DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 6000 TURE, MOTORAS PAS CU PAS

ionutiulia
post 29 Jan 2010, 19:55
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




mai incearca si firul de la masa , cel care se prinde de caroserie.o fi rupt sau slabit? incearca.desfa-l si leagal la loc.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pattrick
post 29 Jan 2010, 21:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 535
Joined: 20 July 08
From: BUCURESTI




hmm..m-am gandit si la asta...dar nu vad cum ar influenta si care ar fi logica...


--------------------
Vw Golf 2003 2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mubongo
post 29 Jan 2010, 22:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 18 July 06
From: Bucuresti




A mea nu mai face biggrin.gif . De la cablu nu e sigur...Eu luam piciorul de pe acceleratie...nici o schimbare...si cand aduceam schimbatorul in punctul mort...se tura ca nebuna...


--------------------
Renault Laguna 1.9 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 29 Jan 2010, 23:14
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Exclud si eu. Facea in momentul cand vroiam sa schimb viteza si aveam ambreiajul apasat. Logic ca nu aveam acceleratia apasata atunci, ci era libera.

EDIT PS: cablul de acceleratie este uns, tot ansamblul nu agata nicaieri. Plus ca daca s-ar bloca, ti-ai da seama la picior: nu ai mai gasi-o in locul unde este obisnuit sa o gasesti cand apesi prima oara pe ea, ci mai jos, lucru pe care cineva obisnuit cu masina lui, l-ar observa. De ce nu se blocheaza/accelereaza niciodata in sarcina (sau alfel spus- cand este intr-o treapta de viteza), sa vezi cum prinde singura viteza, ci doar cand debraiezi si motorul este decuplat de la cutie?
Repet, mie mi-a facut de vreo 2 ori, acum ceva timp bun in urma. A fost ceva sporadic si a trecut de la sine, dar se pare ca la colegu este mai insistenta problema.

Klaus, ai vreo idee?

This post has been edited by CIPTUNING: 30 Jan 2010, 16:22


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pattrick
post 29 Jan 2010, 23:23
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 535
Joined: 20 July 08
From: BUCURESTI




exact...


--------------------
Vw Golf 2003 2.0T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hrs
post 31 Jan 2010, 10:38
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 23 July 08
From: Iasi




Deci voi chiar sunteti incapatinati...smile.gif Toti isi dau cu parerea, dar daca cineva care a avut problema, incearca va dea un sfat voi stati in fata calculatorului si va ganditi "mmm..... nu e logic sa faca asa deci sigur nu e de la asta...." dar nu se duce nimeni sa verifice, fain smile.gif). Normal ca atunci cind e in sarcina nu se tureaza, pentru ca motorul foloseste acea turatie, faceti urmatorul test cind mai patiti asa, in timpul mersului luati piciorul de pe acceleratie si lasati-o in viteza, si sa vedeti cum masina prinde viteza singura de zici ca ai pilot automat, iar daca apesi ambreiajul masina se va tura, inca un lucru nu va imaginati ca pargia respectiva ramane blocata pe la mijlocul cursei este vorba de final si sunt doar citiva milimetri. Oricum eu am incercat sa va ajut pentru ca la mine sa rezolvat, dar daca stam si cautam tot felul de explicatii logice si nu se incearca nimic practic asta e, sa fiiti sanatosi.
Va multumesc.


--------------------
dacia solenta 2003/ confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drog
post 31 Jan 2010, 13:42
Post #37


Razvanel


Group: Members
Posts: 74
Joined: 2 February 09
From: Iasi




QUOTE(hrs @ 31 Jan 2010, 10:38)
Deci voi chiar sunteti incapatinati...smile.gif Toti isi dau cu parerea, dar daca cineva care a avut problema, incearca va dea un sfat voi stati in fata calculatorului si va ganditi "mmm..... nu e logic sa faca asa deci sigur nu e de la asta...." dar nu se duce nimeni sa verifice, fain smile.gif). Normal ca atunci cind e in sarcina nu se tureaza, pentru ca motorul foloseste acea turatie, faceti urmatorul test cind mai patiti asa, in timpul mersului  luati piciorul de pe acceleratie si lasati-o in viteza, si sa vedeti cum masina prinde viteza singura de zici ca ai pilot automat, iar daca apesi ambreiajul masina se va tura, inca un lucru nu va imaginati ca pargia respectiva ramane blocata pe la mijlocul cursei este vorba de final si sunt doar citiva milimetri. Oricum eu am incercat sa va ajut pentru ca la mine sa rezolvat, dar daca stam si cautam tot felul de explicatii logice si nu se incearca nimic practic asta e, sa fiiti sanatosi.
Va multumesc.
*



Comfirm cele spuse de hrs... pentru ca la fel este si la mine si la fel sa rezolvat.
(la o masina fara probleme cand mergeti constant cu 2000 de ture si apasati ambreiajul tinand acceleratia la fel tot 2000 de ture vreti sa aveti?)

La mine cand a inceput sa faca problema cu turatiile in mers, cand apasam ambreiajul.. dimineata gaseam acceleratia blocata si asta pt ca mi se blocau (inghetau) acele parghii de care trage cablul de acceleratie.


--------------------
Dacia Solentza Scala/2003 - IS-06-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 31 Jan 2010, 16:03
Post #38


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cineva imi zicea ca variatia de turatie poate avea legatura cu o BATERIE DEFECTA.

Calculatorul sesizeaza faptul ca tensiunea la bornele bateriei scade brusc si atunci comanda cresterea turatiei pentru a produce mai mult curent la alternator pt a incarca bateria.

Deci daca ai cumva o baterie ce face scurt-circuit din cand in cand si scoate 10 volti in loc de 12... iata explicatia.
Am vazut o astfel de baterie ce avea si ochi magic care era perfect verde !

Incearca cu alta baterie inainte sa mai mesteresti alte cele. Hai ca e simplu.... Daca tot face, atunci mai discutam.
Dar la tine e clar ca calculatorul dicteaza cresterea turatiei, nu cablul de acceleratie. Ar mai putea fi niste senzori.. .dar putin probabil.

Ce am prezentat mai sus e feature normal al calculatorului - de aia nu ai inregistrata nici o eroare.

Stefan


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Jan 2010, 21:25
Post #39


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.389
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am rezolvat o problema similara cu inlocuirea calculatorului de injectie. Insa masina avea corp clapeta motorizat si nou.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 31 Jan 2010, 22:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




verifica galeria de admisie ...e din plastic si poate a crapat si trage aer fals si de asta se duce in 6000


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 1 Feb 2010, 00:02
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




si la mine a fost de la baterie cred.....am pus una noua acum....


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SL45SL
post 12 Feb 2010, 18:49
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 January 10




dupa inca o saptamana de plimbari la service se pare ca au rezolvat-o cu un corp clapeta nou.(de ce nu mergea si cu cel de la prietenul meu de pe logan nu ma intrebati ca habar nu am)

toate bune si frumoase insa acum am alta problema:pornesc dimineata la rece porneste 1200 ture .in maxim un minut ajunge la ~750 si sta constant.cand m-am intors de la servici am mers cam 30 minute bara la bara iar cand dau pe liber turatia scade muult pana aproape de 0.adica da sa moara motorul apoi revine la 750 iar da sa moara iar la fel....

de la ce ar putea fi acum?!


--------------------
Dacia Solenzzza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 12 Feb 2010, 19:16
Post #43


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




tot de la corpul clapeta este...asa am patito si eu la slz mea...cind o scoteam pe liber murea motorul pina jos de tot si dupa isi revenea la 800 ture...dupa ce l-am curatat nu mai am problemele astea...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SL45SL
post 12 Feb 2010, 19:28
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 January 10




off...daca e tot de la ala de ce face doar la mersul bara la bara?


--------------------
Dacia Solenzzza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutiulia
post 12 Feb 2010, 19:42
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




recalibreaza MPP-ul de vreo 2 ori da-l jos si monteaza-l la loc fara sa il misti sau sa-i faci alte operatii.dupa care pune contactul de vreo 4 , 5 , ori dupa care porneste masina.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ivan1
post 7 Jun 2010, 11:00
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 May 10




Am avut si eu o preblema de felul asta. Se accelera singura, din senin. Am mers la reprezentanta in Arad si inteligentii de acolo au spus ca trebuie schimbata pompa. Da, am si problema cu actuatorul debit, binenteles, doar ii 1.9 D. Oricum, problema accelerarii n-are legatura cu actuatorul asta destept.
Am mai mers si la un electrician de cartier dar fara rezultate. Citind pe forum , scria cineva ca ar putea fi cablul de acceleratie. Am luat alt cablu dar intre timp am descoperit cauza. Carcasa computerului avea o fisura si drept urmare si-a schimbat pozitia. Am repozitionat carcasa la loc si am legat-o improvizat cu o sarma. Problema a disparut.

Sper sa va fie de folos ce am scris.


--------------------
dacia solenza 2004 - 07vuh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 9 Jun 2010, 17:21
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




am avut si eu o problema similara vara trecuta...se tura singura in mers...eu mergeam constant si deodata am simtit cum masina avea chef de mers si accelera singura...apucase sa urce doar pana la 3000 rot/min deoarece am tras repede pe dreapta si am oprit-o

in momentul cand se accelera nu aveam filtru de aer in carcasa de la motor...tocmai ce-mi luasem unul dar constatasem ca era de logan...vanzatorii astia...si am mers pana la magazin fara filtru...de vreo 2 ori mi s-a accelerat in 2 km...dupa filtru nou nu s-a mai accelerat deloc...stiu ca puteam merge cu filtrul vechi pana la magazin...dar nu mi-a picat fisa atunci...biggrin.gif



--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 10 Jun 2010, 08:07
Post #48


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Acelasi fenomen de turare la blana se intampla si daca nu iti mai etanseaza cum trebuie supapa aceea care intra in pompa de servo frana. Verifica si etanseitatea de la galeria de vacuum sau cum ii zice iar supapa aia (e una alba in forma de L) e ieftina dar vezi de unde o iei sa nu fie d-aia naspa ca nu rezolvi nimic. Din cate imi aduc aminte e vreo 20 RON originala.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garlic_dog
post 16 Jul 2010, 08:46
Post #49


Membru eutectic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 10 December 04
From: Clipperton Island




Inainte de a schimba filtrul de aer a făcut și a mea treaba asta. Dar dacă o băgam în sarcină reușeam să o calmez imediat.

Acu' văd că nu mai face.


--------------------
Tesla electrică 2015 - B05NWV
Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 21 Jul 2010, 00:36
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(i96nds @ 31 Jan 2010, 16:03)
Cineva imi zicea ca variatia de turatie poate avea legatura cu o BATERIE DEFECTA.
Calculatorul sesizeaza faptul ca tensiunea la bornele bateriei scade brusc si atunci comanda cresterea turatiei pentru a produce mai mult curent la alternator pt a incarca bateria.
Deci daca ai cumva o baterie ce face scurt-circuit din cand in cand si scoate 10 volti in loc de 12... iata explicatia.
Am vazut o astfel de baterie ce avea si ochi magic care era perfect verde !
Ce am prezentat mai sus e feature normal al calculatorului - de aia nu ai inregistrata nici o eroare.
*



ECU-ul nu este programat sa creasca turatia pana la 6000 de ture INDIFERENT ce problema ai avea !
O baterie defecta face ca relantiul sa fie oscilant , chiar sa-ti consume mai mult masina , sa nu porneasca sau sa faca figuri incarcarea si eventual sa ti se aprinda martorul de la bord , DAR nu bateria iti face asemenea probleme .
Da drumul la TOTI consumatorii , da din volan daca ai servo , da si drumul al A/C daca ai si ai sa vezi cam in ce plaja de turatii oscileaza . Mai mult de 500 - 800 rpm NU se duce indiferent ce i-ai face , adica peste turatia de relanti .
Ganditi-va ca iarna , nici la -25 de grade NU va ajunge relantiul mai mult de 1500 rpm , indiferent de cat de frig este .
Mie mi s-a intamplat sa-mi oscileze si sa cresca de nebuna turatia cand am curatat acum 2 ori corpul clapeta la motorasul pas cu pas . Cand l-am curatat , din zel prea mult , l-am miscat de la pozitia lui si cand l-am pus si i-am dat o cheie facea ca nebuna intre 2000 si 4000 rpm , dar dupa recalibrare , totul a mers ok .
Eu as face pariu ca si la el este aceeasi problema . Ori mufa , ori motorasul ori senzorul de langa motoras ... are probleme .
Nici cablul de acceleratie nu poate sa ramana blocat si sa nu se simta la pedala !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 21 Jul 2010, 07:48
Post #51


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Ieri am desfacut corpul clapeta ,am curatat totul cu spray de contacte electrice ,pentru ca incepuse sa porneasca foarte greu ,7-8-10 chei. Am scos si mpp-ul, curatat..etc. Am scos si toate prizele si releele si am dat pe ele cu spray. Montat totul la loc ,a pornit dar statea in 4000 de ture. Am dat totul jos si am vazut ca poantoul mpp-ului era deschis,cred ca l-am impins eu cand l-am curatat. L-am deschis la maxim,montat ,pornit ,relantiul normal ,dar pornea tot greu ,cam 2-3 chei. Am intrat in casa,butonat forumul, mi-am dat seama ca nu umblasem la senzorul de turatie. L-am dat afara --electrodul ruginit--l-am curatat cu smirghel ,montat si acuma porneste fara probleme .


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 09:30
Forum Renault