Frunze si alte obiecte in sistemul de ventilatie
![]() ![]() ![]() |
Frunze si alte obiecte in sistemul de ventilatie
Valentine |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|||
cristiansoft |
![]()
Post
#32
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 1 July 04 From: Constanta ![]() |
Si eu |
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|||
laurh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt f fericit cu inventia lui Bogdan. Am mers pe drum de tara cu un praf des in fata si in masina nu intra nimic pe treapta 3 la ventilator (adica nu intra praf, aer intra smile.gif ). Frunze sau alte obiecte nici pomeneala. Super misto.
|
-------------------- |
|
Marius |
![]()
Post
#34
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Important este sa ne pastram calmul, sa nu ne facem nervi biggrin.gif ... ca pana la urma urmei tot Dacia conducem
Inca una din ciclul "asa fac toate" Nu se mai aude nimic, nu stiu cum dar ... s-a dus. |
||
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|||
Marty |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Eu am "pescuit" o frunza inainte sa plec la mare, Vineri. Va inchipuiti cam in ce conditii a decurs drumul ala ??? Tin sa va anunt ca face si in ziua de azi, de aceea am renuntat la folosirea A/C si a ventilatorului si am redescoperit mersul cu geamul deschis.
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ia incercati si voi cei care aveti clima solutia cu filtrul de hota. De cand mi-am instalat asa ceva nu a mai intrat nici unrma de frunza/scama etc in masina.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Valentine |
![]()
Post
#37
|
||
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#38
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt de parere ca o combinatie intre cele 2 filtre si-ar face treaba de minune. In plus, cu un filtru de hota pus direct pe gura de intrare a aerului nici nu s-ar mai imbacsi atat de repede filtrul de praf/polen original al masinii.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
joey |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ajutor, de ieri imi falfaie ceva in ventilator (Solenza cu AC). Desi am incercat vreo 5 min sa-l las sa mearga in treapta 4-a nu am scapat de zgomot. Va rog sa-mi spuneti cum pot ajunge sa scot ceea ce provoaca acel falfait !
Multumesc mult |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(laurh @ 1 Jul 2004, 10:31) Eu sunt f fericit cu inventia lui Bogdan. Am mers pe drum de tara cu un praf des in fata si in masina nu intra nimic pe treapta 3 la ventilator (adica nu intra praf, aer intra ![]() Tu nu ai avut ce face ! Te poti scotoci in buzunar pentur un alt filtru de aer la motor + un alt filtru de polen pentru aeroterma . La astea daca vrei sa umplem lista mai putem adauga un curatat de motor la presiune de aer sau chiar un spalat de motor si cu siguranta de masina . Acum revenind la topic : 1. Se ia una bucata cheder nou de hayon , se inlocuieste cel vechi , apoi cel vechi se ia si se monteaza la motor , pe tabla de pe aripi si pe partea din fata , astfel incat capota sa se inchida peste acel cheder . ( pentru mai multe detalii se pot cauta topicurile ) 2. Se mai ia cateva bucatele de cheder si se pun in partile de sus , langa placa de plastic , care acopera compartimentul aerotermei , astfel incat sa nu mai intre apa si mizeris in acel compartiment ! 3. Se desface acea placa de plastic care acopera compartimentul aerotermei , se intoarce invers , se ia o bucata de plasa de tantari si se lipeste cu silicon pe acele gaurele mult prea mari din acea placa de plastic . Dupa ce s-a lipit se monteaza inapoi cu grjia si se verifica si celelalte bucatele de cheder daca stau la locul lor . 4. Daca nu ati facut pana acum , la maxim 15.000 km trebuie schimbat filtrul de polen . Costa aproximativ 30-35 ron ( cel de origine este ok ! ) . In partea din stanga , in compartimentul aerotermei gasiti un surub , patrat , care desface capacul de la filtrul de polen . Se desface acel capac , se trage incet filtrul vechi prin impaturire si se lasa acel capac deschis . Va asigurati ca nu ati lasa scule sau obiecte pe motor si puneti contactul pe rosu si porniti aeroterma pe trepte superioare de turetie , astfel incat sa arunce afara orice mizerie este in acel compartiment al filtrului de polen . Se subintelege ca din momentul in care ati desfacut acel capac de plastic ati curatat deja in jur , pe unde ati ajuns cu mana orice mizerie . Mare grija la motorasul de la stergatoare si la contactele motorasului de la pulverizare ! Dupa ce ati curatat ce se putea curata se impatureste f putin filtrul nou de polen si se baga in interior in locul celui vechi . Mare grija ca filtrul nou se fie desfasurat pe toata suprafata garniturii lui , adica sa nu ramana in interior strans ca un evantai ca nu mai filtreaza nimic ! Dupa montare se pune capacul pe sina corespunzatoare , se strange surubul si apoi se monteaza placa de plastic , cu plasa de tantari pe acele gauri . - NU se refoloseste acel filtru de polen ! - daca vreti sa miroasa frumos in masina puteti picura cateva picaturi de parfum pe filtrul nou inainte de instalare ! Metoda de mai sus am aplicat-o acum 2 ani si la schimbarea filtrului de polen ( dupa 17.000 km ) , saptamana trecuta am scos doar 2 frunze si filtrul vechi , in rest compartimentul fiind curat . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
dj_sweat |
![]()
Post
#41
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
Si la mine sunt frunze multe
![]() O sa ma folosesc de informatiile astea sa curat si eu aeroterma. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
dj_sweat |
![]()
Post
#42
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
Azi am desfacut filtrul de polen. Jale... negru ca talpa de pantof.
Am reusit sa il pun pe cel nou destul de greu ca trebuie pliat... dar nu dureaza mai mult de 10 min... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:43 |