DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frunze si alte obiecte in sistemul de ventilatie

Valentine
post 29 Jun 2004, 21:00
Post #31


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




am fost si eu acuma la IPSO si mi-au scos aia un sac de frunze din aeroterma (deja facea un super zgomot). nici eu nu prea inteleg cum naiba intra ... :?


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiansoft
post 1 Jul 2004, 09:53
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 1 July 04
From: Constanta




QUOTE
... si ce ziceati voi? Ca daca ai A/C cu 'spe mii de filtre nu-ti intra frunze in aeroterma?!? GRESIT. Am patit-o eu.  :vmad:  Mi-a intrat o frunza direct in aeroterma si acum face ca draku.... asta e.
Dati-mi si mie o idee cum sa scap de gunoiul respectiv ca daca l-ar fi aruncat in interiorul masinii ar fi fost bine, dar s-a intepenit pe acolo pe undeva si falfaie cand pornesc ventilatorul.




Si eu


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 1 Jul 2004, 10:31
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Eu sunt f fericit cu inventia lui Bogdan. Am mers pe drum de tara cu un praf des in fata si in masina nu intra nimic pe treapta 3 la ventilator (adica nu intra praf, aer intra smile.gif ). Frunze sau alte obiecte nici pomeneala. Super misto.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 16 Jul 2004, 14:07
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Important este sa ne pastram calmul, sa nu ne facem nervi biggrin.gif ... ca pana la urma urmei tot Dacia conducem

QUOTE
... nu stiu cum da' trece! am patit acelasi lucru anu' trecut.

Inca una din ciclul "asa fac toate"

Nu se mai aude nimic, nu stiu cum dar ... s-a dus.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jul 2004, 14:21
Post #35


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu am "pescuit" o frunza inainte sa plec la mare, Vineri. Va inchipuiti cam in ce conditii a decurs drumul ala ??? Tin sa va anunt ca face si in ziua de azi, de aceea am renuntat la folosirea A/C si a ventilatorului si am redescoperit mersul cu geamul deschis.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 16 Jul 2004, 16:05
Post #36


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ia incercati si voi cei care aveti clima solutia cu filtrul de hota. De cand mi-am instalat asa ceva nu a mai intrat nici unrma de frunza/scama etc in masina.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 18 Jul 2004, 21:27
Post #37


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE
Ia incercati si voi cei care aveti clima solutia cu filtrul de hota. De cand mi-am instalat asa ceva nu a mai intrat nici unrma de frunza/scama etc in masina.
propui sa inlocuim filtrul actual cu cel improvizat de tine? sau sa le folosim pe amandoua? :roll:


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 18 Jul 2004, 22:18
Post #38


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu sunt de parere ca o combinatie intre cele 2 filtre si-ar face treaba de minune. In plus, cu un filtru de hota pus direct pe gura de intrare a aerului nici nu s-ar mai imbacsi atat de repede filtrul de praf/polen original al masinii.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joey
post 28 Feb 2008, 09:07
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 9 October 03
From: Bucuresti




Ajutor, de ieri imi falfaie ceva in ventilator (Solenza cu AC). Desi am incercat vreo 5 min sa-l las sa mearga in treapta 4-a nu am scapat de zgomot. Va rog sa-mi spuneti cum pot ajunge sa scot ceea ce provoaca acel falfait !
Multumesc mult


--------------------
RENAULT CLIO 3 DYNAMIQUE 1,6 16v CVA
Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 29 Feb 2008, 21:56
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(laurh @ 1 Jul 2004, 10:31)
Eu sunt f fericit cu inventia lui Bogdan. Am mers pe drum de tara cu un praf des in fata si in masina nu intra nimic pe treapta 3 la ventilator (adica nu intra praf, aer intra smile.gif ). Frunze sau alte obiecte nici pomeneala. Super misto.
*


Tu nu ai avut ce face ! Te poti scotoci in buzunar pentur un alt filtru de aer la motor + un alt filtru de polen pentru aeroterma . La astea daca vrei sa umplem lista mai putem adauga un curatat de motor la presiune de aer sau chiar un spalat de motor si cu siguranta de masina .


Acum revenind la topic :
1. Se ia una bucata cheder nou de hayon , se inlocuieste cel vechi , apoi cel vechi se ia si se monteaza la motor , pe tabla de pe aripi si pe partea din fata , astfel incat capota sa se inchida peste acel cheder . ( pentru mai multe detalii se pot cauta topicurile )
2. Se mai ia cateva bucatele de cheder si se pun in partile de sus , langa placa de plastic , care acopera compartimentul aerotermei , astfel incat sa nu mai intre apa si mizeris in acel compartiment !
3. Se desface acea placa de plastic care acopera compartimentul aerotermei , se intoarce invers , se ia o bucata de plasa de tantari si se lipeste cu silicon pe acele gaurele mult prea mari din acea placa de plastic . Dupa ce s-a lipit se monteaza inapoi cu grjia si se verifica si celelalte bucatele de cheder daca stau la locul lor .

4. Daca nu ati facut pana acum , la maxim 15.000 km trebuie schimbat filtrul de polen . Costa aproximativ 30-35 ron ( cel de origine este ok ! ) . In partea din stanga , in compartimentul aerotermei gasiti un surub , patrat , care desface capacul de la filtrul de polen . Se desface acel capac , se trage incet filtrul vechi prin impaturire si se lasa acel capac deschis .
Va asigurati ca nu ati lasa scule sau obiecte pe motor si puneti contactul pe rosu si porniti aeroterma pe trepte superioare de turetie , astfel incat sa arunce afara orice mizerie este in acel compartiment al filtrului de polen . Se subintelege ca din momentul in care ati desfacut acel capac de plastic ati curatat deja in jur , pe unde ati ajuns cu mana orice mizerie . Mare grija la motorasul de la stergatoare si la contactele motorasului de la pulverizare !
Dupa ce ati curatat ce se putea curata se impatureste f putin filtrul nou de polen si se baga in interior in locul celui vechi . Mare grija ca filtrul nou se fie desfasurat pe toata suprafata garniturii lui , adica sa nu ramana in interior strans ca un evantai ca nu mai filtreaza nimic ! Dupa montare se pune capacul pe sina corespunzatoare , se strange surubul si apoi se monteaza placa de plastic , cu plasa de tantari pe acele gauri .
- NU se refoloseste acel filtru de polen !
- daca vreti sa miroasa frumos in masina puteti picura cateva picaturi de parfum pe filtrul nou inainte de instalare !

Metoda de mai sus am aplicat-o acum 2 ani si la schimbarea filtrului de polen ( dupa 17.000 km ) , saptamana trecuta am scos doar 2 frunze si filtrul vechi , in rest compartimentul fiind curat .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 1 Apr 2008, 13:57
Post #41


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Si la mine sunt frunze multe
sad.gif
O sa ma folosesc de informatiile astea sa curat si eu aeroterma.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 9 Aug 2008, 14:03
Post #42


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Azi am desfacut filtrul de polen. Jale... negru ca talpa de pantof.
Am reusit sa il pun pe cel nou destul de greu ca trebuie pliat... dar nu dureaza mai mult de 10 min...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:43
Forum Renault