Pierdere ulei & antigel
![]() ![]() ![]() |
Pierdere ulei & antigel
cristi.c |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 April 07 From: Tulcea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 2 1.5 dci
Prestige 2016
|
|||
Cyrusmddd |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(cristi.c @ 20 Feb 2010, 12:52) Salut, Am un logan dci din 2006 si am urmatoarele probleme: 1. In ultimele 3 saptamani am observat ca nivelul antigelului in vasul de expansiune scade dar nu constant. Practic la 800 de km trebuie sa adaug aprox 300 ml pentru a reveni la un nivel de mijloc. Totusi acesta pierdere de lichid nu este constanta. Adica pe ruta Tulcea - Sibiu (in regim de mers lejer) nu au fost pierderi dar pe aceiasi ruta la intoarcere (in regim de mers mai rapid) a trebuit sa adaug 300 ml. 2. La revizia de 135.000 km (masina are acum 144 000 km) am observat o scurgere de ulei care parea sa vina de undeva de sub filtrul de ulei. La verificare cei de la service au spus ca este probabil ca problema sa fie de la etansarea filtrului de ulei. Totusi chiar dupa schimbarea filtrului scurgerea de ulei continua. La revizie s-au uitat peste tot si nu au observat nimic suspect. Rugamintea mea este ca daca aveti idee ce poate fi sa imi spuneti ce ar trebui facut. Multumesc. 1. Despre prima ta problema pot sa-ti spun ca la mine s-a rezolvat prin reetansarea cu silicon de calitate a pompei de apa pe bloc deoarece supura (cand mai mult, cand mai putin). Abia ca se vedeau urme de silicon, asa de bine a fost etansata de Dacia. Iti recomand silicoanele de culoare neagra (nu cele rosi folosite de dacia cu 8 lei tubul) care costa cam 20-30 lei. 2. Despre problema nr. doi, daca zici ca nu s-a rezolvat prin schimbarea filtrului, nu stiu ce sa-ti spun ca nu m-am confruntat cu aceasta problema Numai bine ! |
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
cristi.c |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 April 07 From: Tulcea ![]() |
@ Cyrusmddd - multumesc.
|
--------------------
Dacia
Logan 2 1.5 dci
Prestige 2016
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
la a doua problema erau urme proaspete de ulei ?
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
cristi.c |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 29 April 07 From: Tulcea ![]() |
Da. De fapt la revizie am spalat motorul si dupa 2 zile a inceput sa fie vizibile urme de ulei. Nu sunt "specialist" dar parca aceste scurgeri proveneau de la filtru. Este posibil sa se deterioreze filetul sau locul de montare al filtrului de ulei?
Si a mai aparut inca una: dimineata nu porneste decat daca amorsez instalatia de alimentare manual... adica cu pompita de langa aripa dreapta... Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan 2 1.5 dci
Prestige 2016
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
Nu-mi aduc aminte daca la loganul din 2006 era cu racitor de ulei sau nu ? Daca e cu racitor ori l-a spart unu cand a schimbat filtrul ca e de aluminiu si e fisureaza relativ usor , ori curge pe la garnituri , daca nu e posibil ca tot la o revizie sa se fii proptiti unul puternic pe cheia de filtru si sa fii strambat efectiv mamelonul - e teava aceea ce face legatura intre filtru si blocul motor. daca mamelonul e stramb e clar ca filtrul nu se mai aseaza perfect si scapa pe la garnitura. Dai cu spray de discuri , sufli cu aer sau lasi sa se usuce , pornesti motorul si cu o lanterna puternica localizezi scurgerea . La faza cu pornirea e posibil sa ai ori injectoare defecte ori conductele au un por pe undeva sau un oring ciupit si se dezamorseaza prin intrarea aerului.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
sau mai este posibilitatea sa nu fi sters uleiu dupa ce a schimbat filtru
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
costinn |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 19 February 10 ![]() |
partea dintre filtru si blocul motor este din 2 bucati unde are o garnitura desfa tot pana la bloc si verifica garnitura ai o piulita si un surub eventual poti sa si schimbi garnitura aia ca nu cred ca e mai mult de un leu
|
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 15:28 |