Dacia Nova nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Dacia Nova nu porneste
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|||
Filip |
![]()
Post
#2
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Ar fi bine sa ne dai mai multe detalii. De obicei, cand aprinderea nu e reglata corespunzator, motorul da rateuri, n-are putere etc. Trebuie vazuta de cineva care se pricepe.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
alex |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Periat, curatat si mutat la Nova.
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
nu iti da scanteie bn la platina poate e prea mare pune pe cineva sa regleze
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
schimba condensatorul de pe delcou(ala de 6500) si verifica capacul de la delcou sa nu fie fisurat (daca este fisurat nu porneste)
|
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
TAI |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Nu dai foarte multe detalii despre fenomen (bujii umede, platina corodata etc), dar pentru inceput poti monta o aprindere electronica, asta daca nu are deja si o sa scapi cel putin de problema platina-condensator.
|
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
N-am sa inteleg niciodata treaba asta.Daca cineva are probleme si posteaza pe forum acea problema...de ce nu sta si el 2-3 ore on-line si poate ca isi rezolva problema.Acum cine stie cand revine cu detalii despre problema, apoi mai stam cam o luna sa ne zica daca a rezolvat cu masina sau nu
![]() Scuze de off-topic |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
inca nu s-a rezolvat.srry dar am avut multa trb.platinile sunt in regula,condensator nemtesc nou , am avut si aprindere electronica dar nu a dat roade.cred k e de la gpl pt k pe benzina porneste si dupa ce o trec pe gpl si o las 5 minute nu mai porneste.Astazi ma duc cu ea la un reglaj.
|
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Du-te la reglaj. O sa te mai duci si maine, si poimaine...
Fa-ti-l singur. Nu porneste pentru ca dupa ce o opresti, gazul continua sa se descarce in carburator pana se elibereaza conducta intre plosca si penultima supapa (electrovalva), pentru ca cea de pe plosca nu mai inchide. Da filtrul de aer jos, si asculta dupas oprirea motorului, daca se aude gaz iesind. Alta varianta e reglaj defectuos, dupa cum prost se transmite de cei care-l instaleaza, ca unul din suruburile de reglaj, ar fi pentru motoare-de avioane-din capul lor. Majoritatea tipurilor de reductoare, vaporizatoare, sau cum i-oti mai spune, au doua suruburi de reglaj: RALANTI si SARCINA. Surubul , care se afla de regula pe lateral, regleaza relantiul. Se poate identifica, cu motorul oprit, slabind putin de el se va auzi in carburator fasait crescator , pe masura ce se desface surubul. Unele au cap de imbus. Dupa pornirea motorului, se stabileste mersul in gol din el. Se trece la cel de sarcina. Cel de mers in sarcina se strange pana se simte la inceputul cursei acceleratiei putina ezitare (da in nas), manifestat de incapacitatea vacuumului creat in galerie, de a antrena membrana si a invinge arcul, sa poata deschide supapa. Daca cel de ralanti e strans total, in carburator nu trebuie sa se auda nimic la punerea contactului. Daca se aude, inseamna ca supapa de mers in sarcina (cea care o inchide arcul), nu tine, datorita depunerilor de calamina. Se demonteaza si se slefuieste pastila de cauciuc, cu smirghel de minim 240, iar scaunul cu smirghel de 800. Patru ore mi-a luat sa remediez si sa reglez una. Cine crezi ca va sta la servis , patru ore pe un reglaj? Pe cine crezi ca-l doare, daca maine nu-ti va merge tie motorul bine? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
tipul la care am fost a zis k trebuie sa invart imediat de cheie cand o pornesc si ca las contactul mult.inainte nu imi facea asa,dc il lasam 5 minute cu contactul pus o lua imediat.mi-a pus un aparat pe ea si a reglat-o cica la norme.am plekt cu ea pe gpl si am ajuns acasa.aseara a trebuit sa plec pe o distanta mai mare si iar a pornit greu , pana la urma am renuntat si am mers pe benzina.cred k ma apuc sa-i desfac toate electrovalvele si sa le curat.are cineva idee dc poate sa fie si din plaman?
This post has been edited by Bogdan_86_10_27: 7 Mar 2010, 12:53 |
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai cele mai importante valve, unde le ai , nu in el? Pe tine te doare normele, sau sa mearga masina? In timp ce ei au jeepuri, tancuri de mii de centimetrii, tot pe voi va doare , normele. Chiar asa de orbiti sunteti, norme, aviara, porcina, investitii straine...?
E normal ca, daca nu dai imediat la automat, galeria sa se inbacseasca cu gaz, filtrul de aer, si sa nu mai aiba aerul necesar combustiei, decat dupa multe chei, pana ce tot gazul in exces este evacuat si primeste si aer necesar aprinderii. Rezolva cu etansarea ultimei supape, care se calamineaza de la rateurile din carburator. Cea care deschide asazisul debit la accelerare. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
supapa aia e aia din spatele filtrului de aer?poate sa fie si din electrovalva care comuta benzina si gazul?sau aia d p plaman?
|
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
sau mai incearca sa schimbi condensatoru de la delcou si capacu sau sa vezi cumva dak da platina curent aiurea la masa
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
Bogdan_86_10_27 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 3 March 10 ![]() |
s-a rezolvat.nu era nimic legat d delcou pt k pe benzina imi pornea la sfet.Problema a fost in plamanul de la gpl , dadea gaz mult si o inneca.i-am dat debitu mai mic si merge acu.ms d sfaturi
|
--------------------
Dacia
Logan Preferance
2005
- AG07XMK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 04:39 |