioaie la apasarea pedalei scurt..ma rog...
azi am dat jos caseta de directie,am ciocanit pe-acolo ce-mi creea joc..am descoperit de unde-i..acu sper sa nu mai faca,n-am pus-o inca la loc..mai am de schimbat manerul franei de mana cu unul de 1310 care e mai scurt si arata mult mai bine,dar tre sa dau 2 gauri in podea..n-am avut cu ce...mai trebuie fixata tija de las schimbator sa nu mai umble prea tare stanga dreapta...in fine,apoi reglarea franei de mana..si mai sunt cateva.. |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
FLEX |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Despre subiectul filtru de aer ce mai zici? http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4296 .
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
interesanta ideea cu garnitura..am sa inmcerc si eu:)
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
buna treaba!excelenta chiar1!!!!
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#232
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
scuze,scuze...idei sunt multe dar ma vad nevoit sa fac totul metodic...deocamdata tre sa-mi pun frana de mana la puct....si schimbatorul...pe rand domnilor,pe rand...aspectul exterior si tunareala la motor sunt la cap. delicii tehnice..deocamdata este musai necesar sa-mi fac totul functional...de ex am eliminat jocul din volan..sa vedem cat tine de data asta
|
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
stii ce mi-a trecut prin cap/
zica ca baga mai mult pompa de spritz,,,,pe unde baga mai mult daca nu maresti diametrul la jiglor?ca pe acolo scuipa in final, nu??? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
pui de drac |
![]()
Post
#234
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
pai de-asta ziceam ca trebe studiat...lasa-ma acu,am treaba cu restul,sunt murdar pana in urechi...acuma am iesit de sub masina...am terminat de adaptat manerul de frana de mana de 1300 si de reglat schimbatorul de viteze ca intre 1-a si a 3-a avea cam 15-20 cm cursa libera:)) s-a rezolvat cu o bucsa pe-undeva pe traseu si niste saibe..maine mai am de strans cateva suruburi si apoi incerc sa vaz ce-am rezolvat cu caseta de directie...ziceam ca-mi capata joc mereu..sa speram ca l-am fixat,daca nu,maine toata ziua ma f** cu directia...,apoi dupa ce o pun pe roate(sper tot maine) sa reglez si frana de mana ... si in general,s-a cam terminat cu munca de jos..mai precis de dedesubt
![]() |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
te las :shock:
doar ca eu iti admir munca, si imi place mult ce faci cu masinutza aia, si de asta te tot intreb una alta/////// |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
cj82ufo |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 25 March 04 From: Cluj Napoca ![]() |
vad ca lucrezi cu apor la masina
fii atent la poza de mai jos looool ![]() |
--------------------
dacia 1100
|
|
cj82ufo |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 25 March 04 From: Cluj Napoca ![]() |
pui de drac vad ca lucrezi cu spor la masina
fii atent la poza de mai jos looool ![]() Attached thumbnail(s) set3_.jpg ( Size: 57.42k ) Number of downloads: 1136 |
--------------------
dacia 1100
|
|
wabbit |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 February 04 From: NRW ![]() |
Buna treaba
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio 197
/ /
Golf 3 GT
|
|
Radduu |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Tare! :shock:
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
- B
1983 If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
pui de drac |
![]()
Post
#240
|
Membru fals Group: Members Posts: 634 Joined: 13 January 04 From: Iasi ![]() |
hahahahahhahaaaaa,no offense vrajitorule....nu-i bai,doar ca am alte proiritati acu...
azi am montat la loc caseta de directie cu o oarecare gresare si strangere de suruburi...am pus si frana de mana,am reglat-o,tine mai mult pe stanga spate,si m-ajuta s-o intorc din mers..am facut si probe... am rezolvat si cu jocul ala liber din schimbator,niste saibe si-o bucsa intr-un lonjeron prin care trecea tija lui...am pus-o pe roti si m-am minunat..acu incepe sa mearga ca o masina ...in sfarsit... se simte rodul muncii mele..ca de vazut o sa se vada mai tarziu...cu tapiseria,vopseaua,etc...multa munca,al naibii de multa ![]() sa vad ce nimicuri mai fac si maine... |
--------------------
DACIA
1100
- IS 99 HRB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 12:55 |