Dosar dauna neeacordata, generali failure
![]() ![]() ![]() |
Dosar dauna neeacordata, generali failure
85dci |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 15 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 Dci
2008
|
|||
Tudor |
![]()
Post
#2
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Calea corecta daca esti convins ca ai dreptate 100%: ceri raspuns in scris privind refuzul. Apoi mergi si ceri argumentatie: sa iti spuna in scirs care considera el ca era dinamica "corecta" a accidentului. Apoi mergi la Director daune si ii ceri sa reconsidere solicitarea ta. Daca te refuza ii soliciti sa iti dea in scris ca pastreaza decizia subalternului sau de a refuza reconstatarea.
In situatia sta CSA-ul nu prea are ce sa iti faca. Mai departe ii anunti ca iti angajezi expert tehnic care sa-ti expertizeze accidentul pentru a stabili daca piesa a fost avariata in accident. Dupa ce expertiza va arata ca tu ai dreptate, le vei inainta (lor personal: inspector si director) plangeri penale pentru abuz in serviciu si ii vei chema in judecata sa iti plateasca costul expertizei. Separat trebuie sa dai in judecata asiguratorul. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Cel mai corect este sa ceri expertiza tehnica autorizata. Dar trebuie sa fii sigur ca cei de la service au dreptate si ca nu incearca vreo combinatie pe baza reconstatarii. Altfel s-ar putea sa platesti expertiza care e cam scumpa.
Si ca idee, sa nu mai fiti asa increzatori nici in service pt ca se fura pe rupte cu ajutorul reconstatarilor. |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
85dci |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 15 August 08 ![]() |
Am facut o notificare scrisa la ei, mai exact catre directorul de daune marti dimineata. Azi dimineata am incercat sa sun sa vad ce se intampla, in legatura cu acea notificare si dosarul meu, si nu am reusit sa vorbesc decat cu doamna de la centrala, peste tot era "inchis". Dupa cateva ore insa(chiar eram in drum catre CSA), ma suna domnul care se ocupase de dosarul meu pana acum si imi zice ca in urma reevaluarii dosarului, mi se acorda acele piese. Am multumit politicos si m-am intors din drum....
Sper sa fie ok pana la capat |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 Dci
2008
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
situatiile astea apar pt ca unii o forteaza. cateodata sunt asiguratii, alte dati asiguratorii, alte dati serviceurile. daca stiti ca aveti dreptate, asa trebuie facut. in general, nu incearca nicio firma de asigurari sa te arda pe fata pana la capat. cel mai nasol cred ca e cand vor sa te bage service-urile la combinatii fara sa stii, gen iti mai dau ei un ciocan in ceva ...
|
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 19:41 |