Consum exagerat GPL, Posibile cauze ?
![]() ![]() ![]() |
Consum exagerat GPL, Posibile cauze ?
revoOO |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sa inteleg ca este consumul pe gaz asta nu?nu ma prea pricep la gaz dar incearca sa mai strangi din surubul de pe furtun
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
regleaza gazul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
panter1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cred ca de cand ti-ai pus tobe ai tendinta sa apesi mai tare pe acceleratie sa auzi zgomotul sportiv, iar la gaz daca apesi mai mult decat este necesar se consuma inutil iesind pe tobele tale sport
![]() Regleaza culbutorii, schimba filtrul de aer daca inca nu l-ai schimbat, regleaza carburatorul, avansul, mergi la un service sa iti regleze instalatia de gpl, si vuuuuum ![]() This post has been edited by panter1: 14 Feb 2010, 18:21 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
revoOO |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
filtrul de aer n uare mai mult de 2000 km, culbutorii au fost reglati prin octombrie, carburatorul este reglat, avansul este ok, ar ramane o vizita la un service GPL, ca nu am fost de vreo 2 ani
![]() Si cam o pisc in ultimul timp, deoarece ma tenteaza ![]() |
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
panter1 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
tentatia asta.. costa
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
bylexus |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Eu zic ca nici nu ai mare consumul si iti propun sa spui mersi!
Tu ai un consum de 12l GPL/100km! Mai gandeste-te inca odata inainte sa te plangi ![]() This post has been edited by bylexus: 14 Feb 2010, 19:50 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
revoOO |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
@ Bylexus sunt in totalitate de acord cu tine... dar inainte pe gpl, cand am verificat consumul la 111km mi-a papat 9.01 litrii, atat mai intrase in butelie...ehh vedem acum, momentan vreau sa imi fac grila si dupa sa ma duc la un service GPL.
|
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
baranga |
![]()
Post
#9
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
nu mai face consumul asa;fa consumul astfel: ramai fara gaz deloc,faci plinul si vezi cati litrii ti-au intrat; dai kilometrajul pe "0" si vezi cati km faci
![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
revoOO |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu Ambreiaj Group: Members Posts: 106 Joined: 12 June 09 From: Constanta ![]() |
Cred ca asa o sa fac consumul.
NEW PROBLEM: astazi am incercat sa pornesc masina, nu a pornit, m-am uitat la capacul de la delcou avea pe margine apa si condens mare...am cumparat un capac nou si a pornit iar dupa dau sa aprind faza scurta si am obs ca se aprindea subtil si un bec de pe faza lunga...daca comutam faza scruta/lunga, functionau normal....Credeti ca este blocul de lumini ? |
--------------------
Dacia
1310
'83 TLX
- CT-03-W L L
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu ti-as dori sa ajungi la servis. Cred ca nici tu.
Cu rezervorul plin, afli un consum mai real, dar dureaza. Daca pui 10 l de la gol si mergi pana se consuma tot, e destul de concludent. Pune mana si regleaza-ti singur gazul, mai curata si scaunele la electrovalve si supapa de la regulator, cauta o descriere de-a mea sau a altcuiva competent, si nu mai da izmene pe calator. Niciodata nu-l va durea p-ala de la servis, ca-ti consuma tie mult, si-ti mai ia si banii, si nu putini. Faci cum vrei... 16 Feb 2010, 22:06: Chiar acum m-am lovit de-o tampenie de-a lor. Unui priete, i-au montat regulatorul in serie cu caloriferul si i-a pus un furtun strangulat. Desi avea cot, i-au pus cotul in sus si furtunul l-au tras in lateral, obturand total trecerea apei. Din toamna merge asa, crezand ca-i caloriferul infundat. Regulatorul plin de zapada, bruma, cum vreti, si el tremura inauntru. Si nu e singura, stati linistiti. Nu mai vorbesc de reglaje. This post has been edited by PH-06-BOA: 16 Feb 2010, 22:06 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:42 |