tampoane cutie viteze rupte?
![]() ![]() ![]() |
tampoane cutie viteze rupte?
Bogyciu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
....
....
....
- ....
|
|||
canea_dragos |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu am fix aceeasi problema...in treapta 4 de la 60 la 80 km se misca schimbatorul repede fata-spate circa 1-2 cm, si de la 80 pana la 100 in treapta 5 la fel...peste 100 km intr-a 5-a sau pana in 60 cu a 4-a schimbatorul sta fix
inca nu am reusit sa-i dau de capat mai ales ca eu am toate tampoanele noi banuiesc ceva pe la cutie-ambreiaj |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
vitamina |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Salut!
Si eu am aceasta problema,mi se misca si mie schimbatorul d viteze aproape in orice treapta d viteza.Se linisteste cand ating viteza de 130 km/h. Are cineva idee de unde poate fi? |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am testat ca in treapta 1 cand dau sa plec doar din ambreiaj pe la jumatate cand dau drumul ambreiajului de prinde se aude acel clanck foarte bine, masina smuceste putin de tot in schimb rotile raman nemiscate..daca dau drumul de tot masina pleaca usor de pe loc
sunt momente cand schimb treptele sa nu se auda acel clanck(in treata 3 de obicei) si sa mearga frumos fara smucitura daca accelerez(nu conteaza in ce treapta de viteza sunt, face la fel in toate treptele) si apoi iau piciorul sa scada turatia catre relanti se simte foarte bine cum pe frana de motor motorul si cutia vin spre habitaclu putin si deodata fara sa apas nimica se simte o mica smucitura si se simte foarte bine cum motorul si cutia se duc in fata...daca vreau sa accelerez in momentul cand simt ca vine spre mine cutia si motorul e jale...face ca toate alea...daca accelerez dupa ce se duce in fata e perfect..accelereaza frumos eu asa percep...ca ar fi motorul si cutia...desi poate sa fie la fel de bine altceva care nu-si face treaba pe la ambreiaj sau planetare si sa se simta ca ar fi de la cutie si motor schimbatorul se misca rapid fata-spate in treptele 4 si 5 doar pe accelerare...in frana de motor sta fix This post has been edited by canea_dragos: 28 Jul 2010, 13:06 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Azi mi-am bagat iara nasul in masina. M-am uitat la tamponul de sub baterie sa vad daca s-a miscat de la smucituri...era fix cum l-am lasat...asta e bine, in schimb am tras de motor...din pacate cutia se misca cam mult, tamponul si el se misca multicel.
In sarcina(treapta 1 plecare de pe loc, sau marche-arriere) se observa carcasa filtrului de aer cum se misca destul de mult, am crezut ca sare din caroserie:( Deja nu-mi explic de ce se misca asa de mult, doar am schimbat tampoanele. Am vorbit cu un mecanic la care am mai fost si crede ca toate astea se datoreaza de la ambreiaj, mai exact arcurile de la disc si ceva pe la placa de presiune. Oare cu motorul oprit, in treapta 1 cu frana de mana lasata, e posibil sa se miste asa de mult cutia din cauza ambreiajului? Saptamana viitoare ma duc iara la el sa dea o tura sa vada cu ochii lui care e treaba. Deja imi vine s-o vand, nu-i dau deloc de cap... aici e un link de pe net...cineva cu un audi a avut fix aceleasi probleme cu ale mele...desi avea ambreiaj nou s-a dovedit a fi suruburile de la tamponul de la cutie...eu cand am schimbat tamponul de sub baterie surubul mi s-a parut ca sta fix pe cutie...am sa ma verific zona aia luni cand merg la mecanic http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b5-1994-200...i-ambreiaj.html This post has been edited by canea_dragos: 30 Jul 2010, 19:50 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
acolo nu e din ambreiaj sau cutie ci din suportu la bieleta antirasucire sau bieleta cu toate ca lai pus nou el trebuie strans da sctrans bine eu am rupt un surub cand lam strans asa tare lam strans si pateam ca si tine ,se misca schimbatoru aveam clonk /clank pana lam stranbs in februarie si de atunci e liniste
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
nu e de la ala crede-ma...e strans bine de tot
ca sa te convingi cu masina pe cric cand misca de disc(roata fiind data jos) se aude acel clanck-clanck...in acel caz nu este solicitat nici un tampon al motorului sau cutie, sau vreun suport...ci doar planetarele, cutia si ambreiajul |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Si eu zic ca mai trebuie strans... Mergi la un mecanic si roaga-l sa iti stranga toate tampoanele. Cel de sub baterie la surubul mare trebui strans destul de zdravan. Daca nu si nu cauta tampoane Grupa N de Clio 172... am gasit eu set complet la 2500€, daca vezi ceva mai ieftin ma anunti
![]() |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
ramsen |
![]()
Post
#69
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
d-l canea_dragos ce ai tu pe masina sint 2 lucruri total diferite...adika :
1. cind masina este in miscare si schimbi treptele de viteza acea smucitura pe care o simti,cum de altfel mi-ai explicat,este de la ambreiaj...adika ai discul de ambreiaj oval sau poate chiar volanta sa fie de vina 2.cind masina nu merge adika sta in repaus pe rotile ei si tu misti fatza-spate in treapta 1 de viteza atunci aici se aude obligatoriu un clank- clank...toate masinile au acest clank in pozitia asta...numai ca la tine, de la ambreiaj ti-a creat acest clank mai profund...deci in pozitita asta nu mai este ambreiajul de vina ci este acest joc mare pe care ti la facut in mers ambreiajul... dupa cum am spus mai sus ai 2 lucruri diferite... daca vrei sa stii ieri la un logan pe elevator am miscat de disc la roata stinga si la fel se aude acel clank in cutie...nu rau dar se aude... deci d-l rezolva ambreiajul si dupa ...de la AMBREIAJ ti s-a marit jocul in cutie si de aici ai acele impresii de a veni motorul spre tine si tot de aici acel clank mult mai profund decit la restul masinilor si tot de la ambreiaj ti se misca si motorul mai rau si iti rupe bieleta antibasculare... asta este impresia mea la cite mi-ai spus tu si la telefon si pe mess...BAFTAAA |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
multumesc tuturor pentru pareri...si eu cred ca ambreiajul este de vina, ieri am fost la drum mai lung si mereu cand schimbam treptele cu ambreiajul la fund calcat in momentul cand bagat viteza(mai mult pe a doua se simte) exact in momentul cand intra in viteza se aude acel clanck si smuceste la fel ca atunci cand accelerez/decelerez
deja am inceput sa strang bani de ambreiaj... |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
bogdy06 |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 August 10 ![]() |
salutare cernea dragos. ce ai mai facut cu masina ? probleme asemanatoare am inceput sa am si eu si sunt curios.
|
--------------------
dacia
solenza europa 1,4
2005
- Vl-64-CVR
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
salutare
momentan nu am rezolvat nimica, dar am tot urmarit masina sa-i vad comportamentul si pe zi ce trece sunt tot mai sigur ca ceva la ambreiaj-volanta e problema de exemplu bag marche-arriere si dau sa plec doar din ambreiaj...o data de ridic incet ambreiajul masina incepe sa plece foarte incet si frumos....bag treapta 1 si la fel sa plec doar din ambreiaj numai ca atunci cand ridic piciorul face clanck metalic si smuceste un pic, moment in care rotile nu se invart nici 1 cm, dupa care daca continui sa ridic ambreiajul pleaca incet masina...apoi daca scot pe liber in momentul cand dau drumul la ambreiaj iara face clanck metalic credeti ca daca desurubez piulitele astfel incat sa patineze discul s-or atenua smuciturile? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
bogdy06 |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 August 10 ![]() |
salut!
vreau sa-ti spun ce am avut eu . cand plecam de pe loc si bagam intr-a intaia, clonk! se auzea la schimbator. intr-a doua clonk la fel. ma omora. se misca si schimbatorul. la viteze mari si mici . au inceput sa ma lase si placutele de frana. se auzea un fosnait urat rau de tot. si in mers si cand apasam frana.ziceai ca se rupe in doua. bani ioc. ce castigam intr-o luna , 12 mil lei bani in mana, dadeam pe mere si pere , pe la nunti, ba pe alte probleme mai urgente si mai prioritare. imi pusesem speranta sa castig la kiss cash. ![]() si acum , la sfarsitul lui septembrie , m-am hotarat sa ma duc cu ea.nu o mai suportam. si unde sa te duci . la reprezentanta iti trebuie bani la greu . si astia de pe aici nu au o reputatie buna. iti strica mai mult decat iti repara si iti iau si o gramada de bani. vorbesc normal de flamicom . speranta era auto europa,dar si astia cu criza le-au plecat oamenii la capsuni , si au ramas aia mai prosti si te rup la manopera. te sug de tot ce ai la tine. si asa m-am riscat , am mers cu masina la un mecanic , nea Cosmin. auzisem ca asta numai pe dacii e maestru. si m-am dus la el. si i-am zis ca vreau sa imi schimb placutele ca trebuie. s-a bagat sub ea , are garaj , tot tacamul ,si il aud bogdane vino sa vezi! pe langa placutele alea , aveam burdufi de la planetara dreapta dusi, rupti. curgea vasilina. mi+a facut lista ce sa cumpar. piese: placute 34 lei,(cica sunt la fel , numai cutia difera, asa a zis mecanicul )burduf roata 13 lei , burduf cutia de viteze dreapta 20 lei( l-am gasit la un service; nu-l aveau in magazin ) .manopera 70 lei . mi-a schimbat si uleiul din cutia de viteze . uleiul il aveam eu. masina acum merge ok . nu se mai aude nici clonk , cand schimb vitezele. poate te ajuta cu ceva experienta mea. nea Cosmin mi-a zis ca clonk se aude numai de la bieleta de rasturnare . la mine nu a fost nevoie. a tras de ea de am crezut ca o rupe. si era de fapt , zic eu, planetara , ma rog , burdufi de la planetara dreapta. eu is multumit cum a iesit . si la pret si la calitate.fata de reprezentanta e super bine. astept vesti de la tine . bafta! |
--------------------
dacia
solenza europa 1,4
2005
- Vl-64-CVR
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai postez si aici va rog cititi topicul smucituri in frana de motor...acolo am scris in postul 39 exact problema pe care o am...mai jos este link-ul aferent:
http://www.daciaclub.ro/smucituri-in-frana...161028-s30.html |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
karaoche |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salutare
am o intrebare: tamponul de sub baterie cum se schimba? e nevoie sa dam scutul jos si sa sprijinim motorul cu un cric? ![]() sau doar il inlocuim? ![]() multumesc anticipat multi km fara incidente |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
NU! scutul motor are rol foarte bun de cric. Pur si simplu scoti bateria, desfaci cele 3 suruburi si eventual bati un pic in surubul mare si cutia va pica pe scut.
Sa nu te sperii daca face un bum cand cade. ![]() Bafta! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
mbm |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 November 10 ![]() |
Salut
am si eu aceasta problema cu troncanitul de fiecare dat cand schimb viteza, inspecial in primele 3 trepte. m-am gandit ca ar putea fi acea bieleta care tine cutia , am desfacuto si nu mi s-a parut in regula urmatoarele. surubul cu care este fixata pe cutie este mai mic decat bucsa metalica, si ea a fost prinsa invers fata de cum este in imaginea din topic. care este pozitia corecta si cum ar trebui sa fie acel surub care o fixeaza pe cutie, fix pe bucsa sau mai larg |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Surubul din ce-mi aduc aminte trebuie sa fie aproape cat grosimea bucsii prin care trece, fix pe fix daca putem sa-i spunem asa. La ce te referi prin troncanit? Smuceste ceva cand schimbi sau se simte ca o bubuitura in zona motorului? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
mbm |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 November 10 ![]() |
salut
bubuitura ar fi prea mult spus , cand motorul prinde cuplu se aude un zgomot metalic, care seamana cu un pinion slab aflat pe un ax, si asta ma dus cu gandul la articulatiile motorului care poate nu mai sunt elastice, sau la acea bieleta in care surubul care o fixeaza pecutie are joc cam mare. Spuneti-mi va rog acest surub este filetat tot sau doar spre varf partea care sta in bucsa verticala fiind nefiletata. al meu este filetat de la un cap la altul si este de 12 ca merge cu cheie de 18. si cum trebuie sa fie pozitionata bieleta cu partea alba in jos sau invers? Multumesc anticipat Sper sa rezolv problema |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta se monteaza cu partea neagra in jos, respectiv partea alba in sus.
Acel surub se strange cat poti tu de bine. Daca la tine cand "prinde cuplu" se simte un joc ca si cum scapa ceva si apoi prinde si pleaca este posibil sa ai aceeasi problema ca a mea. In acest caz nu este de la tampoane sau bieleta. Poimaine am sa ma bag sub masina(sper sa nu ploua) si am sa inspectez toate suruburile de la tampoane, cadru motor...tot ce inseamna surub...si daca continua sa-mi faca la fel e clar ca grupul conic are joc. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
mbm |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 November 10 ![]() |
salut ,canea_dragos !!!
spune-mi si mie ai rezolvat problema, sunt curios acel klonc klonc cand treci dintr-o viteza in alta ai descoperit de unde e, eu sincer nu as vrea sa cred ca e din cutie |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
In ultima vreme am observat ca merge destul de frumos cat e rece motorul, adica vreo 5-10 minute, cum s-a incalzit incepe sa faca urat. Prin urmare si eu cred ca nu ar fi diferentialul, ci ceva pe la ambreiaj cand se incalzeste nu-si face treaba cum trebuie. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Am si eu o mica prob..ma intereseaza daca aveti o poza la o anumita piesa..dar intai va povestesc si apoi va spun si de piesa. Marti am fost toata ziua cu masina si n-am avut nici o pb, seara cand am vrut sa plec cu ea..s-a auzit ca si cum a cazut ceva sub masina si apoi cand bagam in viteza aveam impresia ca o ia cutia inaintea masinii. A venit mecanicul..si fiind 10 noaptea a dat cu presupusul ca e tamponul de la cutie sau ceva de genul asta..fiind undeva sub baterie. A luat masina a dus-o la garaj si acolo mi-a spus ca nu este acel tampon mai e o sustinere..care-i din aluminiu si arata ca o ancora. Pb mea e in felul urmator..mecanicul a plecat din buc si eu nu stiu cum arata piesa. Am fost la magazinul dacia de la obor de pe mihai bravu. L-am pus pe mecanic sa vorbeasca prin telefon cu vanzatorul (eu nu stiam ce sa-i explic) si am aflat ca acelei piese ii spune "Suport GMP Baterie" care costa 160 lei si are forma cum a zis si mecanicul de ancora un V cu o teava pe mijloc sau ceva de genul asta si care se prinde in 3 locuri cu 3 suruburi care vin separat la 9 lei buc. IDeea e ca cei de la dacia nu aveau aceasta piesa si dureaza cel putin o sapt dupa ce fac comanda. Am suant si la cobalcescu si tot asa nu aveau piesa si dureaza cel putin o sapt-doua dupa ce dau comanda. Doar cei de la meridian mi-au spus ca dupa ce dau comanda mi-o aduc in 3 zile..dar trebuie sa ma duc la ei sa platesc 50% cand fac comanda. Ei nu prea stiau despre ce piesa e vorba..si ca nu exista acea piesa si abia dupa ce le-am dat codul (dat de cel de la magazinul dacia) si-au dat seama despre ce piesa e vorba.
Am mai tot fost pe la 4-5 magazine prin rahova-antiaeriana si ei nici macar nu stiau de aceasta piesa si cica n-ar exista pe solenza. Daca le-as arata o poza poate..o au in magazin dar nu stiu cum arata ![]() This post has been edited by micutu82: 14 Jan 2011, 19:09 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
yon |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
bieleta antirasturnare, 50 de ron costa una ieftina
![]() This post has been edited by yon: 14 Jan 2011, 19:26 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
tita |
![]()
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 12 June 10 ![]() |
Salut din descrierea ta nu iti trebie piesa cu codul respectiv nici peisa indicata de colegi mai sus,
Ai nevoie de piesa cu urmatorul cod :60 01 543 537. Iti atasez si o poza .e reperul nr 2.(dreapta jos) De unde esti ca te pot ajuta eu cu acest suport. Attached thumbnail(s) suport_cutie.JPG ( Size: 128.61k ) Number of downloads: 1853 |
--------------------
dacia
1300
1989
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Eu sunt din bucuresti. Sigur nu e bieleta pt ca e schimbata de cateva luni cu piesa de origine. Oricum mecanicul a desfacut piesa..doar ca eu n-am ajuns la el s-o iau:d dupa cate arata in poza...pare cu o ancora piesa nr 2. Sunt sanse ca cei de la dacia sa fi schimbat codurile...cel de la magazin mi-a spus ca tot timpul schimba cei de la uzina codurile....si sa fie aceeasi piesa dar acu sa aiba alt cod
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am sa-ti pun eu poze cu codul adevarat al acelui tampon si de asemenea poze cu el. Am cumparat eu acel tampon anul trecut prin octombrie crezand ca el este problema smuciturilor pe care le are masina, dar s-a dovedit ca l-am schimbat inutil, asa ca am eu unul de vanzare in stare destul de buna daca te intereseaza suna la 0762030917 sau 0747487060.
Bafta! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Am fost in targ si am gasit acea pisa in forma de ancora (raspectiv nr 2 din poza de mai sus) si am cumparat-o cu 130 lei originala de renault..e stantat pe ea doar ca pe punga codul este 7700434628..dar presupun ca ei pun alte coduri ca sa fie mai ieftine. Ideea e ca fostul propietar de unde am luat eu masina a umblat al cutie si nu a strans bine acele suruburi iar acea piesa metalica cu timpul s-a forfecat si s-a rupt. Sunt 3 suruburi M10.9 de 75mm lungime si unul mai special care prinde si tamponul de cauciuc. Mie unul din suruburile M10.9 mi s-a retezat si cca 15mm mi-au ramas in cutie..si sper sa reuseasca mecanicul sa scoata partea ramasa fara sa dea jos cutia. Partea proasta e ca aceste suruburi sunt de inalta rezistenta iar in comert in magazinele clasice nu gasesti mai mult de clasa 8, asa ca am luat un surub de clasa inferioara dar sper sa nu fie pb cu el.
Enervant e faptul ca doua din cele 3 suruburi nu erau stranse deloc si d-aia am ajuns sa am aceasta pb ![]() ![]() Mentionez faptul ca acele suruburi nu le-am gasit nici la meridian, nici la cobalcescu si nici la adras (bine ei cu siguranta le au fiind service dar nu vor sa le si vanda) iar cei le la magazinul dacia din mihai bravu mi-au spus ca poate dura si 2-3 sapt pana imi aduc acel surub This post has been edited by micutu82: 16 Jan 2011, 10:59 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
A reusit sa scoata surubul ramas in cutie dar abia dupa ce a dat jos cutia
![]() 20 Jan 2011, 09:20: AM rezolvat si cu ambreiajul..manopera a fost 450 lei This post has been edited by micutu82: 20 Jan 2011, 09:20 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:02 |