Martorul "baterie" nu se stinge după pornire, am înlocuit bateria veche de 5 ani cu una nouă
![]() ![]() ![]() |
Martorul "baterie" nu se stinge după pornire, am înlocuit bateria veche de 5 ani cu una nouă
bygy007 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#32
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(radian @ 4 Dec 2010, 23:05) QUOTE(YRX @ 5 Dec 2010, 22:49) nu exista curele de origine prin targuri sau prin magazine de doi lei in schimb exista la greu curele de origine contrafacute....jucati-va cu distributia ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 2 Jul 2017, 07:39 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
poate ai scurt pe circuit ...
mie imi palpaia becu ala la baterie si aveam carbunii uzati, bine ca si colectoru avea santurile adancite dat am pus carbuni noi si mai merg 100k ![]() This post has been edited by luck33ro: 2 Jul 2017, 08:49 |
--------------------
***
**
***
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
Cu faruri si cu aeroterma aprinsa am 13.99volti.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
e bine la mine acu vara sta la 13,5 13,7
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Nu primesti garantie la baterie in cazul asta...
|
--------------------
***
**
***
|
|
gastorro |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 ![]() |
QUOTE(gastorro) UPDATE La scurta vreme dupa postul asta ^^ , am desulfatat-o si de atunci functioneaza perfect ! (si a trecut deja printr-o alta iarna cu brio) Desulfatarea a constat in: 1) Scos dopurile. Din cauza ca bateria asta este 'fara intretinere' , dopurile sunt proiectate ca sa nu poata fi scoase/desurubate usor de catre noi; necesita o cheie speciala.. Am incalzit cu bricheta varful unui cutit cu varful rotunjit (d'ala de bucatarie ) si am topit/perforat fiecare dop pe mijloc; apoi le-am desurubat cu acelasi cutit. 2) Am verificat raportul acid/apa (densitatea) din cele 6 celule cu un densimetru si in doua era prea putin acid (pluta se scufunda, prea mult; acidul e mai dens ca H2O) Ca sa dau o sansa egala fiecarei celule pe parcursul desulfatarii, aveam nevoie de aceeasi densitate in toate.. Asa ca am scurs tot acidul din baterie (am inclinat-o usor usor ca sa nu-i agit prea mult mizeriile de pe fund) intr-o galeata; apoi am amestecat/mixat bine (cu un bat) acidul din galeata si l-am masurat din nou. Mixul era la capatul 'minim-acceptabil' al zonei verzi a densimetrului. Daca mixul nu-i suficient de acid, mai completezi cu acid concentrat (daca ai..) sau mai evapori din apa (la soare sau in cuptor; caci ca apa se evapara prima). Eu am avut grija anterior si am recuperat acidul din alta baterie moarta.. - Apoi am turnat mixul inapoi in celule, dupa care am adaugat in fiecare celula cate o lingura de Sulfat de Sodiu . 3) Am pus la incarcat bateria prin Sursa de Curent Constant cu Limitator de Tensiune Maxima ($8 din China) timp de cateva zile (asta a mea a stat 3 zile) Sa va explic: am setat valoarea curentului constant la 200mA si tensiunea de limitare la 16,5v (maxima) si am lasat sursa sa pompeze curentul asta (200mA) , pana a ajuns la tensiunea de limitare (16,5v); si treaba asta a durat la mine trei zile . (durata nu depinde de ce vrei tu... ci de ce vrea bateria !) Dupa aceasta incarcare (cu dopurile scoase), densitatea acidului din fiecare celula era pe mijocul zonei verzi a densimetrului (adica perfect). 4) Am umplut dopurile pe interior cu silicon ('ne-intretinutele' trebuie sa fie ermetic inchise) si le-am insurubat cu varful rotunjit al cutitului la loc (dar fara sa-l infig prea adanc in crestaturile astupate de silicon) desulfatat_bateria_cu_Sodium_Sulphate.jpg desulfatat_bateria_cu_6_linguri_de_Sodium_Sulphate.jpg sursa_reglabila_de_curent_constant_cu_limitare_tensiune_maxima_folosita_la_desul fatarea_bateriei.jpg Bateria_originala_ROMBAT_are_9_ani_si_dupa_desulfatare_merge_perfect.jpg This post has been edited by gastorro: 30 Jul 2018, 17:43 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Va salut!
Stie cineva daca se poate ajunge la periile colectoare ale alternatorului fara al demonta de pe masina? |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
user123 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Recent mi-am servisat alternatorul, asa ca daca ai intrebari iti raspund, inclusiv repere Daca masina este cu AC si servo, cam greu ce doresti tu Ce intelegi tu prin perii colectoare? Daca te referi la carbuni, se gasesc, dar nu separat - sunt impreuna cu releul de incarcare - iti recomand bosch sa iei sau in cel mai rau caz, cargo.... Daca te referi la inelul colector, ala e pe rotor si ca sal scoti trebuie dat alternatorul jos....ca piesa se gaseste separat la vreo 15 lei.....montajul este mai dificil, trebuie tact si ceva scule.... Daca vrei, poti face o inspectie vizuala a carbunilor ( scoti releul) si poti observa si inelul colector in ce stare e....asta cu alternatorul pe masina....e munca de chinez dar se poate... Vezi ca nu cumva sa ai prob cu fulia, daca ai model vechi de fulie ....iti recomand sa iei INA pt dci, cu clichet.... Mie mi-a rupt fulia in mers, dupa 14 ani....asa ca am reconditionat tot alternatorul.....daca nu te pricepi si nu ai scule, mergi la specialist, risti sa ramai in drum sau sa iei foc.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 07:04 |