DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relanti enervant posibila explicatie

zainescu
post 14 Aug 2003, 09:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 03
From: Galati




In sfarsit a aparut si la Galati tester CLIP pt solenza, am fost la service sa vad ce se intampla cu relantiul.
Dupa ce mecanicul mi-a zis ca masina merge cat se poate de normal am reusit sa-l conving sa o puna si la tester - am pus masina la tester si bine inteles ca testerul a afisat ca nu exista nici o defeciune - mecanicul mi-a zis - vezi ca nu are nimic.
Totusi am inceput sa ne uitam impreuna la parametri.
Turatia de relanti se tot agita intre 720 si 780 rpm in conditiile in care nici un consumator nu functiona.
Intradevar parametrii aia pareau OK cel putin cat ma pricep eu si mecanicul de la serviceul autorizat, cu o singura exceptie.
Sonda de aer amonte (parca nu mai stiu exact daca amonte sau aval) isi tot schimba starea activ inactiv cu o frecventa destul de mare 2-3 ori pe secunda.
L-am intrebat pe respectivul care este functia acestei sonde exact si cum lucreaza si mi-a zis ca se activeaza doar in sarcina cand creste nevoia de oxigen - atunci l-am intrebat de ce se activeaza si la relanti - mi-a spus ca asa-i normal la relanti sa varieze - cred ca a zis asta ca-i era lene sa o schimbe oricum se vedea de la o posta ca habar n-are.

Rugamintea mea- poate cineva sa-mi spuna mai multe despre aceasta sonda ce face - ati intalnit probleme similare la testare cu CLIP - mecanicii mai priceputi ce au zis.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Aug 2003, 09:27
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am vazut ca si la mine face la fel. Am intrebat mecanicul si a zis ca e normal. Habar n-am ce face sonda aia....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 14 Aug 2003, 10:05
Post #3


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




era sonda din aval pe care masina nu o are si trebuie boul inainte sa ii dea calculatorului sa nu o citeasca. daca cumva era cea din amonte e nasol ca aia exista pe masina si trebuie pe calculator sa indice o tensiune.
aia din aval nu exista ca e doar pentru euro 3.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zainescu
post 14 Aug 2003, 10:16
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 03
From: Galati




Cum spuneam nu mai tin minte exact ce sonda era.
Oricum si cealalta avea niste variatii dar mult mai rare de la activ la inactiv - intradevar parca in alta parte apar si niste tensiuni sau oricum niste cifre in dreptul sondei asteia.
Oricum faza este ca era prima Solenza pe care o punea la tester si avea de selectat dintre 3 tipuri de motoare si nu stia care sa-l aleaga.

S-ar parea ca cei de la colibasi pregatesc niste surprize - altfel nu aveau de ce sa fie 3 tipuri de motoare - poate baga si ei macar un 1400 cu 16 valve care sa dea acolo vreo 90 de cai ca 75 sunt tare putintei.

Alta chestie tare in program am vazut ca avea si un buton pe care scria test airbag asa ca s-ar putea viitori solenzari sa se laude ca au si airbag.
Oricum eu cred ca alta dacie nu-mi mai iau!!!!!! biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 15 Aug 2003, 03:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




QUOTE
In sfarsit a aparut si la Galati tester CLIP pt solenza, am fost la service sa vad ce se intampla cu relantiul.



La care service ai fost?


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zainescu
post 16 Aug 2003, 10:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 9 July 03
From: Galati




La Nalba - serviceul este pe langa UNICOM - adica strada aia dintre cosbuc si intersectia fara rost.
Daca nu iti dai seama pe unde este da un PM si incerc sa-ti mai explic


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guvernul
post 16 Aug 2003, 13:13
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 30 April 03




QUOTE
Oricum faza este ca era prima Solenza pe care o punea la tester si avea de selectat dintre 3 tipuri de motoare si nu stia care sa-l aleaga.

S-ar parea ca cei de la colibasi pregatesc niste surprize - altfel nu aveau de ce sa fie 3 tipuri de motoare - poate baga si ei macar un 1400 cu 16 valve care sa dea acolo vreo 90 de cai ca 75 sunt tare putintei.

Alta chestie tare in program am vazut ca avea si un buton pe care scria test airbag asa ca s-ar putea viitori solenzari sa se laude ca au si airbag.
Oricum eu cred ca alta dacie nu-mi mai iau!!!!!! biggrin.gif


Nu cred ca vor mai face ei investitii pe modelul Solenza, in afara de motorul diesel, anuntat de altfel. In rest nu vor mai pune nimic ca nu ar mai merita investitia, tinand cont de faptul ca SLZ va fi produsa numai pana in 2007, iar de la sfarsitul anului viitor va intra noul model. Fiind un model pe acelasi segment de piata nu cred ca isi vor da cu stangul in dreptul cei de la dacia-renault.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolau.cosmin
post 16 Aug 2003, 15:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 15 August 03
From: Galati




[quote="zainescu"]La Nalba - serviceul este pe langa UNICOM - adica strada aia dintre cosbuc si intersectia fara rost.
Daca nu iti dai seama pe unde este da un PM si incerc sa-ti mai explic[/quote

Da, mi-am dat seama! Este pe strada Tecuci. Ma bate gandul sa-mi iau si eu o Dacie Scala si am fost la fostul magazin General, la Nalba sa vad masinile.Am condus o Scala si mi s-a parut acceptabila, adica nu face la relanti ca un diesel, nu fluiera nimic la viteza mare sau nu bate nimic. Oricum, pe ansamblu mi-a placut mai mult oferta de la Nalba decat cea de la IATSA. Deocamdata nu sunt destul de hotarat, mai stau sa vad ce gasesc pe la second-hand.


--------------------
Dacia Solenza Scala - GL-05-UJR
Life Is A Shit And I Want My Money Back !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 18 Aug 2003, 10:33
Post #9


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




am vorbit cu un mecanic despre faza cu relanti-ul, si, fara sa stie de ce ati discutat voi aici, mi-a spus ca problema trebuie sa fie la sonda care citeste nivelul de oxigen (deci, dupa cate vad, exact sonda de care vorbiti si voi - eu unul sunt afon la mecanica).
pe scurt - daca sonda aia nu citeste bine, si isi tot schimba 'parerea', determina o crestere a turatiei motorului pentru a optimiza arderea, desi s-ar putea sa nu fie nevoie. dar, spunea el, daca benzina este proasta, si are intr-adevar variatii ale calitatii arderii, atunci este posibil ca variatia turatiei sa fie de acolo...

nu stiu, mai verificati cu sonda aia.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 22:15
Forum Renault