Fabricatie Logan, Cateva poze
![]() ![]() ![]() |
Fabricatie Logan, Cateva poze
ionutz83 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
Attached thumbnail(s) 13_04_05_1137.jpg ( Size: 43.94k ) Number of downloads: 548 13_04_05_1133.jpg ( Size: 44.54k ) Number of downloads: 534 13_04_05_1129.jpg ( Size: 54.48k ) Number of downloads: 525 13_04_05_1119.jpg ( Size: 47.76k ) Number of downloads: 566 13_04_05_1120.jpg ( Size: 50k ) Number of downloads: 535 |
||
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|||
Victorine |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pozele pe care le-ai pus acum mi se par destul de profesionist facute, cine castiga? Ce-i cu transparenta asta aproape libertina? Miroase a reclama... Altfel - tu ai vreo explicatie pentru chestia cu jantele? Sau altcineva?
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#3
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
bonzai |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
In ultima poza este cumva singurul robot din linia de productie, pe la montari parbrize ? Asa parca auzisem.
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
gattoman |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
cu ce ocazie ai fost la fabrica? ati fost trimisi de la facultate? daca da, la ce facultate inveti?
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#6
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bonzai @ 12 May 2005, 19:51) In ultima poza este cumva singurul robot din linia de productie, pe la montari parbrize ? Asa parca auzisem. Asa este.Cica fara ajutorul unui asemenea dispozitiv automatizat nu s-ar putea face montarea parbrizului.Acesta ia parbrizul si il preseaza pe o suprafata pe care exista lipici astfel incat sa unga extremitatile, apoi muncitorii il fixeaza pe caroserie.Asa ni s-a explicat. |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
bonzai |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu prea inteleg cum s-a ajuns sa fie mai ieftin producerea unei masini de o gramada de oameni prost platiti decat solutiile complet automatizate...dar asta e deja alta discutie...(inginerul din mine se simte amenintat)
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#8
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
Probabil pe viitor o sa apara mai multe solutii automatizate.Deocamdata se merge pe varianta asta,probabil,din cauza faptului ca nu necesita investitii si cost de intretinere prea mari.Si decat o instalatie automata complexa care sa execute o gama larga de miscari, mai bine omul+tehnologie moderna (zic eu), multe utilaje si echipamente au fost aduse de afara.Nu stiu cum arata uzina inainte dar un domn inginer care era acolo de prin '77-78, zicea ca odata cu venirea francezilor s-au schimbat multe pe acolo (in bine).
|
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
osirus |
![]()
Post
#9
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Pai mai bine 1000(sau citi or fi la montaj) de oameni platiti prost decit o linie moderna automatizata de montaj foarte scumpa ![]() ps......mi-ar place si mie o vizita priN uzina! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
Liviu |
![]()
Post
#10
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(ionutz83 @ 12 May 2005, 20:57) Asa este.Cica fara ajutorul unui asemenea dispozitiv automatizat nu s-ar putea face montarea parbrizului.Acesta ia parbrizul si il preseaza pe o suprafata pe care exista lipici astfel incat sa unga extremitatile, apoi muncitorii il fixeaza pe caroserie.Asa ni s-a explicat. Da, asa este, cum spui tu! ![]() De fiecare data cand un p[osesor de Logan va primi o piatra in parbriz (si acesta se va sparge, evident) va trebui sa se duca la fabrica cu masina ca sa ii pun aia parbriz nou, ca doar robotul ala poate sa faca minunile ![]() Sa fim seriosi pentru o secunda macar ![]() O fi ala singurul robot de facut o treaba anume, dar in nici un caz nu se poate spune ca fara el cade productia de Loganuri ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#11
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE O fi ala singurul robot de facut o treaba anume, dar in nici un caz nu se poate spune ca fara el cade productia de Loganuri ![]() Normal ca nu.Probabil, ca acel robot fluidizeaza procesul montarii parbrizului si castiga timp important.Iar daca acea operatiune de ungere a parbrizului, cu acel lipici special dureaza cateva secunde, in cazul aplicarii sale manuale ar dura mult mai mult.De asta cred ca este asa de important acel robot pentru ei acolo in fabrica ![]() This post has been edited by ionutz83: 13 May 2005, 07:41 |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Citesc pe aici si ma minunez... Auzi tu, lipici special... Acolo-sa, o curiozitate sa fi existat, sa se intrebe ce-i ala lipici special la parbrize? Sa fie cumva un silicon poliuretanic aplicat automatizat?...
si 2. De ce sunt mai ieftini romanii in uzina, decat robotii?... Pai ia sa vedem... Aduce renault niste scule de pe la uzinele sale din UE, scule vai steaua lor, care oricum trebuiau casate. Si le baga la dacia si le zice: am adus scule de 100 milioane euro. Aiurea, alea erau deja amortizate, si fusera 100 milioane de noi... E, la sculele alea se lucreaza manual, ca de acolo unde le-au adus au montat altele mai performante. Deci, investitii minime (linia robotizata = investiti mama, mama...), mai faci un curs de pregatire cu robotelul uman (= sclavul de pe plantatie de la dacia) si iaca uzina. Repet, investitii minime, cu scule care trebuia sa le faci vant din alte uzine, pe care le supraevaluezi si zici ce investitii ai facut, mai faci niste smecherii contabile, si iaca profitul (care nu trebuie sa fie chiar pe fata! - aici este treaba de transferuri de bani intre sucursalele aceleiasi transnationale - la dacia e pe minus, la renault spania e pe plus, de ex...). Si acum intrebarea: daca investeau 200 milioane euro in linie automatizata, in cat timp se amortiza linia aia comparativ cu plata muncitorului roman...? 5-6 ani? Pai in 5-6 ani trebuiau sa schimbe robotii... Si iarsi investitie de milioane... Si uite asa, FARA INVESTITIE INITIALA, iese costul de productie la fel. Credeti ca ati fi facut altfel in locul francezului? PS: cand mai aveti ocazii deosebite, profitati de ele, puneti intrebari cate-n luna si in stele, ca nu stiti cand o sa mai aveti asemenea ocaziuni... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#13
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE PS: cand mai aveti ocazii deosebite, profitati de ele, puneti intrebari cate-n luna si in stele, ca nu stiti cand o sa mai aveti asemenea ocaziuni... De acord cu tine.Dar sa stii ca in halele alea era un zgomot infernal iar in timpul vizitei am purtat niste casti care erau reglate pe aceeasi frecventa cu microfonul "ghidului" ca sa ne putem intelege.Eram multi, in jur de 50, si totul s-a desfasurat destul de repede.Mai mult am putut discuta la montaj motoare si transmisii, zgomotul era acceptabil si ne-au impartit in grupuri mai mici.Cat despre QUOTE Auzi tu, lipici special... Acolo-sa, o curiozitate sa fi existat, sa se intrebe ce-i ala lipici special la parbrize? Sa fie cumva un silicon poliuretanic aplicat automatizat?... asa o fi,insa asa s-a exprimat cel de la fabrica.Iar la partea cu investitia in mare sunt de acord cu tine. |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#14
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Hai mai Klaus, ca au investit si in "nou", nu numai in mutarea utilajelor de la Cleon sau Valadollid.
Exemplu, linia de prelucrat chiuloase. Super. E drept, ca la planetare au transferat linia de la Roman Brasov, de acum "nspe" mii de anii. |
--------------------
x
x
- x
|
|
costi |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
d'aia-mi bate mie dreapta *%#@*%## !!!! la nici 20.000
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#16
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mai nou acum, de la Dacia se vor transfera utilaje la fabrica din Iran.
Acum nu stiu care , alea de la Berlina sau alea luate de Reno de la Roman? ![]() |
--------------------
x
x
- x
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#17
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
de e credeti ca la noi nu se scoate pe piata versiunea de 5000 de euroi, suntem noi mai bogati decat ungurii?
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
segcm |
![]()
Post
#18
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
Mai Ionutz83, in ce an esti? caci...... am fost si eu pe 13 apr la pitesti
![]() |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
mil |
![]()
Post
#19
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
ma rog, nu mai stau sa caut, dar era undeva o intrebare ca de ce are un Logan de pe banda jante argintii...raspuns, e varianta cea mai ieftina (Logan) care se vinde in occident si ca sa faca economie la capace, le-au dat cu bronz de soba
![]() |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Am dat si eu acelasi raspuns lui Valentine, parca, mai demult, pe acest topic si mi s-a sters postul.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
mai fratilor ceva nu imi mirose bine..poze cu loganul ala a postat cineva si erau din romania nu din occident
![]() si culmea ca acum apar poze din uzina cu loganul ala,cam prea concentrate pe el as zice eu ![]() |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
BBC |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Cele mai multe Loganuri de pe linia de asamblare sunt cele pentru export (jenti de 14, 3 tetiere spate). (am fost la Dacia in 16 mai).
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:09 |