6000 TURE, MOTORAS PAS CU PAS
![]() ![]() ![]() |
6000 TURE, MOTORAS PAS CU PAS
ionutiulia |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
solenza
europa
2004
|
|||
pattrick |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 535 Joined: 20 July 08 From: BUCURESTI ![]() |
hmm..m-am gandit si la asta...dar nu vad cum ar influenta si care ar fi logica...
|
--------------------
Vw
Golf
2003 2.0T
|
|
mubongo |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 18 July 06 From: Bucuresti ![]() |
A mea nu mai face
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.9
2002
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Exclud si eu. Facea in momentul cand vroiam sa schimb viteza si aveam ambreiajul apasat. Logic ca nu aveam acceleratia apasata atunci, ci era libera.
EDIT PS: cablul de acceleratie este uns, tot ansamblul nu agata nicaieri. Plus ca daca s-ar bloca, ti-ai da seama la picior: nu ai mai gasi-o in locul unde este obisnuit sa o gasesti cand apesi prima oara pe ea, ci mai jos, lucru pe care cineva obisnuit cu masina lui, l-ar observa. De ce nu se blocheaza/accelereaza niciodata in sarcina (sau alfel spus- cand este intr-o treapta de viteza), sa vezi cum prinde singura viteza, ci doar cand debraiezi si motorul este decuplat de la cutie? Repet, mie mi-a facut de vreo 2 ori, acum ceva timp bun in urma. A fost ceva sporadic si a trecut de la sine, dar se pare ca la colegu este mai insistenta problema. Klaus, ai vreo idee? This post has been edited by CIPTUNING: 30 Jan 2010, 16:22 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
pattrick |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 535 Joined: 20 July 08 From: BUCURESTI ![]() |
exact...
|
--------------------
Vw
Golf
2003 2.0T
|
|
hrs |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 23 July 08 From: Iasi ![]() |
Deci voi chiar sunteti incapatinati...
![]() ![]() Va multumesc. |
--------------------
dacia
solenta
2003/ confort
|
|
drog |
![]()
Post
#37
|
![]() Razvanel Group: Members Posts: 74 Joined: 2 February 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(hrs @ 31 Jan 2010, 10:38) Deci voi chiar sunteti incapatinati... ![]() ![]() Va multumesc. Comfirm cele spuse de hrs... pentru ca la fel este si la mine si la fel sa rezolvat. (la o masina fara probleme cand mergeti constant cu 2000 de ture si apasati ambreiajul tinand acceleratia la fel tot 2000 de ture vreti sa aveti?) La mine cand a inceput sa faca problema cu turatiile in mers, cand apasam ambreiajul.. dimineata gaseam acceleratia blocata si asta pt ca mi se blocau (inghetau) acele parghii de care trage cablul de acceleratie. |
--------------------
Dacia
Solentza
Scala/2003
- IS-06-xxx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#38
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Cineva imi zicea ca variatia de turatie poate avea legatura cu o BATERIE DEFECTA.
Calculatorul sesizeaza faptul ca tensiunea la bornele bateriei scade brusc si atunci comanda cresterea turatiei pentru a produce mai mult curent la alternator pt a incarca bateria. Deci daca ai cumva o baterie ce face scurt-circuit din cand in cand si scoate 10 volti in loc de 12... iata explicatia. Am vazut o astfel de baterie ce avea si ochi magic care era perfect verde ! Incearca cu alta baterie inainte sa mai mesteresti alte cele. Hai ca e simplu.... Daca tot face, atunci mai discutam. Dar la tine e clar ca calculatorul dicteaza cresterea turatiei, nu cablul de acceleratie. Ar mai putea fi niste senzori.. .dar putin probabil. Ce am prezentat mai sus e feature normal al calculatorului - de aia nu ai inregistrata nici o eroare. Stefan |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#39
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat o problema similara cu inlocuirea calculatorului de injectie. Insa masina avea corp clapeta motorizat si nou.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
curentat |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 ![]() |
verifica galeria de admisie ...e din plastic si poate a crapat si trage aer fals si de asta se duce in 6000
|
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|
reddacy |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
si la mine a fost de la baterie cred.....am pus una noua acum....
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
SL45SL |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 January 10 ![]() |
dupa inca o saptamana de plimbari la service se pare ca au rezolvat-o cu un corp clapeta nou.(de ce nu mergea si cu cel de la prietenul meu de pe logan nu ma intrebati ca habar nu am)
toate bune si frumoase insa acum am alta problema:pornesc dimineata la rece porneste 1200 ture .in maxim un minut ajunge la ~750 si sta constant.cand m-am intors de la servici am mers cam 30 minute bara la bara iar cand dau pe liber turatia scade muult pana aproape de 0.adica da sa moara motorul apoi revine la 750 iar da sa moara iar la fel.... de la ce ar putea fi acum?! |
--------------------
Dacia
Solenzzza
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#43
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
tot de la corpul clapeta este...asa am patito si eu la slz mea...cind o scoteam pe liber murea motorul pina jos de tot si dupa isi revenea la 800 ture...dupa ce l-am curatat nu mai am problemele astea...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
SL45SL |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 January 10 ![]() |
off...daca e tot de la ala de ce face doar la mersul bara la bara?
|
--------------------
Dacia
Solenzzza
2004
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
recalibreaza MPP-ul de vreo 2 ori da-l jos si monteaza-l la loc fara sa il misti sau sa-i faci alte operatii.dupa care pune contactul de vreo 4 , 5 , ori dupa care porneste masina.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
ivan1 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 May 10 ![]() |
Am avut si eu o preblema de felul asta. Se accelera singura, din senin. Am mers la reprezentanta in Arad si inteligentii de acolo au spus ca trebuie schimbata pompa. Da, am si problema cu actuatorul debit, binenteles, doar ii 1.9 D. Oricum, problema accelerarii n-are legatura cu actuatorul asta destept.
Am mai mers si la un electrician de cartier dar fara rezultate. Citind pe forum , scria cineva ca ar putea fi cablul de acceleratie. Am luat alt cablu dar intre timp am descoperit cauza. Carcasa computerului avea o fisura si drept urmare si-a schimbat pozitia. Am repozitionat carcasa la loc si am legat-o improvizat cu o sarma. Problema a disparut. Sper sa va fie de folos ce am scris. |
--------------------
dacia
solenza
2004
- 07vuh
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am avut si eu o problema similara vara trecuta...se tura singura in mers...eu mergeam constant si deodata am simtit cum masina avea chef de mers si accelera singura...apucase sa urce doar pana la 3000 rot/min deoarece am tras repede pe dreapta si am oprit-o
in momentul cand se accelera nu aveam filtru de aer in carcasa de la motor...tocmai ce-mi luasem unul dar constatasem ca era de logan...vanzatorii astia...si am mers pana la magazin fara filtru...de vreo 2 ori mi s-a accelerat in 2 km...dupa filtru nou nu s-a mai accelerat deloc...stiu ca puteam merge cu filtrul vechi pana la magazin...dar nu mi-a picat fisa atunci... ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#48
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Acelasi fenomen de turare la blana se intampla si daca nu iti mai etanseaza cum trebuie supapa aceea care intra in pompa de servo frana. Verifica si etanseitatea de la galeria de vacuum sau cum ii zice iar supapa aia (e una alba in forma de L) e ieftina dar vezi de unde o iei sa nu fie d-aia naspa ca nu rezolvi nimic. Din cate imi aduc aminte e vreo 20 RON originala.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
garlic_dog |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru eutectic Group: Members Posts: 243 Joined: 10 December 04 From: Clipperton Island ![]() |
Inainte de a schimba filtrul de aer a făcut și a mea treaba asta. Dar dacă o băgam în sarcină reușeam să o calmez imediat.
Acu' văd că nu mai face. |
--------------------
Tesla
electrică
2015
- B05NWV Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(i96nds @ 31 Jan 2010, 16:03) Cineva imi zicea ca variatia de turatie poate avea legatura cu o BATERIE DEFECTA. Calculatorul sesizeaza faptul ca tensiunea la bornele bateriei scade brusc si atunci comanda cresterea turatiei pentru a produce mai mult curent la alternator pt a incarca bateria. Deci daca ai cumva o baterie ce face scurt-circuit din cand in cand si scoate 10 volti in loc de 12... iata explicatia. Am vazut o astfel de baterie ce avea si ochi magic care era perfect verde ! Ce am prezentat mai sus e feature normal al calculatorului - de aia nu ai inregistrata nici o eroare. ECU-ul nu este programat sa creasca turatia pana la 6000 de ture INDIFERENT ce problema ai avea ! O baterie defecta face ca relantiul sa fie oscilant , chiar sa-ti consume mai mult masina , sa nu porneasca sau sa faca figuri incarcarea si eventual sa ti se aprinda martorul de la bord , DAR nu bateria iti face asemenea probleme . Da drumul la TOTI consumatorii , da din volan daca ai servo , da si drumul al A/C daca ai si ai sa vezi cam in ce plaja de turatii oscileaza . Mai mult de 500 - 800 rpm NU se duce indiferent ce i-ai face , adica peste turatia de relanti . Ganditi-va ca iarna , nici la -25 de grade NU va ajunge relantiul mai mult de 1500 rpm , indiferent de cat de frig este . Mie mi s-a intamplat sa-mi oscileze si sa cresca de nebuna turatia cand am curatat acum 2 ori corpul clapeta la motorasul pas cu pas . Cand l-am curatat , din zel prea mult , l-am miscat de la pozitia lui si cand l-am pus si i-am dat o cheie facea ca nebuna intre 2000 si 4000 rpm , dar dupa recalibrare , totul a mers ok . Eu as face pariu ca si la el este aceeasi problema . Ori mufa , ori motorasul ori senzorul de langa motoras ... are probleme . Nici cablul de acceleratie nu poate sa ramana blocat si sa nu se simta la pedala ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
besche |
![]()
Post
#51
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Ieri am desfacut corpul clapeta ,am curatat totul cu spray de contacte electrice ,pentru ca incepuse sa porneasca foarte greu ,7-8-10 chei. Am scos si mpp-ul, curatat..etc. Am scos si toate prizele si releele si am dat pe ele cu spray. Montat totul la loc ,a pornit dar statea in 4000 de ture. Am dat totul jos si am vazut ca poantoul mpp-ului era deschis,cred ca l-am impins eu cand l-am curatat. L-am deschis la maxim,montat ,pornit ,relantiul normal ,dar pornea tot greu ,cam 2-3 chei. Am intrat in casa,butonat forumul, mi-am dat seama ca nu umblasem la senzorul de turatie. L-am dat afara --electrodul ruginit--l-am curatat cu smirghel ,montat si acuma porneste fara probleme .
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:30 |