DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la Relanti

zzsolti62
post 21 Jan 2010, 20:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




Salutare all! Am o problema deosebita ca am imi era prea mare relantinul pe la vreo 1000-1100rpm si am desurubat cu tataul pana la urama surubul de la clapeta de acceleratie si tut nu scade turatie si clapeta de la acceleratie este inchisa oare ce poate sa fie problema? motorul imi merge perfect in ture si nu de mult am fost sa mil regleze si aprinderea dar si ainainte imi statea in ture mari la relantin oare de unde ii buba sau de unde mai pot regla relantinul ?

This post has been edited by Ov: 22 Jan 2010, 09:45


--------------------
Dacia 1310 TLX - SM-01-SLZ 1989 motor 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Jan 2010, 20:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




duza decalibrata, dar 1000 e bine


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 21 Jan 2010, 21:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Ce zici de mine ca stau cu relantiul la 1800? biggrin.gif
Dimineata, ora 7:30, temperatura in sezon: -2 , -4 C chiar mai mica(oricum indiferent)..... urc in masina, cheie... cu socu tras... relatiul 2200, scot socul... ramane constant la 1700-1800 si plec la drum. Tot procesul dureaza circa 1 minut pana montez si Cd-Playerul... si masina se comporta foarte bine.

Vad pe multi colegi de facultate ca pornesc de acasa cu 10 minute mai repede de acasa sa poata sa incalzeasca si motoru, iar distanta pe care trebuie sa o parcurga e de 6 kilometri.
Le-am spus: fratilor, pentru 6 kilometri rolleyes.gif fie 10 nu merita sa incalzesti o dacie 10 minute... cand tot drumul e FIX 9 MINUTE!
Consum in plus de combustibil.Daca as merge prin oras cu asa relanti, as mai intelege... dar avand in vedere ca n-am numai decat 2 intersectii pe tot parcursul drumului... merita sa nu stau deloc in parcare.
Stiu eu de anul trecut, ca imi era un chin pana incalzeam motorul... doamne ce ma chinuiam... mergea cu mine in suturi sau murea la semafor... asa nu mai am nici o grija... si cred ca si consumul e tot pe acolo.
_________
scuze, off topic.

This post has been edited by bylexus: 21 Jan 2010, 21:22


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 21 Jan 2010, 21:36
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




da asa am zis si eu cand a stat la 1000 mergea frumos incet motorul dar acuma chiar la 1100 si decateo data la 1200 este cam turata si consuma mai mult si care duza sa schimb sau poate ca ii problema din reglaj?


--------------------
Dacia 1310 TLX - SM-01-SLZ 1989 motor 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 21 Jan 2010, 22:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




e vorba de duza de plastic din T ; nu mai stiu cat trebuie sa fie diametrul gaurii, 2mm parca. E diferit la 1.3 de 1.4 , dar 1,6? Poate ne lamureste cineva
eu la 1,6 am uis cu trei gaurele de 1mm si nu mai am duza, poate ai si tu pata calda cu stut cu duza , fara duza pe furtun verifica

This post has been edited by krapcarasu: 21 Jan 2010, 22:09


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciuhapu
post 21 Jan 2010, 23:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 24 February 06
From: .






Cel mai bine incepi cu inceputul, demontezi carburatorul, il cureti foarte bine, il bagi complet in decanol sau carburol cum naiba ii zice acuma, apoi il sufli cu aer comprimat. Sa fie desfundate bine si gaurelele de progresiune.
Ai grija sa demontezi inainte si membrana de sprit, clapeta de acceleratie cu cele 2 garnituri de plastic pe care trebuie sa le schimbi.
Pui totul la loc si ai grija sa nu ai aer fals pe undeva, la axul clapetei de acceleratie, la furtunul cu duza, la garniturile carburatorului la galerie, etc.
Sa reglezi si cursa plutitorului din camera de nivel constant.
Cere pe forum sa-ti dea cineva paginile din manuale (Mondiru, etc.) care se refera la carburator ca sa intelegi mai bine. Daca nu crezi ca te descurci, cheama mai bine sa te ajute cineva care a mai facut operatiunea.

This post has been edited by Ov: 22 Jan 2010, 09:49


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreybazatu
post 21 Jan 2010, 23:47
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 May 09
From: deva




s-ar putea sa fie destrans jiglerul de relanti , e doar o parere sa nu da-ti cu parul:D


--------------------
Dacia 1310 1985
Sageata albastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 22 Jan 2010, 05:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Vezi aici, dai click pe imagini , eventual click dreapta si le descarci - asa le poti studia mai pe îndelete .
Surubul de care ai învîrtit tu e de limitare a închiderii clapetei (care trebuie sä stea închisä la relanti , vezi cä mai ai un surub cu arc pe el, unul orizontal , vezi în aceste imagini
baftä !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona - 47__CFS '97, '96, '04, '03, '11
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 22 Jan 2010, 11:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




inainte de toate incearca sa te joci un pic cu jiglorul de amestec(sau surubul de amestec). poate mai trebuie un pic strans sau slabit,
daca zici ca ala de relantiu l-ai slabit de tot si nu mai scade, e din ala de amestec. cred ca stii care e nu?


--------------------
dacia 1310 - GL-03-ZVI 1987/tx/1289cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 22 Jan 2010, 20:08
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




da stiu care este surubul de amestec! astazi atata la incercat cu surubul de amestec si cu avansul am reusit sa ii reglez si relantinul cam la 900-950 rpm sta la cald si imi merge acuma perfect rotund motorul fara rateuri am reusi sa ii fac prin saderea de amprindere de la avans si imi porneste is mai usor masina! ori cum multumesc mult de ajutor!


--------------------
Dacia 1310 TLX - SM-01-SLZ 1989 motor 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 22 Jan 2010, 20:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




bine ca s-a rezolvat! sa auzim de bine! sa-ti traiasca "batrana"!


--------------------
dacia 1310 - GL-03-ZVI 1987/tx/1289cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 22 Jan 2010, 20:17
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




mersi mult pirvumark de ajutor si multumesc si tuturor care mau ajutat!

deocamdata is foarte multumit de masina ca imi merge perfect motorul si in sarcina trage fain! da de aia am postat treaba cu relanti-ul ca era enervant ca tot timpu auziam motorul mergand turata la renalti! bn ca am putut rezolva asa! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX - SM-01-SLZ 1989 motor 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 21:52
Forum Renault