DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ajutorrr va rog, mers prost

tab`
post 17 Jan 2010, 12:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




sad.gif pun bujii noi si merg cu ele o zi perfect apoi merge in 3,dak o las mai mult in parcare (2-3zile)am 1-2 bujii ude poate sa ma ajute cineva,este din carburator cumva,va rog ajutor ...ms


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 17 Jan 2010, 13:18
Post #2


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Spune si tu de unde esti. Poate se uita vreun forumist la masinuta ta. Daca esti din Bucuresti, ma ofer eu.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 17 Jan 2010, 13:19
Post #3


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu mai scrie cu k wink.gif
socul merge bine? scoate fum de vre-o culoare?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 17 Jan 2010, 13:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




sunt din craiova,fum scoate putin negru la pronire apoi nu mai scoate deloc apoi se observa condens,problema e ca am pornire perfecta pa 7 dimineata la prima cheie fara soclu,deci bujii noi,fise noi,capac delcou nou,jiglere noi,plutitor nou,pompa benzina noua,sincer nu imi trece prin cap din ce ar fii,am observat la un prieten k el knd scoate bujiile sunt caramizii,ale mele negre :(ms

This post has been edited by tab`: 17 Jan 2010, 13:46


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 17 Jan 2010, 15:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Daca sint negre inseamna ca nu functioneaza ,nu produc scanteia necesara aprinderii benzinei sau scanteia este prea slaba .Daca scanteia este intarziata sau este data prea repede se intampla acelasi fenomen.In acest caz aprinderea este dereglata .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jan 2010, 15:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu e normal sa porneasca fara soc, de aceea ai bujiile negre ca e amestecul prea bogat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 17 Jan 2010, 15:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Poate ai amestecul prea bogat in benzina si merge inecata , poate fi si din distanta necorespunzatoare a platinelor , mai mult ca sigur ceva nu e reglat bine daca zici ca sunt toate noi .Mergi la cineva priceput sa-ti regleze aprinderea si carburatia , trebuie sa mearga.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 17 Jan 2010, 16:22
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




am fost la un mecanic mi-a reglat platina cu lera,amestecul este facut din surubul de aer-benzina sau cum se numeste la turatia cea mai mare a motorului(3,5ture)dar problema este alta ca orice set de bujii asi pune le inegreste si nu mai merge bine dupa 1 zi,orice rsp este bine venit,ms anticipat


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 17 Jan 2010, 21:59
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




bobina...
chiar daca porneste bine,dupa un timp incinge...pune spire in scurt...uneori buseste platina...pierde scanteie
l.e...te "pisca" electrostatic caroseria cand cobori din masina?

This post has been edited by vizitatorul: 17 Jan 2010, 22:03


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jan 2010, 22:01
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poate fi plutitorul spart , nu inchide bine cuiul


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 11:34
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




nu pisca cand ma dau jos,bobina este pe ulei eu zic ca e in stare buna...carburatorul meu a fost facut pe banc si aia mi-au zis k este perfect,nivelul l-am vazut si eu,urca putin pe panta aceea de la carburator si este cu vreo 3 mm peste jiglere,ms pt raspunsuri am sa ma uit si la carburator din nou


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Jan 2010, 11:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




Aprinderea e reglata bine? Cum a zis un coleg mai sus poate nu iti sa scanteia la timp. incearca sa pui pe 0 aprinderea. si inceraca si alta bobina daca nici asa nu merge. platina regleaz-o la 0.4 inainte de toate astea si bujiile la 0.7. dar daca zici ca ai pus si noi vezi doar platina si aprindera, inclusiv bobina.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 11:49
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




si mai am o intrebare,la carburator cand reglezi jiglerul ala cu arc trebuie sa invartzi de el pana se opreste motorul apoi invarti inapoi pana la turatia ce-a mai mare? wink.gif

18 Jan 2010, 11:58:
deci platina nu este impuscata este reglata cu lera,bujiile care le-am avut au fost reglate la lera,dar daca pun aprindere la 0(insemnand avansul drept ?)nu porneste deloc,o sa schimb si bobina sa vad ce semne da,dar nu azi ca la noi ninge si sa prins zapada foarte bine

This post has been edited by tab`: 18 Jan 2010, 11:58


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 18 Jan 2010, 14:21
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Daca tin eu bine minte il strangi pana tinde sa se opreasca motorul dupa aceea dai o tura si jumatate inapoi.

This post has been edited by Marisan: 18 Jan 2010, 14:23


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 19:31
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




EXACT AJA AM FACUT AJA E REGLAT DAR SURPRIZA AFUMA BUJIILE,APROPO RAMPA CULBUTORILOR FOARTE BINE REGLATA ACUM 1 LUNA,CAREVA DIN C.R.A.I.O.V.A. SA SE UITE SI LA MASINUTA MEA SAU MACAR UN MECANIC..


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Jan 2010, 19:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dar dupa alea 2 zile cum o pornesti?sa nu o ineci cand o pornesti....prin proasta executare a ``ritoalului`` de pornire


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 19:55
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




deci dupa alea 2 zile lasata in parcare porneste fara soc si la 7 dimineata la prima cheie dar tot in 3 bujii porneste,si am vazut la altii cand porneste in 3 ca porneste foarte greu pe cand a mea porneste foarte repede...aici nu inteleg are ea o buba pe undeva dar nu o gasesc va rog orice raspuns e bun ca sa am unde cauta si sa o fac si eu.multumesc


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Jan 2010, 20:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




atunci cauta problema la capac delcou lulea fisa si culbutori


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 20:03
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




punem si problema asta am luat capac si fise de la un coleg apoi am schimbat si bujia care nu mergea si tot aja mia facut dupa 1 zi,la lulea ce ar putea sa aiba?dar are vreo legatura luleaua cu afumarea bujiilor si mersul prost scuze ca intreb


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Jan 2010, 20:06
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




avans 0 nu inseamna delcou drept.
inseamna ca scoti capacul delcoului si invarti de motor pana pui taietura de pe volanta la semn cu semnul de pe carcasa cutie si rotorul(luleaua) este in dreptul bujiei nr1.
slabesti delcoul cu 11, scoti fisa centrala si o pui pe alternator, pui contactul, invarti un pic de delcou spre radiator apoi incet spre cabina pana face scanteie.
strangi delcoul, bagi fisa la loc, pui capacul si dai cheie.
ia vezi asa cum se comporta.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 20:10
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




oke mersii incerc maine si va anunt...mersii mult


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 18 Jan 2010, 20:11
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




bafta
vazi cand dai delcoul spre radiator muta-l vreo cativa centimetri(sa fie vacuumul inspre alternator)
K?

This post has been edited by pirvumark: 18 Jan 2010, 20:13


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 20:21
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




k,dar mai am o intrebare daca am putin joc la axul delcoului are vreo problema mi-a zis un mecanic ca nu o sa ma mai duca mult.vreo parere?


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 Jan 2010, 20:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca se afuma toate, scoate jicloarele si dai-le lu ala la banc (ce-o fi ala), si tu pune jicloarele vechi, in aceeasi formula care a fost. Asta ar fi una. A doua, ar fi uzura accentuata la acel cilindru, si uleiul patrunde in camera de ardere, afumand, si apoi calaminand. Si a treia, ai primit o atentionare, pe care se vede ca nu ai placerea sa o respecti, chiar accentuand scalambarea limbii, pe care usor ,usor, nu stiti sa o mai vorbiti.Nu e cu rautate, dar ma prostesc si eu.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 20:33
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




in legatura cu uzura cilindrilor am luat compresia si este foarte buna eu stiu ca daca este compresia buna sunt buni si segmentii si cilindrii si in legatura cu ,,scalambarea limbii"sincer nu stiu unde am gresit.

18 Jan 2010, 21:54:
app problema asta cu mersul in 3 dupa ceva timp o am de cand a inceput frigul si zapada...are asta vreo legatura?

18 Jan 2010, 23:32:
APP MAI AM O INTREBARE DACA STITI SA RASPUNDETI,EU CAND PORNESC DIMINEATA NU STAU CU MASINA SA O INCALZESC CHIAR SI PE VREMEA DE IARNA PLEC IN 10 SECUNDE DE LA PORNIREA MOTORULUI GRESESC DACA FAC AJA SI ASTA CAUZEAZA BUJIILE SA NU MEARGA BINE SI AM UITAT SA MENTIONEZ AM RELANTIUL EXCELENT IN PARCARE SI CAND AJUNG LA PRIMUL SEMAFOR INCEPE SA TREPIDEZE?MA AJUTATI CU ASTA?

This post has been edited by tab`: 18 Jan 2010, 23:32


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Jan 2010, 23:33
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(tab` @ 18 Jan 2010, 20:33)
in legatura cu uzura cilindrilor am luat compresia si este foarte buna eu stiu ca daca este compresia buna sunt buni si segmentii si cilindrii si in legatura cu ,,scalambarea limbii"sincer nu stiu unde am gresit.

<span class='edit'>18 Jan 2010, 21:54:</span>
app problema asta  cu mersul in 3 dupa ceva timp o am de cand a inceput frigul si zapada...are asta vreo legatura?

<span class='edit'>18 Jan 2010, 23:32:</span>
APP MAI AM O INTREBARE DACA STITI SA RASPUNDETI,EU CAND PORNESC DIMINEATA NU STAU CU MASINA SA O INCALZESC CHIAR SI PE VREMEA DE IARNA PLEC IN 10 SECUNDE DE LA PORNIREA MOTORULUI GRESESC DACA FAC AJA SI ASTA CAUZEAZA BUJIILE SA NU MEARGA BINE SI AM UITAT SA MENTIONEZ AM RELANTIUL EXCELENT IN PARCARE SI CAND AJUNG LA PRIMUL SEMAFOR INCEPE SA TREPIDEZE?MA AJUTATI CU ASTA?
*


la libaj se referea sa nu mai scri ca pe mess mirc si etc....iar referitor la problema ta,ai incercat o reglare a culbutorilor?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 18 Jan 2010, 23:35
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




DA SORIN AM INCERCAT ACUM 1 LUNA AU FOST REGLATI LA SERVICE NU IN FATA BLOCULUI


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Jan 2010, 23:44
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




eu nu as avea incredere prea multa in service dar in fine!nivelul din carburator cum e?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tab`
post 19 Jan 2010, 01:10
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 3 December 09




nivelul in cnc este reglat la 7mm inchis si 13 mm deschis,urca putin in panta sau cum se numeste aceea a carburatorului,este cu vreo 3 mm peste jicloare,ultima data cand am mers exterior a luat cam 120 nu mai mult, tin sa mentionez ca am fost cu ea odata la tara si am plecat in 4 m-am intors in 4 bujii, am scos consum exterior 7,5 cam mare dupa parerea mea dar a doua zii in oras iar a inceput sa mearga in 3 si atunci ,poate sa imi explice si mie cineva unde se pozitioneaza cele 3 jiclere care trb schimbate acela emulsor f7 sau cum or fii poate reusesc sa mai reduc consumul tnks..


<span class='edit'>19 Jan 2010, 09:34:</span>
BAIETI IMI CER SCUZE DAR NU POT SA COBOR LA MASINA PENTRU CA NINGE SI ESTE SI FOARTE FRIG(-2 GRADE wacko.gif )SI NU AM GARAJ,PROMIT CA,CAND O SA SE MAI INCALZEASCA AM SI FUGIT SA FAC TOT CE MIATI ZIS,MULTUMESC MULT CELOR CARE MI-AU DAT RASPUNSURI

<span class='edit'>19 Jan 2010, 20:02:</span>
mai am o intrebare daca strang surubul acela cu arc(aer-benzen)si imi sta la 1,5 ture consuma multa benzina?de fapt ma intereseaza cand consuma cand e prea desfacut sau cand e prea strans?

This post has been edited by tab`: 19 Jan 2010, 20:03


--------------------
dacia li 1990 - dj05mdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 19 Jan 2010, 22:22
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




consuma cand nu este reglat cum trebui,adica acel surub trebuie desfacut pana cand motorul merge rotund,atunci ai un amestec potrivit pt mersul in gol!


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 20:19
Forum Renault