ajutorrr va rog, mers prost
![]() ![]() ![]() |
ajutorrr va rog, mers prost
tab` |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|||
Club12TRS |
![]()
Post
#2
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Spune si tu de unde esti. Poate se uita vreun forumist la masinuta ta. Daca esti din Bucuresti, ma ofer eu.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu mai scrie cu k
![]() socul merge bine? scoate fum de vre-o culoare? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
tab` |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
sunt din craiova,fum scoate putin negru la pronire apoi nu mai scoate deloc apoi se observa condens,problema e ca am pornire perfecta pa 7 dimineata la prima cheie fara soclu,deci bujii noi,fise noi,capac delcou nou,jiglere noi,plutitor nou,pompa benzina noua,sincer nu imi trece prin cap din ce ar fii,am observat la un prieten k el knd scoate bujiile sunt caramizii,ale mele negre :(ms
This post has been edited by tab`: 17 Jan 2010, 13:46 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
renotgo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Daca sint negre inseamna ca nu functioneaza ,nu produc scanteia necesara aprinderii benzinei sau scanteia este prea slaba .Daca scanteia este intarziata sau este data prea repede se intampla acelasi fenomen.In acest caz aprinderea este dereglata .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu e normal sa porneasca fara soc, de aceea ai bujiile negre ca e amestecul prea bogat
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Poate ai amestecul prea bogat in benzina si merge inecata , poate fi si din distanta necorespunzatoare a platinelor , mai mult ca sigur ceva nu e reglat bine daca zici ca sunt toate noi .Mergi la cineva priceput sa-ti regleze aprinderea si carburatia , trebuie sa mearga.
|
--------------------
-
-
-
|
|
tab` |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
am fost la un mecanic mi-a reglat platina cu lera,amestecul este facut din surubul de aer-benzina sau cum se numeste la turatia cea mai mare a motorului(3,5ture)dar problema este alta ca orice set de bujii asi pune le inegreste si nu mai merge bine dupa 1 zi,orice rsp este bine venit,ms anticipat
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
bobina...
chiar daca porneste bine,dupa un timp incinge...pune spire in scurt...uneori buseste platina...pierde scanteie l.e...te "pisca" electrostatic caroseria cand cobori din masina? This post has been edited by vizitatorul: 17 Jan 2010, 22:03 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate fi plutitorul spart , nu inchide bine cuiul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tab` |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
nu pisca cand ma dau jos,bobina este pe ulei eu zic ca e in stare buna...carburatorul meu a fost facut pe banc si aia mi-au zis k este perfect,nivelul l-am vazut si eu,urca putin pe panta aceea de la carburator si este cu vreo 3 mm peste jiglere,ms pt raspunsuri am sa ma uit si la carburator din nou
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
Aprinderea e reglata bine? Cum a zis un coleg mai sus poate nu iti sa scanteia la timp. incearca sa pui pe 0 aprinderea. si inceraca si alta bobina daca nici asa nu merge. platina regleaz-o la 0.4 inainte de toate astea si bujiile la 0.7. dar daca zici ca ai pus si noi vezi doar platina si aprindera, inclusiv bobina.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
tab` |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
si mai am o intrebare,la carburator cand reglezi jiglerul ala cu arc trebuie sa invartzi de el pana se opreste motorul apoi invarti inapoi pana la turatia ce-a mai mare?
![]() 18 Jan 2010, 11:58: deci platina nu este impuscata este reglata cu lera,bujiile care le-am avut au fost reglate la lera,dar daca pun aprindere la 0(insemnand avansul drept ?)nu porneste deloc,o sa schimb si bobina sa vad ce semne da,dar nu azi ca la noi ninge si sa prins zapada foarte bine This post has been edited by tab`: 18 Jan 2010, 11:58 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Marisan |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Daca tin eu bine minte il strangi pana tinde sa se opreasca motorul dupa aceea dai o tura si jumatate inapoi.
This post has been edited by Marisan: 18 Jan 2010, 14:23 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
tab` |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
EXACT AJA AM FACUT AJA E REGLAT DAR SURPRIZA AFUMA BUJIILE,APROPO RAMPA CULBUTORILOR FOARTE BINE REGLATA ACUM 1 LUNA,CAREVA DIN C.R.A.I.O.V.A. SA SE UITE SI LA MASINUTA MEA SAU MACAR UN MECANIC..
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar dupa alea 2 zile cum o pornesti?sa nu o ineci cand o pornesti....prin proasta executare a ``ritoalului`` de pornire
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tab` |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
deci dupa alea 2 zile lasata in parcare porneste fara soc si la 7 dimineata la prima cheie dar tot in 3 bujii porneste,si am vazut la altii cand porneste in 3 ca porneste foarte greu pe cand a mea porneste foarte repede...aici nu inteleg are ea o buba pe undeva dar nu o gasesc va rog orice raspuns e bun ca sa am unde cauta si sa o fac si eu.multumesc
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
atunci cauta problema la capac delcou lulea fisa si culbutori
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tab` |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
punem si problema asta am luat capac si fise de la un coleg apoi am schimbat si bujia care nu mergea si tot aja mia facut dupa 1 zi,la lulea ce ar putea sa aiba?dar are vreo legatura luleaua cu afumarea bujiilor si mersul prost scuze ca intreb
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
avans 0 nu inseamna delcou drept.
inseamna ca scoti capacul delcoului si invarti de motor pana pui taietura de pe volanta la semn cu semnul de pe carcasa cutie si rotorul(luleaua) este in dreptul bujiei nr1. slabesti delcoul cu 11, scoti fisa centrala si o pui pe alternator, pui contactul, invarti un pic de delcou spre radiator apoi incet spre cabina pana face scanteie. strangi delcoul, bagi fisa la loc, pui capacul si dai cheie. ia vezi asa cum se comporta. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
tab` |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
oke mersii incerc maine si va anunt...mersii mult
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
bafta
vazi cand dai delcoul spre radiator muta-l vreo cativa centimetri(sa fie vacuumul inspre alternator) K? This post has been edited by pirvumark: 18 Jan 2010, 20:13 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
tab` |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
k,dar mai am o intrebare daca am putin joc la axul delcoului are vreo problema mi-a zis un mecanic ca nu o sa ma mai duca mult.vreo parere?
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca se afuma toate, scoate jicloarele si dai-le lu ala la banc (ce-o fi ala), si tu pune jicloarele vechi, in aceeasi formula care a fost. Asta ar fi una. A doua, ar fi uzura accentuata la acel cilindru, si uleiul patrunde in camera de ardere, afumand, si apoi calaminand. Si a treia, ai primit o atentionare, pe care se vede ca nu ai placerea sa o respecti, chiar accentuand scalambarea limbii, pe care usor ,usor, nu stiti sa o mai vorbiti.Nu e cu rautate, dar ma prostesc si eu.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tab` |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
in legatura cu uzura cilindrilor am luat compresia si este foarte buna eu stiu ca daca este compresia buna sunt buni si segmentii si cilindrii si in legatura cu ,,scalambarea limbii"sincer nu stiu unde am gresit.
18 Jan 2010, 21:54: app problema asta cu mersul in 3 dupa ceva timp o am de cand a inceput frigul si zapada...are asta vreo legatura? 18 Jan 2010, 23:32: APP MAI AM O INTREBARE DACA STITI SA RASPUNDETI,EU CAND PORNESC DIMINEATA NU STAU CU MASINA SA O INCALZESC CHIAR SI PE VREMEA DE IARNA PLEC IN 10 SECUNDE DE LA PORNIREA MOTORULUI GRESESC DACA FAC AJA SI ASTA CAUZEAZA BUJIILE SA NU MEARGA BINE SI AM UITAT SA MENTIONEZ AM RELANTIUL EXCELENT IN PARCARE SI CAND AJUNG LA PRIMUL SEMAFOR INCEPE SA TREPIDEZE?MA AJUTATI CU ASTA? This post has been edited by tab`: 18 Jan 2010, 23:32 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(tab` @ 18 Jan 2010, 20:33) in legatura cu uzura cilindrilor am luat compresia si este foarte buna eu stiu ca daca este compresia buna sunt buni si segmentii si cilindrii si in legatura cu ,,scalambarea limbii"sincer nu stiu unde am gresit. <span class='edit'>18 Jan 2010, 21:54:</span> app problema asta cu mersul in 3 dupa ceva timp o am de cand a inceput frigul si zapada...are asta vreo legatura? <span class='edit'>18 Jan 2010, 23:32:</span> APP MAI AM O INTREBARE DACA STITI SA RASPUNDETI,EU CAND PORNESC DIMINEATA NU STAU CU MASINA SA O INCALZESC CHIAR SI PE VREMEA DE IARNA PLEC IN 10 SECUNDE DE LA PORNIREA MOTORULUI GRESESC DACA FAC AJA SI ASTA CAUZEAZA BUJIILE SA NU MEARGA BINE SI AM UITAT SA MENTIONEZ AM RELANTIUL EXCELENT IN PARCARE SI CAND AJUNG LA PRIMUL SEMAFOR INCEPE SA TREPIDEZE?MA AJUTATI CU ASTA? la libaj se referea sa nu mai scri ca pe mess mirc si etc....iar referitor la problema ta,ai incercat o reglare a culbutorilor? |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tab` |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
DA SORIN AM INCERCAT ACUM 1 LUNA AU FOST REGLATI LA SERVICE NU IN FATA BLOCULUI
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
eu nu as avea incredere prea multa in service dar in fine!nivelul din carburator cum e?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tab` |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
nivelul in cnc este reglat la 7mm inchis si 13 mm deschis,urca putin in panta sau cum se numeste aceea a carburatorului,este cu vreo 3 mm peste jicloare,ultima data cand am mers exterior a luat cam 120 nu mai mult, tin sa mentionez ca am fost cu ea odata la tara si am plecat in 4 m-am intors in 4 bujii, am scos consum exterior 7,5 cam mare dupa parerea mea dar a doua zii in oras iar a inceput sa mearga in 3 si atunci ,poate sa imi explice si mie cineva unde se pozitioneaza cele 3 jiclere care trb schimbate acela emulsor f7 sau cum or fii poate reusesc sa mai reduc consumul tnks..
<span class='edit'>19 Jan 2010, 09:34:</span> BAIETI IMI CER SCUZE DAR NU POT SA COBOR LA MASINA PENTRU CA NINGE SI ESTE SI FOARTE FRIG(-2 GRADE ![]() <span class='edit'>19 Jan 2010, 20:02:</span> mai am o intrebare daca strang surubul acela cu arc(aer-benzen)si imi sta la 1,5 ture consuma multa benzina?de fapt ma intereseaza cand consuma cand e prea desfacut sau cand e prea strans? This post has been edited by tab`: 19 Jan 2010, 20:03 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
consuma cand nu este reglat cum trebui,adica acel surub trebuie desfacut pana cand motorul merge rotund,atunci ai un amestec potrivit pt mersul in gol!
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 20:21 |