Solutii pornire masina inecata
Solutii pornire masina inecata
rodi |
22 Nov 2010, 14:17
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 |
|
||
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|||
CGDBZ |
22 Nov 2010, 14:27
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Daca porneste numai daca tii bateria in casa atunci trebuie alta baterie . Eu niciodata nu am luat bateria in casa si a stat si o saptamana cateodata fara sa o pornesc , si era ger si tot a pornit (ma refer la fosta dacie pe carburator caci asta pe injectie porneste mult mai bine).
|
--------------------
-
-
-
|
|
rodi |
22 Nov 2010, 14:37
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 |
Doua baterii pt o masina - una in casa - este prea mult ; se duc amandoua in timp, ce rost are; mai bine robotul redresor de pornire pus la bateria de pe masina o resusciteaza pe cand se usuca dupa inec.
Daca in masina sound - ul este forte, atunci da. inca o baterie chiar la purtator, adica in masina. This post has been edited by rodi: 22 Nov 2010, 14:57 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
TXzamora88 |
22 Nov 2010, 14:51
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 |
QUOTE(CGDBZ @ 22 Nov 2010, 14:27) Daca porneste numai daca tii bateria in casa atunci trebuie alta baterie . Eu niciodata nu am luat bateria in casa si a stat si o saptamana cateodata fara sa o pornesc , si era ger si tot a pornit (ma refer la fosta dacie pe carburator caci asta pe injectie porneste mult mai bine). eu am bateria de1 an si cateva luni ..CALCIU rombat 12V 62 Ah este buna are ochiul magic verde e f buna.nui defecta dar totusi e bine sa o tin in casa la caldura unde este bine...zici cai noua |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
CGDBZ |
22 Nov 2010, 14:55
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
Da cine zice sa tii doua baterii. Daca masina nu-ti porneste din cauza bateriei inseamna ca-ti trebuie alta noua care sa o inlocuiasca pe cea veche , nu sa tii doua baterii . Ce faci daca trebuie sa pleci undeva si inoptezi la un hotel , iei bateria cu tine in camera ?
Daca tie iti place ca pe un ger de -15 grade sau vre-un viscol sa stai sa pui bateria pe masina nu ai decat sa o tii in casa , mie nu . This post has been edited by CGDBZ: 22 Nov 2010, 14:57 |
--------------------
-
-
-
|
|
TXzamora88 |
22 Nov 2010, 15:07
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 21 March 10 |
QUOTE(CGDBZ @ 22 Nov 2010, 14:55) Da cine zice sa tii doua baterii. Daca masina nu-ti porneste din cauza bateriei inseamna ca-ti trebuie alta noua care sa o inlocuiasca pe cea veche , nu sa tii doua baterii . Ce faci daca trebuie sa pleci undeva si inoptezi la un hotel , iei bateria cu tine in camera ? Daca tie iti place ca pe un ger de -15 grade sau vre-un viscol sa stai sa pui bateria pe masina nu ai decat sa o tii in casa , mie nu . )aia cu hotelu e culmea .nu intelegi eu am zis asa dimineata cand plec si stiu ca a doua zi este o sa fie frig pun bateria in casa masina sta in garaj bine mersi nu da niciun ger sau o furtuna peste mine cand o pun ..e bine sa o tin in casa o intretin... 22 Nov 2010, 15:08: QUOTE(TXzamora88 @ 22 Nov 2010, 15:07) )aia cu hotelu e culmea .nu intelegi eu am zis asa dimineata cand plec si stiu ca a doua zi este o sa fie frig pun bateria in casa masina sta in garaj bine mersi nu da niciun ger sau o furtuna peste mine cand o pun ..e bine sa o tin in casa o intretin... dar nu fac acest lucru mereu.. 22 Nov 2010, 15:10: QUOTE(CGDBZ @ 22 Nov 2010, 14:55) Da cine zice sa tii doua baterii. Daca masina nu-ti porneste din cauza bateriei inseamna ca-ti trebuie alta noua care sa o inlocuiasca pe cea veche , nu sa tii doua baterii . Ce faci daca trebuie sa pleci undeva si inoptezi la un hotel , iei bateria cu tine in camera ? Daca tie iti place ca pe un ger de -15 grade sau vre-un viscol sa stai sa pui bateria pe masina nu ai decat sa o tii in casa , mie nu . si nu am 2 baterii:)) This post has been edited by TXzamora88: 22 Nov 2010, 15:10 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1989
|
|
rodi |
22 Nov 2010, 15:13
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 |
Ma mai gandesc sa fie aer proaspat cat mai liber la admisie, deci as scoate si ,,laba de urs" de pe carburator sa usurez pornirea de dupa inec : Cine stie poate praful adunat pe hartia filtrului de aer...
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
bygy007 |
22 Nov 2010, 15:54
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
jorj3l eu zic sa dotezi masina cu un filtru de hirtie pe furtunul care intra la carburator , eu de cind am montat asa ceva si cit am mai mers pe benzina nu am mai avut probleme
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alex4u |
22 Nov 2010, 15:57
Post
#39
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
eu dimineata o pornesc asa...ma duc injurand ca ma scol devreme si trebuie sa plec ...intru in ea ..dau 2 pedale scurte ..apas ambreiajul..o scot pe liber..pas pedaua cam 1/4 de acceleratie dau la automat si atunci trag si socul..porneste la sfert...o las la relanti pana sterg geamurile mai dau 2 injuraturi ca e frig...ma urc si am decolat....cei drept am aprindere electronica si tot ce tine de aprindere nou...dar nu am probleme..bateria vad ca se tine bine deocamada ..cam greu cu luatu in casa....a mea nu se ineaca..dar in caz ca s-a inecat si nu ti-a pornit cu pedaua la fund..dai bujiile jos..toate 4...dai vreo 10 sec la automat cu ele scoase...le stergi ..le montezi si drum bun..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
STORMTROOPER |
22 Nov 2010, 20:34
Post
#40
|
Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti |
La mine pornirea este in felul urmator:
1.Se trage capota si se verifica daca este benzina in filtrul montat intre pompa de benzina si carbelitor.Daca nu este/este se da de citeva ori la coada pompei pina vad ca mai baga ceva benzina in filtru 2. Trag de vre-o 3-4 ori de cablul de la acceleratie si ma urc in masinuta. 3.Ii mai dau vre-o 3-4 sprituri asa cu motorul oprit, sa fiu sigur ca are benzina in carbelitor. 4.Ambreiajul la podea, scot din viteza, daca temperatura mediului ambiant este sub 0 grade Celsius trag si socul, daca nu ,nu. Tin pedaal de acceleratie apasata la 1/4 si-i dau la automat. O ia din prima de peste 3 ani folosind aceasta metoda.Cu conditia ca bateria sa mai aiba ceva curent in ea. Mentionez ca am aprindere electronica cu senzor, bujii Denso, fișe Tesla, bobina&capacul delco&rotor-ul Doduco. Sper sa va fie de folos. This post has been edited by STORMTROOPER: 22 Nov 2010, 20:34 |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
1310CL |
22 Nov 2010, 21:17
Post
#41
|
1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.220 Joined: 25 January 10 From: Arad |
Fiecare dacie are pornirea ei...alta porneste cu soc+123523 spritzuri ,alta fara..fiecare cum si-o invata,acum va intreb cand e rece de tot de ce nu e bine sa o ti turata,sau sa o ambalezi?
|
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
kxz |
22 Nov 2010, 21:29
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. |
uleiul e vascos, ungerea e deficitara. deci uzuri masive.
in plus se poate duce supapa de suprapresiune de la pompa de ulei. This post has been edited by kxz: 22 Nov 2010, 21:33 |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Alex4u |
22 Nov 2010, 22:08
Post
#43
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
cand e ger o lasi la relanti cateva minute sa mai scada vascozitatea la ulei...ca pana ajunge sus bate fier pe fier..daia iarna se si recomanda un ulei sa zicem 10w40..si cand e ger rau este recomandat inainte de dat la automat sa invarti motorul la mana 1-2-3 ori pentru a sparge pelicula de ulei...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
1310CL |
22 Nov 2010, 22:14
Post
#44
|
1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.220 Joined: 25 January 10 From: Arad |
@kxz,Alex4u:Aha,am inteles acum,multumesc pentru raspunsuri
Am auzit de la altii,ca fac un mic tur cu schimbatorul,a-intaia,a-doua,a-treia,si invers ca sa rupe uleiul in cutie...voi ce spuneti, ajuta cu ceva sau nu? This post has been edited by 1310CL: 22 Nov 2010, 22:15 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
bygy007 |
22 Nov 2010, 23:07
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
daca apesi ambreiajul la pornire nu are nici o importanta
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
kxz |
23 Nov 2010, 07:40
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. |
Adica la prima pornire elecromotorul invarte mai greu ca trebuie sa invarta si motorul si o parte din mecanismele din cutie. Daca ai ulei vascos in cutie, vor opune rezistenta suplimentara ingreunand pornirea. De aceea se porneste cu ambreiajul apasat, pentru a decupla cutia.
Fise bune (cat de cat flexibile si cand e ger. La un moment dat, cele vechi, la rece devin ca lemnul), platina buna, bujii curate si porneste orice dacie indiferent de temperatura. O fi buna si metoda cu caratul in casa, dar nu toti stam aproape de sol. Io stau la etajul 4. Sau uneori unii nu gasesc loc de parcare langa casa. Daca e si noaptea pana ajungi acasa mai dai si cu subsemnatul la politie daca te vede patruland cu bateria. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
Alexio |
23 Nov 2010, 08:43
Post
#47
|
Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 |
chestia cu schimbatorul 1-2-3-4-5 etc R... o fac si eu iarna pentru a mesteca putin uleiul in cutie.
Dar o pornesc de fel cu ambreiajul apasat. Chiar si vara. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
rodi |
23 Nov 2010, 08:51
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 |
Riscand sa descentram sau sa rupem palele elicei _ mai ales in ger- recomand :
Dupa ce am facut miscarile de mai sus cu schimbatorul de viteze : Puneti viteza 4 si impingeti autoturismul, putin inainte, putin inapoi. Se rupe uleiul si riscul de a ineca motorul se reduce This post has been edited by rodi: 23 Nov 2010, 09:13 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
kxz |
23 Nov 2010, 08:56
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. |
hai, ma ca rade lumea de acum. decat asa mai bine la autobuz.
|
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
rodi |
23 Nov 2010, 09:11
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 |
Di undi otobuiz, kxz ? La munte, la cabana trei brazi, ce frumos e la noi la Sinaia !
On : E bine sa avem la noi vestitul spray cu pornirea la rece si nu mai inecam motorul: In conditii de ger si viscol... Yolariri - iuhuu ! This post has been edited by rodi: 23 Nov 2010, 09:14 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
cristi_spiridon |
23 Nov 2010, 10:32
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 April 10 From: focsani |
la mine nu e nevoie de invartit motorul inainte.reteta e :
1.ulei de iarna de calitate 2.aprindere at 011 3.bujii bune 4.fise,delcou si carburatorul puse la punct 5.benzina buna ca daca ai una "aditivata" degeaba ai toate bune si porneste la sfert cu socul tras indiferent de cat de ger e afara si la mine bateria are deja 3 ani dar nu ma lasat iarna trecuta. |
--------------------
dacia
1310
1996
- vn-01-kis
|
|
Paulorossi |
23 Nov 2010, 12:14
Post
#52
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Dacia nu e o masina mai pretentioasa ca altele,trebuie doar sa o ingrijesti si sa-i dai ce-i trebuie.Mie personal imi pornea dacia cu socul tras si la -20 grade de la prima cheie si nu s-a balbait niciodata.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
aqme |
23 Nov 2010, 22:36
Post
#53
|
Unic membru important Group: Members Posts: 39 Joined: 1 March 10 From: Bucuresti |
Raspund si eu aici in speranta ca poate va ajuta cu ceva:
1. am schimbat acum vreo 1 luna bujiile 2. acum cateva zile am schimbat platina caci era impuscata 3. am schimbat capacul de delcou si am curatat toate fisele si tot ce insemna contact electric. Cand pornesc, procedez in felul urmator la temperaturile de acum: 1. invart cheia pana se aprind becurile din bord 2. trag socul putin pana se aprinde becul 3. dau 2 sprituri 4. pornesc, apasand incet acceleratia. Mi s-a intamplat din cauze tehnice sa mi se inece motorul si nu mai vroia sa porneasca. Am procedat in felul urmator: fara sa apas acceleratia si fara soc, am dat la automat de cateva ori ca sa se consume benzina in exces. Cand simtiti ca motorul tinde sa porneasca, apasati fin acceleratia si va porni. Nu mai sprituiti cat este inecata! Doar dati la automat! Pentru siguranta d-voastra, va sfatuiesc sa verificati masina macar 1 data pe saptamana. Din cauza umezelii, cand acceleram nu vroia sa mai accelereze si ma chinuiam sa tin motorul turat(ba chiar mi-a murit in intersectie si nu stiam cum sa fac). Cauza: cablul de soc alunecase de pe incheietura care il tine fix, inchizand valva si nu permitea un bun raport aer-combustibil. Sunt chestiuni minore, insa va pot produce probleme neasteptate. |
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-14-DDS
|
|
vladut88 |
23 Nov 2010, 23:08
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
eu fac pornirea astfe ma urc in masina pun contactu porneste pompa de benzina (electrica se aude )astept sa se opreasca (se opreste singura cand e plin cnc pompa damas,porneste la sfert fie ) trag socu la maxim (am umblat la clapeta la el ca sa mearga motoru binisor cu el tras la maxim) ,dau 2 sprituri la acceleratie si porneste la sfert ,fie vara fie iarna cu metoda asta am pornit la - 23 mai jos nam prins
masina aro 10 motor dacia 1,6 20000km aprindere electronica cu senzor gotronic de cand am facut motoru nu am scos bujiile afara de fel ,dar nici nu sa inecat niciodata This post has been edited by vladut88: 23 Nov 2010, 23:11 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
vincere |
24 Nov 2010, 15:09
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI |
La toate spuse ar mai fi o solutie: cauta o strada din apropiere care sa aiba putina panta. Te urci la volan, tragi bine frana de mana si o scoti din viteza. Deschizi capota, pui un deget pe curea sa nu alunece si invarti 1-2 ture la elice, freci cu smirghel contactele de la baterie (eventual), dai doua came la pompa de benzina si verifici daca da sa bage in carburator. Daca ai suficienta benzina in CNC tragi doua sprituri si vezi sub burduf de la filtru de aer daca merge pompa stritz. Ca daca nu ai suficienta benzina si nu baga pompa spritz degeaba dai la acceleratie. Tragi socul peste media cursei. Ii dai drumul la vale si pornesti cu a II-a la un sfert de cheie. NU O TINE MULT CU SOCUL TRAS LA MAXIM CA DE ASTA SE INEACA !!! IMPINGE SOCUL IMEDIAT SUB JUMATATE. Mergi cu socul tras pe jumatate maxim 500 m - 1 km si impinge apoi socul la loc. UN ALT SECRET PE TIMP RECE REGLEAZA RELANTIUL PUTIN MAI TURAT si ultimul "secret" ia niste bujii cu o cifra mai mare, care lucreaza la o temperatura mai mica. |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
claudyyu89 |
25 Nov 2010, 20:31
Post
#56
|
Membru XXL Group: Members Posts: 168 Joined: 2 November 10 From: M A R T E |
daca se ineaca masina foarte simplu scoti capacul de la carburator si lasi asa cam 5 minute dupa porneste
Un set de bujii noi, 4 fise noi (daca nu cumperi noi le cureti bine) si nu mai ai treaba cel putin eu asa fac ... dar in schimb am probleme cu caldura are bord cn motorasul merge dar caldura 0 ) |
--------------------
Audi
A4
Limuzina 1,6 ; 101 cp. Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
|
|
Ky_Cristian |
25 Nov 2010, 21:12
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti |
QUOTE(Alexio @ 22 Nov 2010, 12:08) De ce sa se inece? Mai bine zis "cum sa nu inecam masina" Simplu. Iarna: Dam 2 pedala la acceleratie, tragem socul la jumatate, dam la automat fara a apasa acceleratie si cum simtim ca a luat-o putin apasam usor acceleratia si o mentinem. Nu exista doua Dacii care sa porneasca la fel la ger. A mea porneste fara soc, la prima cheie, dupa ce invarte 2-3 secunde. Se mai intampla sa moara dupa ce porneste la prima cheie, dar cand iau putin piciorul de pe acceleratie. Dar la a 2-a sigur porneste. QUOTE(TXzamora88 @ 22 Nov 2010, 14:07) daca vreti ca dimineata sa porneasca imediat la temperaturi scazute faceti asa ...dupa ce mergeti cu masina luati bateria si punetio in casa dimineta sau cand o fi cand vreti sa o porniti puneti bateria trageti socul si porneste din prima fara probleme Si cu inchiderea centralizata ce fac? Sau cu viitoarea alarma? Si stau si imi prind iar posturile la CD-player? Metoda asta nu e buna pt lenesi |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
Alex4u |
26 Nov 2010, 11:01
Post
#58
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
rodi...acum serios tare as vrea sa te vad la -20 de grade impingand in a 4-a masina uitandu-se toata lumea la tn....una e sa invarti motorul 1-2 ori cu mana si apoi sa il pornesti frumos..si alta sa impingi de masina mai ales daca o fii si zapada...
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
1310CL |
26 Nov 2010, 19:49
Post
#59
|
1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.220 Joined: 25 January 10 From: Arad |
Citez dintr-o carte,solutii de pornire a masini inecate:
Pentru aerisirea cilindrilor,se deschide lin clapeta de acceleratie(pentru a nu actiona pompa de acceleratie),se deschide total clapeta de aer si se actioneaza demarorul cateva secunde,interval in care ar trebui sa porneasca. Mult noroc:D This post has been edited by 1310CL: 26 Nov 2010, 19:52 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
stanionut2000 |
27 Nov 2010, 10:57
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 2 November 10 |
Am si eu o simpla intrebare?
Dupa ce porneste masina, cu socul tras, cat trebuie sa mergi cu masina (km....) ca sa impingi socul inapoi ? Multumiri anticipate!!! |
--------------------
Dacia
1310
1998
- VN-06-DNM
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th June 2024 - 04:48 |