vitezometru
![]() ![]() ![]() |
vitezometru
g3org3lll |
![]()
Post
#1
|
||
![]() - Group: Members Posts: 44 Joined: 27 July 09 From: tulcea ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1996
|
|||
neajiji |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
cablu kilometraj
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
al meu tacane, face urat mai ales la frig, vara facea mai subtire, acum urla parca
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
MECCA |
![]()
Post
#4
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Salutare ! Am si eu o problema cu vitezometrul si anume: dupa ce am avut bordul at jos, pentru RK la masina, am montat totul, dar cablul nu s-a montat imediat dupa ce a fost gata masina.Saptamana trecuta intr-o zi am bagat si cablul, primle simptome erau mici oscilatii ale acului in mers, iar acum problema s-a agravat si anume, de cum se pune masina in miscare cca 5-10 km/h acul sare la 6, si sare si mai sus, cand revin inapoi, cand se blocheaza la 60 (masina fiind oprita)Azi la fel ramasese acul la 60 km/h iar cand am desfiletat cablul din vitezometru si-a revenit la 0, sa fie problema de ceas sau de cablul?? dc e de ceas iar trebuie sa dau bordul jos se pare....
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
neajiji |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
mai lasa-l cateva zile s-ar putea sa-si revina si eu cand am demontat cablul de kilometraj aproximativ 3 zile a oscilat acul aiurea in jurul vitezei reale, dar s-a stabilizat si si-a revenit
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Vezi ca circuitul cablului de kilometraj sa fie cat mai "rotund", sa nu fie facut cu coturi bruste (cu unghiuri mari). Cu cat cablul este instalat in forma mai "rotunda", cu atat merge mai lin.
Imi cer scuze pentru exprimare, cred ca intelegi ce vreau sa zic. (am cateva beri bune la bord). |
--------------------
r
m
2
|
|
cudry |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 14 August 09 From: tulcea ![]() |
eu nu am avut probleme la cablu de chilometraj cand lam schimbat singur ca nui greu si chiar foarte usor insa mare grija la cumpararea cablului caci sunt pt mai multe feluri de bord mai sunt si borduri turcesti asaca aveti grija cei cu dacii mai vechi alea noi nu sunt probleme puneti vasilina la cuplu dela cutie si chiar putin si la bord pe capatu sufei pe acel cui
|
--------------------
dacia
1310 cl
1999
- TL 52 leo
|
|
schumi_86 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City ![]() |
Am si eu o intrebare,daca schimb ceasul de kilometraj care este model din '88 cu 160 km/h cu altul dar care este cu 180 km/h imi va indica eronat??
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
cristyano2 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 16 February 10 From: Bucuresti ![]() |
nu .nu o sa iti arate eronat...
|
--------------------
Dacia./ Honda
Solenza 1.4mpi/ Xl 350r
2004/ 1984
- Numar De Bucuresti
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
si la mine mergea in suturi, chiar daca eran cu a 2-a el indica 120 iar daca opream se oprea ca ruleta, unde vroia. cand cobora, cand ramanea pe la 40.
rezolvarea a fost slabirea piulitei din spatele ceasului. si asa merg de 3 ani si merge super |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:50 |