DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Nova nu porneste

Bogdan_86_10_27
post 3 Mar 2010, 21:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 3 March 10




Salutare.Am o dacia nova din 97 si de vreo 2 luni jumate imi face probleme cu pornirea.I-am inlocuit platinile , i-am strans culbutorii (motorul a fost facut de vreun an si se lasase),bobina de inductie,platou.merge o saptamana si apoi iar nu mai vrea sa porneasca,porneste f greu.Ultima solutie ar fi sa-i inlocuiesc delcoul cu totul (axul l-am schimbat vara trecuta).Are altcnv alta idee?


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 - AG07XMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 3 Mar 2010, 22:43
Post #2


Forumist


Group: Members
Posts: 3.010
Joined: 23 July 09




Ar fi bine sa ne dai mai multe detalii. De obicei, cand aprinderea nu e reglata corespunzator, motorul da rateuri, n-are putere etc. Trebuie vazuta de cineva care se pricepe.


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 4 Mar 2010, 00:35
Post #3


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Periat, curatat si mutat la Nova.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 4 Mar 2010, 15:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




nu iti da scanteie bn la platina poate e prea mare pune pe cineva sa regleze


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 4 Mar 2010, 21:16
Post #5


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




schimba condensatorul de pe delcou(ala de 6500) si verifica capacul de la delcou sa nu fie fisurat (daca este fisurat nu porneste)


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAI
post 4 Mar 2010, 22:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 8 March 05
From: Hunedoara




Nu dai foarte multe detalii despre fenomen (bujii umede, platina corodata etc), dar pentru inceput poti monta o aprindere electronica, asta daca nu are deja si o sa scapi cel putin de problema platina-condensator.


--------------------
Dacia Nova GT-1999 Dacia 1100-1970 - Alfa Romeo 75-1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Mar 2010, 03:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




N-am sa inteleg niciodata treaba asta.Daca cineva are probleme si posteaza pe forum acea problema...de ce nu sta si el 2-3 ore on-line si poate ca isi rezolva problema.Acum cine stie cand revine cu detalii despre problema, apoi mai stam cam o luna sa ne zica daca a rezolvat cu masina sau nu sad.gif

Scuze de off-topic


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_86_10_27
post 6 Mar 2010, 12:28
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 3 March 10




inca nu s-a rezolvat.srry dar am avut multa trb.platinile sunt in regula,condensator nemtesc nou , am avut si aprindere electronica dar nu a dat roade.cred k e de la gpl pt k pe benzina porneste si dupa ce o trec pe gpl si o las 5 minute nu mai porneste.Astazi ma duc cu ea la un reglaj.


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 - AG07XMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 6 Mar 2010, 20:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Du-te la reglaj. O sa te mai duci si maine, si poimaine...
Fa-ti-l singur. Nu porneste pentru ca dupa ce o opresti, gazul continua sa se descarce in carburator pana se elibereaza conducta intre plosca si penultima supapa (electrovalva), pentru ca cea de pe plosca nu mai inchide. Da filtrul de aer jos, si asculta dupas oprirea motorului, daca se aude gaz iesind. Alta varianta e reglaj defectuos, dupa cum prost se transmite de cei care-l instaleaza, ca unul din suruburile de reglaj, ar fi pentru motoare-de avioane-din capul lor. Majoritatea tipurilor de reductoare, vaporizatoare, sau cum i-oti mai spune, au doua suruburi de reglaj: RALANTI si SARCINA. Surubul , care se afla de regula pe lateral, regleaza relantiul. Se poate identifica, cu motorul oprit, slabind putin de el se va auzi in carburator fasait crescator , pe masura ce se desface surubul. Unele au cap de imbus. Dupa pornirea motorului, se stabileste mersul in gol din el. Se trece la cel de sarcina. Cel de mers in sarcina se strange pana se simte la inceputul cursei acceleratiei putina ezitare (da in nas), manifestat de incapacitatea vacuumului creat in galerie, de a antrena membrana si a invinge arcul, sa poata deschide supapa.
Daca cel de ralanti e strans total, in carburator nu trebuie sa se auda nimic la punerea contactului. Daca se aude, inseamna ca supapa de mers in sarcina (cea care o inchide arcul), nu tine, datorita depunerilor de calamina. Se demonteaza si se slefuieste pastila de cauciuc, cu smirghel de minim 240, iar scaunul cu smirghel de 800.
Patru ore mi-a luat sa remediez si sa reglez una. Cine crezi ca va sta la servis , patru ore pe un reglaj? Pe cine crezi ca-l doare, daca maine nu-ti va merge tie motorul bine?


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_86_10_27
post 7 Mar 2010, 12:51
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 3 March 10




tipul la care am fost a zis k trebuie sa invart imediat de cheie cand o pornesc si ca las contactul mult.inainte nu imi facea asa,dc il lasam 5 minute cu contactul pus o lua imediat.mi-a pus un aparat pe ea si a reglat-o cica la norme.am plekt cu ea pe gpl si am ajuns acasa.aseara a trebuit sa plec pe o distanta mai mare si iar a pornit greu , pana la urma am renuntat si am mers pe benzina.cred k ma apuc sa-i desfac toate electrovalvele si sa le curat.are cineva idee dc poate sa fie si din plaman?

This post has been edited by Bogdan_86_10_27: 7 Mar 2010, 12:53


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 - AG07XMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Mar 2010, 13:38
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai cele mai importante valve, unde le ai , nu in el? Pe tine te doare normele, sau sa mearga masina? In timp ce ei au jeepuri, tancuri de mii de centimetrii, tot pe voi va doare , normele. Chiar asa de orbiti sunteti, norme, aviara, porcina, investitii straine...?
E normal ca, daca nu dai imediat la automat, galeria sa se inbacseasca cu gaz, filtrul de aer, si sa nu mai aiba aerul necesar combustiei, decat dupa multe chei, pana ce tot gazul in exces este evacuat si primeste si aer necesar aprinderii.
Rezolva cu etansarea ultimei supape, care se calamineaza de la rateurile din carburator. Cea care deschide asazisul debit la accelerare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_86_10_27
post 7 Mar 2010, 14:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 3 March 10




supapa aia e aia din spatele filtrului de aer?poate sa fie si din electrovalva care comuta benzina si gazul?sau aia d p plaman?


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 - AG07XMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 9 Mar 2010, 20:04
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




sau mai incearca sa schimbi condensatoru de la delcou si capacu sau sa vezi cumva dak da platina curent aiurea la masa


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_86_10_27
post 11 Mar 2010, 13:30
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 3 March 10




s-a rezolvat.nu era nimic legat d delcou pt k pe benzina imi pornea la sfet.Problema a fost in plamanul de la gpl , dadea gaz mult si o inneca.i-am dat debitu mai mic si merge acu.ms d sfaturi


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 - AG07XMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 04:39
Forum Renault