Intra greu in a I-a
![]() ![]() ![]() |
Intra greu in a I-a
ionut_xx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 14 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
Clima
|
|||
guliver |
![]()
Post
#2
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
Cand se intampla treaba asta, cand esti pe loc si vrei sa pleci sau cand masina se misca( adica retrogradezi vitezele)? Pentru ca daca e a doua varianta , atunci nu e nici o prbl. Daca e prima, poti incepe prin a schimba uleiul de cutie
|
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
cristidincluj |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 1 October 08 ![]() |
e normal ce zici tu daca se intampla cand esti in miscare.trebuie sa incetinesti foarte mult ca sa-ti permita sa bagi aI-a, aproape ca tre sa opresti,practic aI-a se foloseste la pornirea de pe loc.
daca se intampla pe loc atunci cred ca tre sa schimbi uleiul din cutie.cati km ai?stii ca se schimba o data la 60 de mii? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Mariusake |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 October 08 ![]() |
Aceasi chestie si la mine! mai ales cand plec de pe loc,imi agata in treapta 1,si nu stiu care ar fi problema!
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003,motor 1.4,aer conditionat
- CT 04 RSB
|
|
Mariusake |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 October 08 ![]() |
Aceasi problema si la mine! chit ca plec de pe loc,chit ca sunt in miscare,intra greu in I-a ...agata!Eu deja m-am obisnuit cu chestia asta,si de cate ori mi se intampla,mai calc ambreiajul inca o data! oricum,problema poate sa fie ori de la uleiul din cutie,care poate sa fie rece,mai ales cand pleci dimineata,ori trebuie sa te mai duci cu ea la service
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003,motor 1.4,aer conditionat
- CT 04 RSB
|
|
ZappaUKu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 30 July 05 From: xx - xx ![]() |
aproape sigur este de la uleiul din cutia de viteze
![]() |
--------------------
xx
xx
xx
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
si la mine parca agata cand bag a I-a de pe loc.dar nu face zgomot.dar cateodata mai intampin rezistenta si cand sunt pe liber sau retorgadez si vreau sa bag a II-a.trebuie sa salc acceleratia putin si apoi sa bag in viteza.asta de la ce ar putea fi?
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
ct18ela |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 6 December 08 ![]() |
mai schimbati si voi uleiul la cutie si daca tot asa face mai schimbati si kitul ambreaj
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- ct-18-ela
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#9
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
chiar trebuie schimbat uleiul la cutie ? la cealalta dacie o am din 1985 si nu am schimbat niciodata uleiul si merge super bine si acum , in schimb la mine dimineata cand este rece intra mai greu in treapta 1. Am 62000 km cu ea
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
benkenobi |
![]()
Post
#10
|
![]() benkenobi Group: Members Posts: 842 Joined: 13 April 06 From: bucuresti ![]() |
fara discutii uleiul din cutie trebuie schimbat.
problema se intalneste si la masini cu pretentii -bmw de exemplu |
--------------------
solenza
solenza rapsodie
rapsodie 2003-august
|
|
apostuviorel |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 4 May 07 ![]() |
Problema aceasta o intalnesc si eu in mers insa......daca motorul este cald acest fenomen dispare daca mergi suficient de incet. Daca insa motorul este rece intra foarte greu in a-I-a din mers, mai mai sa fie necesar sa opresc roata, altfel nu intra. Partea rea este ca viteza este prea mica ptr a-II-a mai ales tinand cont de faptul ca motorul e foarte rece. Acest fenomen se intampla mai ales iarna pe ger. Un alt fenomen ciudat se manifesta cand bagi in a-3-a(din a-2-a),in mers, cand motorul este rece....si anume se simte la schimbator cum agata.....doar in a-3-a!
Sa fie doar de la ulei??? Mentionez ca am 53500Km! |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
|
|
Marian66 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.524 Joined: 27 January 09 From: Bucuresti, Pantelimon ![]() |
in mers asa e cutia, e un fel de protectie, ca sa mergi f incet cand bagi aIa din aIIa;
a mea are 61000 si cu cutia chiar nu am probleme, defapt cu tot ce inseamna motor |
--------------------
Dacia / Smart
Logan VAN / ForTwo
2009
|
|
caustic |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un clio 1.4 si la fel face.
Daca ruleaza incet masina, prea incet pentru a II-a vreau sa i-o dau pe I-a, dar nu intra. Trebuie sa o opresc aproape de tot ca sa intre. Asta cand e motorul rece. Nu mi se pare in regula treaba asta, pentru ca masina e subturata pentru II-a si chiar ar fi fost nevoie de I-a. |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
apostuviorel |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 4 May 07 ![]() |
Pai asta spuneam si eu. E subturata ptr a-II-a si dardaie toata.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
|
|
IcsPe0001 |
![]()
Post
#15
|
![]() Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x Group: Members Posts: 144 Joined: 23 January 09 ![]() |
aceasi prb o avem cu treapa a-2a eu.... imi intra al naibii de greu. cateodata de draci bagam a 3-a direct.
cand am schimbat uleiul mergea ca noua, am ramas uimit cata importanta are uleiul ala (ma refer la vechimea lui). bafta |
--------------------
Dacia Solenza
Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v
2009
|
|
in_vino_veritas! |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 December 08 ![]() |
De acord, cu ce ati zis voi, insa la mine face in marsarier asa.
SI aici ma refer la schimbatul pe loc evident, pur si simplu nu face schimbatorul cursa pana la capat. Mentionez ca ambreiajul e apasat pana la fund, un pic mai mult si merg ca aia din epoca de piatra. Trebuie sa incerc de cateva ori si face un mic sunet cand intra de tot + ca se simte la schimbator. Altfel, face ca toti dracii, de ma rad si vecinele de pe scara, care stau si se chinuie 20 de min pentru o parcare laterala. Oricum, mi se apropie revizia acum. Ma gandesc cu groaza ce`mi mai gasesc astia... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 scala
- 34534
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pentru "R" mai calca o data ambreiajul pana la fund si intra de obicei usor.
Pentru a 1-a trebuie sa ai o viteza foarte mica pentru a intra. Gandeste-te ce s-ar intampla daca ai putea baga a 1-a dintr-a 5-a de ex. Am mai vazut cazuri cu "meseriasi" care confundau a 3-a cu a 1-a si noroc cu masina care nu-i lasa .. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ioniulia |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 February 09 ![]() |
salut. nu vreau sa va dezamagesc acum in prag de PASTE dar am patit-o si eu cu ambreiajul pe la 55 000 km. nu mai intra in treapta I si caraia cand introduceam in marsalier.AM SCHIMBAT KITUL DE AMBREIAJ.4 milioane schimbat la service NESTI la aparatorii patriei.povestea este lunga dar acesta este esentialul.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
buge |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 3 July 05 ![]() |
Nici la mine nu a intrat niciodata intra-n I-a in miscare, dar folosesc cu incredere a II-a cand inca roata se mai misca(chiar daca mai tremura masina pana ajunge la turatia corespunzatoare). De pe loc intra fara nici un fel de probleme. Asa a facut de la inceputuri, deci m-as mira sa fie o problema cu ambreajul sau cu uleiul din cutie.
|
--------------------
Solenza
Confort
2005
- AG-XX-XXX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ca sa nu mai treumure masina cand mergi cu a 2-a incearca sa dai drumul mai usor la ambreiaj si nu brusc. Adica sa-l 'patinezi' putin.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
DoubleG |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 6 August 07 From: Rosiori De Vede (TR) ![]() |
Fenomenul ti-l explica sec atunci cand faci scoala de soferi: Daca ai oprit pe loc sau aproape pe loc, atunci cuplezi treapta 1, iar daca masina este in miscare, cuplezi cel putin treapta 2. Dar viata e grea si poate trebuie sa faci asta urcand un deal, pe linie continua si in spatele unei carute...
![]() Lasand gluma la o parte... uleiul din cutie schimbat la fiecare 60.000 Km (cu respectarea vascozitatii) si ambreiajul reglat ca la carte. Asa cum s-a spus si mai sus fenomenul e normal si apare la toate tipurile si marcile de masini, inclusiv la a mea. Cu apreciatul vitezei... fiecare isi mai ia cate o teapa din neatentie... This post has been edited by DoubleG: 16 Apr 2009, 05:47 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI
2004
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
la mine am observat un zgomot metalic,daca bag pe loc intr a 5 a...mentionez ca uleiul la cutie e nou,iar ambreiajul inca nu mi face probleme.aveti idee ce poate fi?
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
am avut si eu aceeasi problema.intampina rezistenta cand bagam in treapta 1 si caraia cand o bagam in marsalier.doar cand plecam de pe loc in rest mergea.Am schimbat CHITUL DE AMBREIAJ. 600 roni cu manopera cu tot.acum am 10 000 km si e ca nou.succes.nu mai bagati pe alae cu lipsa de ulei ca nu este cutie HIDRAMATA.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
Zapacitu` |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 7 February 10 ![]() |
Cred k ambreiajul nu il ai reglat calumea.I-ai schimbat chitul de curand?
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Confort
2002 confort
- b-67xxx
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
si la mine intra greu a I-a si a II-a foarte greu cand e frig
uleiu din cutie e schimbat de vreo 4 ori pana acum si am app 65 mii km ( nu stiu ca nu merge bordu) de fiecare data l-am schimbat pe caldura ( deci facea cand era cald) si mergea rezonabil cred ca a patit ceva atunci cand cretinozauru (ala care mi-a rupt si balamaua la usa ) mi-a pus alt ulei in cutie ( era de nu stiu ce ) si a mers oribil :| nu intra in nici o viteza apasam cu tot corpu dupa vreo sapt l-am schimbat si mergea lux fata de ala se poate sa fi patit ceva cutia? |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
salut si la mine merge greu intra 1 cind e rece si am schimbat uleiul doar la prima plecare de pe loc
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
serviccom |
![]()
Post
#27
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Mie imi facea probleme a treia cu motorul rece la prima incercare de cuplare nu vroia sa intre apoi mergea fara probleme, am schimbat uleiul si merge ca unsa, acum depinde si daca respectati indicele de vascozitate cand schimbati uleiul, daca bagati cu indice mai mare pana nu se incalzeste putin nu va merge bine. Iar cu treapta 1 nu va speriati asa fac toate, pe loc intra usor, iar daca roata se invartecu 10km/h tine un pic cand intra, daca se invarte mai tare refuza sa intre, e pacat sa o fortezi daca stii ca nu intra ca se uzeaza furca si sincronul. Asta cu viteza intai e singurul cusur pe care il gasesc la cutia asta, in rest e ok totul.
26 Mar 2010, 22:03: La cei care le face probleme si la a doua (cauta vitezele 1 si 2), poate fi de la timonerie, e posibil ca unele bucse sa se fi uzat si sa nu mai intre acolo unde trebuie, se poate incerca reglarea timoneriei de sub masina, dar acolo trebuie mana fina ca sa mearga bine vitezele ulterior. This post has been edited by serviccom: 26 Mar 2010, 22:03 |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
sageata verde9 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 March 10 ![]() |
salut am observat doar cand e frig -10 grade intra greu in viteza 1 dar cand e rece
|
--------------------
dacia solenza
solenza
2003 scala
- db 05 xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:00 |