Probleme Dacia Break, consum mare
![]() ![]() ![]() |
Probleme Dacia Break, consum mare
paladebn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|||
klausy78 |
![]()
Post
#2
|
![]() doar membru Group: Members Posts: 72 Joined: 11 September 08 From: Galati ![]() |
Nu e normal sa consume asa de mult. Era un topic legat de consumul Daciilor ,acolo ma "certasem" cu niste forumisti. Eu masinii mele i-am facut consumul si in afara imi ia 6.2-6.5 litri / 100 km ,iar in oras undeva la 8 litri. Dar acum am constatat ca a mai crescut consumul in oras ( e frig, socul tras mai mereu,zapada) pe la 10 litri. Insa eu mi-am cumparat acum doi ani un carburator nou ,ma saturasem de reglaje pe la mecanic. Poate si motorul tau trebuie segmentat . Aaaaa ,mai conteaza si in ce oras stai ! Ca degeaba spui tu ca faci 5 km pana la serviciu ,daca ai 20 de semafoare si ajungi intr-o ora nu e surprinzator! Bafta !
|
--------------------
dacia 1410 break
cu motor in stea
1995
- GL 01 ZEX
|
|
bylexus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Nu e normal sa poti pornii fara soc in sezonul asta.... ai prea multa benzina de ars
![]() Eu totusi zic sa stai linistit, incalzesti ma gandesc motorul in parcare, distanta de parcurs iti ia vreo MAX 15 minute... mai prinzi niste semafoare.Nu-si intra motorul in parametri normali de functionare in asa scurt timp.... La fel ti se intampla si cand revii acasa mai ales daca stai cateva ore si motorul se raceste. Eu am un consum undeva la 12% in oras (adica atat aveam anul trecut), dar si incalzeam motorul in parcare 4 5 minute avand in vedere ca tot drumul meu ma tinea 10-15 minute..., dar de anul asta m-am smecherit ![]() ![]() Nu fi ingrijorat.... Bafta! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
@bylexus si nu iti da in gat? Normal ar fi cam asa...sa pornesti masina cu socul tras, apoi astepti 1 minut maxim sa circule uleiul si apoi poti pleca linistit fara sa fortezi motorul cand este rece. Motorul se incalzeste in mers, niciodata pe loc! Aceasta este o greseala pe care o fac majoritatea.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
paladebn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
Stau in Pascani si am un singur semafor. Cand plec cu ea si simt ca aproape moare motorul o tin din ambreiaj si acceleratie mai bine spus ii dau sprit la acceleratie. Asta vara ii facusem un consum la un drum pana la Borsa si imi luase 6-6,5%, de asta m-am speriat mai mult.
Multumesc tuturor celor care mi-au scris si care imi scriu si inca un lucru la ce temperatura este lichidul vostru de racire din motor eu tocmai l-am masurat si tine pana la - 47 grade nu cumva este si asta o cauza? |
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mult mai mic decat ce? jiclorul principal are anumite valori, si e in legatura cu cel de aer
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
paladebn |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
meseriasul avea un ac mare si baga pe jegleor la jegleorul care l-am avut intra tot la asta care l-a pus intra numai putin pe varf.
|
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
intreb pt ca nu se calculeaza bine consumul pe dist scurte, apar erori, te bucuri acum ca a scazut de la 18 la 14 , dar la vara s-ar putea sa ramai cu 12 extern si sa traga prost
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bylexus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Nu-mi da in nas, 1 minut o las cu socul tras pana montez Cd-playerul.... ma uit la ceas
![]() La o adica nici nu e nevoie sa apas pe Acceleratie ca se mentine la 1800 ![]() ![]() Eu deocamdata merg pe "schema" asta... nu-mi fac nervi, nu-mi moare la semafor, nu-mi da nas, se comporta bine... iar dupa 200 metri, FOARTE BINE (incepe sa traga bine)! |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
G I M |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Cam ciudata si la tine treaba
![]() This post has been edited by Neagu Ionut: 23 Jan 2010, 23:03 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
paladebn |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
Salut. Astazi am constat ca atunci cand motorul este cald relantiul meu are 1300 si am vrut sa mai umblu sa scad relantiul dar surpriza degeaba am dessurubat eu ca la surubulcu cablu iera la minim. Ce pot face din ce cauza este asta? Trage prea mult aer la jegleorul de aer?
Va multumesc |
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
da, la jigleorul de aer trebuie sa mai umbli. insurubezi un pic pe cel de relantiu chiar daca e turata si scazi turatia din cel de (aer)
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
paladebn |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
Da o sa fac asa cum ai spus dar intrebarea mea daca umblu la jegleorul de aer mai scade si din consum? Adica daca mai strng jegleorul de aer mai scade din consum?
|
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
paladebn |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
salut. Am constat consumul meu este 13L/% in oras dar totusi se mai poate micsora consumul din reglajul jigleorului de aer mentionez ca motorul meu cald sta la 1300 rot /min cu relantiul desfacut de tot deci ca sa pot scadea relantiul trebuie sa umblu la jegleorul de aer. Intrebarea mea afecteaza consumul daca umblu la jegleorul de aer? In ce sens? sau cum se regleaza relantiul la motor?
|
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
domnu palade, ai cumva carb solex? daca ai carfil nu ai surub de aer, cel din talpa se numeste de amestec, jiclor de franare aer e deasupra tubului emulsor.
Diuza in furtun ai sau pata calda? daca ai gaura prea mare in astea sau ia aer fals asa se explica relentiul mare |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
paladebn |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 19 February 07 ![]() |
Salut. Nu stiu exact ce fel de carburator am ma uit cand ies de la servici. dar nu am diuza in furtun ci direct in talpa carburatorului am un orificiu., dar ceia ce este curios asta vara aveam consum 6% in afara orasului si in oras cred ca 8%, deci acum ar fi trebuit sa am 10% zic eu.Meseriasul care mi-a reglat carburatorul mi-a pus o garnitura de carton sub carburator si din reglajul plutitorului care l-am vazut l-a facut ca cele spuse pe forum, iar jeglerul de benzina mi-a pus vizibil unu mai mic. Dar din jeglerul de amestec nu se regleaza consumul?
|
--------------------
dacia break
dacia break
1997
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
surub cu arc,influenteaza f putin consumul , de acolo se regleaza amestecul pt ralanti
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:14 |