Logan 1.2 cu 3 rable, Am de ales o masina ieftina (<7000E)
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.2 cu 3 rable, Am de ales o masina ieftina (<7000E)
CGDBZ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
slider2 |
![]()
Post
#32
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
iti mai spun odata invata ce inseamna generatie!! in rest hai s-o lasam asa. ia-ti ce masina vrei tu, inclusiv logan 1.2 16v, eu nu o sa ma zgarcesc la 1l in plus la 100km parcursi pentru a ma ruga de masina in depasiri, sau cand am ac-ul pornit.
This post has been edited by slider2: 18 Feb 2010, 22:50 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
cuplul tine mai mult de structura motorului, iar in general un 16v va avea cuplu mai mult decat 8v-ul echivalent. Dar la Logan, 1.4mpi are cuplul mai jos decat la 1.2 16V, deci eu ma misc mai "iute" la 2500 rpm fata de tine la 3000rpm, consumand mai putina benzina deci la un usor sprint. si sa te interesezi care este turatia in treapta 5 la 130 km/h.. La Logan1.4 era parca 3300rpm. la 1.2 16V cred ca e cam 4000.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu merg cam 80 % in oras , un 1.2 ar fi ideal pentru mine , asta pe un Logan , nu pe un A6 (sper ca intelegi apropo-ul) . Eu prin generatie inteleg urmatoarea evolutie a motorului , adica mai performant , vorbind de acelasi motor (cilindree) , nu de anul aparitiei , poate au aparut in acelasi an dar tehnologic sunt diferite , poate ma exprim eu gresit , ar trebui sa spun tipul de motor sau altfel , dar cand am spus ca e cu 8v sau 16v credeam ca m-am facut inteles.
|
--------------------
-
-
-
|
|
slider2 |
![]()
Post
#35
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
in cazul unui regim 80% oras, poate un 1.2 ar fi mai bun (desi eu tot 1.6 16v as lua, dar gusturile nu se discuta).
prima parte a ceea ce spui cu ce intelegi tu prin generatie este corect si se poate aplica asa: 1.6 16v pe megane1 e o generatie mai veche fata de 1.6 16v pe megane2 care la randul lui este cu o generatie sub 1.6 16v de pe megane3. urmatoarea parte e corecta dar nu ca definitie a unei generatii de motoare, ci ca definitie a unui tip de motor, a tehnologiilor folosite. 1.6 8v si 1.6 16v sunt aceeasi generatie, ele aparand in aceeasi perioada, dar sunt tipuri diferite de motor, folosind tehnologii diferite. iar exemplul cu a6 era ca sa intelegi ideea cu motor mic pentru caroseria pe care este montat, n-avea nici o legatura cu cilindreea in sine sau cu tipul masinii. This post has been edited by slider2: 18 Feb 2010, 23:04 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Gustul nu se discuta.
Ne-am abatut mult de la subiect , eu un singur sfat ai dau , sa nu-si ia Dacie 13xx , deja service-urile nu prea mai vor sa le repare , piesele pentru ele sunt din ce in ce mai proaste ,cel mai bine sa-si ia macar o Solenza sau un Cielo , in stare cat mai buna , sau sa mai astepte , sa mai puna bani la saltea ca sa poata avea mai multe optiuni. This post has been edited by CGDBZ: 18 Feb 2010, 23:16 |
--------------------
-
-
-
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#37
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Atat de mult v-ati abatut incat nu mai stiti pe ce topic sunteti si nici ce voia omul. Recomand recitirea primului post si poate un raspuns argumentat... Nu era vorba de niciun sh, niciun 1310, cielo etc...
Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 18 Feb 2010, 23:13 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
"Omul" ar trebui sa faca un efort financiar si sa urce miza la 8000 euro..adica exact cat un logan laureate 1.4. Asta daca vrea masina noua prin programul rabla.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
juliano |
![]()
Post
#40
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Steel Tormentor @ 18 Feb 2010, 23:23) "Omul" ar trebui sa faca un efort financiar si sa urce miza la 8000 euro..adica exact cat un logan laureate 1.4. Asta daca vrea masina noua prin programul rabla. so.. imi place faza cu "omul" ![]() sa nu interpretam, colegu' de discutii a avut intentii bune, si-a dat si cu parerea:P dar sa revenim si la ale noastre: Chevrolet Aveo, are un singur minus: 1.5 stele la siguranta, in rest plusuri: consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus, tinuta de drum buna (stabil in curbe) frane eficiente (are discuri ventilate pe fata), spatiu suficient pt 5 omuleti nu foarte mari si 400 l portbagaj. si geamuri electrice fata by default. Renault Symbol : are si asta un singur minus: DISCURI DE FRANA PLINE, nu ventilate, cum ar trebui sa aiba o masina productie 2010 ![]() ![]() Dacia Logan, ambiance sau presitge cu motor de 1.2, motivul pentru care am deschis acest forum ![]() Are, de asemenea un mare minus: nu este foarte stabila in curbe... poti sari cu rotile in sus daca tragi prea tare de volan ![]() so.. ca plusuri are: 3 stele euro NCAP fara airbag-urile laterale, discuri de frana ventilate, spatioasa, portbagaj mare, Voi o recomandati in favoarea celorlalte doua? vreau sa vad argumente, pt ca eu as inclina in favoarea symbolului... Nu am cerut pareri referitoare la consumul motoarelor de 1.2 fata de 1.4 sau 1.6 Pentru ca: Consumul depinde de stiulul fiecaruia de sofat, eu vreau motor de 1.2 ca sa nu ma rupa la buzunar, si voi alege un stil de sofat mai putin agresiv, fata de cel pe care-l practic acum cu SuperNova mea din 2k1 motorul de 1.2 fata de 1.4 consuma cu aproximativ 2 litri mai putin in oras, si chiar cu peste jumatate de litru mai putin in afara, dezvolta aceeasi putere: 75 de cai. Ca sa ai puterea de care ai nevoie intr-o depasire, trebuie "convins" adik turat un pic... timp in care va consuma ceva mai mult, dar daca nu o faci prea des, se va simti diferenta de consum fata de motoarele mai mari. NU imi iau masina de curse, deci nu vreau motoare de 2 Litri, NU vreau masina la mana a 2-a, si nu sunt pretentios la dotari gen geamuri electrice, desi ar fi bine sa le aiba, inchidere din telecomanda, desi ar fi bine sa aiba, servodirectie sau AC, sau chiar oglinzi electrice, pe care nici nu ma gandesc ca le va avea in banii astia. De computer de bord nici nu poate fi vorba. Eu vreau o masina noua, pe care sa o tin 3-4 ani pe strazile din romania, nu o masina full electric si ac si tot ce poate sa aiba un cazan cu 200 000 km luat din germania, care nu va rezista nici 20 000 km pe drumurile din iasi.... ![]() ![]() P.S. Eu cu greu voi scoate din buzunar si cei 7 000 euro, pt ca trebuie sa adun fiecare banut plus 3 rable pentru suma asta, de unde inca 1 000 euro in plus? creditul este exclus pt ca am rata ipotecara la apartament ![]() <span class='edit'>19 Feb 2010, 19:05:</span> QUOTE(slider2 @ 18 Feb 2010, 23:01) in cazul unui regim 80% oras, poate un 1.2 ar fi mai bun (desi eu tot 1.6 16v as lua, dar gusturile nu se discuta). prima parte a ceea ce spui cu ce intelegi tu prin generatie este corect si se poate aplica asa: 1.6 16v pe megane1 e o generatie mai veche fata de 1.6 16v pe megane2 care la randul lui este cu o generatie sub 1.6 16v de pe megane3. urmatoarea parte e corecta dar nu ca definitie a unei generatii de motoare, ci ca definitie a unui tip de motor, a tehnologiilor folosite. 1.6 8v si 1.6 16v sunt aceeasi generatie, ele aparand in aceeasi perioada, dar sunt tipuri diferite de motor, folosind tehnologii diferite. iar exemplul cu a6 era ca sa intelegi ideea cu motor mic pentru caroseria pe care este montat, n-avea nici o legatura cu cilindreea in sine sau cu tipul masinii. Cred ca se referea la generatia tehnologiei, nicidecum la generatia fabricarii acelor motoare... Motoarele cu 2 valve pe cilindru sunt depasite tehnologic de imens de multi ani, uitativa la VW Polo, are motor de 1.2 de 105 cai... si se inmulteste herghelia.... Loganu' nostru are 1.6 cu 105 cai, tot 16 valve.... This post has been edited by juliano: 19 Feb 2010, 19:06 |
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Acum o saptamana am vazut in Real Chevrolet aveo,AC geamuri el fata ,2 airbaguri,servo,discuri ventilate fata,proiectoare samd cu 5350 euro si trei rable incluse.In legatura cu motoarele 1,2,se pare ca aceasta strategie de piata (cum ca ar consuma foarte putin) prinde bine la popor si chiar vad colegi de forum care au incredere in cifrele date de dacia (eronate in cazul motorului de 1,2,asta fiind parerea mea).Eu personal am dat deja avansul la Logan 1,4 mpi,un motor deja testat de multi dintre noi, inclusiv de tipul cu Supernova de 400000 de km si care nu ciupea ulei,si merg 90% in oras si pe deasupra imi si place cum arata noul LOgan.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
lucianac79 |
![]()
Post
#42
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
Daca 7000 de euro este maximul ce il poti aduna, atunci raspunsul pentru tine este Ambiance cu motor de 1,4 (pentru cel de 1,2 platesti 150 de euro in plus) la care adaugi ca optional airbag pasager, servodirectie depinde de placerea ta si garantia extinsa de 24 de luni. Unitatea radio oferita de Dacia pur si simplu nu merita banii ceruti.
Optiunea mea personala, (pentru ca si eu am o rabla ce sta in parcare) ar fi Prefereance cu motor de 1,4 la care adaug ca optiuni airbag-uri laterale, garantia extinsa de 24 de luni plus luminile de ceata, pentru a nu ma complica eu mai tarziu cu modificari in instalatia electrica. De ce motor de 1,4 si nu unul de 1,2? Pe langa faptul ca trebuie sa mai dau in plus 150 de euro, motorul nu este euro 5 deci nici un avantaj la taxe, este mai lenes si va consuma mai mult decat cel de 1.4. Motivul acestui consum mai mare vine din cuplul motor mai mic si care este obtinut la o turatie mai mare (3500 daca nu ma insel) lucru care te va forta pe tine sa apesi putin mai nervos pe pedala de acceleratie pentru a mentine ritmul cu traficul. Cuplul motor este cel care te pune pe tine in miscare si nu puterea, iar datele reprezentand puterea unui motor sunt mai mult informative, pentru ca valorile respective sunt obtinute in conditii speciale pe standuri de testare, care nu simuleaza modul in care conduci tu in mod obisnuit. Un alt punct de atins legat de graficele de putere oferite de producatori este acela ca valorile prezentate in Diagrama caracteristicii de turatie exterioara numita si Diagrama caracteristicii de turatie la sarcina totala este faptul ca acele valori sunt obtinute in conditii de sarcina totala, adica (virgula), clapeta de acceleratie este deschisa la maxim. Iar in mod normal nimeni nu conduce un autoturism cu acceleratia apasata la maxim, noi utilizam motorul in ceea ce se numeste sarcina partiala in care puterea oferita de catre motor este si ea o parte (fractie) din puterea maxima a motorului. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
P.S. Eu cu greu voi scoate din buzunar si cei 7 000 euro, pt ca trebuie sa adun fiecare banut plus 3 rable pentru suma asta, de unde inca 1 000 euro in plus? creditul este exclus pt ca am rata ipotecara la apartament
In cazul asta singura varianta este Logan Ambiance 1.2 16V 75 CP care costa 6550 euro la care se adauga 35 de euro trusa de securitate 90 roni nr. provizorii si RCA-ul . Daca gasesti unul pe stoc fabricatie 2009 Dacia iti va restitui contravaloarea taxei de poluare dar tu trebuie sa ai banii sa o platesti , taxa care este cateva sute de euro ,dar te incadrezi in cei 7000 de euro. Bafta si spor la gasit cele 3 rabele cat mai ieftine. This post has been edited by CGDBZ: 19 Feb 2010, 21:02 |
--------------------
-
-
-
|
|
aluibasarabeanu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 664 Joined: 24 August 08 From: CONSTANTA ![]() |
Imi pare rau ca iti dau planurile peste cap dar modelele din 2009(fara taxa) nu sunt disponibile prin programul rabla.Cei 489 de euro taxa de ce mama naibii o fi ea ,trebuie musai sa o platim,iar cei 500 de euro in plus pentru Ambiance nu se justifica.Pentru ei primesti:doua manere la usi pe interior
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
1,6 16v anul 2006
- Necunoscut momentan
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#45
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43) Chevrolet Aveo, are un singur minus: 1.5 stele la siguranta, in rest plusuri: consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus, tinuta de drum buna (stabil in curbe) frane eficiente (are discuri ventilate pe fata), spatiu suficient pt 5 omuleti nu foarte mari si 400 l portbagaj. si geamuri electrice fata by default. Dacia Logan, ambiance sau presitge cu motor de 1.2, motivul pentru care am deschis acest forum ![]() Stabila in curbe pe dracu ma faci sa rad, auzi aveo stabil...e mai rau decit loganul. Cred ca ai vrut sa zici preferance, ca prestige cu motor de 1,2 si pe la 7 mii E nu gasesti... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#46
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Recomand initiatorului un test drive. Ma indoiesc de stabilitatea buna a lui Aveo. Nu am condus, am fost doar pasager pentru o scurta perioada, insa analizand masina nu pare prea tare din punctul asta de vedere.
La Symbol ca pasager am observat ca nu se inchid etans geamurile/usile, pe la 80 la ora vajaia vantu, lucru inadmisibil pentru care eu as taia masina direct de pe lista, fara alte comentarii. Poate era doar modelul ala cu probleme (desi era masina noua sub 1000Km). Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
slider2 |
![]()
Post
#47
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43) Chevrolet Aveo, are un singur minus: consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus intra pe forumul dedicat sa vezi cum sta treaba cu consumul real nu ala de pe hartie care trebuie sa dea bine in ochiul clientului... QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43) Are, de asemenea un mare minus: nu este foarte stabila in curbe... poti sari cu rotile in sus daca tragi prea tare de volan eu am fost pasager intr-un logan 1.6 16v, al tovarasului meu, si cu masina s-a mers si cu 195km/h (pe bord), s-au efectuat depasiri cu retrogradari aproape de zona rosie, si nu s-a dat nici de al naibii cu rotile in sus... QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43) motorul de 1.2 fata de 1.4 consuma cu aproximativ 2 litri mai putin in oras, si chiar cu peste jumatate de litru mai putin in afara, dezvolta aceeasi putere: 75 de cai. altul care inghite "gogosile" servite de departamentul de marketing... ca idee aruncati un ochi pe sectiunea sandero, ca e un topic acolo cu consumul la motorul de 1.2 16v, se pe urma mai vorbim de aia 7,6% in oras... QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43) uitativa la VW Polo, are motor de 1.2 de 105 cai... si se inmulteste herghelia.... Loganu' nostru are 1.6 cu 105 cai, tot 16 valve.... daca tot vrei sa arunci sageti ironice, mai documenteaza-te inainte. grupul vag foloseste un motor in 8v, este vorba de 1.6 102cp, gasit pe la skoda, seat, vw. iar motorul ala 1.2 105cp este turbo... ![]() |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#48
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
vezi ca loganu 1,2 nu are discuri ventilate si nici bara stabilizatoare!!
38 e e pachetu legislativ de siguranta! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
juliano |
![]()
Post
#49
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(slider2 @ 19 Feb 2010, 22:20) intra pe forumul dedicat sa vezi cum sta treaba cu consumul real nu ala de pe hartie care trebuie sa dea bine in ochiul clientului... eu am fost pasager intr-un logan 1.6 16v, al tovarasului meu, si cu masina s-a mers si cu 195km/h (pe bord), s-au efectuat depasiri cu retrogradari aproape de zona rosie, si nu s-a dat nici de al naibii cu rotile in sus... altul care inghite "gogosile" servite de departamentul de marketing... ca idee aruncati un ochi pe sectiunea sandero, ca e un topic acolo cu consumul la motorul de 1.2 16v, se pe urma mai vorbim de aia 7,6% in oras... daca tot vrei sa arunci sageti ironice, mai documenteaza-te inainte. grupul vag foloseste un motor in 8v, este vorba de 1.6 102cp, gasit pe la skoda, seat, vw. iar motorul ala 1.2 105cp este turbo... ![]() Sa o luam invers ![]() Renault symbol are tata si nu "bate vantul" pe nicaieri, iar cei 85 de cai pe motorina isi fac treaba, poti sa iei curbele ca cu bmw-ul ca nu sare cu rotile in sus:D Iar la Aveo cu motorasu' de 1.2 de care se plang baietii, e versunea veche, cu 72 de cai, care nu prea trage catamai namila de masinuta, de... motoarele de la chevrolet sunt puturoase, da' 84 de cai nu-i poti compara cu 75 ![]() P.S. Care a tras de volan sa faca vre-o curba mai stransa cu Loganul? eu am tras mai serios de volan la un logan cu motor de 1.4 mpi, si vreau sa spun ca eram cu o roata in aer, toata curba.... daca as fi fost nevoit sa virez mai din scurt... eram cu rotile in sus acum ![]() ![]() ![]() Si da, aveo este oarecum stabil din acest punct de vedere fata de logan, desi nu se poate compara cu symbolul la stabilitate... (portbagajul e jos fata de logan, garda la sol de doar 14 cm, telescoape tari... logic ca-i stabil ![]() This post has been edited by juliano: 19 Feb 2010, 23:39 |
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
slider2 |
![]()
Post
#50
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
1. unde am criticat eu motorul 1.2 105cp?? eu doar am spus sa nu-l bagi in aceeasi oala cu aspiratele
2. unde am zis eu ceva de symbol?? 3. consumul la aveo e valabil si pentru varianta cu 84cp 4. cine te pune sa tragi de volan ca nebunul la viteza, sau sa incerci limitele masinii?? mai ales la o masina care nici macar nu s-a insinuat sa fie sport. ai sa fi surprins daca ai repeta manevra facuta cu loganul si cu masini mai rasarite. loganul e o masina low-cost, de volum, facuta sa te duca din a in b in conditii decente, nu s-o omori pe serpentine, pentru asa ceva exista evo, wrx sti, m3, coupeuri sportive cu 2 locuri, etc 5. tu vrei comportament de evo, cu bani de logan.... ce sa mai, generatia nfs vine tare din urma... 6. de multe ori cifrele de pe hartie nu corespund cu realitatea, asa ca in ceea ce priveste stabilitatea mai bine fa un test drive... This post has been edited by slider2: 19 Feb 2010, 23:32 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer.
|
--------------------
-
-
-
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
1.2 w polo face loganul cat ai clipi am mers si eu cu el multi km e chiar placut de condus ce nu-mi place e ca practic ai sta intr-o conserva inchis ermetic e antifonat prea mult
![]() Nu as cumpara logan 1.2 consum la fel de mare ca 1.4 cuplu mic bla bla , daca era turbo ceva in genul TSI mai ziceam . Pana una alta 1.6 ,8v sau 1.6-16v dar sunt prea scumpe pentru buget si nu se merita poate doar sh. Oricum poti sa-l platesti cu bani jos si te inhami la banca pentru rate. Sa nu-mi zica nimeni ca vezi doamne poti face depasiri cu 1.2 , o sa oracaie ca un copil mic ca sa depaseasca si el ceva. 1,2 era bun pe solenza , super nova . Cine are un sil de condus agresiv nu se dezvata la 1.2 o sa-l urce in 4500-5000 de ture mai tot timpul. Apropo ca mult fier dai pentru un logan 3 rable plus jumatate dintr-o rabla ti-o ia taxa pe noxe deci practic tu dai doua rable si jumatate. This post has been edited by djasu82: 20 Feb 2010, 10:59 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PaulT |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@juliano--Referitor la P.S. -ul tau- Crede-ma ca am tras de volanul Loganului in toate felurile si directiile, l-am alergat pe serpentine, am mers cu 185km/h pe ceas, am facut tot felul de depasiri...si nu mi s-a parut ca ar avea o problema cu stabilitatea...bineinteles,comparat cu masini din aceiasi clasa, nu cu masini care costa de doua, trei ori cat el.
On topic- nu ti-as recomanda sa iei o masina de dimensiunile loganului cu motorizare de 1,2 aspirata . Opteaza macar pentru 1,4 , chiar daca mergi mai mult prin oras. Am condus masini cu motor 1,2 (Skoda Fabia,Opel Corsa) si am obtinut in regim 60% extraurban 40%urban consum mediu mai mare decat la Lancer sau la Logan(ambele cu motor de 1,6....). Si vorbesc de mers linistit, nu de alergat(la Fabia la 120km/h aveam 4100-4200rpm...nici nu aveai cum sa o alergi ). |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
juliano |
![]()
Post
#54
|
![]() Sofer Forumist Group: Members Posts: 66 Joined: 31 July 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 20 Feb 2010, 01:29) juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer. Eu vorbesc de situatii ipotetice in care chiar trebuie sa tragi de volan:D Pt ca daca am persoane in masina merg moderat, doar daca-s singur mai calc un pic pedala, da' nu peste 100 ![]() QUOTE(PaulT @ 20 Feb 2010, 16:53) @juliano--Referitor la P.S. -ul tau- Crede-ma ca am tras de volanul Loganului in toate felurile si directiile, l-am alergat pe serpentine, am mers cu 185km/h pe ceas, am facut tot felul de depasiri...si nu mi s-a parut ca ar avea o problema cu stabilitatea...bineinteles,comparat cu masini din aceiasi clasa, nu cu masini care costa de doua, trei ori cat el. On topic- nu ti-as recomanda sa iei o masina de dimensiunile loganului cu motorizare de 1,2 aspirata . Opteaza macar pentru 1,4 , chiar daca mergi mai mult prin oras. Am condus masini cu motor 1,2 (Skoda Fabia,Opel Corsa) si am obtinut in regim 60% extraurban 40%urban consum mediu mai mare decat la Lancer sau la Logan(ambele cu motor de 1,6....). Si vorbesc de mers linistit, nu de alergat(la Fabia la 120km/h aveam 4100-4200rpm...nici nu aveai cum sa o alergi ). Care fabia, aia cu 60 de cai? sau vre-o corsa cu 50 si ceva de cai? am mers eu cu corsa din 2000 cu 46 de cai, motor de 1.2 ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2010/Best
- inmatriculata _____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards / Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen, |
|
PaulT |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Vorbeam de Corsa cu 80 sau 85 CP fabricata in 2008..... Fabia are 60 CP(1,2 L 3 cilindri fabricata in 2009). Fabia era foarte vioaie datorita rapoartelor scurte de la cutie,de unde si turatii mari in extraurban si consum mare.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
slider2 |
![]()
Post
#56
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@pault nu te mai chinui, te lupti cu morile de vant. lasa-i sa-si ia ce masina, dotata cu ce motor vor, si pe urma cand "se vor lovi cu capul de sus", poate o sa-si aduca aminte de ceea ce noi le spuneam.
asa am incercat si eu sa explic prin fel si chip (cu argumente concrete serioase, calcule pe bune care includea cat mai putine variabile) in cateva cazuri diferite chestii (nu neaparat auto), n-am reusit din pacate. dupa o vreme s-a dovedit ca am avut dreptate, si persoanele in cauza si-au dat seama de asta si acum le pare rau ca nu m-au ascultat. asta nu inseamna ca trebuie sa ma asculte pe mine ca nu sunt eu vreun atotstiutor, dar cand sunt mai multe persoane care sustin acelasi lucru, se cam aplica proverbul ala "cand mai multi iti spun ca esti beat, te duci si te culci" This post has been edited by slider2: 21 Feb 2010, 20:19 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu masinile respective am mers cate 2-3000km (cu fiecare) in oras,pe autostrada,pe drumuri nationale(Fabia in Austria si Corsa in RO(Arad ) si Ungaria..) .Nu vreau sa ma gandesc ce obtineam in Bucuresti (unde se circula cum se circula) sau pe dn-uri in RO(unde trebuie sa faci o gramada de depasiri ) .Ambele masini aveau km la bord foarte putini cand le-am luat de la rent a car(Corsa circa 3000km iar Fabia 8000km) deci erau in "top condition" . O masina cu motor ceva mai mare (1,3 L) este Yaris-ul de la servici(masina de care sunt extrem de multumit si in oras si afara). Motorul dezvolta 87cp si are distributie variabila, iar consumul este excelent.
This post has been edited by PaulT: 21 Feb 2010, 20:58 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#58
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vet |
![]()
Post
#59
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 464 Joined: 9 December 07 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 20 Feb 2010, 01:29) juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer. Uite dom'le un sfat de sofer adevarat. Ii iubesc mult pe cei care franeaza inainte de curbe, dar mi-e tare greu sa invat treaba asta. Mie imi place sa-mi complic existenta si prefer sa retrogradez inainte de viraj iar apoi sa accelerez si la iesire schimb iar treapta superioara. Dar cred ca e mai usor sa franezi. O sa incerc si eu....mai ales ca pe criza asta e bine sa ai frigiderul plin! |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / KissFM 1.5 dCi .
|
|
PaulT |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect,sunt doua variante. Eu am mers cu cea cu 60cp, iar consumul nu a avut nici o legatura cu cel declarat. Si de mers am mers mai mult decat ok cu ea. In orase am fost sambata si duminica(trafic extrem de lejer in Vienna si Salzburg) , pe autostrada am mers cu 100-120km/h(ca altfel o lua turometrul spre 5000rpm si sunetul ala de 3 cilindri nu prea e pe gustul meu...) iar pe drumurile nationale cu 80-90km/h.Fara depasiri,fara a/c,uscat pe jos , +10-12 grade afara, sosea impecabila, multi km facuti "dintr-o bucata"(zilnic 900-950km)..... Daca eram cu Loganul sau Lancer-ul si as fi mers asa obtineam aproape 1 l/ 100km sub consumul Fabiei(care nu e o masina prea usoara.. 1105 kgs conform Skoda si 1200 si un pic conform talon) .
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 03:22 |