caldura, nu baga caldura la relanti
![]() ![]() ![]() |
caldura, nu baga caldura la relanti
baxter19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
sandero
laureat,2008
- ct-49-bgd
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
daca mergi 5 km si apoi te opresti la semafor incepe sa bage aer rece?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
baxter19 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 January 13 ![]() |
sta cam 30 secunde si dupa aia baga aer rece
This post has been edited by baxter19: 9 Jan 2013, 22:44 |
--------------------
dacia
sandero
laureat,2008
- ct-49-bgd
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca stai la relanti si baga aer rece, daca apesi acceleratia si o tii turata (fara sa pleci de pe loc) incepe sa bage aer cald?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
baxter19 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 January 13 ![]() |
da incepe sa bage aer cald dupa ce o accelerez
|
--------------------
dacia
sandero
laureat,2008
- ct-49-bgd
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Interesant.
Eu as verifica instalatia de racire (sa nu fie infundata), pompa de apa si fluiditatea antigelului. Daca baga doar in mers ar fi putut fi si de la clapeta de cald/rece (sa fie slabita) din aeroterma. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
baxter19 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 January 13 ![]() |
mersi frumos o sa incerc sa vad daca rezolv ceva
|
--------------------
dacia
sandero
laureat,2008
- ct-49-bgd
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
pompa de apa defecta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
roland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In ce sens pompa de apa defecta? Daca baga aer rece inseamna ca se raceste antigelul. La o pompa de apa defecta, mai degraba apare supraincalzirea motorului, alte probleme...
Baxter19, cand baga aer rece cate liniute apar pe bord la indicatorul de lichid de racire? Daca simti aer rece inseamna ca apa trebuie sa aiba undeva sub 30 de grade, care inseamna nicio liniuta in bord. Astfel, ce spune Klaus, o infundare partiala a furtunelor care duc spre bord sau a radiatorului din bord pare destul de plauzibila. Cand accelerezi, antigelul circula mai repede si forteaza intrarea in radiatorul din bord. Inca o data, consider ca o pompa de apa defecta se lasa de obicei cu probleme de supraincalzire. |
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu trebuie uitat ca afara e cam rece. Motorul nu prea apuca sa se supraincalzeasca acum.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ai dreptate Klaus, dar ma bazez pe afirmatia initiatorului cum ca a fost de "nenumarate" ori in service cu aceasta problema.
Nenumarate ori inseamna, zic eu, ca problema are oarece vechime, cateva luni poate, macar una doua, cand nu a fost mereu asa de rece. |
--------------------
.
.
.
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Daca atunci cand accelereaza baga caldura,as banui o problema la garnitura de chiuloasa.
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
cielo99 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
QUOTE(roland @ 11 Jan 2013, 10:36) In ce sens pompa de apa defecta? Daca baga aer rece inseamna ca se raceste antigelul. La o pompa de apa defecta, mai degraba apare supraincalzirea motorului, alte probleme... Daca baga aer rece inseamna ca se raceste antigelul in calorifer, in rest poate fi cald. In calorifer se raceste pentru ca nu circula antigelul prin el cand sta la relanti. Antigelul cald din chiulasa sau blocul motor nu da caldura in masina, doar ala din calorifer. Trebuie verificat de ce nu circula prin calorifer, ori furun strangulat/infundat sau chiar caloriferul infundat partial, ori pompa de apa defecta care are un debit insuficient la relanti. Daca e pompa cu defect nu se supraincalzeste ca nu sta suficient timp la relanti. Si la relanti oricum caldura degajata de motor e mai putina, lichidul de racire circula dar nu la debitul normal. This post has been edited by cielo99: 11 Jan 2013, 20:26 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
roland,colegu cielo99 tia dat un raspuns de nota 10 pentru intrebarea ta,banuiesc ca stie destule despre motoare
am schimbat cateva pompe de apa facute pe vapor care erau ambalate in cutii frumos colorate,dar pe masina aveau aceleasi simptome ca si initoatoru topicului,rezolvarea,schimbat pompa cu una de origine si totu a revenit la normal,sunt pompe care au paletii drepti,astea nu au debit la relantii,cele cu paleti inclinati au debit si la relantii,mai trebuie tinut cont si de distanta dintre paletii pompei si conicitatea blocului motor,unde intra pompa,daca este mare distanta intre paleti si conicitatea blocului ne se va putea crea acel debit/presiune ca sa se plimbe apa prin bloc,normal ar fi sa fie o distanta intre cele 2 piese de cam 1,5 mm max 2mm deaia am zis<pompa defecta> This post has been edited by nikuniku: 12 Jan 2013, 00:31 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Multumesc.
|
--------------------
.
.
.
|
|
roland |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
nikuniku, o intrebare te rog, pentru cultura mea generala
![]() Spuneai de aceste pompe de apa cu paleti drepti, care nu au debit la relanti. Acuma, eu stiu ca la un motor lasat la relanti creste temperatura apei in asa fel incat porneste GMV, deci deschide termostatul, etc... Daca aceste pompe nu au debit la relanti sau cel putin nu au suficient debit sa trimita apa in radiatorul de incalzire, intrebarea este cum au ele totusi putere sa trimita apa in radiatorul de racire? Altfel, cu aceste pompe, nu ar trebui sa apara o supraincalzire daca masina sta la relanti ceva mai mult timp? De fapt, mi se pare oarecum normal sa apara si supraincalzirea, cielo99 zicea ca nu sta destul la relanti dar, cu un motor cald bine, daca stai la relanti doar cateva minute si ai o astfel de pompa, ar trebui sa apara probleme. Si no, initiatorul nu zicea de astfel de simptome. In aceasta intrebare am exclus varianta infundarii partiale a traseului spre radiatorul de incalzire. |
--------------------
.
.
.
|
|
malcic |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 August 12 ![]() |
Traseul spre radiatorul mare de racire e mai gros si mai scurt,astfel ca o pompa cu debit insuficient va reusi sa circule lichidul pe acel circuit,fara sa supraincalzeasca motorul(cel putin nu iarna).Daca la asta se mai adauga si colmatarea radiatorului de incalzire,deci reducerea debitului de lichid circulat,ai imaginea completa a inconvenientului reclamat...incalzire insuficienta la turatie mica a motorului.
Normal ca nu trebuie exclus din discutie si restul componentelor de pe traseu,inclusiv un furtun strangulat,iar verificarea as face-o in ordinea cea mai comoda,ca sa nu te apuci de dihocat juma' de masina si sa vezi ca de fapt un furtun nu mai sta erect. ![]() This post has been edited by malcic: 9 Feb 2013, 19:06 |
--------------------
dacia
solentza
2003
|
|
2012 |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 19 October 12 From: Iasi ![]() |
Baxter, mai ai pompa originala, sau ai schimbat-o?
Si cu cea originala, daca e frig, se simte cum la relanti scade temperatura aerului bagat in cabina, mai ales pe treptele mari de turatie. Daca mai adaugam in ecuatie o pompa cu distanta mare intre "rotor" si "stator", deja ramanem fara caldura. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#19
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(baxter19 @ 9 Jan 2013, 22:22) Nu mi baga caldura cand sta la relanti cand o accelerez incepe sa bage . eu as banui o legare incorecta la instalatia de incalzire |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
si cum ar arata aceasta "legare incorecta la instalatia de incalzire "?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Inca nu s-a rezolvat?! Mai e un pic si trece iarna.Baxter,asteptam rezolvarea!
|
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
PowerBogdan |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 1 November 12 ![]() |
Cel mai probabil caloriferul sau un furtun este infundat si la ralanti nu are depbit sa treaca cum trebuie apa prin el.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 15:30 |