consum foarte mare!
![]() ![]() ![]() |
consum foarte mare!
alinHR |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
|
||
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|||
axabrt |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.964 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
regleaza avansul, eventual cu un stroboscop.
poate fi si vreo supapa indoita |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
florian90 |
![]()
Post
#3
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
prea mult aer=consum mai mare..
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
In primul rand sa nu ai rezervorul spart daca lasi benzn pe fund in al doilea rand conductele care vin de la rezervor la pompa si retur.
Dupa aceea pentru a porni usor reglezi avansul vezi cum se face .. aduci volanta la semn pui cheia in contact in pozitia M dai delcoul spre stanga maxim scoti fisa 1 si 4 si le lasi la 1 cm distanta fata de partea metalica a caroseriei si dai de delco spre dreapta usor pana cand da scanteie si te opresti. Stangi surubul de la delco cu cheia de 12 sau 13 nu mai stiu sigur ![]() Dupa aceea verifici platina sa fie curatata distanta ei sa fie la 0,4mm cand calcaiul platini cel din textolit e pe varful axului de la delco . Bobina de inductie daca ti se incinge rau schimb-o cu una yame sau tico. Carburatorul eu iti recomand sa-l desfaci si sa l cureti pe masina sau in casa , pe masina il desfaci doar din cele 4 surube iar cu un spray de carburator bagi pe toate orificiile si deschizi clapeta de acceleratie sa vezi daca iese jet continuu peste tot. Vezi ca sunt destule topice scrie aici si de mine si de alti colegi. Dupa ce ai curatat carburatorul il reglezi si anume strangi surubul de amestec la maxim cel orizontal si il desfaci 3 ture jumate cel de aer , oblic trebuie sa stea deschis pe primul orificiu de progresiune vezi ca sunt 3 la numar la baza clapete de acceleratie atunci cand ea sta inchisa . In acesta zona o sa ai relantiul 750-800 de ture. Dupa aceea incarci carburatorul cu benzen si incerci sa pornesti motorul asta dupa ce ai curatat si bujiile si le-ai reglat la 0,7mm distanta electrozilor. Tragi socul jumatate si nu mai cali acceleratia si pornesti ... porneste lasi vreo 10 minute sa se incalzeasca motorul dupa primele 2 minute bagi socul la loc ar trebui sa stea la relantii . Verifica capsula vacumatica asta scoti furtunul care intra in carburator si in ea ![]() Daca totul e in regula inseamna ca ai si putere acuma si consumul acceptabil de 10% in acesta perioada rece . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]()
Post
#5
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Si eu zic, ca ar putea fi de la aer,fuje dar papa super mult
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:28 |