DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

124 Pages « < 100 101 102 103 104 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1100, de toate

alex-mun
post 13 Feb 2007, 23:33
Post #3031


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




un astfel de capac , cu plasticul ala colorat in stare buna nu aveti? de mult timp caut , si nu gasesc. toate sunt sparte sad.gif


Attached thumbnail(s)
IMG_1149_1_.JPG ( Size: 215.79k ) Number of downloads: 392


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 14 Feb 2007, 10:51
Post #3032


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




daca ai o coala de hartie foto merge scoasa la imprimanta

This post has been edited by Uncle-Sam: 14 Feb 2007, 10:52


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 14 Feb 2007, 16:14
Post #3033


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




Nu prea se mai gasesc sunt cam rare.


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 14 Feb 2007, 20:56
Post #3034


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




stiu, nu prea mai gasesc pe nicaieri sad.gif


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 22 Feb 2007, 14:02
Post #3035


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




pe mine m-ar interesa bushonul de la rezervor (ca nu stiu cum dracu s-a pierdut/furat si a trebuit inlocuit cu o scarboshenie de plastic de 1300 tongue.gif ) si ornamentul DACIA de pe bord (ala de langa torpedou)

anyone?


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 22 Feb 2007, 21:17
Post #3036


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




Buson de rezervor original de D 1100 am eu. Da-mi PM si vedem cum facem.


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 22 Feb 2007, 22:08
Post #3037


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




sechi, ai PM smile.gif

ok, guys! sau cu alte cuvinte, 'houston, we have a problem!'
se da una bucata sutica in stare impecabila, DAR cu problemele tehnice aferente batranetii (amortizoare proaste, bucse vechi etc.). motorul merge(a) ca uns in vacanta de iarna, dar acum la relanti se aprinde becul de ulei... stiu! trebuie schimbat. partea proasta e ca pe langa chestia asta mai nou motorul are un hârâit foarte ciudat... oarecum suna a neuns sau a piese metalice care freaca una pe cealalta. clar nu mai are sunetul a la harley davidson pe care il avea inainte. intamplator am aflat ca fratele mai mic, mai tembel si foarte teribilist a luat sutica la un test drive si nu s-a lasat pana nu a dus-o la 120km/h...

ce anume se poate intampla in conditiile de ulei vechi si 120 la ora pe drum drept? pentru ca in mai putin de doua luni parca a inceput sa se degradeze cat nu s-a degradat din '70 si pana acum. si sunt putin ingrijorat... putin mai mult!!!


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 23 Feb 2007, 15:50
Post #3038


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




Cam nasoala faza cu becu la ralanti. Se aprinde si imdiat dupa ce pornesti motorul sau dupa ce se incalzeste? 120 nu e chiar incredibil de mult dar daca a mers in conditiile in care becul se aprinde la ralanti nu e deloc bine.


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 24 Feb 2007, 16:53
Post #3039


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(mcShean @ 22 Feb 2007, 22:08)
sechi, ai PM smile.gif

ok, guys! sau cu alte cuvinte, 'houston, we have a problem!'
se da una bucata sutica in stare impecabila, DAR cu problemele tehnice aferente batranetii (amortizoare proaste, bucse vechi etc.). motorul merge(a) ca uns in vacanta de iarna, dar acum la relanti se aprinde becul de ulei... stiu! trebuie schimbat. partea proasta e ca pe langa chestia asta mai nou motorul are un hârâit foarte ciudat... oarecum suna a neuns sau a piese metalice care freaca una pe cealalta. clar nu mai are sunetul a la harley davidson pe care il avea inainte. intamplator am aflat ca fratele mai mic, mai tembel si foarte teribilist a luat sutica la un test drive si nu s-a lasat pana nu a dus-o la 120km/h...

ce anume se poate intampla in conditiile de ulei vechi si 120 la ora pe drum drept? pentru ca in mai putin de doua luni parca a inceput sa se degradeze cat nu s-a degradat din '70 si pana acum. si sunt putin ingrijorat... putin mai mult!!!
*



Cred ca zgomotul acela e de la capacul pompei de apa. Verifica acolo!


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 25 Feb 2007, 16:40
Post #3040


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Stie cineva daca stergatoarele sev marchal de dacia 1100 se potrivesc si la dacia 1300?


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 26 Feb 2007, 00:29
Post #3041


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




Nu cred, sunt mai scurte si bratele si lamele.


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 26 Feb 2007, 10:32
Post #3042


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Albert Einstein @ 25 Feb 2007, 16:40)
Stie cineva daca stergatoarele sev marchal de dacia 1100 se potrivesc si la dacia 1300?
*




QUOTE(mihu @ 26 Feb 2007, 00:29)
Nu cred, sunt mai scurte si bratele si lamele.
*



Merg la primele modele de 1300.
69er si-a pus


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 26 Feb 2007, 10:57
Post #3043


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




ce piese de motor se mai potrivesc la 1300?


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 26 Feb 2007, 12:49
Post #3044


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




Mai nimic, poti sa pui insa motoru cu totu. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 26 Feb 2007, 12:56
Post #3045


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 26 Feb 2007, 11:32)
Merg la primele modele de 1300.
69er si-a pus
*



Te referi la sistemul de prindere sau la lungime? Banuiesc ca la sistemul de prindere, cel cu rozeta.


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 26 Feb 2007, 13:03
Post #3046


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




La sistemul de prindere ma refer. Din cate stiu pe 1300 au fost doua modele de prinderi: cele cu diametru mic (la rotitele cu, caneluri) si cu bratele mai scurte - ca la 1100 si cele normale. La 1310 s-a folosit metoda cu surub, cea mai practica de altfel

This post has been edited by Uncle-Sam: 26 Feb 2007, 13:04


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 26 Feb 2007, 16:28
Post #3047


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




m-am lamurit. cred ca in afara de delcou, nu prea mai merge nimic. multumesc oricum


--------------------
DACIA 1300 1976 - CT 84 MUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Albert Einstein
post 26 Feb 2007, 16:42
Post #3048


Pasionat


Group: Members
Posts: 2.140
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(Uncle-Sam @ 26 Feb 2007, 14:03)
La sistemul de prindere ma refer. Din cate stiu pe 1300 au fost doua modele de prinderi: cele cu diametru mic (la rotitele cu, caneluri) si cu bratele mai scurte - ca la 1100 si cele normale. La 1310 s-a folosit metoda cu surub, cea mai practica de altfel
*



Am inteles, multumesc. La mine e sistemul cu caneluri deci sunt sanse sa mearga.


--------------------
- - -
"I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 26 Feb 2007, 18:25
Post #3049


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Oricum sunt diferite.. Sunt mai scurte bratele..


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 1975 - Dacia 1301 1974
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 2 Mar 2007, 14:35
Post #3050


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




QUOTE(mihu @ 23 Feb 2007, 15:50)
Cam nasoala faza cu becu la ralanti. Se aprinde si imdiat dupa ce pornesti motorul sau dupa ce se incalzeste? 120 nu e chiar incredibil de mult dar daca a mers in conditiile in care becul se aprinde la ralanti nu e deloc bine.
*


se aprinde imediat dupa ce pornesc.

LE: se pare ca testul de viteza a fost facut pe vremea cand nu se aprindea. totusi, ce inseamna daca se aprinde?


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lm
post 2 Mar 2007, 15:52
Post #3051


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 13 July 04
From: Tg-Mures




Ca nu incarca bateria, daca e cel verde !
Daca e cel rosu lipsa presiune ulei sau e prea cald !
Dati un ochi pe la bursa !


--------------------
Ex.Dacia 1100,1310 1971/1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 2 Mar 2007, 16:30
Post #3052


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




ai pus sonda de temperatura ca la 1300 sau e cea standard infiletata in chiulasa?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 2 Mar 2007, 22:39
Post #3053


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(mcShean @ 2 Mar 2007, 14:35)
se aprinde imediat dupa ce pornesc.

LE: se pare ca testul de viteza a fost facut pe vremea cand nu se aprindea. totusi, ce inseamna daca se aprinde?
*



Daca se aprinde imediat dupa ce il pornesti e nasol de tot. Adica numai ai presiune la ulei si la rece ar trebuie sa aiba destula. In orice caz iti recomand sa numai pornesti motoru pana nu solutionezi cumva cauza cu aprinsu becului, ca s-ar putea sa il strici definitiv daca nu o fi deja.
Ar mai fi o posibilatate ca firul de la sonda de apa sa fie busit si sa atinga pe undeva la masa, sau sa se fi stricat manocontactul, dar cam slabe sanse sa fie astea.

Daca ai inteles pana aici zi si mai iti zic.



QUOTE(lm @ 2 Mar 2007, 15:52)
Ca nu incarca bateria, daca e cel verde !
Daca e cel rosu lipsa presiune ulei sau e prea cald !
Dati un ochi pe la bursa !
*




De ce dai masina?

This post has been edited by mihu: 2 Mar 2007, 22:44


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 2 Mar 2007, 23:30
Post #3054


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




QUOTE(mihu @ 2 Mar 2007, 22:39)
Daca se aprinde imediat dupa ce il pornesti e nasol de tot. Adica numai ai presiune la ulei si la rece ar trebuie sa aiba destula. In orice caz iti recomand sa numai pornesti motoru pana nu solutionezi cumva cauza cu aprinsu becului, ca s-ar putea sa il strici definitiv daca nu o fi deja.
Ar mai fi o posibilatate ca firul de la sonda de apa sa fie busit si sa atinga pe undeva la masa, sau sa se fi stricat manocontactul, dar cam slabe sanse sa fie astea.

Daca ai inteles pana aici zi si mai iti zic.



la rece nu se aprinde, dar daca merg putin cu ea se aprinde (la pornire sau la relanti). ma gandeam ca fiind uleiul vechi nu mai e suficient de vâscos si de asta la rece nu se aprinde (fiind rece tongue.gif )

masina nu e la mine deci nu prea am ce face acum, dar cam care ar fi consecintele daca e folosita in continuare asa? blink.gif

This post has been edited by mcShean: 2 Mar 2007, 23:32


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihu
post 2 Mar 2007, 23:47
Post #3055


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 1 May 04
From: Bucuresti




Poti sa zici pa pa la motor daca o folosesti asa.


--------------------
Dacia 1100 - B20###
Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lm
post 4 Mar 2007, 14:05
Post #3056


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 13 July 04
From: Tg-Mures




QUOTE(mihu @ 2 Mar 2007, 22:39)
De ce dai masina?
*



Lipsa de timp si bani, dar daca nu iau 1000 lei pe ea mai bine o bag la conservare, mai ales ca e in familie de 30 de ani.


--------------------
Ex.Dacia 1100,1310 1971/1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 5 Mar 2007, 09:37
Post #3057


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(mcShean @ 2 Mar 2007, 23:30)
la rece nu se aprinde, dar daca merg putin cu ea se aprinde (la pornire sau la relanti). ma gandeam ca fiind uleiul vechi nu mai e suficient de vâscos si de asta la rece nu se aprinde (fiind rece  tongue.gif )

masina nu e la mine deci nu prea am ce face acum, dar cam care ar fi consecintele daca e folosita in continuare asa?  blink.gif
*



Verifica firele de la sonda pt presiune ulei si cea de la apa. Am patit sa imi iasa papucul si al naibi bec se aprindea tot asa dupa 1-2km (probabil de la gropi atingea de masa si ramanea acolo huh.gif ). Ar mai fi situatia fericita in care sa se fi rupt membrana la pompa de benzina si sa-ti fi bagat benzina in ulei pana l-a diluat si nu mai are presiune. Scoate joja si verifica nivelul+vascozitatea


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 5 Mar 2007, 09:41
Post #3058


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




multumesc tuturor pentru sfaturi!

tocmai "mi s-a spus in casca" cum ca a fost schimbat uleiul iar simptomele s-au ameliorat... smile.gif


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CaliN_08
post 11 Mar 2007, 13:53
Post #3059


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 16 October 05
From: Cluj-Napoca




Pune poze cu ea daca poti:)


--------------------
Dacia Nova Dacia Nova 2000 - CJ09AHL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcShean
post 11 Mar 2007, 18:39
Post #3060


LSDaddict


Group: Members
Posts: 11
Joined: 6 May 05
From: Hunedoara/Timisoara




din pacate pozele pe care le am NU prea pot fi numite poze documentar tongue.gif


--------------------
Dacia 1100 1970 - HD-04-CTP
lazy | summer | days
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
124 Pages « < 100 101 102 103 104 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 22:55
Forum Renault