Carburator Carfil, tirant pompa de acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Carburator Carfil, tirant pompa de acceleratie
CDC71 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 22 December 10 From: Alba Iulia ![]() |
Attached thumbnail(s) Pag73.jpg ( Size: 429.25k ) Number of downloads: 440 |
||
--------------------
Dacia
1310L
1998/ 1397cm3/ tip102-13
|
|||
dacia_gpg |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Si asta poate fi o problema care ar trebui rezolvata.Dar jiglerele le-ai verificat? Mai ales cele cu bila!Incearca sa le schimbi si vezi daca tot asa face.La mine era carburator nou, cu parghia cu uzura zero si tot asa facea.Pana nu am pus niste jiglere folosite si am scapat de intarzierea de accelerare.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
dstdan |
![]()
Post
#3
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
verifica pompa de sprit/membrana si garnitura ei de etansare....aia iti face figuri la sprit.
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La aia m-am gandit si eu, dar totusi nu e normal un joc asa mare (un sfert de cerc)...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Mircea Zahan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 April 12 From: Timisoara ![]() |
Poate sa fie infundatra pompa de sprit , dar verifica si jigloarele.
Eu cand am schimbat carburatorul , cu unul nou am inatlnit aceasta problema , si cand am pus jigloarele vechi , totul a fost ok. |
--------------------
Dacia
1310
1998
- TM07WWB
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
problema e ca acest carburetor e foarte prost conceput dpdv al pompei de sprit. daca vei da doua sprituri consecutive si rapide vei vedea ca nu va mai avea acea cursa "moarta"
In schimb daca invarti axul clapetei sufficient de incet, poti sa ajungi cu clapeta deschisa complet, fara sa curga nimic prin ciocul ala de la pompa de sprit. Din cauza faptului ca toate supapele de pe traseul benzinei sunt dispuse vertical, traseul se dezamorseaza si benzina nu vine imediat ce se apasa pe acceleratie. Ai doar putine chestii pe care le poti remedia: ciocul sa fie etans, adica sa ai garnitura de cupru pe surubul cu care se strange el pe corpul de la carburator si a doua chestie e sa verifici supapa cu bila din camera de nivel constant sa inchida cum trebuie. Evident presupun ca ai membrane de la pompa de sprit intreaga si canalele de circulatie nu sunt infundate. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#7
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(payty @ 24 Feb 2015, 14:16) ... In schimb daca invarti axul clapetei sufficient de incet, poti sa ajungi cu clapeta deschisa complet, fara sa curga nimic prin ciocul ala de la pompa de sprit. Din cauza faptului ca toate supapele de pe traseul benzinei sunt dispuse vertical, traseul se dezamorseaza si benzina nu vine imediat ce se apasa pe acceleratie. Pai tocmai acesta este rolul pompei de sprit, care este de fapt un dispozitiv de compensare a dozajului necesar regimului de repriza al motorului. Pentru regimul de accelerare care este cu totul altceva, exista orificiile de compensare din peretele difuzorului, care se activeaza progresiv odata cu deschiderea relativ lenta a clapetei de acceleratie. Supapa jiclor a pompei de repriza (sprit) aflata in CNC (camera de nivel constant) are un orificiu radial calibrat... prin prezenta lui se poate activa pompa numai la regimuri de repriza, adica actionarea brusca a pedalei de acceleratie. This post has been edited by tunderbird: 24 Feb 2015, 17:19 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
r3d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
eu merg numai pa gpl dar am zis sa ma joc un pic la carburatoru carfil.dupa ce am verificat reglat tot ce trebuie,am constantat ca acea tija care actioneaza pompa de sprit nu are cursa suficienta.adica cand acelerez sa bage benzina.am luat o bucata de sarma mai buna si am facut alta tija un pic mai mare.acum la cea mai mica apasare a pedalei de acceleratie pompa de sprit este imediat actionata:).
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
cvd_shaq |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 6 March 15 ![]() |
am si eu o problema legata de carburatorul carfil.... l-am dat jos de pe masina si l-am desfacut in vederea curatarii si am observat ca una din urechile in care sta axul plutitorului era rupta. Am vreo sansa sa o reintregesc?
|
--------------------
Dacia 1300
1981
1981
- b12cvd
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
doar prin inlocuire capac
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cvd_shaq |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 6 March 15 ![]() |
nu exista niciun adeziv sa tina la produs petrolier? urechea am regasit-o in interior
This post has been edited by cvd_shaq: 27 Apr 2015, 21:36 |
--------------------
Dacia 1300
1981
1981
- b12cvd
|
|
r3d |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cati banii dai pa un adeziv cumperi un capac de carburator de la un centru de fier vechi.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
cvd_shaq |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 6 March 15 ![]() |
am priceput, multumesc
|
--------------------
Dacia 1300
1981
1981
- b12cvd
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#14
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(r3d @ 27 Apr 2015, 21:44) Cu banii pentru un adeziv de calitate isi cumpara carburator complet in perfecta stare de functionare. Cauta aici pe forum la bursa! Sunt destui useri care vand carburatoare Carfil. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
razvan32 |
![]()
Post
#15
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Daca nivelul in CNC (camera de nivel constant) este prea mic, nu face acelasi lucru? Adica la o accelerare brusca nu imi da in nas? Adica trage aer putin din cauza nivelului si dupa aia vine benzina?
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:16 |