DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incarcare baterie

livacana
post 28 Feb 2010, 17:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




Bun seara!Am mesterit odata pe la masina si din pura neatentie am pus + la - si invers si am ars si bobina,schimbat alternator si releu de tensiune cu unul electronic. Problema sta in felul urmator: Acum daca pornesc faza scurta si aeroterna,la relanti,indicatorul de bord se duce pe zona hasurata. Releul este electronic si cu multimetrul da valorile urmatoare. Fara consumatori: relanti:14.2 sarcina:14.3.Cu consumatori:relanti 13.3,sarcina 14.2.Mi se tare mica tensiunea de 13.3,tinand cont ca inainte de incident acum nu se apropia de zona hasurata.(Am incercat si cu alt releu mecanic,clasic si tot intra pe hasura in relanti) Probabil cadere de tensiune? Am incercat sa fac diferente intre tensiunea la borne si la contact si sunt aceleasi. Este probabil sa se fi decalibrat indicatorul sau alta problema?

This post has been edited by livacana: 28 Feb 2010, 20:18


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Feb 2010, 20:14
Post #2


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




30 de topicuri , esti tare man ..... laugh.gif

Tu pt fiecare problema care o ai sau presupui ca o ai , faci topic nou .....

Ma mir , ca moderatorii nostrii nu iau nici o masura .... dry.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livacana
post 28 Feb 2010, 20:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 27 January 09




La problemele mele vreau sa aflu si alte opinii si de asta deschid topicuri.De ce sa fie luate masuri impotriva mea? Pentru ca intreb? Nu pentru asta este facut forumul?

This post has been edited by livacana: 28 Feb 2010, 20:22


--------------------
dacia 1310 break 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 28 Feb 2010, 23:49
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(livacana @ 28 Feb 2010, 19:21)
La problemele mele vreau sa aflu si alte opinii si de asta deschid topicuri...  Nu pentru asta este facut forumul?
*



Acest forum are un REGULAMENT care explicä si pentru cei care nu stiu engleza ce înseamnä functia "search" si cum se foloseste , se pot citi si regulile ,respectarea lor va fi în beneficiul tuturor userilor .
Orice nouä postare într-un topic deja existent cu aceeasi temä care te afecteazä , face ca acesta sä ajungä din nou în top si sä "aflii si alte opinii " dacä cineva considerä cä nu au fost deja expuse aceste opinii .

Pentru asta este facut forumul ! Nu doar "fraierii " trebuie sä respecte regulile ...
Cu toate cä ti-ai cerut scuze de multe ori pentru deschiderea de topicuri noi în trecut ( pentru teme la care existau deja pe forum explicatiile corespunzätoare ) continui sä deschizi altele räs-dezbätute ...
Pentru a fi respectat , trebuie sä respecti reguli si persoane !
baftä !

P.S. Cu functia search ai fi aflat asta, care este foarte adevärat .


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 1 Mar 2010, 12:34
Post #5


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(livacana @ 28 Feb 2010, 17:50)
Bun seara!Am mesterit odata pe la masina si din pura neatentie am pus + la - si invers si am ars si  bobina,schimbat alternator si releu de tensiune cu unul electronic. Problema sta in felul urmator: Acum daca pornesc faza scurta si aeroterna,la relanti,indicatorul de bord se duce pe zona hasurata. Releul este electronic si cu multimetrul da valorile urmatoare. Fara consumatori: relanti:14.2 sarcina:14.3.Cu consumatori:relanti 13.3,sarcina 14.2.Mi se tare mica tensiunea de 13.3,tinand cont ca inainte de incident acum nu se apropia de zona hasurata.(Am incercat si cu alt releu mecanic,clasic si tot intra pe hasura in relanti) Probabil cadere de tensiune? Am incercat sa fac diferente intre tensiunea la borne si la contact si sunt aceleasi. Este probabil sa se fi decalibrat indicatorul sau alta problema?
*




sa spui sarut mana ca nu ti-a explodat bateria in fata in momentul in care ai inversat bornele....


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Mar 2010, 17:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai puntea de diode se comporta ca o siguranta de 50A laugh.gif

livacana in topicul asta gaseai raspunsul , daca cautai in el gaseai multe raspunsuri la problema ta , unul din cele mai complete este asta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 01:44
Forum Renault