Relanti enervant posibila explicatie
![]() ![]() ![]() |
Relanti enervant posibila explicatie
zainescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 July 03 From: Galati ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Am vazut ca si la mine face la fel. Am intrebat mecanicul si a zis ca e normal. Habar n-am ce face sonda aia....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AlexV |
![]()
Post
#3
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
era sonda din aval pe care masina nu o are si trebuie boul inainte sa ii dea calculatorului sa nu o citeasca. daca cumva era cea din amonte e nasol ca aia exista pe masina si trebuie pe calculator sa indice o tensiune.
aia din aval nu exista ca e doar pentru euro 3. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
zainescu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 July 03 From: Galati ![]() |
Cum spuneam nu mai tin minte exact ce sonda era.
Oricum si cealalta avea niste variatii dar mult mai rare de la activ la inactiv - intradevar parca in alta parte apar si niste tensiuni sau oricum niste cifre in dreptul sondei asteia. Oricum faza este ca era prima Solenza pe care o punea la tester si avea de selectat dintre 3 tipuri de motoare si nu stia care sa-l aleaga. S-ar parea ca cei de la colibasi pregatesc niste surprize - altfel nu aveau de ce sa fie 3 tipuri de motoare - poate baga si ei macar un 1400 cu 16 valve care sa dea acolo vreo 90 de cai ca 75 sunt tare putintei. Alta chestie tare in program am vazut ca avea si un buton pe care scria test airbag asa ca s-ar putea viitori solenzari sa se laude ca au si airbag. Oricum eu cred ca alta dacie nu-mi mai iau!!!!!! ![]() |
-------------------- |
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
QUOTE In sfarsit a aparut si la Galati tester CLIP pt solenza, am fost la service sa vad ce se intampla cu relantiul.
La care service ai fost? |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
zainescu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 9 July 03 From: Galati ![]() |
La Nalba - serviceul este pe langa UNICOM - adica strada aia dintre cosbuc si intersectia fara rost.
Daca nu iti dai seama pe unde este da un PM si incerc sa-ti mai explic |
-------------------- |
|
guvernul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
QUOTE Oricum faza este ca era prima Solenza pe care o punea la tester si avea de selectat dintre 3 tipuri de motoare si nu stia care sa-l aleaga.
S-ar parea ca cei de la colibasi pregatesc niste surprize - altfel nu aveau de ce sa fie 3 tipuri de motoare - poate baga si ei macar un 1400 cu 16 valve care sa dea acolo vreo 90 de cai ca 75 sunt tare putintei. Alta chestie tare in program am vazut ca avea si un buton pe care scria test airbag asa ca s-ar putea viitori solenzari sa se laude ca au si airbag. Oricum eu cred ca alta dacie nu-mi mai iau!!!!!! ![]() Nu cred ca vor mai face ei investitii pe modelul Solenza, in afara de motorul diesel, anuntat de altfel. In rest nu vor mai pune nimic ca nu ar mai merita investitia, tinand cont de faptul ca SLZ va fi produsa numai pana in 2007, iar de la sfarsitul anului viitor va intra noul model. Fiind un model pe acelasi segment de piata nu cred ca isi vor da cu stangul in dreptul cei de la dacia-renault. |
-------------------- |
|
nicolau.cosmin |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 August 03 From: Galati ![]() |
[quote="zainescu"]La Nalba - serviceul este pe langa UNICOM - adica strada aia dintre cosbuc si intersectia fara rost.
Daca nu iti dai seama pe unde este da un PM si incerc sa-ti mai explic[/quote Da, mi-am dat seama! Este pe strada Tecuci. Ma bate gandul sa-mi iau si eu o Dacie Scala si am fost la fostul magazin General, la Nalba sa vad masinile.Am condus o Scala si mi s-a parut acceptabila, adica nu face la relanti ca un diesel, nu fluiera nimic la viteza mare sau nu bate nimic. Oricum, pe ansamblu mi-a placut mai mult oferta de la Nalba decat cea de la IATSA. Deocamdata nu sunt destul de hotarat, mai stau sa vad ce gasesc pe la second-hand. |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- GL-05-UJR Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
|
|
maddan |
![]()
Post
#9
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
am vorbit cu un mecanic despre faza cu relanti-ul, si, fara sa stie de ce ati discutat voi aici, mi-a spus ca problema trebuie sa fie la sonda care citeste nivelul de oxigen (deci, dupa cate vad, exact sonda de care vorbiti si voi - eu unul sunt afon la mecanica).
pe scurt - daca sonda aia nu citeste bine, si isi tot schimba 'parerea', determina o crestere a turatiei motorului pentru a optimiza arderea, desi s-ar putea sa nu fie nevoie. dar, spunea el, daca benzina este proasta, si are intr-adevar variatii ale calitatii arderii, atunci este posibil ca variatia turatiei sa fie de acolo... nu stiu, mai verificati cu sonda aia. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:15 |