Dacia 1100, de toate
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1100, de toate
alex-mun |
![]()
Post
#3031
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_1149_1_.JPG ( Size: 215.79k ) Number of downloads: 392 |
||
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|||
Uncle-Sam |
![]()
Post
#3032
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
daca ai o coala de hartie foto merge scoasa la imprimanta
This post has been edited by Uncle-Sam: 14 Feb 2007, 10:52 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
mihu |
![]()
Post
#3033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea se mai gasesc sunt cam rare.
|
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
alex-mun |
![]()
Post
#3034
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
stiu, nu prea mai gasesc pe nicaieri
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
mcShean |
![]()
Post
#3035
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
pe mine m-ar interesa bushonul de la rezervor (ca nu stiu cum dracu s-a pierdut/furat si a trebuit inlocuit cu o scarboshenie de plastic de 1300
![]() anyone? |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
sechi |
![]()
Post
#3036
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
Buson de rezervor original de D 1100 am eu. Da-mi PM si vedem cum facem.
|
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
mcShean |
![]()
Post
#3037
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
sechi, ai PM
![]() ok, guys! sau cu alte cuvinte, 'houston, we have a problem!' se da una bucata sutica in stare impecabila, DAR cu problemele tehnice aferente batranetii (amortizoare proaste, bucse vechi etc.). motorul merge(a) ca uns in vacanta de iarna, dar acum la relanti se aprinde becul de ulei... stiu! trebuie schimbat. partea proasta e ca pe langa chestia asta mai nou motorul are un hârâit foarte ciudat... oarecum suna a neuns sau a piese metalice care freaca una pe cealalta. clar nu mai are sunetul a la harley davidson pe care il avea inainte. intamplator am aflat ca fratele mai mic, mai tembel si foarte teribilist a luat sutica la un test drive si nu s-a lasat pana nu a dus-o la 120km/h... ce anume se poate intampla in conditiile de ulei vechi si 120 la ora pe drum drept? pentru ca in mai putin de doua luni parca a inceput sa se degradeze cat nu s-a degradat din '70 si pana acum. si sunt putin ingrijorat... putin mai mult!!! |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
mihu |
![]()
Post
#3038
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Cam nasoala faza cu becu la ralanti. Se aprinde si imdiat dupa ce pornesti motorul sau dupa ce se incalzeste? 120 nu e chiar incredibil de mult dar daca a mers in conditiile in care becul se aprinde la ralanti nu e deloc bine.
|
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
sechi |
![]()
Post
#3039
|
![]() pasionat si afacerist Group: Members Posts: 1.757 Joined: 20 February 05 From: Craiova ![]() |
QUOTE(mcShean @ 22 Feb 2007, 22:08) sechi, ai PM ![]() ok, guys! sau cu alte cuvinte, 'houston, we have a problem!' se da una bucata sutica in stare impecabila, DAR cu problemele tehnice aferente batranetii (amortizoare proaste, bucse vechi etc.). motorul merge(a) ca uns in vacanta de iarna, dar acum la relanti se aprinde becul de ulei... stiu! trebuie schimbat. partea proasta e ca pe langa chestia asta mai nou motorul are un hârâit foarte ciudat... oarecum suna a neuns sau a piese metalice care freaca una pe cealalta. clar nu mai are sunetul a la harley davidson pe care il avea inainte. intamplator am aflat ca fratele mai mic, mai tembel si foarte teribilist a luat sutica la un test drive si nu s-a lasat pana nu a dus-o la 120km/h... ce anume se poate intampla in conditiile de ulei vechi si 120 la ora pe drum drept? pentru ca in mai putin de doua luni parca a inceput sa se degradeze cat nu s-a degradat din '70 si pana acum. si sunt putin ingrijorat... putin mai mult!!! Cred ca zgomotul acela e de la capacul pompei de apa. Verifica acolo! |
--------------------
Fiat
Punto
1995
- DJ 10 SEC
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#3040
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Stie cineva daca stergatoarele sev marchal de dacia 1100 se potrivesc si la dacia 1300?
|
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
mihu |
![]()
Post
#3041
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred, sunt mai scurte si bratele si lamele.
|
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#3042
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#3043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
ce piese de motor se mai potrivesc la 1300?
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
mihu |
![]()
Post
#3044
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai nimic, poti sa pui insa motoru cu totu.
![]() |
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#3045
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#3046
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
La sistemul de prindere ma refer. Din cate stiu pe 1300 au fost doua modele de prinderi: cele cu diametru mic (la rotitele cu, caneluri) si cu bratele mai scurte - ca la 1100 si cele normale. La 1310 s-a folosit metoda cu surub, cea mai practica de altfel
This post has been edited by Uncle-Sam: 26 Feb 2007, 13:04 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
alex-mun |
![]()
Post
#3047
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.115 Joined: 14 October 06 ![]() |
m-am lamurit. cred ca in afara de delcou, nu prea mai merge nimic. multumesc oricum
|
--------------------
DACIA
1300
1976
- CT 84 MUN
|
|
Albert Einstein |
![]()
Post
#3048
|
![]() Pasionat Group: Members Posts: 2.140 Joined: 22 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Uncle-Sam @ 26 Feb 2007, 14:03) La sistemul de prindere ma refer. Din cate stiu pe 1300 au fost doua modele de prinderi: cele cu diametru mic (la rotitele cu, caneluri) si cu bratele mai scurte - ca la 1100 si cele normale. La 1310 s-a folosit metoda cu surub, cea mai practica de altfel Am inteles, multumesc. La mine e sistemul cu caneluri deci sunt sanse sa mearga. |
--------------------
-
-
- "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots" - Albert Einstein
|
|
B 75 UAP |
![]()
Post
#3049
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 16 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Oricum sunt diferite.. Sunt mai scurte bratele..
|
--------------------
R12G 1972 - Dacia
1300
1975
- Dacia 1301 1974 ..C'etait au temps ou Renault triomphait..
|
|
mcShean |
![]()
Post
#3050
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
QUOTE(mihu @ 23 Feb 2007, 15:50) Cam nasoala faza cu becu la ralanti. Se aprinde si imdiat dupa ce pornesti motorul sau dupa ce se incalzeste? 120 nu e chiar incredibil de mult dar daca a mers in conditiile in care becul se aprinde la ralanti nu e deloc bine. se aprinde imediat dupa ce pornesc. LE: se pare ca testul de viteza a fost facut pe vremea cand nu se aprindea. totusi, ce inseamna daca se aprinde? |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
lm |
![]()
Post
#3051
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
Ca nu incarca bateria, daca e cel verde !
Daca e cel rosu lipsa presiune ulei sau e prea cald ! Dati un ochi pe la bursa ! |
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#3052
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ai pus sonda de temperatura ca la 1300 sau e cea standard infiletata in chiulasa?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
mihu |
![]()
Post
#3053
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mcShean @ 2 Mar 2007, 14:35) se aprinde imediat dupa ce pornesc. LE: se pare ca testul de viteza a fost facut pe vremea cand nu se aprindea. totusi, ce inseamna daca se aprinde? Daca se aprinde imediat dupa ce il pornesti e nasol de tot. Adica numai ai presiune la ulei si la rece ar trebuie sa aiba destula. In orice caz iti recomand sa numai pornesti motoru pana nu solutionezi cumva cauza cu aprinsu becului, ca s-ar putea sa il strici definitiv daca nu o fi deja. Ar mai fi o posibilatate ca firul de la sonda de apa sa fie busit si sa atinga pe undeva la masa, sau sa se fi stricat manocontactul, dar cam slabe sanse sa fie astea. Daca ai inteles pana aici zi si mai iti zic. QUOTE(lm @ 2 Mar 2007, 15:52) Ca nu incarca bateria, daca e cel verde ! Daca e cel rosu lipsa presiune ulei sau e prea cald ! Dati un ochi pe la bursa ! De ce dai masina? This post has been edited by mihu: 2 Mar 2007, 22:44 |
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
mcShean |
![]()
Post
#3054
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
QUOTE(mihu @ 2 Mar 2007, 22:39) Daca se aprinde imediat dupa ce il pornesti e nasol de tot. Adica numai ai presiune la ulei si la rece ar trebuie sa aiba destula. In orice caz iti recomand sa numai pornesti motoru pana nu solutionezi cumva cauza cu aprinsu becului, ca s-ar putea sa il strici definitiv daca nu o fi deja. Ar mai fi o posibilatate ca firul de la sonda de apa sa fie busit si sa atinga pe undeva la masa, sau sa se fi stricat manocontactul, dar cam slabe sanse sa fie astea. Daca ai inteles pana aici zi si mai iti zic. la rece nu se aprinde, dar daca merg putin cu ea se aprinde (la pornire sau la relanti). ma gandeam ca fiind uleiul vechi nu mai e suficient de vâscos si de asta la rece nu se aprinde (fiind rece ![]() masina nu e la mine deci nu prea am ce face acum, dar cam care ar fi consecintele daca e folosita in continuare asa? ![]() This post has been edited by mcShean: 2 Mar 2007, 23:32 |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
mihu |
![]()
Post
#3055
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 1 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa zici pa pa la motor daca o folosesti asa.
|
--------------------
Dacia
1100
- B20### Dacia 1100 1968/70
If a little is good, more is better, too much is perfect |
|
lm |
![]()
Post
#3056
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 13 July 04 From: Tg-Mures ![]() |
|
--------------------
Ex.Dacia
1100,1310
1971/1991
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#3057
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mcShean @ 2 Mar 2007, 23:30) la rece nu se aprinde, dar daca merg putin cu ea se aprinde (la pornire sau la relanti). ma gandeam ca fiind uleiul vechi nu mai e suficient de vâscos si de asta la rece nu se aprinde (fiind rece ![]() masina nu e la mine deci nu prea am ce face acum, dar cam care ar fi consecintele daca e folosita in continuare asa? ![]() Verifica firele de la sonda pt presiune ulei si cea de la apa. Am patit sa imi iasa papucul si al naibi bec se aprindea tot asa dupa 1-2km (probabil de la gropi atingea de masa si ramanea acolo ![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
mcShean |
![]()
Post
#3058
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
multumesc tuturor pentru sfaturi!
tocmai "mi s-a spus in casca" cum ca a fost schimbat uleiul iar simptomele s-au ameliorat... ![]() |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
CaliN_08 |
![]()
Post
#3059
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 16 October 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pune poze cu ea daca poti:)
|
--------------------
Dacia Nova
Dacia Nova
2000
- CJ09AHL
|
|
mcShean |
![]()
Post
#3060
|
![]() LSDaddict Group: Members Posts: 11 Joined: 6 May 05 From: Hunedoara/Timisoara ![]() |
din pacate pozele pe care le am NU prea pot fi numite poze documentar
![]() |
--------------------
Dacia
1100
1970
- HD-04-CTP lazy | summer | days
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 22:55 |