DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.2 cu 3 rable, Am de ales o masina ieftina (<7000E)

CGDBZ
post 18 Feb 2010, 22:46
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Esti pe aproape , deci , o cilindree mai mare =o cantitate mai mare de benzina (pentru aceeasi generatie de motor)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Feb 2010, 22:50
Post #32


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




iti mai spun odata invata ce inseamna generatie!! in rest hai s-o lasam asa. ia-ti ce masina vrei tu, inclusiv logan 1.2 16v, eu nu o sa ma zgarcesc la 1l in plus la 100km parcursi pentru a ma ruga de masina in depasiri, sau cand am ac-ul pornit.

This post has been edited by slider2: 18 Feb 2010, 22:50


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 18 Feb 2010, 22:53
Post #33


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




cuplul tine mai mult de structura motorului, iar in general un 16v va avea cuplu mai mult decat 8v-ul echivalent. Dar la Logan, 1.4mpi are cuplul mai jos decat la 1.2 16V, deci eu ma misc mai "iute" la 2500 rpm fata de tine la 3000rpm, consumand mai putina benzina deci la un usor sprint. si sa te interesezi care este turatia in treapta 5 la 130 km/h.. La Logan1.4 era parca 3300rpm. la 1.2 16V cred ca e cam 4000.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 18 Feb 2010, 22:57
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu merg cam 80 % in oras , un 1.2 ar fi ideal pentru mine , asta pe un Logan , nu pe un A6 (sper ca intelegi apropo-ul) . Eu prin generatie inteleg urmatoarea evolutie a motorului , adica mai performant , vorbind de acelasi motor (cilindree) , nu de anul aparitiei , poate au aparut in acelasi an dar tehnologic sunt diferite , poate ma exprim eu gresit , ar trebui sa spun tipul de motor sau altfel , dar cand am spus ca e cu 8v sau 16v credeam ca m-am facut inteles.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Feb 2010, 23:01
Post #35


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




in cazul unui regim 80% oras, poate un 1.2 ar fi mai bun (desi eu tot 1.6 16v as lua, dar gusturile nu se discuta).

prima parte a ceea ce spui cu ce intelegi tu prin generatie este corect si se poate aplica asa:
1.6 16v pe megane1 e o generatie mai veche fata de 1.6 16v pe megane2 care la randul lui este cu o generatie sub 1.6 16v de pe megane3.

urmatoarea parte e corecta dar nu ca definitie a unei generatii de motoare, ci ca definitie a unui tip de motor, a tehnologiilor folosite.

1.6 8v si 1.6 16v sunt aceeasi generatie, ele aparand in aceeasi perioada, dar sunt tipuri diferite de motor, folosind tehnologii diferite.

iar exemplul cu a6 era ca sa intelegi ideea cu motor mic pentru caroseria pe care este montat, n-avea nici o legatura cu cilindreea in sine sau cu tipul masinii.

This post has been edited by slider2: 18 Feb 2010, 23:04


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 18 Feb 2010, 23:09
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Gustul nu se discuta.
Ne-am abatut mult de la subiect , eu un singur sfat ai dau , sa nu-si ia Dacie 13xx , deja service-urile nu prea mai vor sa le repare , piesele pentru ele sunt din ce in ce mai proaste ,cel mai bine sa-si ia macar o Solenza sau un Cielo , in stare cat mai buna , sau sa mai astepte , sa mai puna bani la saltea ca sa poata avea mai multe optiuni.

This post has been edited by CGDBZ: 18 Feb 2010, 23:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 18 Feb 2010, 23:12
Post #37


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Atat de mult v-ati abatut incat nu mai stiti pe ce topic sunteti si nici ce voia omul. Recomand recitirea primului post si poate un raspuns argumentat... Nu era vorba de niciun sh, niciun 1310, cielo etc...

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 18 Feb 2010, 23:13


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 18 Feb 2010, 23:18
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




smile.gif Stiu exact ce topic e , eu iam dat un sfat findca un amic de-al meu ma intreba oadata ce sa-si ia , berlina sau break , si si-a luat papuc.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 18 Feb 2010, 23:23
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




"Omul" ar trebui sa faca un efort financiar si sa urce miza la 8000 euro..adica exact cat un logan laureate 1.4. Asta daca vrea masina noua prin programul rabla.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juliano
post 19 Feb 2010, 18:43
Post #40


Sofer Forumist


Group: Members
Posts: 66
Joined: 31 July 08
From: Iasi




QUOTE(Steel Tormentor @ 18 Feb 2010, 23:23)
"Omul" ar trebui sa faca un efort financiar si sa urce miza la 8000 euro..adica exact cat un logan laureate 1.4. Asta daca vrea masina noua prin programul rabla.
*



so.. imi place faza cu "omul" biggrin.gif
sa nu interpretam, colegu' de discutii a avut intentii bune, si-a dat si cu parerea:P
dar sa revenim si la ale noastre:

Chevrolet Aveo, are un singur minus: 1.5 stele la siguranta, in rest plusuri:
consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus, tinuta de drum buna (stabil in curbe) frane eficiente (are discuri ventilate pe fata), spatiu suficient pt 5 omuleti nu foarte mari si 400 l portbagaj. si geamuri electrice fata by default.

Renault Symbol : are si asta un singur minus: DISCURI DE FRANA PLINE, nu ventilate, cum ar trebui sa aiba o masina productie 2010 radmasa.gif si plusuri: 5 stele euro NCAP la siguranta (inca nu e testat, dar echivalentul sau, clio, al carui sasiu si motor au fost folosite ca matrita, are 5 stele) foarte stabil in curbe, 500l portbagaj, iar ca neajuns (nu poate fi considerat chiar un minus biggrin.gif ) ar fi spatiul interior nu foarte mare si locurile din spate nu foarte confortabile.

Dacia Logan, ambiance sau presitge cu motor de 1.2, motivul pentru care am deschis acest forum tongue.gif
Are, de asemenea un mare minus: nu este foarte stabila in curbe... poti sari cu rotile in sus daca tragi prea tare de volan sad.gif
so.. ca plusuri are: 3 stele euro NCAP fara airbag-urile laterale, discuri de frana ventilate, spatioasa, portbagaj mare,
Voi o recomandati in favoarea celorlalte doua? vreau sa vad argumente, pt ca eu as inclina in favoarea symbolului...


Nu am cerut pareri referitoare la consumul motoarelor de 1.2 fata de 1.4 sau 1.6
Pentru ca:
Consumul depinde de stiulul fiecaruia de sofat, eu vreau motor de 1.2 ca sa nu ma rupa la buzunar, si voi alege un stil de sofat mai putin agresiv, fata de cel pe care-l practic acum cu SuperNova mea din 2k1
motorul de 1.2 fata de 1.4 consuma cu aproximativ 2 litri mai putin in oras, si chiar cu peste jumatate de litru mai putin in afara, dezvolta aceeasi putere: 75 de cai. Ca sa ai puterea de care ai nevoie intr-o depasire, trebuie "convins" adik turat un pic... timp in care va consuma ceva mai mult, dar daca nu o faci prea des, se va simti diferenta de consum fata de motoarele mai mari.
NU imi iau masina de curse, deci nu vreau motoare de 2 Litri, NU vreau masina la mana a 2-a, si nu sunt pretentios la dotari gen geamuri electrice, desi ar fi bine sa le aiba, inchidere din telecomanda, desi ar fi bine sa aiba, servodirectie sau AC, sau chiar oglinzi electrice, pe care nici nu ma gandesc ca le va avea in banii astia. De computer de bord nici nu poate fi vorba. Eu vreau o masina noua, pe care sa o tin 3-4 ani pe strazile din romania, nu o masina full electric si ac si tot ce poate sa aiba un cazan cu 200 000 km luat din germania, care nu va rezista nici 20 000 km pe drumurile din iasi....sad.gif so... daca as fi trait in germania, pe drumurile lor, fiti si sigur ca masina noua nu era prima pe lista, dar aici, traiasca garantia si casco biggrin.gif

P.S. Eu cu greu voi scoate din buzunar si cei 7 000 euro, pt ca trebuie sa adun fiecare banut plus 3 rable pentru suma asta, de unde inca 1 000 euro in plus? creditul este exclus pt ca am rata ipotecara la apartament sad.gif



<span class='edit'>19 Feb 2010, 19:05:</span>
QUOTE(slider2 @ 18 Feb 2010, 23:01)
in cazul unui regim 80% oras, poate un 1.2 ar fi mai bun (desi eu tot 1.6 16v as lua, dar gusturile nu se discuta).

prima parte a ceea ce spui cu ce intelegi tu prin generatie este corect si se poate aplica asa:
1.6 16v pe megane1 e o generatie mai veche fata de 1.6 16v pe megane2 care la randul lui este cu o generatie sub 1.6 16v de pe megane3.

urmatoarea parte e corecta dar nu ca definitie a unei generatii de motoare, ci ca definitie a unui tip de motor, a tehnologiilor folosite.

1.6 8v si 1.6 16v sunt aceeasi generatie, ele aparand in aceeasi perioada, dar sunt tipuri diferite de motor, folosind tehnologii diferite.

iar exemplul cu a6 era ca sa intelegi ideea cu motor mic pentru caroseria pe care este montat, n-avea nici o legatura cu cilindreea in sine sau cu tipul masinii.
*




Cred ca se referea la generatia tehnologiei, nicidecum la generatia fabricarii acelor motoare... Motoarele cu 2 valve pe cilindru sunt depasite tehnologic de imens de multi ani, uitativa la VW Polo, are motor de 1.2 de 105 cai... si se inmulteste herghelia.... Loganu' nostru are 1.6 cu 105 cai, tot 16 valve....

This post has been edited by juliano: 19 Feb 2010, 19:06


--------------------
Renault Symbol 2010/Best - inmatriculata
_____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards /
Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aluibasarabeanu
post 19 Feb 2010, 19:51
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 664
Joined: 24 August 08
From: CONSTANTA




Acum o saptamana am vazut in Real Chevrolet aveo,AC geamuri el fata ,2 airbaguri,servo,discuri ventilate fata,proiectoare samd cu 5350 euro si trei rable incluse.In legatura cu motoarele 1,2,se pare ca aceasta strategie de piata (cum ca ar consuma foarte putin) prinde bine la popor si chiar vad colegi de forum care au incredere in cifrele date de dacia (eronate in cazul motorului de 1,2,asta fiind parerea mea).Eu personal am dat deja avansul la Logan 1,4 mpi,un motor deja testat de multi dintre noi, inclusiv de tipul cu Supernova de 400000 de km si care nu ciupea ulei,si merg 90% in oras si pe deasupra imi si place cum arata noul LOgan.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,6 16v anul 2006 - Necunoscut momentan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianac79
post 19 Feb 2010, 19:53
Post #42


.


Group: Members
Posts: 153
Joined: 14 June 04
From: Roman,Iasi.




Daca 7000 de euro este maximul ce il poti aduna, atunci raspunsul pentru tine este Ambiance cu motor de 1,4 (pentru cel de 1,2 platesti 150 de euro in plus) la care adaugi ca optional airbag pasager, servodirectie depinde de placerea ta si garantia extinsa de 24 de luni. Unitatea radio oferita de Dacia pur si simplu nu merita banii ceruti.


Optiunea mea personala, (pentru ca si eu am o rabla ce sta in parcare) ar fi Prefereance cu motor de 1,4 la care adaug ca optiuni airbag-uri laterale, garantia extinsa de 24 de luni plus luminile de ceata, pentru a nu ma complica eu mai tarziu cu modificari in instalatia electrica.

De ce motor de 1,4 si nu unul de 1,2? Pe langa faptul ca trebuie sa mai dau in plus 150 de euro, motorul nu este euro 5 deci nici un avantaj la taxe, este mai lenes si va consuma mai mult decat cel de 1.4. Motivul acestui consum mai mare vine din cuplul motor mai mic si care este obtinut la o turatie mai mare (3500 daca nu ma insel) lucru care te va forta pe tine sa apesi putin mai nervos pe pedala de acceleratie pentru a mentine ritmul cu traficul. Cuplul motor este cel care te pune pe tine in miscare si nu puterea, iar datele reprezentand puterea unui motor sunt mai mult informative, pentru ca valorile respective sunt obtinute in conditii speciale pe standuri de testare, care nu simuleaza modul in care conduci tu in mod obisnuit. Un alt punct de atins legat de graficele de putere oferite de producatori este acela ca valorile prezentate in Diagrama caracteristicii de turatie exterioara numita si Diagrama caracteristicii de turatie la sarcina totala este faptul ca acele valori sunt obtinute in conditii de sarcina totala, adica (virgula), clapeta de acceleratie este deschisa la maxim. Iar in mod normal nimeni nu conduce un autoturism cu acceleratia apasata la maxim, noi utilizam motorul in ceea ce se numeste sarcina partiala in care puterea oferita de catre motor este si ea o parte (fractie) din puterea maxima a motorului.


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 19 Feb 2010, 20:59
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




P.S. Eu cu greu voi scoate din buzunar si cei 7 000 euro, pt ca trebuie sa adun fiecare banut plus 3 rable pentru suma asta, de unde inca 1 000 euro in plus? creditul este exclus pt ca am rata ipotecara la apartament

In cazul asta singura varianta este Logan Ambiance 1.2 16V 75 CP care costa 6550 euro la care se adauga 35 de euro trusa de securitate 90 roni nr. provizorii si RCA-ul . Daca gasesti unul pe stoc fabricatie 2009 Dacia iti va restitui contravaloarea taxei de poluare dar tu trebuie sa ai banii sa o platesti , taxa care este cateva sute de euro ,dar te incadrezi in cei 7000 de euro.
Bafta si spor la gasit cele 3 rabele cat mai ieftine.

This post has been edited by CGDBZ: 19 Feb 2010, 21:02


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aluibasarabeanu
post 19 Feb 2010, 22:06
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 664
Joined: 24 August 08
From: CONSTANTA




Imi pare rau ca iti dau planurile peste cap dar modelele din 2009(fara taxa) nu sunt disponibile prin programul rabla.Cei 489 de euro taxa de ce mama naibii o fi ea ,trebuie musai sa o platim,iar cei 500 de euro in plus pentru Ambiance nu se justifica.Pentru ei primesti:doua manere la usi pe interior blink.gif ,doua tetiere pe spate,centuri reglabile pe inaltime,bari vopsite in culoarea caroseriei,inchidere centralizata cu cheie si un bec un portbagaj.Eu de cei 2000 de roni fac asa:vopsesc barile fata spate 150 de roni pe bucata,total 300 ron,pun alarma cu pager,senzor de perimetru ,sezor de geam spart si deschidere portbagaj si inchidere centralizata marca Viper 900 ron,o statie decenta de 4*25 si 4 difuzoare sony 500 ron si de restul 300 ron "ud" masina cu baietii.


--------------------
Renault Megane 2.2 1,6 16v anul 2006 - Necunoscut momentan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 19 Feb 2010, 22:06
Post #45


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43)

Chevrolet Aveo, are un singur minus:  1.5 stele la siguranta, in rest plusuri:
consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus, tinuta de drum buna (stabil in curbe) frane eficiente (are discuri ventilate pe fata), spatiu suficient pt 5 omuleti nu foarte mari si 400 l portbagaj. si geamuri electrice fata by default.

Dacia Logan, ambiance sau presitge cu motor de 1.2, motivul pentru care am deschis acest forum tongue.gif

*


Stabila in curbe pe dracu ma faci sa rad, auzi aveo stabil...e mai rau decit loganul.
Cred ca ai vrut sa zici preferance, ca prestige cu motor de 1,2 si pe la 7 mii E nu gasesti...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 19 Feb 2010, 22:17
Post #46


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Recomand initiatorului un test drive. Ma indoiesc de stabilitatea buna a lui Aveo. Nu am condus, am fost doar pasager pentru o scurta perioada, insa analizand masina nu pare prea tare din punctul asta de vedere.
La Symbol ca pasager am observat ca nu se inchid etans geamurile/usile, pe la 80 la ora vajaia vantu, lucru inadmisibil pentru care eu as taia masina direct de pe lista, fara alte comentarii. Poate era doar modelul ala cu probleme (desi era masina noua sub 1000Km).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 19 Feb 2010, 22:20
Post #47


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43)
Chevrolet Aveo, are un singur minus:
consum cu aproximtiv 1/2 litri la suta mai putin, aproape 10 cai in plus
*



intra pe forumul dedicat sa vezi cum sta treaba cu consumul real nu ala de pe hartie care trebuie sa dea bine in ochiul clientului...

QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43)
Are, de asemenea un mare minus: nu este foarte stabila in curbe... poti sari cu rotile in sus daca tragi prea tare de volan
*



eu am fost pasager intr-un logan 1.6 16v, al tovarasului meu, si cu masina s-a mers si cu 195km/h (pe bord), s-au efectuat depasiri cu retrogradari aproape de zona rosie, si nu s-a dat nici de al naibii cu rotile in sus...

QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43)
motorul de 1.2 fata de 1.4 consuma cu aproximativ 2 litri mai putin in oras, si chiar cu peste jumatate de litru mai putin in afara, dezvolta aceeasi putere: 75 de cai.
*



altul care inghite "gogosile" servite de departamentul de marketing... ca idee aruncati un ochi pe sectiunea sandero, ca e un topic acolo cu consumul la motorul de 1.2 16v, se pe urma mai vorbim de aia 7,6% in oras...

QUOTE(juliano @ 19 Feb 2010, 18:43)
uitativa la VW Polo, are motor de 1.2 de 105 cai... si se inmulteste herghelia.... Loganu' nostru are 1.6 cu 105 cai, tot 16 valve....
*



daca tot vrei sa arunci sageti ironice, mai documenteaza-te inainte. grupul vag foloseste un motor in 8v, este vorba de 1.6 102cp, gasit pe la skoda, seat, vw.

iar motorul ala 1.2 105cp este turbo... wink.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Feb 2010, 23:03
Post #48


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




vezi ca loganu 1,2 nu are discuri ventilate si nici bara stabilizatoare!!
38 e e pachetu legislativ de siguranta!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juliano
post 19 Feb 2010, 23:21
Post #49


Sofer Forumist


Group: Members
Posts: 66
Joined: 31 July 08
From: Iasi




QUOTE(slider2 @ 19 Feb 2010, 22:20)
intra pe forumul dedicat sa vezi cum sta treaba cu consumul real nu ala de pe hartie care trebuie sa dea bine in ochiul clientului...
eu am fost pasager intr-un logan 1.6 16v, al tovarasului meu, si cu masina s-a mers si cu 195km/h (pe bord), s-au efectuat depasiri cu retrogradari aproape de zona rosie, si nu s-a dat nici de al naibii cu rotile in sus...
altul care inghite "gogosile" servite de departamentul de marketing... ca idee aruncati un ochi pe sectiunea sandero, ca e un topic acolo cu consumul la motorul de 1.2 16v, se pe urma mai vorbim de aia 7,6% in oras...
daca tot vrei sa arunci sageti ironice, mai documenteaza-te inainte. grupul vag foloseste un motor in 8v, este vorba de 1.6 102cp, gasit pe la skoda, seat, vw.

iar motorul ala 1.2 105cp este turbo... wink.gif
*



Sa o luam invers biggrin.gif motorasul de 1.2 de 105 cai, turbo sau cu orice alt tip de supra-alimentare, isi face treaba... si e in noul VW polo, testat de mine.
Renault symbol are tata si nu "bate vantul" pe nicaieri, iar cei 85 de cai pe motorina isi fac treaba, poti sa iei curbele ca cu bmw-ul ca nu sare cu rotile in sus:D

Iar la Aveo cu motorasu' de 1.2 de care se plang baietii, e versunea veche, cu 72 de cai, care nu prea trage catamai namila de masinuta, de... motoarele de la chevrolet sunt puturoase, da' 84 de cai nu-i poti compara cu 75 biggrin.gif

P.S. Care a tras de volan sa faca vre-o curba mai stransa cu Loganul? eu am tras mai serios de volan la un logan cu motor de 1.4 mpi, si vreau sa spun ca eram cu o roata in aer, toata curba.... daca as fi fost nevoit sa virez mai din scurt... eram cu rotile in sus acum sad.gif asa ca nu mai ridicati in slavi loganul de 1.6 16V ca merge cu 200, eu nu voi merge cu masina peste 100, maxim 120 pe autostrada, da' cu loganu' va trebui sa nu merg peste 60 daca-l vreau cu rotile pe pamant intr-o curba sad.gif iar eu chiar obisnuiesc sa "verific" limitele in curbe... daca daca cobor pe vre-o serpentina mai sportiv... loganul sigur nu se va gandi la mine sad.gif pentru ca nu merg peste 100, da' asta nu inseamna ca in curbe/serpentine reduc sub 100 fara motiv...

Si da, aveo este oarecum stabil din acest punct de vedere fata de logan, desi nu se poate compara cu symbolul la stabilitate... (portbagajul e jos fata de logan, garda la sol de doar 14 cm, telescoape tari... logic ca-i stabil biggrin.gif iar la Aveo suspensiile sunt moi, de asta se apleaca in curbe, da' nu se ridica rotile cand tragi prea tare de volan )

This post has been edited by juliano: 19 Feb 2010, 23:39


--------------------
Renault Symbol 2010/Best - inmatriculata
_____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards /
Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 19 Feb 2010, 23:28
Post #50


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




1. unde am criticat eu motorul 1.2 105cp?? eu doar am spus sa nu-l bagi in aceeasi oala cu aspiratele

2. unde am zis eu ceva de symbol??

3. consumul la aveo e valabil si pentru varianta cu 84cp

4. cine te pune sa tragi de volan ca nebunul la viteza, sau sa incerci limitele masinii?? mai ales la o masina care nici macar nu s-a insinuat sa fie sport. ai sa fi surprins daca ai repeta manevra facuta cu loganul si cu masini mai rasarite.
loganul e o masina low-cost, de volum, facuta sa te duca din a in b in conditii decente, nu s-o omori pe serpentine, pentru asa ceva exista evo, wrx sti, m3, coupeuri sportive cu 2 locuri, etc

5. tu vrei comportament de evo, cu bani de logan.... ce sa mai, generatia nfs vine tare din urma...

6. de multe ori cifrele de pe hartie nu corespund cu realitatea, asa ca in ceea ce priveste stabilitatea mai bine fa un test drive...

This post has been edited by slider2: 19 Feb 2010, 23:32


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 20 Feb 2010, 01:29
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Feb 2010, 10:58
Post #52


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




1.2 w polo face loganul cat ai clipi am mers si eu cu el multi km e chiar placut de condus ce nu-mi place e ca practic ai sta intr-o conserva inchis ermetic e antifonat prea mult biggrin.gif
Nu as cumpara logan 1.2 consum la fel de mare ca 1.4 cuplu mic bla bla
, daca era turbo ceva in genul TSI mai ziceam .
Pana una alta 1.6 ,8v sau 1.6-16v dar sunt prea scumpe pentru buget si nu se merita poate doar sh.
Oricum poti sa-l platesti cu bani jos si te inhami la banca pentru rate.
Sa nu-mi zica nimeni ca vezi doamne poti face depasiri cu 1.2 , o sa oracaie ca un copil mic ca sa depaseasca si el ceva.
1,2 era bun pe solenza , super nova .
Cine are un sil de condus agresiv nu se dezvata la 1.2 o sa-l urce in 4500-5000 de ture mai tot timpul.
Apropo ca mult fier dai pentru un logan 3 rable plus jumatate dintr-o rabla ti-o ia taxa pe noxe deci practic tu dai doua rable si jumatate.


This post has been edited by djasu82: 20 Feb 2010, 10:59


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 20 Feb 2010, 16:53
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




@juliano--Referitor la P.S. -ul tau- Crede-ma ca am tras de volanul Loganului in toate felurile si directiile, l-am alergat pe serpentine, am mers cu 185km/h pe ceas, am facut tot felul de depasiri...si nu mi s-a parut ca ar avea o problema cu stabilitatea...bineinteles,comparat cu masini din aceiasi clasa, nu cu masini care costa de doua, trei ori cat el.
On topic- nu ti-as recomanda sa iei o masina de dimensiunile loganului cu motorizare de 1,2 aspirata . Opteaza macar pentru 1,4 , chiar daca mergi mai mult prin oras. Am condus masini cu motor 1,2 (Skoda Fabia,Opel Corsa) si am obtinut in regim 60% extraurban 40%urban consum mediu mai mare decat la Lancer sau la Logan(ambele cu motor de 1,6....). Si vorbesc de mers linistit, nu de alergat(la Fabia la 120km/h aveam 4100-4200rpm...nici nu aveai cum sa o alergi ).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
juliano
post 21 Feb 2010, 17:20
Post #54


Sofer Forumist


Group: Members
Posts: 66
Joined: 31 July 08
From: Iasi




QUOTE(CGDBZ @ 20 Feb 2010, 01:29)
juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer.
*



Eu vorbesc de situatii ipotetice in care chiar trebuie sa tragi de volan:D
Pt ca daca am persoane in masina merg moderat, doar daca-s singur mai calc un pic pedala, da' nu peste 100 biggrin.gif

QUOTE(PaulT @ 20 Feb 2010, 16:53)
@juliano--Referitor la P.S. -ul tau- Crede-ma ca am tras de volanul Loganului in toate felurile si directiile, l-am alergat pe serpentine, am mers cu 185km/h pe ceas, am facut tot felul de depasiri...si nu mi s-a parut ca ar avea o problema cu stabilitatea...bineinteles,comparat cu masini din aceiasi clasa, nu cu masini care costa de doua, trei ori cat el.
On topic- nu ti-as recomanda sa iei o masina de dimensiunile loganului cu motorizare de 1,2 aspirata . Opteaza macar pentru 1,4 , chiar daca mergi mai mult prin oras. Am condus masini cu motor 1,2 (Skoda Fabia,Opel Corsa) si am obtinut in regim 60% extraurban 40%urban consum mediu mai mare decat la Lancer sau la Logan(ambele cu motor de 1,6....). Si vorbesc de mers linistit, nu de alergat(la Fabia la 120km/h aveam 4100-4200rpm...nici nu aveai cum sa o alergi ).
*




Care fabia, aia cu 60 de cai? sau vre-o corsa cu 50 si ceva de cai? am mers eu cu corsa din 2000 cu 46 de cai, motor de 1.2 smile.gif) alea chiar consuma, nu se joaca... da' la consum mai participa si alti factori, nu cati litri are motorul, ci eficienta utilizarii benzinei in favoarea puterii si a cuplului... niciodata un motor cu 16 valve nu va consuma mai mult decat unul cu 8 valve...


--------------------
Renault Symbol 2010/Best - inmatriculata
_____________________________________
Grazie / Cordiali saluti / Kind Regards /
Cu Stima / Mit freundlichen Grüßen,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Feb 2010, 19:41
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Vorbeam de Corsa cu 80 sau 85 CP fabricata in 2008..... Fabia are 60 CP(1,2 L 3 cilindri fabricata in 2009). Fabia era foarte vioaie datorita rapoartelor scurte de la cutie,de unde si turatii mari in extraurban si consum mare.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 21 Feb 2010, 20:12
Post #56


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




@pault nu te mai chinui, te lupti cu morile de vant. lasa-i sa-si ia ce masina, dotata cu ce motor vor, si pe urma cand "se vor lovi cu capul de sus", poate o sa-si aduca aminte de ceea ce noi le spuneam.

asa am incercat si eu sa explic prin fel si chip (cu argumente concrete serioase, calcule pe bune care includea cat mai putine variabile) in cateva cazuri diferite chestii (nu neaparat auto), n-am reusit din pacate. dupa o vreme s-a dovedit ca am avut dreptate, si persoanele in cauza si-au dat seama de asta si acum le pare rau ca nu m-au ascultat.

asta nu inseamna ca trebuie sa ma asculte pe mine ca nu sunt eu vreun atotstiutor, dar cand sunt mai multe persoane care sustin acelasi lucru, se cam aplica proverbul ala "cand mai multi iti spun ca esti beat, te duci si te culci"

This post has been edited by slider2: 21 Feb 2010, 20:19


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 21 Feb 2010, 20:58
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cu masinile respective am mers cate 2-3000km (cu fiecare) in oras,pe autostrada,pe drumuri nationale(Fabia in Austria si Corsa in RO(Arad ) si Ungaria..) .Nu vreau sa ma gandesc ce obtineam in Bucuresti (unde se circula cum se circula) sau pe dn-uri in RO(unde trebuie sa faci o gramada de depasiri ) .Ambele masini aveau km la bord foarte putini cand le-am luat de la rent a car(Corsa circa 3000km iar Fabia 8000km) deci erau in "top condition" . O masina cu motor ceva mai mare (1,3 L) este Yaris-ul de la servici(masina de care sunt extrem de multumit si in oras si afara). Motorul dezvolta 87cp si are distributie variabila, iar consumul este excelent.

This post has been edited by PaulT: 21 Feb 2010, 20:58


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Feb 2010, 07:45
Post #58


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(PaulT @ 21 Feb 2010, 19:41)
Fabia are 60 CP(1,2 L 3 cilindri fabricata in 2009).
*



sunt 2 variante de 1,2, de 60 respectiv 70 de cai, iar cea de 70 are consumul declarat mai mic, de real nu incape vorba ca e mai mic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 22 Feb 2010, 12:07
Post #59


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




QUOTE(CGDBZ @ 20 Feb 2010, 01:29)
juliano inainte de curbe foloseste pedala aia din mijloc si ai sa vezi ca nu o sa mai fii cu o roata in aer.
*




Uite dom'le un sfat de sofer adevarat. Ii iubesc mult pe cei care franeaza inainte de curbe, dar mi-e tare greu sa invat treaba asta. Mie imi place sa-mi complic existenta si prefer sa retrogradez inainte de viraj iar apoi sa accelerez si la iesire schimb iar treapta superioara. Dar cred ca e mai usor sa franezi. O sa incerc si eu....mai ales ca pe criza asta e bine sa ai frigiderul plin!


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 22 Feb 2010, 12:08
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Corect,sunt doua variante. Eu am mers cu cea cu 60cp, iar consumul nu a avut nici o legatura cu cel declarat. Si de mers am mers mai mult decat ok cu ea. In orase am fost sambata si duminica(trafic extrem de lejer in Vienna si Salzburg) , pe autostrada am mers cu 100-120km/h(ca altfel o lua turometrul spre 5000rpm si sunetul ala de 3 cilindri nu prea e pe gustul meu...) iar pe drumurile nationale cu 80-90km/h.Fara depasiri,fara a/c,uscat pe jos , +10-12 grade afara, sosea impecabila, multi km facuti "dintr-o bucata"(zilnic 900-950km)..... Daca eram cu Loganul sau Lancer-ul si as fi mers asa obtineam aproape 1 l/ 100km sub consumul Fabiei(care nu e o masina prea usoara.. 1105 kgs conform Skoda si 1200 si un pic conform talon) .


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 03:22
Forum Renault