DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme reductor marini

Constantin Ionut
post 13 Feb 2010, 11:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 February 10




Salutare tuturor
Am o problema cu gpl masina porneste dar se opreste brusc pe gpl cred ca ceva se intampla si ii taie gazul,reductorul este marini si mentionez ca surubul de reglaj de sus nu cel de la membrana mi sa rupt,l-am inlocuit dar tot nu am rezolvat problema am fost la service iar cei de acolo au scos supapa de pe reductor si a scurtat din arculet lucru care vad ca nu mai inchide si deschide gazul perfect. Am avut multe probleme cu acest arculet de cand a fost scurtat dar tot nu am rezolvat problema,daca porneste nu am probleme iar daca o opresc nu mai vrea sa porneasca si sunt nevoit sa o trec pe benzina si apoi sa o pornesc.
Ma puteti ajuta cu ceva idei, va multumesc!


--------------------
Dacia 1310 1999/berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Feb 2010, 12:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pentru ca nu-ti inchide gazul bine, pornirea e imposibila. Pune alt arc, dar verifica si mobilitatea pistonului la deschidere, etanseitatea supapei lui, pe scaun. O solutie pentru asa cum e, da-i relantiul din surubul ala care zici ca l-ai schimbat (se va rupe iar, daca-l chinui mult, ca are scaunul excentric), si strange mai mult din cel de la membrana, sa nu vina gaz mult cand dai la cheie, si dupa ce opresti. Daca pistonasul nu inchide bine, in carburator vine tot gazul de pe teava dintre electrovalva cu filtru, si vaporizator, dupa care se opreste. Adica vreo cateva secunde, numai bine pentru a inbacsi cu gaz in exces , filtrul, galeria, carburatorul, iar la pornire nu are aer deloc. La o noua cheie, absoarbe gazul care ziceam, si daca din regulator vine continuu, imagineaza-ti rezultatul. Strangand surubul de la membrana, ea nu va mai putea deschide la turatia data de electromotor, si va porni cu gazul dat de surubul de sus, care e strict independent de membrana. Nici pe cel de la membrana nu poti sa-l strangi prea mult, ca la accelerare, da in nas.

14 Feb 2010, 12:05:
Daca se mai rupe, fa-l din inox, ca-i milt mai rezistent la oboseala, e mai maleabil.

This post has been edited by PH-06-BOA: 14 Feb 2010, 12:05


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:08
Forum Renault