DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator de oltcit, putere cu consum regulat

oviss2006
post 11 Nov 2006, 23:30
Post #1


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




Salut. Daca-mi pun carb de Oltcit am putere mai mare si un consum mic atunci cand merg cu viteza mai mica? Are cineva aceasta modificare? Se poate face usor aceasta modificare? Merge facuta modificarea la un motor de dacie cu motor de 1400? Cam la ce pret e un carb de oltcit? smile.gif


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 11 Nov 2006, 23:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




daca e reglat bine teoretic ar trebuii sa consume mai putin la mers normal si sa traga mai bine in regim de "forja"

unul la SH se invarte pe la ~400-500

This post has been edited by sefu_alx: 11 Nov 2006, 23:55


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Nov 2006, 08:59
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




TOata lumea vrea sa scape de gunoaiele alea de carburi de Oltcit, si tu vrei sa-ti pui? blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 12 Nov 2006, 11:26
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




@oviss2006, carburatoarele de oltcit numai carburatoare n-or fi. Am avut oltcit, si sunt patit.

Eu zic sa cureti carburatorul asta de dacie, si din cate am inteles eu, din topicul celalalt, ai jicloare de 1300, pai cum vrei sa traga motorul? Pune-i jicloare corespunzatoare, si regleaza avansul static la 0 grade, si vei vedea diferentele.

This post has been edited by EUROPE_: 12 Nov 2006, 11:29


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
latinoo
post 12 Nov 2006, 15:10
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 23 February 06
From: Brasov




de ce nu incerci mai bine cu un carburator dublu corp de Skoda , eu zic ca o sa ramai surprins de rezutat


--------------------
Dacia Berlina - BV-84-LOV
turbo in progress
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Nov 2006, 18:10
Post #6


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




sau unul de audi, tot dublu-corp? eu am un weber 32 DARA 38 de pe audi. Nu se compara!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 12 Nov 2006, 20:25
Post #7


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




si cat iti consuma Siconi si in oras si afara?

This post has been edited by oviss2006: 12 Nov 2006, 20:26


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 13 Nov 2006, 02:27
Post #8


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




am avut io carb da-la...
cum l-am luat asa l-am pus...11% cu mici reprize de 5000-6000rpm
dar nu parea sa fie reglat bine...dadea in nas asa un pic...

This post has been edited by cristigeo69: 13 Nov 2006, 02:28


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 14 Nov 2006, 02:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




Carbu de Oltcit are multe dezavantaje.
Stiu ca se deregleaza foarte des si de aici incepe consumul.
La turatii mari se deschide si partea a doua, logic
ca doar de aia e dublu carb si de aici un mic vartej in rezervor si nu cred ca iti permiti sa arunci atatia bani pe benzina doar pentru scurtarea timpului in care ajungi acasa cu doar cateva secunde.

Din cate stiam toata lumea isi pune carb de dacie pe Oltcit cu ajutorul unei flanse.
Se indeparteaza bucata de material probabil cu flexul dintre cele doua gauri de absortie ale galeriei.

Nu prea vad cum ai putea sa pui un carb de oltcit pe dacie. Carbu are doua gauri, una merge in regim normal iar pe cea de a doua vine amestecul are-benz doar cand se deschide si clapeta a doua, ori din cate stiam galeria de dacie are doar o singura gaura de absortie. Sa ma corecteze cineva daca gresesc dar cam trebuie schimbata galeria cu totul si nu prea vad sa se merite investitia.

Am un prieten cu oltcit si ii cam halea 13%. Pana la urma l-a pus la naftalina si l-a schimbat cu unul de dacie. La 13% mai bine iti iei un Ursulet ceva si atunci se justifica si consumul.

This post has been edited by KTC: 14 Nov 2006, 02:38


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr03txd
post 14 Nov 2006, 05:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 November 06




daca vrei performante mai bune eu zic sa schimbi cutia si sa pui un carburator dublu eu asta vreau sa fac am o daice din 96 GPL biggrin.gif da vreau sa o fac mai rapida pe benzina


--------------------
dacia dacia '96 - TR-03-TXD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:33
Forum Renault