ventilator de calculator pentru incalzire
![]() ![]() ![]() |
ventilator de calculator pentru incalzire
DACIA(the romanian dream) |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1986
- DJ 29 MKC
|
|||
phun |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu
|
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#3
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
ventilotoarele de calculator nu dau prea mult aer m-am gandit si eu sa incerc asta da nu cred ca rezolvi ceva:) daca incerci si iese ceva zi-mi si mie
|
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
Marisan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Ai incercat si cu masina pornita ? 2,5 V in plus conteaza.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
cristiman46 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 10 September 09 ![]() |
Am montat eu un calorifer suplimentar in torpedou si in spatele lui am pus un ventilator de calculator de 12 centimetri (ventilator de carcasa) si baga ceva aer.Nu la fel de puternic ca aeroterma originala .
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1988
- ph 02 utk
|
|
DACIA(the romanian dream) |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 April 09 ![]() |
cu masina pornita nu am incercat
cred ca pana la urma am sa izolez bine spatiu ala de la calorifer cu niste spuma expandabila (de se pune la geamuri , usi , sa ma scuzati daca nu-i zice asa) si sa blochez definitiv gauri de sunt deasupra caloriferului pentru ca am observat ca ventilatoru da un flux de aer decent dar astept in continuare pareri despre varianta cu coolerele |
--------------------
DACIA
1310
1986
- DJ 29 MKC
|
|
Alexio |
![]()
Post
#8
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Tovarase... dpdv fizic daca am N ventilatoare fiecare cu fluxul M am 2 modele de conectare:
- linie (unul in spatele celuilalt): N ventilatoare si fluxul rezultant este tot M (ATENTIE NU NxM !!!) - paralel (unul langa celalalt): N ventilatoare cu fluxul M insa creste aria afectata. => lasa aeroterma originala caci cu coolere de calculator nu rezolvi nimic. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(DACIA(the romanian dream) @ 29 Jan 2010, 17:21) QUOTE(DACIA(the romanian dream) @ 29 Jan 2010, 19:15) cred ca pana la urma am sa izolez bine spatiu ala de la calorifer cu niste spuma expandabila (de se pune la geamuri , usi , sa ma scuzati daca nu-i zice asa) dar astept in continuare pareri despre varianta cu coolerele sigur are efect....imi place ideea...cred c'am s'o pun si eu in practica ...insa,in plus am sa-mi montez si niste termopane... |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Alexio |
![]()
Post
#10
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Ar fi o idee termopane pe masina
![]() Apropo... cum de Dacia 1310 cu CN a iesit asa geniala la caldura? De ce eu in Mazda trebuia sa inghet de frig juma' de ora pana se gandeste sa faca cald... tatal meu intr-un Passat 2 trebuie sa stea cu fular,manusi,gluga.caciula pana face si aia calc.... cum de stie bordul CN sa fiarba atmosfera in 5 minute acum la -15 grade si cele straine nu? chiar si Loganul si Sandero fac cald mai greu si mai putin decat bordul CN. Ce are el asa destept si nu altele? |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
s0rinel |
![]()
Post
#11
|
![]() Trucker Group: Members Posts: 66 Joined: 6 August 09 ![]() |
poate ca passatu si mazda sunt diesel alea se incalzesc mai greu
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- CT 89 RGD
|
|
boss_utza |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 January 10 ![]() |
QUOTE(CT 06 THH @ 29 Jan 2010, 17:43) ventilotoarele de calculator nu dau prea mult aer m-am gandit si eu sa incerc asta da nu cred ca rezolvi ceva:) daca incerci si iese ceva zi-mi si mie exista un tip de aeroterma suplimentara care este si suport pt casetofon care se poate atasa la bord '96 si pe timpul asta in 3 min da caldura This post has been edited by boss_utza: 30 Jan 2010, 00:21 Attached thumbnail(s) Imagine057.jpg ( Size: 208.94k ) Number of downloads: 412 Imagine032.jpg ( Size: 185.95k ) Number of downloads: 476 |
--------------------
dacia
break
1996
|
|
s0rinel |
![]()
Post
#13
|
![]() Trucker Group: Members Posts: 66 Joined: 6 August 09 ![]() |
wtf?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2003
- CT 89 RGD
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
CT 06 THH |
![]()
Post
#15
|
![]() ... Group: Members Posts: 115 Joined: 31 August 09 From: constanta ![]() |
stiu si eu pe cineva care are o aeroterma ca aia din poza si face treaba foarte buna si baga si la picioare da costa 320 RON una :-S
This post has been edited by CT 06 THH: 30 Jan 2010, 12:32 |
--------------------
Dacia
1300
1980
- CT 06 THH
|
|
Alexio |
![]()
Post
#16
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
:| Mama ce scumpa e :|
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
Pe masina taticului i-a pus tinichigiul acu 14 ani o aeroterma de golf2 in torpedou. Merge foarte bine, incalzirea e geniala dar... sufla la picioare sau in fata, deci parbrizul e o problema. Am fost acu vreo 4 sapt cu ea pe viscol si frig, si cu caldura la maxim s-a dezghetat abia dupa o ora, cand am ajuns la destinatie... in rest ia 15 min incalzirea parbrizului.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Alexio @ 30 Jan 2010, 00:34) Apropo... cum de Dacia 1310 cu CN a iesit asa geniala la caldura? De ce eu in Mazda trebuia sa inghet de frig juma' de ora pana se gandeste sa faca cald... tatal meu intr-un Passat 2 trebuie sa stea cu fular,manusi,gluga.caciula pana face si aia calc.... cum de stie bordul CN sa fiarba atmosfera in 5 minute acum la -15 grade si cele straine nu? chiar si Loganul si Sandero fac cald mai greu si mai putin decat bordul CN. Ce are el asa destept si nu altele? Motorul de dacie este de tehnologie veche si in loc sa converteasca energia data de arderea benzine, in miscare, el o converteste mai mult in caldura, ceea ce inseamna un randament mai scazut al motorului. Daca acum iarna e foarte bine ca se incalzeste rapid, ia gandeste-te cum e vara cand stai la semafor 30 de minute? Motoarele de dacie n-ar trebui comparate in niciun fel cu motoarele de generatie noua, cum af fi cel de mazda sau de passat. In cazul in care motoarele respective sunt diesel, aceasta discutie nici nu isi mai are rostul.. Daca nu iti convine cat de rapid se incalzeste motorul, atunci aplica sistemul inovator folosit la majoritatea daciilor; pune un carton pe jumatate din radiator si sigur se va incalzii mai rapid. ![]() O seara buna. |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#19
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Anonim5 @ 31 Jan 2010, 18:54) Motorul de dacie este de tehnologie veche si in loc sa converteasca energia data de arderea benzine, in miscare, el o converteste mai mult in caldura, ceea ce inseamna un randament mai scazut al motorului. Motorul de dacie ar avea eficienta de 25% teoretici. Motoarele de generatie mai noua sa zicem ca ar avea 30%...maxim35%. Deci diferenta prea mare nu este, dar totusi este semnificativa. Explicatia ar fi alta:un motor de dacie merge cu socul tras pentru ca nu stie sa gestioneze benzina dozata pe fiecare cilindru, deci o turatie mai mare undeva la 2000ture. Un motor pe injectie de generatie mai noua sta undeva la 1000ture. Deci unde se va incalzi mai repede motorul :nedumerit: . |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
radu_ |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
cum adica 2000 de ture? io imi tin relantiu la 1000 cu socu tras pana se incalzeste
si socu ii un dispozitiv de imbogatire a amestecului, si cele pe injectie au asa ceva numa ca nu mai trebuie sa tragi de cablu, il face automat injectia, daca te uiti la o masina cu computer de bord cand porneste ii la 0,9-1 litru pe ora si cand ii cald scade la 0,7-0,6 litrii pe ora |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:03 |