DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> afara minu 30 grade, pornire ioc...

bozzo
post 5 Feb 2010, 10:54
Post #61


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Hai sa va dau rusine, dacie din 1993, care asteapta inceperea programului rabla, nu am pornit-o de 12 zile , si vinerea trecuta pe la 19:30 cand erau cam -9-10grade, i-am dat la pompa, 2 sprituri, socul la maxim, prima cheie, nu a invartit decat de 3 ori si a pornit.
Benzina are de la OMV cam 10l in rezervor, are si alcool tehnic pus in benzina sa nu inghete apa in cazul in care are.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 5 Feb 2010, 11:01
Post #62


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




a murit => baterie descarcata
incearca alta baterie, curent de la altcineva, sau impinsa


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 5 Feb 2010, 22:04
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Alcoolul tehnic(are si el cam 10%apa) formeaza cu apa din rezervor un amestec mult mai bine tolerat de motor decat apa.Si nici nu mai ingheata.Dar o solutie mult mai buna e alcoolul izopropilic(izopropanolul).El DIZOLVA apa in benzina.Sunt benzine care contin izopropanol pentru cresterea cifrei octanice.E compatibil cu orice catalizator.Se gaseste la unele magazine de componente electronice,de ex.pe Academiei in Bucuresti.Se pune cam 0,5 l la 5...10 l de benzina.Mai e la benzinarii un produs asemanator,"Izopropil",dar e mai scump pe litru.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 5 Feb 2010, 23:06
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




@adytzubv.De pornit porneste dacia inca mai bine decat un tdi uneori . La -30 de grade un tdi e cam mort , are un vecin un passat 2003 si la -25 deabia a pornit.
Dacia mea e reglata de un mecanic si porneste bine.Mai ales decand am schimbat bujiile sinterom cu niste ieftineli de iskra luate din auchan cu 18 lei merge mai bine, nu mai intrerupe asa rau in relantiu.
Eu sincer la -30 grade cu dacia care o am eu nu as fi mers din cauza caldurii: am termostat nou vernet de 89 grade pus dar tot nu prea baga caldura. Si garnitura de chiulasa e pe duca la mine, am vazut ceva pete de ulei in vasu de expansiune, si pierde ulei intr-o parte la imbinarea cu blocu motor.
In timisoara cel mai mult a fost cam -17 grade, la -15 grade am ponito sa merg la lucru, a pornit bine desi masina a stat in strada. Dar nu s-au dezghetat geamurile deloc decat cat am razuit cu racleta, caldura aproape deloc. In afara orasului apa a fost la 60 grade, cum a intrat in oras sa incalzit la 80.Aveam pe jumatate din radiator carton in partea cu elicea. Numa bine



e mai bine la geruri de acestea sa-i pui cartonul peste tot radiatorul si o sa ai caldura mai mare in masina cat si apa va sta mai sus !


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 5 Feb 2010, 23:07
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




@adytzubv.De pornit porneste dacia inca mai bine decat un tdi uneori . La -30 de grade un tdi e cam mort , are un vecin un passat 2003 si la -25 deabia a pornit.
Dacia mea e reglata de un mecanic si porneste bine.Mai ales decand am schimbat bujiile sinterom cu niste ieftineli de iskra luate din auchan cu 18 lei merge mai bine, nu mai intrerupe asa rau in relantiu.
Eu sincer la -30 grade cu dacia care o am eu nu as fi mers din cauza caldurii: am termostat nou vernet de 89 grade pus dar tot nu prea baga caldura. Si garnitura de chiulasa e pe duca la mine, am vazut ceva pete de ulei in vasu de expansiune, si pierde ulei intr-o parte la imbinarea cu blocu motor.
In timisoara cel mai mult a fost cam -17 grade, la -15 grade am ponito sa merg la lucru, a pornit bine desi masina a stat in strada. Dar nu s-au dezghetat geamurile deloc decat cat am razuit cu racleta, caldura aproape deloc. In afara orasului apa a fost la 60 grade, cum a intrat in oras sa incalzit la 80.Aveam pe jumatate din radiator carton in partea cu elicea. Numa bine



e mai bine la geruri de acestea sa-i pui cartonul peste tot radiatorul si o sa ai caldura mai mare in masina cat si apa va sta mai sus !


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciufulitul
post 6 Feb 2010, 11:02
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 January 10




mai baieti,eu am rezolvat problema cu caldura astfel....
am pus carton in fata radiatorului,am aerisit instalatia , totul perfect (asta s-a intamplat anul trecut prin octombrie),caldura ioc...atunci m-am gandit ca e o problema la calorifer,am bord CN si din cate stiu ar trebui sa stai in masina la tricou daca instalatia ar functiona asa cum trebuie....asa ca m-am apucat de treaba si am dat bordul jos,am demontat aeroterma,am scos frumos caloriferul si l-am spalatcu jetul de apa de la chiuveta...soc....curgea din el numai carabusi...era saracul infundat si nu avea cum sa mai faca fata.
avand un calorifer pus bine,primit de la cineva care si-a taiat masina,si de la care am mai pastrat una/alta, m-am gandit sa fac rocada,asa ca l-am spalat si pe al doilea,de control,l-am montat pe masina si acum am caldura,nu stau in tricou,dar nici cu geaca pe mine sau cu caciula in cap,plus ca dupa ce pornesc masina astept 10 minute si am parbrizul curat si geamurile din fata tre sa le sterg de abur ca sa pot vedea in oglinzi.
cel mai bine e sa verificati instalatia,sa fie aerisita ca lumea si daca nu da caldura sigur e caloriferul infundat...succes...dar ma gandesc ca nu sta nimeni pe vremea asta sa dea bordul jos ... doh.gif


7 Feb 2010, 10:50:
aaaa...si inca ceva,am mai descoperit o bubita,care cred ca a contat muuuult in cazul problemei mele cu pornitul la rece:ieri a pornit greu din nou,si dupa o tura mica prin oras am trecut la verificari si reverificari delcou, platina,apoi am ajuns la capsula de vacum,si surpriza...chiar daca am capsula noua,furtun nou,cu tot cu cauciucurile alea negre de la capete,care vin prinse pe stuturile carburatorului,respectiv capsulei de pe delcou,era o problema,pierdea vidul pe undeva,asa ca motorul nu functiona tocmai rotund.
citind aici pe forum ca acel furtun se poate inlocui cu un altul de la instalatia de climatizare de la bord CN, am rascolit prin magazie unde stiam ca am ceva de rezerva, si am inlocuit furtunul ala de magazin cu cel de climatizare.rezultat multi satisfacator, motorul merge frumos,vioi ,zambaret si pentru asta aduc multumiri celor care ne-au sfatuit sa facem asta respekt.gif

This post has been edited by ciufulitul: 7 Feb 2010, 10:50


--------------------
dacia 1310 1999 berlina - hd-07-tkn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 22:04
Forum Renault