carburator de oltcit, putere cu consum regulat
![]() ![]() ![]() |
carburator de oltcit, putere cu consum regulat
oviss2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
daca e reglat bine teoretic ar trebuii sa consume mai putin la mers normal si sa traga mai bine in regim de "forja"
unul la SH se invarte pe la ~400-500 This post has been edited by sefu_alx: 11 Nov 2006, 23:55 |
--------------------
x
y
2009
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
TOata lumea vrea sa scape de gunoaiele alea de carburi de Oltcit, si tu vrei sa-ti pui?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@oviss2006, carburatoarele de oltcit numai carburatoare n-or fi. Am avut oltcit, si sunt patit.
Eu zic sa cureti carburatorul asta de dacie, si din cate am inteles eu, din topicul celalalt, ai jicloare de 1300, pai cum vrei sa traga motorul? Pune-i jicloare corespunzatoare, si regleaza avansul static la 0 grade, si vei vedea diferentele. This post has been edited by EUROPE_: 12 Nov 2006, 11:29 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
latinoo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
de ce nu incerci mai bine cu un carburator dublu corp de Skoda , eu zic ca o sa ramai surprins de rezutat
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
sau unul de audi, tot dublu-corp? eu am un weber 32 DARA 38 de pe audi. Nu se compara!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
oviss2006 |
![]()
Post
#7
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
si cat iti consuma Siconi si in oras si afara?
This post has been edited by oviss2006: 12 Nov 2006, 20:26 |
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#8
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
am avut io carb da-la...
cum l-am luat asa l-am pus...11% cu mici reprize de 5000-6000rpm dar nu parea sa fie reglat bine...dadea in nas asa un pic... This post has been edited by cristigeo69: 13 Nov 2006, 02:28 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
KTC |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Carbu de Oltcit are multe dezavantaje.
Stiu ca se deregleaza foarte des si de aici incepe consumul. La turatii mari se deschide si partea a doua, logic ca doar de aia e dublu carb si de aici un mic vartej in rezervor si nu cred ca iti permiti sa arunci atatia bani pe benzina doar pentru scurtarea timpului in care ajungi acasa cu doar cateva secunde. Din cate stiam toata lumea isi pune carb de dacie pe Oltcit cu ajutorul unei flanse. Se indeparteaza bucata de material probabil cu flexul dintre cele doua gauri de absortie ale galeriei. Nu prea vad cum ai putea sa pui un carb de oltcit pe dacie. Carbu are doua gauri, una merge in regim normal iar pe cea de a doua vine amestecul are-benz doar cand se deschide si clapeta a doua, ori din cate stiam galeria de dacie are doar o singura gaura de absortie. Sa ma corecteze cineva daca gresesc dar cam trebuie schimbata galeria cu totul si nu prea vad sa se merite investitia. Am un prieten cu oltcit si ii cam halea 13%. Pana la urma l-a pus la naftalina si l-a schimbat cu unul de dacie. La 13% mai bine iti iei un Ursulet ceva si atunci se justifica si consumul. This post has been edited by KTC: 14 Nov 2006, 02:38 |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
tr03txd |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 November 06 ![]() |
daca vrei performante mai bune eu zic sa schimbi cutia si sa pui un carburator dublu eu asta vreau sa fac am o daice din 96 GPL
![]() |
--------------------
dacia
dacia
'96
- TR-03-TXD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:33 |