Schimbator de viteze, Joc in zona de prindere in podea
![]() ![]() ![]() |
Schimbator de viteze, Joc in zona de prindere in podea
vaally |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ce inseamna "joaca in nuca"? ori suportul oala e desprins (e prins in 3 sau 4 suruburi in podea) ori arcul rupt. In oricare situatie va trebui sa scoti "tunelul" si sa vezi ce gasesti sub el; daca ai suruburi rupte, le inlocuiesti, daca ai arc rupt, cauti la dezmembrari, nu cred ca se gaseste NUMAI arc in magazine-totusi, cauta si asa ceva.
Daca revii cu amanunte, poate descoperim ca e altceva, poate ai bucsele de bronz din bieleta uzate si jocul e de fapt acolo iar tu il percepi in nuca.... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vaally |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 7 Oct 2005, 07:48) Ce inseamna "joaca in nuca"? ori suportul oala e desprins (e prins in 3 sau 4 suruburi in podea) ori arcul rupt. In oricare situatie va trebui sa scoti "tunelul" si sa vezi ce gasesti sub el; daca ai suruburi rupte, le inlocuiesti, daca ai arc rupt, cauti la dezmembrari, nu cred ca se gaseste NUMAI arc in magazine-totusi, cauta si asa ceva. Daca revii cu amanunte, poate descoperim ca e altceva, poate ai bucsele de bronz din bieleta uzate si jocul e de fapt acolo iar tu il percepi in nuca.... Si eu banuiesc ca sunt suruburile de la suportul oala, pentru ca jocul a devenit mai mare cu trecerea timpului in trei zile. Cum se scoate tunelul ca nu am vazut nimic de prindere???? |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
ghc |
![]()
Post
#4
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
In primul rand fa urmatoarea chestie: baga-te sub masina si roaga pe cineva sa miste schimbatorul. O sa vezi exact daca sunt suruburile (am o vaga impresie ca se pot strange si de sub masina, deci nu trebuie sa dai jos nimic).
O alta cauza poate fi ruginirea podelei si ruperea ei in zona respectiva, am patit-o eu, schimbatorul se mai "tinea" doar pe 3 laturi ![]() |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vaally |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ghc @ 7 Oct 2005, 08:17) In primul rand fa urmatoarea chestie: baga-te sub masina si roaga pe cineva sa miste schimbatorul. O sa vezi exact daca sunt suruburile (am o vaga impresie ca se pot strange si de sub masina, deci nu trebuie sa dai jos nimic). O alta cauza poate fi ruginirea podelei si ruperea ei in zona respectiva, am patit-o eu, schimbatorul se mai "tinea" doar pe 3 laturi ![]() De rugina nu poate fi vorba stratul de antifon este OK - masina este din 99. O sa incerc sa vad diseara daca le pot stringe pe dedesupt si o sa verific si legatura cu cutia si reglajul patinei. Dar la nuca nu se poate pune vasilina, pentru ca se simte ca si cum ar freca metal pe metal. This post has been edited by vaally: 7 Oct 2005, 09:04 |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Tunelul este fixat in partea din fata cu un surub, prin zona alveolei pt casete. In spate e fixat in doua suruburi aproape de frina de mina. Trebuie scoasa "maciuca" schimbatorului, burduful, apoi dupa eliberarea tunelului il ridici. Demontezi suruburile din podea-cite mai sint - demontezi maneta din bieleta (are o siguranta) si de aici totul va fi intuitiv. Asa poti pune vaselina pe la nuca. Acele suruburi ale tunelului pot lipsi de la diverse interventii combinate cu lenea de a le repune.
Atentie cum demontezi ca sa repui totul la loc in aceleasi pozitii. This post has been edited by diaconuliviu: 7 Oct 2005, 09:45 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Dreamer |
![]()
Post
#7
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Baga-te sub masina si vezi daca mai exista acel arc acolo, mai trebuie sa existe si un fel garnitura de cauciuc care etanseaza zona. Mai verifica si integritatea jugului.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare am si eu o intrebare. Si eu am joc la maneta de schimbare a vitezelor.
O sa ma bag sub ea sa vad care ii problema.Din cate stiu eu de la taicamiu ca sa uitat mai bine sub ea, a zis ca are joc la nuca de plastic de la schimbatoru de viteze. Daca e de schimbat maneta, pot sa pun pe o cutie in 4 viteze maneta modelu nou putin indoita sus? Mersi |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#9
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
da poti, da sa nu fie maneta facuta de nustiu ce srl, ca-i dai foc la dacie dupaia
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:14 |