roata blocata, probleme tehnice
![]() ![]() ![]() |
roata blocata, probleme tehnice
dandee |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|||
Mirciulik |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Faptul ca roata stanga nu se invartea...nu inseamna nimic, ci pur si simplu asta e principiul diferentialului.
La partea cu turatie....cred ca s-a spart furtunul de la servofrana...si motorul s-a turat pentru ca are un "consumator" in minus. Deasemeni nemaiexistand servofrana, pedala e normal sa fie tare ca si cu motorul oprit. This post has been edited by Mirciulik: 28 Jan 2010, 19:28 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
dandee |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
stanga fata am uitat sa precizez era si franata pentru ca la un moment dat m-a tras staga puternic
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#4
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
E gripat etrierul.Trebuie desfacut si refacut cu garnituri noi
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
dandee |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
si cum s-ar face operatiunea asta in afara de dat jos roata
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Marisan |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca Mirciulik are dreptate este o problema din servo dar stiu ca turatia creste in momentul cand strangulam furtunul acela nu cand iesea aer prin el. La etrier gripat ai probleme la prima plecare sau in timpul mersului cand pui frana, am avut asa ceva, plus ca nu se simte nimic in pedala de frana. Pot fi ambele, in cazul asta trebuie scoasa roata, scos ertierul, dat cu niste deruginol si impins pistonasul inainte/inapoi, asta pana in primavara ca pe frigul asta este perfect sa pui mana pe fiare
![]() This post has been edited by Marisan: 28 Jan 2010, 22:30 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
robbygh |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 15 September 09 ![]() |
pedala de frana este tare in momentul cand furtunul care face vid la servofrana (adica furtunul dintre servofrana si motor) este crapat.inca o varianta , putin probabila, poate fi si supapa din capatul furtunului.
in cazul rotii...aiaflat ce trebuie sa faci numai bine |
--------------------
dacia
1310
1997
- is.04....
|
|
dandee |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
va multumesc de sfaturi o sa vad ce fac daca ma apuc eu in principiu o sa iau furtun sa vad care e treba apoi cu etrierul ala e mai nasol!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
florian90 |
![]()
Post
#9
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
chiar de curand am avut si eu probleme...dar nu servo frana....tot asa ca imi mergea infranata dar la mine problema era pe partea dreapta...si tot asa imi tragea dreapta...la mine era problema de la pistonasul din etier...imi ramanea blocat...am pus ulei acolo ca sa-l pot debloca.i-am schimbat garnitura,,,si aia e...maine pun si eu bateria pe masina sa vad daca mai face probleme...oricum...chestia cu blocatul pistonasului e ceva normal la dacie..mai ales iarna..de la condens...
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
adrianadrian |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 20 March 09 ![]() |
am patit si eu cu roata dreapta...da etrierul jos,adica scoate-l de acolo de pe disc...faci pedala cat sa-l scoti afara un pic pistonul si da-l cu lichid de franna...apoi il bagi cu presa inauntru...fa de cateva ori si va fi bine...asa imi facea si mie...imi tragea dreapta si mirosea a ferodou si tragea si foarte greu...bafta
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996 IS-99-ACD
|
|
kog |
![]()
Post
#11
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
treaba cu frecatul trebuie rezolvata cat mai repede posibil, mie din cauza asta mi s-a ovalizat discul de frana. Si mai e o faza, exista posibilitarea ca sa trebuie sa inlocuiti etrierul cu totul, Se ovalizeaza, sau nu stiu ce naiba, chiar si cu garnituri noi se blocheaza; deci mare atentie
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bylexus |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Ca sa scap de belele, mai ales cu franele... m-am invatat minte! Niciodata nu las masina nemiscata mai multe 3 zile(numai daca e defecta sta atata fara sa fie pornita, ceea ce se intampla extrem de rar)
Si ca va povestesc in linii mari, uite de ce: ITP-ul l-a facut unchiu meu in septembrie 2008, mi-a vandut masina, am inmatriculato pe numele meu, si am asteptat sa-mi iau si eu permisul.... iar permisul l-am luat abia in noiembrie.... Masina statuse nemiscata 3 saptamani, MAX 1 luna!!!! In ziua cand mi-am luat permisul, m-am dus la ea, i-am dat cheie NIMIC, BATERIA MOARTA, -musai o fost de schimbat-, am schimbato, a pornit si cand m-am miscat a inceput sa scartaie ca o epava ambulanta din toate incheieturile. A trebuit sa schimb complet, complet sistemul de franare, mai nu stiu ce pe la motor... etc.... Acuma ca merge zilnic 25 kilometri, se comporta EXTRAORDINAR! Ce am vrut sa scot e evidenta este faptul ca totusi au trecut numai 30 de zile de cand facura ITP-ul, cu piesele toate schimbate si noi si ea deja se afla pe "butuci"!!!!! Concluzia "Dacia se strica mai tare daca sta, decat daca merge, STIU SIGUR" Ii trebuie miscare, zilnic ![]() ![]() This post has been edited by bylexus: 29 Jan 2010, 12:08 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
dandee |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
maine ma duc cu ea la "doctor" m-as bag eu dar la frana si la directie n-am tupeu
![]() ce credeti in seara asta am scoso desfacut roata si am pus cateva frane sa vad exact situatia credeti ca s-a ovalizat! |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
dandee |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
pana la urma era psitonasul blocat de o garnitura care se rupsese! m-am dus la un service si mi am facut-o numai ca in loc de siguranta mi-a pus o sarma pentru ca o pierduse ca de e dacie (asta in gandul lui pe fata nu mi-a zis) dar si servisul era pentru straineze!
va multumesc tuturor! |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
CRISTI IF100CSY |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() /// CRISTI \\\ Group: Members Posts: 43 Joined: 31 January 10 From: ILFOV,CORBEANCA-TAMASI ![]() |
Ma bucur ca ai rezovat problema,si in legatura cu sarma aia in loc de siguranta,eu zic ca e mult mai sigura si toate daciile au asa-ceva
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1999 LI
- B 65 BCL
|
|
DannyNova |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 31 May 07 ![]() |
O problema asemanatoare am avut si eu cu roata fata stanga blocata. Am schimbat garnituri etrier (curatat, spalat, uns cu lichid etc...) ca la carte. Problema persista, roata infranata. In schimb am observat ca la aerisire venea foarte greu lichidul, chiar si facand pedala. Am realizat apoi ca de fapt furtunul flexibil de frana era infundat, la presiune lasa sa treaca o cantitate mica de lichid, care apoi nu mai revenea si practic tinea pistonasul apasat. Prin desfundarea (inlocuirea) furtunului am rezolvat problema.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1996
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Mai e o problema si la materialul din care e facuta garnitura. Se umfla de la lichid, si blocheaza , sau indreuneaza retragerea pistonului
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
dandee |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
da dar la mine nu a mai pus garniturile la loc! intradevar una dintre ele era rupta si tinea etrerul!
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
panter1 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
sau se pot gripa placutele, la mine scartaia mereu ca si cum as pune frana pe roata stanga fata. Am desfacut roata, am dat placutele jos, am dat cu pila si smirlgher pe santurile alea unde culiseaza placuta sa se poata misca in voie si gata problema.. Iar acum.. tine si frana mai bine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:48 |