Am curatat carburatorul si nu mai porneste, Lipsa pornire
![]() ![]() ![]() |
Am curatat carburatorul si nu mai porneste, Lipsa pornire
mircea63 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
|
||
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|||
EscortGUV |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Mircea, prietene, dacia mea consuma 1 litru de ulei la 50-70 de km deci noxele nu sunt cea mai mare grija a mea. Daca ar fi sa ma opreasca rar-ul sa imi verifice noxele ar trebui sa imi iau la revedere de la cei dragi ca ma baga la puscarie
![]() Eu as vrea sa o fac sa mai mearga cateva luni pana reusesc sa ma descotoresc de ea sa o duc la remat, dar parca stie ce o asteapta ![]() Am mai citit pe aici de culbutori, reglaje, nebunii...nu am inteles nimic. Cel mai elegant si mai sigur ar fi sa ma duc la un mecanic care chiar stie ce face ca eu bajbai fara nici un rezultat si mai pierd si vreamea aiurea... ![]() Daca mai aveti sugestii le astept cu interes ca doar maine e duminica si mai am ceva curent in baterie ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
mircea63 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 10 From: oradea ![]() |
prin 95 aveam si eu o batrana si eram cel mai bun prieten cu cel care schimba uleiul la peco, in fiecare zi eram abonat la 1 -2 litri de ulei ars. la lungimea fumului depaseam trabanturile.
![]() incearca totusi cu un spray de pornire dupa ce ai verificat sa fie bine strans carburatorul pe galerie. daca da rateuri in carburator dute la un mecanic ca ai incurcat ceva prin aprindere. spray gasesti la lukoil, mol sau praktiker |
--------------------
dacia papuc
skoda octavia
1999
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Multumesc de sfat. Voi incerca si cu spray. Pana acum am bagat un milion in piese...ce mai conteaza 2-3 sute de mii?
![]() I-am luat azi si garniturile dintre carburator si blocul motor ca p-alea nu le schimbasem ca nu le-am gasit. Ii pun si platina noua, si condensatorul, ii bag si spray si daca nu porneste e clar ca e posedata ![]() Am mai pus-o si pe prietena mea sa imi scoata la ea la servici manualul de intretinere Dacia care nu este decat un top de coli si tot degeaba...nu am inteles nimic din el. Dupa cum am spus si mai devreme nu am prea mari cunostinte de mecanica si va dati seama ca nu am inteles nici jumatate din termenii de acolo ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Sincer,nu am citit toate posturile de mai sus,insa vin si eu cu o mica sugestie si ti o explic cat pot eu d bine...sper sa ma descurc.
1. platina aceea noua daca ai pus-o si nu ai pus o bine,s-a impuscat la prima cheie. Ori cumperi alta,ori o iei si o freci cu smirghel fin bine bine de tot dupa care o pui la loc...invarti de elicea de la pompa d apa apoi si o sa vezi inauntru capacului de la delcou ca se invrte si acolo...pana ajungi cum se zice "pe cama". iei o bucatica de carton...destul d subtirel daca nu ai o bucatica dinaia de tabla nuj exact cum ii zice si vezi distanta acolo. 2.avansul il pui frumos in pozitia in care era in speranta ca mai stii cum era, dai o cheie si dak ai noroc si porneste o turezii destul d tare si knd o tii turata misti d avans sa vezi unde "respira" motorul cel mai bine..adica...fara rateuri,fara hordocaneli si etc...sa toarca pisica. apoi...astepti sa se incalzeasca apa ...o ai indicata in bord cred ....la jumate...atunci teoretic e motoru cald...si cum au zis baietii...strangi surubu pana da sa moara apoi il eliberezi pana cand motoru respira bine si toarce dupa cum am zis. sper ca nu am scris bazaconii si asteptam un raspuns d bine.P.S verifica si nivelul din camera de nivel al carburatorului,adica pluta aia micuta, in caz ca nu ajunge,sau ajunge prea multa benzina si ti o inneaca. |
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Te-ai descurcat onorabil. Am inteles ce mi-ai zis. Are logica ce spui, voi incerca si asta. Nu am pus inca platina ca am scos cate o bujie si am pus-o aproape de alternator si da scanteie. Am luat-o doar preventiv.
Avansul l-am fixat dupa metoda scanteii la semn. Sper sa ajung la nivelul de reglaj fin. Ce imi doresc cel mai tare e sa o pornesc. Dupa asta cred ca e mai usor ca cel putin stiu ce am de facut. Pana acum ma invarteam pe langa ea si nu puteam decat sa sper ca din nimereala reusesc sa o fac sa porneasca. Dar, acum cu toate aceste sfaturi pretioase, reusita este asigurata. Va multumesc mult! Va tin la curent ![]() Noapte buna! 31 Jan 2010, 12:02: Inainte sa cobor afara in ger mai am si eu doua intrebari. 1. Conteaza cat de tare se strange surubul de la axul de acceleratie? Ca picura putina benzina pe tavita de sub el si l-am strans fara sa tin cont de vreun posibil reglaj. 2. Ce fac cu jiglerul care a fost distantat de carburator cu o sarma? Il pun fara sarma si incerc sa ii largesc putin gaura din capat sau incerc sa mai nimeresc distanta la care il tinea sarma? Plus ca inainte, cand era cu sarma, nu era strans mai deloc. Daca te chinuiai putin il desfaceai cu mana. Asa ar fi trebuit sa fie sau trebuie strans bine? 31 Jan 2010, 12:04: Ah, si a 3-a ![]() This post has been edited by EscortGUV: 31 Jan 2010, 12:04 |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Citeste-i din Biblie !
31 Jan 2010, 13:28: Daca poti bloca jiclorul in pozitia putin desfacut, mai putin de un sfert de tura, e bine. Nu are importanta pozitia gaurilor, ca si asa se vor invarti la strangere, daca-l strangi cum e normal. Surubul de la clapeta, il poti strange cam doua ture pornind de la zero (zero fiind pozitia in care el incepe sa se departeze de pintenul de actionare al clapetei la desurubare), pentru a nu sta prea mult turata cand va porni. Benzina curge, ori ca-i mare nivelul, ori c-ai sprituit prea mult la incercarea de a porni, avand joc in bucsile de la clapeta de acceleratie. In mers nu va mai curge . Si daca cuiul poanto nu inchide bine, cand dai la cheie, continua sa bage benzina peste nivel, si inunda, curgand benzina in carburator chia si doua minute dupa ce incetezi sa dai la cheie. Clapeta nu trebuie sa fie uda in exces la pornire, si chiar uscata la turatii mici. La platina atentie la nitul care prinde arcul si piciorul de textolit, ca daca e slab, contactul e intermitent. Izolatia de pe axul de sustinere, poate scapa la masa, dar si pastila pe care e lipita platina poate fi prost nituita. This post has been edited by PH-06-BOA: 31 Jan 2010, 13:28 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Am rezolvat-o
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
Alexio |
![]()
Post
#39
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Te astepti pe dracu la ce e mai rau cand ai o Dacie. Daca baga nasu in ea toti "mecanicii" de cartier si mai ales daca e vreun cazan din 1900 toamna la care se schimba uleiul numai de sarbatori. Mie de ce nu mi-a facut nicio faza motorul pana acum? sunt mii de oameni cu Dacii foarte bune.
Sa fim seriosi... |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
neajiji |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
QUOTE(EscortGUV @ 31 Jan 2010, 15:48) Maine o duc la mecanic si aia e. Se pare ca unele lucruri le pot face doar unii oameni. Nu imi ramane decat sa va spun cat m-a costat si ce avea. Parca vad ca e un surubel pe undeva sau vreun reglaj pe care il face in 5 minute si rade de mine toata ziua ca e si la mama naibii mecanicul la care merg de obicei fata de unde stau eu si trebuie sa o duc tractata. Felicitari pt decizia luata (nu fac misto). ![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Te cred neajiji. Mersi. Si eu consider ca e cel mai bine asa. M-am declarat invins. Nu ma pricep la mecanica si decat sa o stric si mai rau mai bine las profesionistii sa se ocupe de ea. Si asa probabil ca va munci saracu' om de ii vor sari ochii dupa mine
![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Alexio, daca baiatul nu stie nici ce sa-i ceara , nici ce sa-i dea, cum sa mearga? Sa citeasca acum, necesita timp, sau nu are de unde. Sa practice , iar e timp pierdut si daca nu se leaga, chiar e pierdut (si el si timpul).Una nou, la noi nu se merita. Si de unde bani? Asa ca hai sa-i mai repetam, poate trece clasa.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Mai mult din pasiune si din orgoliu am incercat sa o fac eu pentru ca de la inceput am banuit ca nu e atat de usor pe cat pare, dar stiti cum suntem noi, baietii, ne place sa reparam singuri. Sunt constient ca nu poti invata in 2 zile sa inveti de la zero ce ai nevoie sa repari o masina, ca doar nu e masina de tocat Victoria
![]() Cel mai mult m-a descurajat ca in loc sa schimb in bine dupa ce v-am plictisit si v-am pus rabdarea la incercare cu toate intrebarile mele fara prea mare sens, mai rau am stricat-o. Poate o fi o chestie banala sau poate am stricat-o mai rau decat mi-am putut imagina. Vad eu maine cu ce nota am ramas corigent. Poate nu e chiar atat de rau pe cat ma astept ![]() Multumesc tuturor pentru ajutor si va raman datori. Cand mai ajung prin Ploiesti poate bem si noi o bere, PH-06-BOA. Da-mi add pe messenger daca nu te deranjeaza si tinem legatura ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 31 Jan 2010, 17:14) Alexio, daca baiatul nu stie nici ce sa-i ceara , nici ce sa-i dea, cum sa mearga? Sa citeasca acum, necesita timp, sau nu are de unde. Sa practice , iar e timp pierdut si daca nu se leaga, chiar e pierdut (si el si timpul).Una nou, la noi nu se merita. Si de unde bani? Asa ca hai sa-i mai repetam, poate trece clasa. Am rezolvat-o...60 RON la mecanic, 50 RON ulei, filtru si aditiv. Cred ca compenseaza cu 3 zile de munca inutila. Am mai luat platina, condensator,capc delco si alte acareturi, dar alea cred ca au fost doar un moft. Pana la capat nu am facut decat sa o stric mai rau ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
baranga |
![]()
Post
#46
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
toata lumea trebuie sa manance o paine
![]() daca eram toti mecanici de dacie mureau altii de foame... |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
neajiji |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
rau e cand unii mecanici vor sa manance mai mult de "o paine"
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
EscortGUV |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 January 10 ![]() |
Pai am schimbat uleiul ca aveam 5 litri in loc de 3 si erau cam diluati ca nu aveam aproape nici un fel de presiune la ulei.Teoretic mi-a zis ca si fumul ar trebui sa fie mai putin daca nu mai e cantitatea asa mare de ulei.
Sincer sa fiu cred ca era doar inecata si in cel mai rau caz siguranta de la bobina arsa ca in mai putin de o ora a fost gata, dar asta e. Cel putin eu nu am reusit sa imi dau seama de asta. Imi place insa neasteptat de mult ca merge bine si rece si calda...isi tine relantiul, nu da in nas si am prins chiar aproape 100 km/h intr-un pasaj, ceea ce este remarcabil pt cea cu care nu aveai cum sa iei amenda de viteza nici daca vroiai ![]() Acum sa vad cat o tine. Mai ingrijorator este ca am lasat mecanica si m-am apucat de interior si de electrica. Am vazut pe aici niste schimbari de cadrane care mi-au facut cu ochiul plus ca in zilele in care nu vroia sa porneasca i-am pus pe fata scaune de ford si cele de pe fata le-am pus in locul banchetei. Sunt dezamagit totusi ca nu mi-a mai ramas loc intre scaunele din spate ca planuiam sa pun si o cotiera, dar e ok. Cel putin nu mai stai ca pe butoi ![]() |
--------------------
Dacia 1410
Opel Astra
2001
- B-11-PTH
|
|
neajiji |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Pune o poza cu modificarile la interior la topicul Daciile noastre, sunt curios cum arata cu scaune in loc de bancheta
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Ca tot s-au adunat aici pe topic atatia care stiu mecanica, am si eu o problema de prezentat.
Se intampla niste fenomene relativ ciudate, pot spune. Si daca e frig, si daca e cald, masina porneste, ba chiar dupa 10-20 de secunde (dupa de imping socul) isi tine si relanti-ul. Pana aici e bine. Problema vine cand o opresc, ba chiar aseara mi-a si murit motorul. Dupa ce o opresc si vreau sa o pornesc, electromotorul invarte dar nu porneste. Pana acum, de fiecare data am reporit-o dand la coada de cateva ori, in mai multe serii, pana pornea. ei bine, si aseara, si azi, nu a mai vrut sa porneasca dupa ce am dat la coada. Insa, dupa un timp in care ma dadeam cu capul de volan si o amenintam cu rematul, adica 5-10 minute, am dat la automat si a pornit. Toate astea se intampla fie la prima pornire din zi, fie dupa o sedere mai lunga. Acum stau si ma intreb, nu cumva dadeam la coada degeaba? Dupa mine, ori este un nesimtit de gunoi, care se pune in sorb, ori pompa de benzina are ceva. Dar daca este pompa, de ce se intampla asta doar la a doua pornire de cand e rece? Si daca e gunoi, de ce se pune doar cand am mentionat? Precizez ca mai sunt si exceptii, adica o data nu a pornit din prima, iar de cateva ori nu a mai facut mai sus descrisele figuri, la a doua porire. V-ati mai confruntat cu asa ceva? Aveti idee de la ce e? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
AlinSo |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 January 10 ![]() |
pt ce ai patit tu cu curatatul carburatorului etc..
ai mai mult de lucru. acea "sarma"de la jiglerul de relanti era pusa cu un scop ![]() ![]() 5 Feb 2010, 19:44: [SIZE=7]Pt Ky_Cristian !!! uita-te la coliere pe furtunul de benzina. pe nudeva trage aer si beznina se intoarce in rezervor!! 5 Feb 2010, 19:50: Dragi conducatori de dacie... dacia se repara pe marginea drumului, dar asta nu inseamna ca ORICINE poate repara o dacie... sfatul meu, daca nu stiti sa faceti ceva.. duceti-va la un mecanic e mai sigur!!! si mai e ceva! la motor nu se umbla asa.. ca ti se pare!!! ori sti ce are si faci ori te lasi pagubas! puteti agrava situatia! cine vrea sa alfe ceva si vrea ajutor, alin_so2005 This post has been edited by AlinSo: 5 Feb 2010, 19:50 |
--------------------
Dacia
1410
1995
- BZ-06-LGV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 23:04 |