se opreste motorul in mers, atunci cand franez
![]() ![]() ![]() |
se opreste motorul in mers, atunci cand franez
chichi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
1. verifica si curata carburatorul, jiclorul de relanti, filtrul de aer sa fie curat
2. e un simptom de capac delcou fisurat, tot tremuratul asta 3. simptom de garnitura servofrana ..e un topic pe tema asta Lasa bilele negre, ca nu esti Turcescu ![]() ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BAC |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Verifica sa nu traga aer fals pe undeva.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
chichi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
Aer fals?...
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Aer fals, adica pe la talpa carburatorului, dar nu cred...
Iei filtrul de pe gura carburatorului, si cu motorul pornit pui palma pe carburator; daca nu se opreste motorul, trage pe undeva aer ,,fals". |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pare intradevar sa fie o problema generata de servofrana. Ori memebrana sparta (cel mai probabil) ori diuza cu supapa din plastic de la furtunul ce intra in servo.
porneste la relati gatuie furtunul de servo si daca motorul isi revine in regimul normal Q.E.D. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
michimaus |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 7 October 04 ![]() |
verifica furtunul de la servofrana.sa nu fie spart si sa aibe cele 2 coliere stranse bine(la servofrana si la galerie.am patit si eu o problema identica dar la mine sarise de tot din galerie.
|
-------------------- |
|
disaster |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
aceleasi simptome le-a avut si dacia mea si era de la capacul de delco(era fisurat) dar cum nu am prea multa mecanica in mine am inceput cu carburatorul si dupa ce am reusit sa-l dereglez m-am gandit sa schimb capacul de delcou si abia atunci s-a "rezolvat" problema.explicatia ar putea fi condensul din capac.
|
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
sirjohn |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Chichi,
Inainte de a te apuca de investitii mai adanci, scoate jiclorul de relanti si curatal (ideal ar fi cu o lita subtire); dupa experienta mea cu benzina romaneasca asta rezolva problema in 99% din cazuri... pana la urmatoarea scama! Daca s-a rezolvat, procedeaza de urgenta la o curatire a carburatorului, pompei de benzina, toate conductele, si neaparat rezervorul. Nu cred ca fie problema de la servofrana - atunci cand motorul se opreste este absolut normal sa fie nevoie sa scoti pedala de frana prin pedalier ca sa poti frana cat de cat (intrucat nu mai ai servo). De obicei cand se opreste la franare motorul exista 2 variante: 1. aport de benzina insuficient (jiclorul infundat) 2. aport de benzina prea mare si ca atare se ineaca (ardere incorecta, problema la aprindere, vezi mai jos) Daca nu s-a rezolvat, adica in restul de 1% din cazuri: - surubul care tine delcoul nu a fost strans la ultimul reglaj si este posibil ca de la vreo groapa sa sa fi miscat => trebuie reglat avansul (ar fi un motiv pentru care porneste greu si da in nas) - e fisurat capacul de la delco, desi ar trebui sa nu prea mearga de loc... - problema cu vreo fisa, sau bujie -> mers in 3 sau 2 cilindri. - inca ceva, ar putea fi o defectiune la pompa de benzina, ar trebui sa verifici, fix cand se opreste daca exista benzina in camera de nivel constant... - si lista poate contiuna... Toate bune! |
-------------------- |
|
bolt |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 16 March 05 From: Tulcea ![]() |
Daca dupa oprire o gasesti inecata verifica returul pompei de benzina. La fostul meu Break a fost infundat si asa am patit si eu. Mi se oprea cand franam in intersectie. Am bagat un bold unde trebuia si am mers mai departe.
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- .......
|
|
chichi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 28 December 04 From: Braila ![]() |
QUOTE(sirjohn @ 11 Apr 2005, 18:07) Chichi, Inainte de a te apuca de investitii mai adanci, scoate jiclorul de relanti si curatal (ideal ar fi cu o lita subtire); dupa experienta mea cu benzina romaneasca asta rezolva problema in 99% din cazuri... pana la urmatoarea scama! Daca s-a rezolvat, procedeaza de urgenta la o curatire a carburatorului, pompei de benzina, toate conductele, si neaparat rezervorul. Nu cred ca fie problema de la servofrana - atunci cand motorul se opreste este absolut normal sa fie nevoie sa scoti pedala de frana prin pedalier ca sa poti frana cat de cat (intrucat nu mai ai servo). De obicei cand se opreste la franare motorul exista 2 variante: 1. aport de benzina insuficient (jiclorul infundat) 2. aport de benzina prea mare si ca atare se ineaca (ardere incorecta, problema la aprindere, vezi mai jos) Daca nu s-a rezolvat, adica in restul de 1% din cazuri: - surubul care tine delcoul nu a fost strans la ultimul reglaj si este posibil ca de la vreo groapa sa sa fi miscat => trebuie reglat avansul (ar fi un motiv pentru care porneste greu si da in nas) - e fisurat capacul de la delco, desi ar trebui sa nu prea mearga de loc... - problema cu vreo fisa, sau bujie -> mers in 3 sau 2 cilindri. - inca ceva, ar putea fi o defectiune la pompa de benzina, ar trebui sa verifici, fix cand se opreste daca exista benzina in camera de nivel constant... - si lista poate contiuna... Toate bune! Ai dreptate, jiglorul de la relanti era infundat si uzat in acelasi timp; l-am schimbat. Pe de alta parte teul acela de cauciuc care intra in carburator era sfartecat si sectionat, facut franjuri... Este posibil sa fi tras aer pe acolo si de aceea sa fi avut probleme la franare? Caci inca nu-mi vine sa cred ca am scapat asa usor... Am iesit azi-dimineata cu ea timp de ora si am supus-o la diferite teste si vad ca se comporta bine, nu mai face probleme la franare si nici nu mai tremura... ![]() Am scapat de belele, nu?... ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.2V
2012
- BR
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bravo.
Topic closed. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 01:43 |