DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incalzire suplimentara, sfat la montare

Pedro
post 15 Nov 2006, 15:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




M-am capatuit cu un sistem de incalzire de pe un ford am inteles. E simplu de montat dar intrebarea mea este daca sa ii montez si turul si returul inainte de intrarea in caloriferul masinii original sau sa pun turul pe tur spre calorifer si returul la iesirea din caloriferul masinii? Teoretic daca le leg in paralel ar trebui sa fie mai nasol adica circuitul apei mergand pe doua cai .................nu stiu zic si eu, ce parere aveti

Deci jucarica este formata dintr-un calorifer prin care bineanteles va curge lichid de racire si un ventilator


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 15 Nov 2006, 16:55
Post #2


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Vrei sa le pastrezi pe amandoua? Sfatul meu e asa sa faci, pt ca e esential sistemul original pt dezaburirea\dezghetarea parbrizului!
Pastradu-le pe amandou monteaza-le in paralel, adica tur cu tur si retur cu retur.
Daca il pastrezi doar p-asta de ford, montezi turul la tur respectiv retur la retur.
Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 15 Nov 2006, 16:56
Post #3


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Pune ambbele calorifere in paralel..........asa am eu si merge super.........

Daca esti din Buc poate o sa ne intalnim sa vezi inventia mea........

Succes..........

Altceva........pune pe fiecare circuit cate un robinet din ala cu bila.......si inlocuieste C...tul ala de robinet cu comanda din habitaclu.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
latinoo
post 15 Nov 2006, 19:19
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 23 February 06
From: Brasov




punei mai bine returu din caloriferu masinii in turu caloriferului asta si dupa aia in pompa , pentru ca se incalzeste mai repede


--------------------
Dacia Berlina - BV-84-LOV
turbo in progress
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 15 Nov 2006, 20:40
Post #5


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Ca naspa ai zis-o... Laso asa ca nu-i gandita cu fundul. Pune din curiozitate mana pe amandoua si vezi cum stau lucrurile. Producerea fenomenului de echilibru termic in interiorul caloriferului original (cca. 1m) nu-ti aprinde nici un beculet?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
latinoo
post 15 Nov 2006, 21:27
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 23 February 06
From: Brasov




de ce am zis-o naspa , ca asa o am legata pe masina si pe treapta a doua de viteza te arde la mana cand tii mana pe schimbator , deci nu vad unde e problema


--------------------
Dacia Berlina - BV-84-LOV
turbo in progress
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Nov 2006, 11:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere






--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:26
Forum Renault