DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ventilator de calculator pentru incalzire

DACIA(the romanian dream)
post 29 Jan 2010, 17:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 April 09




salutare
m-am gandit sa deconectez aeroterma originala si sa pun mai multe coolere de calculator in fata caloriferului (coolerele le am pe acasa si nu prea le folosesc)
si am incercat unul din ele la baterie si desi e de 12v se invarte incet


cam ce as putea sa-i fac sa dea un flux de aer mai mare sau eventual ar merge oare unele de unele mai mici , poate de 5v


oare merita efortu ?


--------------------
DACIA 1310 1986 - DJ 29 MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 29 Jan 2010, 17:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Nu


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT 06 THH
post 29 Jan 2010, 17:43
Post #3


...


Group: Members
Posts: 115
Joined: 31 August 09
From: constanta




ventilotoarele de calculator nu dau prea mult aer m-am gandit si eu sa incerc asta da nu cred ca rezolvi ceva:) daca incerci si iese ceva zi-mi si mie


--------------------
Dacia 1300 1980 - CT 06 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 29 Jan 2010, 17:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




QUOTE(DACIA(the romanian dream) @ 29 Jan 2010, 17:21)

oare merita efortu ?
*




Nu !


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 29 Jan 2010, 18:12
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Ai incercat si cu masina pornita ? 2,5 V in plus conteaza.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 29 Jan 2010, 18:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Am montat eu un calorifer suplimentar in torpedou si in spatele lui am pus un ventilator de calculator de 12 centimetri (ventilator de carcasa) si baga ceva aer.Nu la fel de puternic ca aeroterma originala .


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIA(the romanian dream)
post 29 Jan 2010, 19:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 April 09




cu masina pornita nu am incercat

cred ca pana la urma am sa izolez bine spatiu ala de la calorifer cu niste spuma expandabila (de se pune la geamuri , usi , sa ma scuzati daca nu-i zice asa) si sa blochez definitiv gauri de sunt deasupra caloriferului pentru ca am observat ca ventilatoru da un flux de aer decent

dar astept in continuare pareri despre varianta cu coolerele


--------------------
DACIA 1310 1986 - DJ 29 MKC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 29 Jan 2010, 19:28
Post #8


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Tovarase... dpdv fizic daca am N ventilatoare fiecare cu fluxul M am 2 modele de conectare:

- linie (unul in spatele celuilalt): N ventilatoare si fluxul rezultant este tot M (ATENTIE NU NxM !!!)
- paralel (unul langa celalalt): N ventilatoare cu fluxul M insa creste aria afectata.

=> lasa aeroterma originala caci cu coolere de calculator nu rezolvi nimic.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 29 Jan 2010, 19:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(DACIA(the romanian dream) @ 29 Jan 2010, 17:21)

oare merita efortu ?
*




QUOTE(DACIA(the romanian dream) @ 29 Jan 2010, 19:15)
cred ca pana la urma am sa izolez bine spatiu ala de la calorifer cu niste spuma expandabila (de se pune la geamuri , usi , sa ma scuzati daca nu-i zice asa)

dar astept in continuare pareri despre varianta cu coolerele
*


sigur are efect....imi place ideea...cred c'am s'o pun si eu in practica ...insa,in plus am sa-mi montez si niste termopane...


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 29 Jan 2010, 23:34
Post #10


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Ar fi o idee termopane pe masina smile.gif)

Apropo... cum de Dacia 1310 cu CN a iesit asa geniala la caldura? De ce eu in Mazda trebuia sa inghet de frig juma' de ora pana se gandeste sa faca cald... tatal meu intr-un Passat 2 trebuie sa stea cu fular,manusi,gluga.caciula pana face si aia calc.... cum de stie bordul CN sa fiarba atmosfera in 5 minute acum la -15 grade si cele straine nu? chiar si Loganul si Sandero fac cald mai greu si mai putin decat bordul CN. Ce are el asa destept si nu altele?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s0rinel
post 29 Jan 2010, 23:52
Post #11


Trucker


Group: Members
Posts: 66
Joined: 6 August 09




poate ca passatu si mazda sunt diesel alea se incalzesc mai greu


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - CT 89 RGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boss_utza
post 30 Jan 2010, 00:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 January 10




QUOTE(CT 06 THH @ 29 Jan 2010, 17:43)
ventilotoarele de calculator nu dau prea mult aer m-am gandit si eu sa incerc asta da nu cred ca rezolvi ceva:) daca incerci si iese ceva zi-mi si mie
*





exista un tip de aeroterma suplimentara care este si suport pt casetofon care se poate atasa la bord '96 si pe timpul asta in 3 min da caldura

This post has been edited by boss_utza: 30 Jan 2010, 00:21

Attached thumbnail(s)
Imagine057.jpg ( Size: 208.94k ) Number of downloads: 412
Imagine032.jpg ( Size: 185.95k ) Number of downloads: 476


--------------------
dacia break 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s0rinel
post 30 Jan 2010, 00:22
Post #13


Trucker


Group: Members
Posts: 66
Joined: 6 August 09




wtf? smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 Li 2003 - CT 89 RGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 30 Jan 2010, 09:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




QUOTE(Alexio @ 29 Jan 2010, 23:34)
Apropo... cum de Dacia 1310 cu CN a iesit asa geniala .....
*


"Sa nu uiti Darie,sa nu uiti...." ...(Prin cenusa Impreiului-parca) smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT 06 THH
post 30 Jan 2010, 12:30
Post #15


...


Group: Members
Posts: 115
Joined: 31 August 09
From: constanta




stiu si eu pe cineva care are o aeroterma ca aia din poza si face treaba foarte buna si baga si la picioare da costa 320 RON una :-S

This post has been edited by CT 06 THH: 30 Jan 2010, 12:32


--------------------
Dacia 1300 1980 - CT 06 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 30 Jan 2010, 13:07
Post #16


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




:| Mama ce scumpa e :|


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 31 Jan 2010, 10:27
Post #17


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




Pe masina taticului i-a pus tinichigiul acu 14 ani o aeroterma de golf2 in torpedou. Merge foarte bine, incalzirea e geniala dar... sufla la picioare sau in fata, deci parbrizul e o problema. Am fost acu vreo 4 sapt cu ea pe viscol si frig, si cu caldura la maxim s-a dezghetat abia dupa o ora, cand am ajuns la destinatie... in rest ia 15 min incalzirea parbrizului.


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anonim5
post 31 Jan 2010, 18:54
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 21 October 07
From: Ploiesti




QUOTE(Alexio @ 30 Jan 2010, 00:34)

Apropo... cum de Dacia 1310 cu CN a iesit asa geniala la caldura? De ce eu in Mazda trebuia sa inghet de frig juma' de ora pana se gandeste sa faca cald... tatal meu intr-un Passat 2 trebuie sa stea cu fular,manusi,gluga.caciula pana face si aia calc.... cum de stie bordul CN sa fiarba atmosfera in 5 minute acum la -15 grade si cele straine nu? chiar si Loganul si Sandero fac cald mai greu si mai putin decat bordul CN. Ce are el asa destept si nu altele?
*



Motorul de dacie este de tehnologie veche si in loc sa converteasca energia data de arderea benzine, in miscare, el o converteste mai mult in caldura, ceea ce inseamna un randament mai scazut al motorului. Daca acum iarna e foarte bine ca se incalzeste rapid, ia gandeste-te cum e vara cand stai la semafor 30 de minute?

Motoarele de dacie n-ar trebui comparate in niciun fel cu motoarele de generatie noua, cum af fi cel de mazda sau de passat. In cazul in care motoarele respective sunt diesel, aceasta discutie nici nu isi mai are rostul..

Daca nu iti convine cat de rapid se incalzeste motorul, atunci aplica sistemul inovator folosit la majoritatea daciilor; pune un carton pe jumatate din radiator si sigur se va incalzii mai rapid.smile.gif

O seara buna.


--------------------
Volkswagen Polo 6n2, Opel Astra F
Doar prostii au noroc in viata...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 31 Jan 2010, 19:23
Post #19


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(Anonim5 @ 31 Jan 2010, 18:54)
Motorul de dacie este de tehnologie veche si in loc sa converteasca energia data de arderea benzine, in miscare, el o converteste mai mult in caldura, ceea ce inseamna un randament mai scazut al motorului.
*


Motorul de dacie ar avea eficienta de 25% teoretici. Motoarele de generatie mai noua sa zicem ca ar avea 30%...maxim35%. Deci diferenta prea mare nu este, dar totusi este semnificativa.
Explicatia ar fi alta:un motor de dacie merge cu socul tras pentru ca nu stie sa gestioneze benzina dozata pe fiecare cilindru, deci o turatie mai mare undeva la 2000ture. Un motor pe injectie de generatie mai noua sta undeva la 1000ture. Deci unde se va incalzi mai repede motorul :nedumerit: .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 31 Jan 2010, 22:46
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




cum adica 2000 de ture? io imi tin relantiu la 1000 cu socu tras pana se incalzeste
si socu ii un dispozitiv de imbogatire a amestecului, si cele pe injectie au asa ceva numa ca nu mai trebuie sa tragi de cablu, il face automat injectia, daca te uiti la o masina cu computer de bord cand porneste ii la 0,9-1 litru pe ora si cand ii cald scade la 0,7-0,6 litrii pe ora


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:03
Forum Renault