Toba esapament, probleme
![]() ![]() ![]() |
Toba esapament, probleme
dnv |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 9 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Nici ca ai putut gasi un moment mai propice sa pui intrebarea asta
![]() eu mi-am facut azi dimineata revizia de 40.000 Km si in acelasi timp mi-am schimbat si toba finala ca avea o gaura in ea ![]() Ideea este ca mai intai au taiat cu polidiscul pe lung capatul de la imbinarea toba finala/ toba intermediara (in manual se cheama Amortizor de zgomot/ detenta). Apoi au smuls toba finala si au scos-o usor .. ideea e ca toate operatiile le-au facut DUPA ce au scos bucsile de sustinere a tobelor. Toba noua a intrat exact invers cum a iesit cea veche .. fara nici cel mai mic efort ... oricum miscarea contine si o rasucire cumva a tobei astfel incat capatul curbat sa urmeze un traseu fara obstacole. Mai mult nu iti pot spune si nici arata ca nu am filmat nik ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
dnv |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 9 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Am revenit cu o precizare.
Eu cand am "urcat" masina pe rampa am folosit o rampa clasica in care masina statea pe propriile roti,... cei de la service o ridica suspendand masina si ea nu mai sta pe propriile roti. Nu cumva in momentul in care rotiile sunt libere in aer, puntea impreuna cu rotiile se mai lasa un pic in jos (cat lasa suspensiile),...si astfel se creeaza un loc mai mare intre punte si caroserie?,.. ecxact pe acolo pe unde se baga toba mare.... :? |
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#4
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
You're right .... va trebui sa folosesti un ELEVATOR
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
ion73 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
cum ai reusit sa faci 40000km si inca mai esti in garantie.citi faci pe luna?
|
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#6
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Pai eu mi-am luat masina de nevoie.
Eu normal ar trebui sa locuiesc in Iasi ... dar serviciul il am in Buc din aprilie 2002. Asa ca am stans din bu*i si am platit un avans si mi-am luat DSN-ul asta Clisma exact de ziua copiilor 1 iunie. De atunci in fiecare weekend plec la Iasi (vineri) si ma intorc luni dimineata ... asa ca am cca 1000Km pe saptamana .. daca mai adaugi cateva drumuri la tara in nordul extrem (Putna) plus doua concedii dintre care unul (asta vara) a fost "turul Romaniei in 6 zile" ... ai sa ajungi la cifra de 40.000Km in cca 7 luni ... Asa ca inca mai am garantie din plin ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
In 2 ani am schimbat 3 tobe de esapament intermediare (cred ca asa se numeste pen-ultima toba, nu cea finala). Se rupe tzeava dinspre toba finala, exact la iesirea din toba intermediara.
M-am saturat sa tot dau banii degeaba. ![]() Unde gasesc o toba de esapament (eventual tot ansamblul (tobe + tzevi) care sa nu rugineasca la 10 luni, si cam cat costa. Multumesc. |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#8
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
la borla , sunt facute din inox si costa cam 120 de euro tot ansamblul. acum jumatate de an au costat fix 3 .7 mil lei si le-am cumparat din pitesti.
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Andu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca e un thread mai jos despre tobele de inox.
|
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
MoGas |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Tobele de tabla chioara ruginesc mai repede in 2 conditii favorabile:
1. drumuri scurte si rare in care nu apuca sa se incinga bine si in concluzie vaporii de apa condenseaza (oltcitistii stiu bine chestia asta) 2. sulf in combustibil. Vezi care din astea ti se aplica si incearca sa le elimini. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:00 |