DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> etriere, surub aerisire rupt

mos_martin
post 11 Mar 2010, 01:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 9 January 09




salutare la toti!!!am si eu o problema,,m-i s-au rupt suruburile de aerisire de la etriere,,exista vreo modalitate sa le mai pot scoate de acolo sa pun altele noi,,sau trebuie sa schimb etrierele???multumesc pt eventualele raspunsuri...


--------------------
DACIA 1310 1992 berlina - B 12 BGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bac.
post 11 Mar 2010, 02:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 9 October 09




vezi ca s.a mai discutat despre acele suruburi, eu nu am reusit sa i.l scot, asa ca am aerisit pe la furtun. smile.gif


--------------------
Dacia Berlina 1997 L - nr de DJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmf_panzer
post 11 Mar 2010, 10:10
Post #3


membru tit-tiri


Group: Members
Posts: 113
Joined: 27 October 08




se pot scoate cu adaos prin sudura sau cu un surub care se strange invers


--------------------
Dacia 1310 1987 tlx - B 22 CJP
... luxu' de pe pamant ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Mar 2010, 10:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Se aeriseste cu presa sau doua chei inelare. Interventiile de aerisire la furtun prea dese pot deteriora filetul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 11 Mar 2010, 18:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




eu am scos la mine cu extractoare. daca nu ai asa ceva, poti incerca in felul urmator.
dai etrierul jos, il fixezi intr-o menghina sau daca te crezi in stare sa il tii fix, poti da gaura cu bormasina pentru a largi un pic (astfel slabesti rezistenta filetului si isi da drumul mai repede).
dupa largire (dar nu tare, el e metric 6 parca, deci dai cu 4- 4,5)
daca ai flex, faci un fel de dorn cu capul patrat sau triunghi si muchiile cat mai ascutite, care sa prinda marginile aerisitorului cand il bati in aerisitor)
apoi cu o cheie franceza sau o piulita sudata in capatul dornului, desurubezi si trebuie sa mearga.
eu asa am scos unul, unul cu extractorul. mergeau f bine amandoua scoase asa, dar daca tot gasise varmiu extractorul, l-am folosit.

apropo, extractorul este un fel de surub cu filet invers. in momentul in care tu il insurubezi in aerisitor, el de fapt se infinge in material si la un moment dat se blocheaza pt ca devine din ce in ce mai gros si desurubeaza aerisitorul.


sau mai simplu la strung. iti da usor afara aerisitorul fara sa deterioreze filetul. cu un cutit f subtire iese treaba brici.

This post has been edited by pirvumark: 11 Mar 2010, 18:03


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 11 Mar 2010, 18:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




eu am rezolvat problema asta cu un strungar care mi-a facut reductie din bronz, am luat niplu nou si asa sunt si acum pe masina da vreo 5 ani
sau o metoda de urgenta dai un filet mai mare si bagi un surub


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 11 Mar 2010, 18:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




eu am zis o solutie pentru care foloseste in continuare aeresitoarele originale.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Mar 2010, 22:43
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si ultima varianta, alta gaura alaturi, filetata cu M7, si folosesti aerisitor original. Mare atentie la gaurire, sa nu se strapunga, iar gaura mica sa fie cat mai pe centru.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mos_martin
post 14 Mar 2010, 00:33
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 9 January 09




ok,,multumesc mult,,o sa va spun cum am reusit...


--------------------
DACIA 1310 1992 berlina - B 12 BGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:31
Forum Renault