logan 1.2 16v sau logan 1.6 8 ?
![]() ![]() ![]() |
logan 1.2 16v sau logan 1.6 8 ?
neajiji |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
X
Y
Z
|
|||
juliano |
![]()
Post
#62
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
Incearca sa gandesti logic, ce ai nevoie sa faci cu masina aia?
depasiri, sprinturi, etc, = putere mare, = consum mare = motor de 1.6 = taxe si asigurari mari = cheltuieli ulterioare mai mari cu intretinearea masinii. Mers linistit, adik batraneste, atat in afara, cat si in oras = nevoia de putere mai mica, = consum mai mic = motor 1.2, 16v si 75 cai = taxe si impozite mai mici = cheltuieli ulterioare mai mici cu intretinerea masinii. Cheltuielile cu intretinerea masinii depind in special de stilul de condus, pentru ca la mersul batraneste masina se strica mai greu, deci platesti mai putin pe service-uri si alte chestii:P so.. te-ai decis? P.S. nu-ti lua AC daca vrei motor de 1.2:)) daca vrei AC pune-ti motor de 1.6 16v:P |
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
slider2 |
![]()
Post
#63
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Badoi Adrian |
![]()
Post
#64
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 24 March 12 ![]() |
Nu vreau sa fiu injurat ca poate decizia mea e influentata ca sunt posesor de logan 1.2,dar din punctul meu de vedere e mai bun loganu 1.2 per-ansamblu.De ce?Pentru ca taxele sunt mici,pentru ca in afara consuma aproape ca un diesel 5.Uite de exemplu mie in oras iarna stand pornita 5 - 10 minute dimineata pe la 7 mi-a luat 8 in oras.Tin sa subliniez faptu ca stateam 10-15 minute cu ea pornita in conditii de frig si mi-a luat 8....in afara ia 5 daca nu te dai la ea.Daca te dai la ea iti ia 6...In depasiri zvacneste sa stii.Eu stau in bucuresti si de curand am fost in suceava.Pe drum european cu o banda pe sens mai trebuia sa si depasesti.Si pun pariu ca vei fi satisfacut de performantele motorului.In a 5-a in spatele unui camion doar o calcam si depaseam.O singura data la o depasire mai hard i-am dat a 4-a la 4 mii 500 de ture.Deci iti garantez ca se duce.Singuru deavantaj pentru unii e ca terbuie sa o turezi mai tare la plecarea de pe loc si ca cica e zgomotoasa,dar mie imi place.E un sunet mai sportiv,suna mai agresiv si o sa ai surprinderea pana te obinuiesti cu ea in primele drumuri sa pleci cu scart de la stop fara sa vrei.Deci ON TOPIC iati 1.2 16v merita in mai multe planuri si ia in considerare ca are cu 10 cai mai putin decat 1.6(si 1.2 are cutie de 1.6 16v deci rapoarte mai bune)
This post has been edited by Badoi Adrian: 24 Mar 2012, 22:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Laureat
- B 22 XZP
|
|
PaulT |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce cutie are 1.2 16v??
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
kato |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
acu fii pregatit sa primesti admonestari:)) desi suntem pe forum dacia, multi dintre colegii care presteaza pe aici nu mai au dacii si vorbesc din amintiri. au evoluat baietii si au trecut la masini. au asteptari mai mari de la o masina. treaba e simpla rau, daca vii de pe o berlina clasica ca mine, categoric ai sa fii multumit. daca ai mai condus alte masini inainte in afara de dacia, foarte posibil sa apara strambaturi din nas.
![]() |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
Badoi Adrian |
![]()
Post
#67
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 24 March 12 ![]() |
Loganul 1.2 16v are cutie de 1.6 16v si e logic ca are rapoartele mai bune.Loganu de 1.6 8v are alta cutie cu alte rapoarte.De aia 1.2 e asa mai fasnet.Pentru ca ajuta si cutia de viteze.
Nu numai motoru conteaza,conteaza in mare masura si cutia de viteze. |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Laureat
- B 22 XZP
|
|
PaulT |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pe cuvantul tau? Multumesc de lamuriri... Dar vezi ca nu e deloc asa... Inainte de a posta e foarte indicat sa te documentezi putin. Rapoartele din cutia lui 1.2 sunt mai scurte decat oricare alte rapoarte din gama Dacia. Desi sunt scurte rau, masina nu e deloc fasneata. In schimb se ruleaza foarte turat, asta mai ales in regim extraurban. De unde rezulta consumuri mari raportate la capacitatea cilindrica a masinii. Daca ai merge cu un 1.6 in extraurban asa cum mergi cu 1.2 ai avea surprize..
![]() This post has been edited by PaulT: 24 Mar 2012, 23:24 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Altis |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
Markos |
![]()
Post
#70
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
O călca și mai tare.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Badoi Adrian |
![]()
Post
#71
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 24 March 12 ![]() |
Ala cu camionu deja avea 90-100 km cat sa se mai duca dal dracu si pe ala are turboreactor cumva?
In a 5-a se duce in depasiri...e logic ca daca vrei depasiri mai chinuite mai la limita o dai pe a 4-a. |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Laureat
- B 22 XZP
|
|
Shush |
![]()
Post
#72
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Ce dracu sa depasesti cu 1.2 aspirat in a 5-a ?
![]() |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
corbex |
![]()
Post
#73
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Senzatia de neputinta.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
l@u |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
mda ! a venit primavara si odata cu ea apar si ghioceii
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Parca mi-l imaginez incercand sa depaseasca un camion la deal in treapta a cincea tragand de volan, topaind pe scaun si tipand POWEEEEEEER!!! Sau poate ar trebui sa nu ma mai uit la Topgear o perioada?
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
argon |
![]()
Post
#76
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Shush @ 25 Mar 2012, 15:48) Aceleasi lucruri ce le depasesti cu orice masina de 75 de cai si sub o tona, se putea si mai rau, dar alea le uitam, acum ca facem parte din club, Polo/Fabia/Ibiza de 65 de cai, Octavia, Golf, de 80 de cai, si astea toate au bine peste o tona. De fapt un anume lighean de 105 cai nu e mult mai breaz ca si Loganul 1.2 la raportul cp/kg, dar ala nu se pune ca altfel suna Leon ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#77
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Daca e s-o gandim asa prin "ecuatia" asta a ta cu Leonul poti include si meganeul de 1.4
![]() |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Shush |
![]()
Post
#78
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
Stimate coleg cu Megane de 1.4, unde am zis eu ca Leon-ul o fi vreo racheta ?
Iti amintesc ca am avut Logan 1.4 adica acelasi raport putere/greutate cu asta de 1.2 si te asigur ca nu puteam sa depasesc mai nimic in viteza a 5a (cum de altfel nu pot nici cu Leon-ul), dar nici in viteza a 4a ... Asa ca sa terminam cu prostiile ! Si asa doar de dragul "contrazicerii" cu tine : Leon 1.6 : 103 CP - 1200Kg Megane 1.4 : 97 CP - 1200Kg Logan 1.2 : 74 CP - 1100Kg This post has been edited by Shush: 25 Mar 2012, 15:24 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
PaulT |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Loganul 1.4 mpi tragea(si trage) mai bine decat 1.2 16v, desi ultimul are cutia semnificativ mai scurta....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
zanzie |
![]()
Post
#80
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Loganul se remarca ca cu cat are motor mai mic, cu atat fuge mai tare. Cel mai tare fuge cand se scoate motorul si se monteaza pedale.
Plus ca consumul devine zero, rezulta ca avem in fata limuzina perfecta pentru argon. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Badoi Adrian |
![]()
Post
#81
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 24 March 12 ![]() |
Poate o sa iti ia astia de la Dacia ideea,nu mai da din casa ca acum vezi ca apare Logan pe pedale.Prietene lasa glumele acasa ca se presupune ca e un forum in care se discuta nu se ia la misto.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Laureat
- B 22 XZP
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Pai cine a inceput cu mistourile?
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Altis @ 25 Mar 2012, 00:13) nu a apasat pe butonul afterburner si a depasit camionul imediat754px-J58_AfterburnerT.jpeg This post has been edited by bygy007: 26 Mar 2012, 22:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
slider2 |
![]()
Post
#84
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
pai daca tu postezi "la misto" normal ca se merge pe aceeasi idee. printre noi mai sunt persoane care au condus 1.2 16v si ceea ce ai afirmat tu nu prea se pupa cu realitatea. si de amorul artei hai s-o luam pe rand:
1. "consum de diesel". - sofer: eu - masini comparate: symbol 1.2 16v vs symbol 1.5dci 85cp - traseu: bucuresti militari - mihailesti - draganesti vlasca - videle si retur - conditii de trafic si meteo: aproximativ identice - stil de mers: similar (localitati 65km/h, extraurban 100-110km/h, la dus cu dci am rulat vreo 2 km cu 175km/h), schimbat in treapta superioara la cel putin 2500rpm (mai degraba spre 3000rpm), in depasiri schimbat la cat este nevoie, frana de motor cat "incape". - pasageri: 3 persoane (aceleasi de fiecare data) - bagaje: cam aceleasi - consum: 1.2 16v 6,3% 1.5 dci 4,2% 2. "in depasiri zvacneste" - conditiile de mai sus - inclinatie drum: aproape inexistenta - obiect de depasit: 1.2 16v - papuc 1.9d ~ 90 km/h 1.5 dci - octavia 1.9tdi ~ 105 km/h - evolutia depasirii: 1.2 16v ~ 3000rpm - treapta a 5a - 95km/h - accelerat progresiv pana la podea - rezultat: dupa cateva secunde in care aproape am mers paralel cu papucul am retrogradat in treapta 4 si intr-un final am depasit. 1.5 dci ~ 2500rpm - treapta a 5a - 110km/h - accelerat progresiv pana la jumatatea cursei - rezultat: dupa cateva secunde depaseam si urmatoarea masina fara prea mult efort 3. "e mai zgomotoasa, dar mie imi place" - traseu: autostrada a1 - stil de condus: 140km/h constant - consum instant: ~ 9,3% - conditii meteo si trafic: ok (soare, destul de cald, trafic normal) - turatii: peste 4000rpm - nivel de zgomot: terifiant, ma luase durerea de cap una este sunet sport si alta sa sune ca o drujba in acceleratie maxima. si cu toba sport la drum lung efectul este acelasi, adica: nevoie acuta de nurofen, algocalmin, etc. 4. "treaba cu etajarea treptelor de viteza" - mai documenteaza-te! - 1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16v au aceeasi etajare sau pe limbajul tau aceeasi cutie de viteze - 1.2 16v are o etajare mai scurta care teoretic prin mentinerea unui regim mai inalt de turatii compenseaza lipsa de putere - rezultate efectiv in treapta a 5a la 2000 rpm vitezometrul indica 65km/h in treapta a 5a la 3000 rpm vitezometrul indica 95km/h in oras mesteci in cutia de viteze de innebunesti la viteze de croaziera motorul este destul de turat si prin urmare consumul are de suferit precum si urechile pasagerilor. DA este un motor bun daca iei masina mai mult pentru oras si sa-ti faci treaba cu ea in extraurban dar este destul de departe de ceea ce spui tu. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#85
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
cdadan |
![]()
Post
#86
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Mai mult se zvarcoleste.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
zanzie |
![]()
Post
#87
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Markos |
![]()
Post
#88
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
La mine sună (câteodata) agresiv până să trag apa.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
zanzie |
![]()
Post
#89
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Din cauza ca porneste-n 3 pistoane. Se mai intampla la motorul 1.2.
![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
kxz |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 18:41 |