infranare excesiva roata, probleme cu frana
![]() ![]() ![]() |
infranare excesiva roata, probleme cu frana
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
ghitza |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai verifica etrierul prima data daca mai are garniturile bune si pe urma pompa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#3
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
etrieru banuiesc ca ramane blocat
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
comi16108 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
poate fi si de la pompa?sa nu retraga pistonul?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
se poate
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
daca era doar pistonul blocat...ramanea blocat...insa dupa o pauza de juma de ora o ora nu are nici pe dracu.merge ca noua iar in mers dupa repetate frane nu mai merge.ramane blocat de imi iese fum
ajung la servici si dupa 8 ore e ca noua. ce se intampla? |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
in pompa este ceva zic eu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
si daca e de la pompa....de ce e doar la roata aia?stg fata.care conducta corespunde cu roata fata stg?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai ultimele 2 conducte inspre servo merg pe fata acuma nu mai retin exact care merge pe stanga dar cred ca ultima te uiti si o sa vezi imediat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
dandee |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
ca sa nu mai deschid un alt topic scriu aici:
am schimbat placutele de frana. roata dreapta merge infranata si mai ales cand iau un viraj se aude ca si cum s-ar freca ceva. de la ce poate fi? de la pistonas? de la placute? dati-mi voi o solutie? |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
Ai atins aparatoarea de mizerie dinspre interiorul rotii ( cea de tabla ) , si atinge , si-a schimbat pozitia putin , s-a indoit , Da roata jos si indreapt-o....nu-i treaba decat de 5 minute.
This post has been edited by ursu_florin2002: 10 Dec 2010, 18:59 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nici nu trebuie sa dai jos roata, doar tragi de tabla s-o departezi de roata. Mai poate fi si la etrier, sa fi bagat dresit arcurile din lama de otel, care tin placutele sa nu joace , sau cele de langa pene sale fi prins sub etrier. Daca se si incalzeste, trebuia plimbat pistonul si umezit, sau sa schimbi garnitura, ca e umflata si nu permite retragere.
La fel si la tine, se incalzeste datorita pistonului care nu se poate retrage , pentru ca garnitura s-a inmuiat si a prins pelicula de cauciuc intre piston si cilindru in sensul de retragere a pistonului. Schimba garnitura si va merge. Nu e de la pompa, ca s-ar fi franat amandoua rotile. Pelicula de cauciuc, e asa de fina, ca abia o vezi cu ochiul liber, daca sti ce sa cauti. Altfel nu-ti dai seama, pentru ca distanta dintr-e piston si cilindru e foarte mica. Asta daca ai pistonul curat, si nu e depunere de sare, oxid descompuc din aluminiu. La franare merge normal, dar cu cat mai multe pedale, cu atat el ramane mai presat in placute. Nu mai merge asa cu el, ca se infierbanta pana poate sa fiarba lichidul in etrier, face gaze si instantaneu ramai fara frana, apoi arunca si vaselina de la rulmenti si vor ramane uscati. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
dandee |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
multumesc de sfaturi! voi incerca mai intai cu tabla apoi cu restul daca mai este nevoie
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
iordache ionut lucian |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 November 10 ![]() |
daca nu e de la etrier poate sa fie de la pompa de frina sa blocat o supapa in ea daca e pompa dubla cu 4 conducte
poti sa ii dai supapele alea jos dar nu erecomandat e treaba doar ct iiti faci rost de pompa noua io ma patit altceva mi sa blocat FRINA pe spate si de la supapele alea a fost ca nu a mai dat drumu la lichid inapoi in pompa leam dat jos si sau debocat rotile pe spate dar nu am mers mult cu ea asa ca am pus alta pompa |
--------------------
Dacia si Audi
Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td
1999 break 1990 80 1,6 td
- IF 28 JSM
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Scriu si eu aici,si eu am problema cu roata stanga fata dar la mine nu franeaza mai deloc pot sa apas pe pedala de frana pana o rup ca degaba roata fata stanga nu franeaza deloc, am desfacut aerisitorul sa vad daca arunca lichid si arunca dupa aia am desfacut furtunul care intra in etrier si arunca si pe aici.
Eu cred ca e ceva in etrier ca nu am mai avut timp sa ii dau si roata joc sa verific etrierul cred ca este blocat din cauza ca a ruginit pistonasul. Astept si eu un raspuns ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
costy dai jos etrierul schimba garniturile.daca este tare ruginit pistonul atunci trebuie schimbat daca nu atunci cu smirghel fin se poate curata
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 11 Dec 2010, 09:54) Scriu si eu aici,si eu am problema cu roata stanga fata dar la mine nu franeaza mai deloc pot sa apas pe pedala de frana pana o rup ca degaba roata fata stanga nu franeaza deloc, am desfacut aerisitorul sa vad daca arunca lichid si arunca dupa aia am desfacut furtunul care intra in etrier si arunca si pe aici. Eu cred ca e ceva in etrier ca nu am mai avut timp sa ii dau si roata joc sa verific etrierul cred ca este blocat din cauza ca a ruginit pistonasul. Astept si eu un raspuns ![]() curatat si aerisit |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
QUOTE(comi16108 @ 8 Oct 2010, 09:47) am si eu o problema cu roata fata stanga.este f ciudat ce se intampla.dupa vreo 20 de min de mers cu masina prin oras asta insemnand franari excesive roata fata stanga mi se infraneaza f mult.prima banuiala este ca ar fi de la etrier ca nu mai merge pistonul ce apasa pe placute si nu se mai retrage iar pedala este f tare aproape blocata ne mai avand cursa.CURIOS este ca daca opresc masina si o las o juma de ora sau mai mult atunci isi revine de parca nu s-ar intampla nimic. De la ce poate fi? Ca nu vreau sa schimb degeaba etrier. Lichidul de frana in mod normal se schimba cam la 2 ani. Stiu ca sunt putini aceia care il schimba, dar acest lichid nu se schimba doar de dragul de a il schimba. Se schimba pt ca lichidul de frana in timp absoarbe apa si umezeala din atmosfera, iar un lichidul de frana contaminat cu apa are punctul de fierbere mai scazut decat ar trebui sa fie normal. Ar putea fi si asta o cauza a infranarii rotii. Schimba garniturile intai si eventual si lichidul aeriseste si vezi daca mai face figuri. Ar mai putea fi si din cauza placutelor care daca sunt cam uzate se incinge mai tare etrierul. Si la mine se infrana roata si am scapat doar prin schimbarea garniturilor. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1986
- AR 01 C N A
|
|
kamelyan86 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 13 December 10 ![]() |
ai grija ca se poate sa fie si de la vasul de lichid ....daca e infundata gaura aia de aerisire din capac iti face presiune in vas si nu mai lasa lichidul sa revina...si poate iti infraneaza doar o roata pt ca e mai bine aerisita decat celelalte. daca ai o carte de dacia uita-te prin ea si o sa gasesti exact chestia asta la problema care o ai tu....bn inteles pe langa alte cateva solutii prezentate mai sus , dar si asta poate fi..
|
--------------------
dacia
break 1.4
1996 break B-12-WES 1987 berlina B-61-KMY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:04 |