Probleme la Relanti
![]() ![]() ![]() |
Probleme la Relanti
zzsolti62 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 1 November 09 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
- SM-01-SLZ
1989 motor 1.4
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
duza decalibrata, dar 1000 e bine
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
bylexus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Ce zici de mine ca stau cu relantiul la 1800?
![]() Dimineata, ora 7:30, temperatura in sezon: -2 , -4 C chiar mai mica(oricum indiferent)..... urc in masina, cheie... cu socu tras... relatiul 2200, scot socul... ramane constant la 1700-1800 si plec la drum. Tot procesul dureaza circa 1 minut pana montez si Cd-Playerul... si masina se comporta foarte bine. Vad pe multi colegi de facultate ca pornesc de acasa cu 10 minute mai repede de acasa sa poata sa incalzeasca si motoru, iar distanta pe care trebuie sa o parcurga e de 6 kilometri. Le-am spus: fratilor, pentru 6 kilometri ![]() Consum in plus de combustibil.Daca as merge prin oras cu asa relanti, as mai intelege... dar avand in vedere ca n-am numai decat 2 intersectii pe tot parcursul drumului... merita sa nu stau deloc in parcare. Stiu eu de anul trecut, ca imi era un chin pana incalzeam motorul... doamne ce ma chinuiam... mergea cu mine in suturi sau murea la semafor... asa nu mai am nici o grija... si cred ca si consumul e tot pe acolo. _________ scuze, off topic. This post has been edited by bylexus: 21 Jan 2010, 21:22 |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
zzsolti62 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 1 November 09 From: Satu Mare ![]() |
da asa am zis si eu cand a stat la 1000 mergea frumos incet motorul dar acuma chiar la 1100 si decateo data la 1200 este cam turata si consuma mai mult si care duza sa schimb sau poate ca ii problema din reglaj?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- SM-01-SLZ
1989 motor 1.4
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e vorba de duza de plastic din T ; nu mai stiu cat trebuie sa fie diametrul gaurii, 2mm parca. E diferit la 1.3 de 1.4 , dar 1,6? Poate ne lamureste cineva
eu la 1,6 am uis cu trei gaurele de 1mm si nu mai am duza, poate ai si tu pata calda cu stut cu duza , fara duza pe furtun verifica This post has been edited by krapcarasu: 21 Jan 2010, 22:09 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
ciuhapu |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 24 February 06 From: . ![]() |
Cel mai bine incepi cu inceputul, demontezi carburatorul, il cureti foarte bine, il bagi complet in decanol sau carburol cum naiba ii zice acuma, apoi il sufli cu aer comprimat. Sa fie desfundate bine si gaurelele de progresiune. Ai grija sa demontezi inainte si membrana de sprit, clapeta de acceleratie cu cele 2 garnituri de plastic pe care trebuie sa le schimbi. Pui totul la loc si ai grija sa nu ai aer fals pe undeva, la axul clapetei de acceleratie, la furtunul cu duza, la garniturile carburatorului la galerie, etc. Sa reglezi si cursa plutitorului din camera de nivel constant. Cere pe forum sa-ti dea cineva paginile din manuale (Mondiru, etc.) care se refera la carburator ca sa intelegi mai bine. Daca nu crezi ca te descurci, cheama mai bine sa te ajute cineva care a mai facut operatiunea. This post has been edited by Ov: 22 Jan 2010, 09:49 |
--------------------
...
...
...
|
|
andreybazatu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 May 09 From: deva ![]() |
s-ar putea sa fie destrans jiglerul de relanti , e doar o parere sa nu da-ti cu parul:D
|
--------------------
Dacia
1310
1985 Sageata albastra
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Vezi aici, dai click pe imagini , eventual click dreapta si le descarci - asa le poti studia mai pe îndelete .
Surubul de care ai învîrtit tu e de limitare a închiderii clapetei (care trebuie sä stea închisä la relanti , vezi cä mai ai un surub cu arc pe el, unul orizontal , vezi în aceste imagini baftä ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
- 47__CFS
'97, '96, '04, '03, '11 Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
inainte de toate incearca sa te joci un pic cu jiglorul de amestec(sau surubul de amestec). poate mai trebuie un pic strans sau slabit,
daca zici ca ala de relantiu l-ai slabit de tot si nu mai scade, e din ala de amestec. cred ca stii care e nu? |
--------------------
dacia
1310
- GL-03-ZVI
1987/tx/1289cc
|
|
zzsolti62 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 1 November 09 From: Satu Mare ![]() |
da stiu care este surubul de amestec! astazi atata la incercat cu surubul de amestec si cu avansul am reusit sa ii reglez si relantinul cam la 900-950 rpm sta la cald si imi merge acuma perfect rotund motorul fara rateuri am reusi sa ii fac prin saderea de amprindere de la avans si imi porneste is mai usor masina! ori cum multumesc mult de ajutor!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- SM-01-SLZ
1989 motor 1.4
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
bine ca s-a rezolvat! sa auzim de bine! sa-ti traiasca "batrana"!
|
--------------------
dacia
1310
- GL-03-ZVI
1987/tx/1289cc
|
|
zzsolti62 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 1 November 09 From: Satu Mare ![]() |
mersi mult pirvumark de ajutor si multumesc si tuturor care mau ajutat!
deocamdata is foarte multumit de masina ca imi merge perfect motorul si in sarcina trage fain! da de aia am postat treaba cu relanti-ul ca era enervant ca tot timpu auziam motorul mergand turata la renalti! bn ca am putut rezolva asa! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- SM-01-SLZ
1989 motor 1.4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:52 |