consum dacia 1310 L carburator
![]() ![]() ![]() |
consum dacia 1310 L carburator
phun |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|||
ZTV |
![]()
Post
#32
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
stai linistit phun, nu bate capul....cand o sa usuce cerneala pe permisul tau de conducere si o sa ai macar vreo 200-300k de km in fata volanului, atunci o sa intelegi. Pana atunci mii de km fara evenimente neplacute
This post has been edited by ZTV: 2 Feb 2010, 17:13 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Buna! Azi am observat un consum marit la masinutza mea si am zis sa verific. Am inceput de la plutitor si surpriza! Era nivelul prea mare. Cum se poate deregla nivelul la plutitor?:| Are cineva idee?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
laurentiu.bruma |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 09 ![]() |
un plin de 48 litri s-a dus in 450 km
si anume 190 km facuti exterior restul in oras pe distante de 10 km pauza iarasi ... si tot asa cum vi se pare consumul motor 1,4 98 carburator carfil 32irm 2 a plus uis si elica si turbonator aprindere gotronic cu senzor si bujii reglate la 0,6 la cat sa reglej bujiile ?:-? multumesc |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- SV 08 GFW
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#35
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
cu aprindere electronica merg bine la 0.8
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
10,66%, destul de bun la vremea asta; incearca si cu 0,8 la bujii ,0,6 e pt clasic
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
senna |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nivelul la plutitor se deregleaza din cauza ca parghia e facuta din fier de cuie de niste muncitori beti si chiori. Refa reglajul adica reglajele, se regleaza si cat de jos coboara plutitorul si nu doar nivelul la care inchide cuiul poantou.
Jiglerele de 1.3 apartin carburatorului Carfil 32irma care are un difuzor mai mic decat cel de 1.4 adica 32 irm 2a. Acest carb 32irma a fost gandit economic si a aparut pe Dacii cam odata cu lansarea 1310 (4 faruri). Daca vreti parametri corespunzatori puneti si difuzorul de 1.3 nu doar jiglerele sau eventual un intreg carburator 32irma de la dezmembrari, caci sigur e mai bine calibrat decat ce s-a fabricat dupa revolutie, adica numai gherle. This post has been edited by senna: 9 Feb 2010, 09:54 |
--------------------
Chevrolet
Lacetti 1.6 16V Hatchback
2006
- B05MFL Real happiness lies in the completion of work using your own brains and skills
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred (Soichiro Honda) |
|
laurentiu.bruma |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 09 ![]() |
multumesc krapcarasu pentru ajutor ... carburatorul e cam negru
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- SV 08 GFW
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Stiu ca se regleaza si cat de jos sa mearga, din limbutza cuiului,nu? Dar cum tre sa fie aia:-? nu am umblat la ea
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
phun |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ZTV @ 2 Feb 2010, 17:12) stai linistit phun, nu bate capul....cand o sa usuce cerneala pe permisul tau de conducere si o sa ai macar vreo 200-300k de km in fata volanului, atunci o sa intelegi. Pana atunci mii de km fara evenimente neplacute Da...ai toata dreptatea. Imi place despre tine ![]() L.E : ZTV - cred ca ai gresit topicul. Aici este vorba doar de Dacia Clasic. This post has been edited by phun: 11 Feb 2010, 15:35 |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#41
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
s-a tot discutat reglarea plutitorului....Teoretic nivelul in carbelitor trebuie sa fie la inceputul partii inferioare a pantei din CNC.Daca e mai sus nu e pb doar ca consuma mai mult deoarece presiunea exercitata pe CNC creste odata cu cresterea inaltimei coloanei de lichid.Referitor la consum, mi-e groaza sa-l precizez...Oricum ma bate gandul sa-mi montez electroventilator,supapa vacuum pentru actionarea clapetei de aer cald/rece din filtru de aer cu ajutorul unui temperature vacuum presure switch(am vazut pe un carb webber sincron,switchul mecanic functioneaza ca un termostat,este montat pe circ de apa si deschide un canal de vaccum cand apa e calda, care merge la supapa vacuumatica de la filtru de aer pt a comuta clapeta pe pozitia aer rece dupa ce s-a incalzit motorul) eventual adaptarea unui soc automat pe apa (cred ca se poate) de la un carb webber.
This post has been edited by Paulorossi: 12 Feb 2010, 09:22 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alexio |
![]()
Post
#42
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
QUOTE(ZTV @ 1 Feb 2010, 18:34) Matizul ala despre care vorbesti tu, daca vrei sa ai o viteza cat de cat, si un demaraj normal o sa consuma mai mult cat o Dacie bine pusa la punct. Daca stii sa conduci, si ai masina intretinuta poti scoate consumul bun. Daca tu ai peste 10 % iti recomand o revizie la masina ta sau schimba stilul de condus. M-am trezit si eu dupa 2 saptamani... nu mai vazusem topicul... Acum sincer... Dacia carburator 1.4 sa scoata sub 10 hai 9 in oras? in Bucuresti? cine are o Dacia 1310 1.4 carburator fara jiji-clor de 1.3 si "reglata ca bunica" si scoate sub 9 vara in Bucuresti sa imi spuna si mie cum face. Si la fel... care scoate cu aceeasi masina sub 11-12 in Bucuresti acum iarna sa imi spuna cum face. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
ZTV |
![]()
Post
#43
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
la mine asta era consumul. Nu are rost sa zic altceva. Cu consumul asta mergeam cam 3 ani cat am tinut berlina. Dar !!! Specific !!! Totul era OK la motor, orice era uzat am schimbat la timp, fara compromisuri.
Vara: 5,5 - 6 L in afara 8 - 8,5 L in oras ( Timisoara ) Iarna: 6 - 6,5 L in afara 9 - 10 L in oras ( Timisoara )[I] Cine doreste pot trimite nr de telefon (pm) al proprietarului actual si intrebati daca nu ma credeti pe mine ! This post has been edited by ZTV: 16 Feb 2010, 10:55 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 11:56 |