Probleme reductor marini
![]() ![]() ![]() |
Probleme reductor marini
Constantin Ionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999/berlina
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru ca nu-ti inchide gazul bine, pornirea e imposibila. Pune alt arc, dar verifica si mobilitatea pistonului la deschidere, etanseitatea supapei lui, pe scaun. O solutie pentru asa cum e, da-i relantiul din surubul ala care zici ca l-ai schimbat (se va rupe iar, daca-l chinui mult, ca are scaunul excentric), si strange mai mult din cel de la membrana, sa nu vina gaz mult cand dai la cheie, si dupa ce opresti. Daca pistonasul nu inchide bine, in carburator vine tot gazul de pe teava dintre electrovalva cu filtru, si vaporizator, dupa care se opreste. Adica vreo cateva secunde, numai bine pentru a inbacsi cu gaz in exces , filtrul, galeria, carburatorul, iar la pornire nu are aer deloc. La o noua cheie, absoarbe gazul care ziceam, si daca din regulator vine continuu, imagineaza-ti rezultatul. Strangand surubul de la membrana, ea nu va mai putea deschide la turatia data de electromotor, si va porni cu gazul dat de surubul de sus, care e strict independent de membrana. Nici pe cel de la membrana nu poti sa-l strangi prea mult, ca la accelerare, da in nas.
14 Feb 2010, 12:05: Daca se mai rupe, fa-l din inox, ca-i milt mai rezistent la oboseala, e mai maleabil. This post has been edited by PH-06-BOA: 14 Feb 2010, 12:05 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:08 |