Diesel ,nu porneste, probleme injectie ?
![]() ![]() ![]() |
Diesel ,nu porneste, probleme injectie ?
hurmuzs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2005
|
|||
boobybooby23 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
normal daca ar fi injectoarele n-ar trebui sa consume atat de mult fiindca toata motorina se duce inapoi pe retur(asta daca nu is blocate pe deschis),sau sa nu cumva cand ti-a verificat injectoarele a uitat sa mai puna si vre-un retur inapoi,sau mai ramane problema etansietatii instalatiei de joasa,la filtru de motorina mai exact
|
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
hurmuzs |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 January 10 ![]() |
m-am uitat la filtru de motorina si are pe suprafata lui motorina.ultima data am facut revizia la un service de carpaci.atunci au schimbat filtru de motorina si de atunci motorul a inceput sa se auda din ce in ce mai tare.
astia la care am facut diagnoza la injectie nu aveau o treaba ,nici vorba sa faca ei returul.e plin iasul de carpaci.maine plec la dacia. ce zici e de la filtru?la asta m-am gandit si eu... astept rasp tau bobby This post has been edited by hurmuzs: 7 Jan 2010, 02:12 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2005
|
|
boobybooby23 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 3 January 09 ![]() |
ma astept la filtru findca daca nu ai grija cu , conductele,poti sa agati garniturile,cea mai comuna problema apare la garnitura de la senzorul de apa.
Sa speram ca nu e problema de garniturile conductelor,doar ca nu au fost clipsate calumea |
--------------------
Logan
LS0A
2005,stock
- nt 05 zac
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#5
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Ca sa nu mai deschid un topic nou, permiteti-mi sa-mi expun si eu problema pe care o am de ceva timp cu tractorelul meu. De ceva timp, nu stiu exact sa spun de cand, motorul masinii mele are ceva intreruperi. Aceste intreruperi apar doar la ralanti si aceste intreruperi apar aleatoriu si numai cand este motorul cald. Am pus testerul pe masina dar nu a afisat nici o problema la motor. Filtrul de motorina este schimbat acum 200 de km (am 60200 km) si folosesc motorina buna zic eu. Mai e o problema. Pe furtunul de retur, tot la ralanti se vede ca fluxul de motorina nu este unul omogen, in sensul ca apar ceva jeturi ca si cum ar fi spuma sau mai exact motorina agitata. Tin sa precizez ca pe tur nu sunt prezente bule de aer. Ce credeti ca ar putea genera aceste intreruperi?
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
bolidu |
![]()
Post
#6
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
salut baieti am si eu un logan 1.5 dci de 50kw iar cand e motorul rece mai ales dimineata porneste mai greu decat pornirea la cald.Iar inainte sa obs asta pornea rece la fel ca la cald.Ma poate ajuta si pe mine cineva?
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Aș verifica bujiile...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#8
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
De cind ai bre tu logan? ca nu ai spus nimic...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
George KFN |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 14 January 10 ![]() |
salut baieti am si eu un logan 1.5 dci de 50kw iar cand e motorul rece mai ales dimineata porneste mai greu decat pornirea la cald.Iar inainte sa obs asta pornea rece la fel ca la cald.Ma poate ajuta si pe mine cineva?
14 Jan 2010, 22:01: masina in martie face 2 ani si are 38000 km 14 Jan 2010, 22:07: masina in martie face 2 ani si are 38000 km 15 Jan 2010, 11:46: sal baieti la un 15.dci cam la ce temperatura pornesc bujiile This post has been edited by George KFN: 15 Jan 2010, 11:46 |
--------------------
Dacia Logan
1.5 DCI
2008 Kiss FM
|
|
catalin81 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 January 10 ![]() |
sal la toata lumea, vreau ca sa iau un logal 1.5 dcI cu I-ul rosu cel de 85 cp ce parere aveti despre el, il iau de la automarcus NOU!! multumesc anticipat
![]() ![]() |
--------------------
renault
scenic 2
2003
- B-00-FUG
|
|
bolidu |
![]()
Post
#11
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
S-a ma intepat unu ....
|
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Zic, ca la 10.000+ euro cat e un logan dci de 85 echipat decent, mai pui 2500 de euro, si iei un hyundai i30, la care ai multe in plus: caroserie galvanizata, 5 stele euro-ncap, motor mai puternic, turbina cu geometrie variabila, suspensie independenta, cutie cu 6 trepte, 7 ani garantie, un interior mai bine finisat, distributie pe lant, etc.
|
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
V a L y O |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce imi place genul asta de sfaturi, de parca aia 2500 de euro sunt maruntul din buzunar.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
mk2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Tot ceea ce vroiam sa evidentiez era ca Logan-ul este o masina mult prea scumpa pentru ceea ce ofera. Era o afacere, cand era sub 9.000 de Euro, la un curs de 3,6 lei iar la concurenta toate plecau de la 14.000 Euro.
Acum, la un curs de 4,2 lei, un Logan Laureate costa 10.050 E + 255 E vopsea metalizata + 200 E airbaguri lat = 10.505 E. Un Hyundai i30 cu o echipare identica este 12.602 E, in conditiile in care este o masina superioara din toate punctele de vedere. In plus este fabricata in Cehia, ceea ce teoretic ar trebui sa-i creasca pretul in raport cu o masina autohton - mana de lucru mai scumpa + pret cu transportul etc. De asemenea, consider ca cine se uita la dci-ul de 85 (care este destul de scump, si nu l-am prea vazut pe soselele patriei in varianta cheala) isi permite o diferenta de 2.000 E. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
valentin22 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 30 November 08 ![]() |
salutare !
bejenaru ionut in legatura cu fluctuatiile pe care le ai la motor se pare ca ar trebui sa cureti senzorul de turatie este situat langa volanta. cu bulele pe care le vezi pe conducta de motorina mai mult ca sigur ti-a aparut dupa ce ai schimbat filtru de motorina ,verifica conductele care intra deasupra filtrului de motorina sa fie perfect etansa si ca o completare mai verifica si daca musteste sau sa il desfaci sa vezi daca nu cumva este ciupit inelul de la senzorul de apa de fundul filtrului de motorina acest lucru l-am patit eu si a trebui sa cumpar alt senzor nou cu garnitura ca separat nu am gasit pe nicaieri acel inel. |
--------------------
DACIA
LOGAN BERLINA
2007 PREFERENCE-DIESEL
- B-40-xxx STOP ACCIDENTELOR VIATA ARE PRIORITATE !
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mk2 @ 19 Jan 2010, 20:35) Zic, ca la 10.000+ euro cat e un logan dci de 85 echipat decent, mai pui 2500 de euro, si iei un hyundai i30, la care ai multe in plus: caroserie galvanizata, 5 stele euro-ncap, motor mai puternic, turbina cu geometrie variabila, suspensie independenta, cutie cu 6 trepte, 7 ani garantie, un interior mai bine finisat, distributie pe lant, etc. Ia vezi si cat te costa reviziile si piesele la ala si mai vorbim. 2000 in plus la cumparare, inca 1000 in plus pe an dar ai masina superioara. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mk2 @ 19 Jan 2010, 19:35) 7 ani garantie La ce? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru modelul Hyundai i30 se acorda 7 (sapte) ani garantie in limita a 150.000 km rulati de la data livrarii, cu urmatoarele mentiuni:
=== primii 5 (cinci) ani de garantie fara limita de kilometri reprezinta garantia internationala acordata de Hyundai Motor Company = transferabila in toata aceasta perioada de la un utilizator la altul = anul 4 (patru) si 5 (cinci) se aplica doar pentru grupul motopropulsor* === anul 6 (sase) si 7 (sapte) reprezentand garantia extinsa in limita a 150000 km rulati si care este valabila*: = doar pe teritoriul Romaniei* = doar pentru primul proprietar / utilizator al autovehiculului*; = doar pentru grupul motopropulsor*: motor fara anexe, cutie de viteze, cutie transfer, arbori cardanici, arbori planetari, sisteme de cuplare 4X4, grupuri diferentiale. @hurmuzs verifica bujiile si vezi sa nu ti se dezamorseze pompa din cauza racordurilor la filtru! This post has been edited by mariuscond: 20 Jan 2010, 12:50 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
catalin81 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 January 10 ![]() |
sal mersic de sfaturi dar de o skoda octavia 2 din NOV 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
scenic 2
2003
- B-00-FUG
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Are sub 200 000 km?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
catalin81 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 January 10 ![]() |
are 60000 km pe bune
![]() |
--------------------
renault
scenic 2
2003
- B-00-FUG
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#22
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
@valentin22 am rezolvat problema cu bulele de aer de pe conducta tur.Mai ramane problema cu bulele de aer de pe retur. SEnzorul de turatii la diesel unde se afla, sau macar exista asa ceva pe motoarele diesel? Mersi mult.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.380 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Are, exact ca la benzina.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
X@by |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 8 June 08 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 27 Jan 2010, 11:34) @valentin22 am rezolvat problema cu bulele de aer de pe conducta tur.Mai ramane problema cu bulele de aer de pe retur. SEnzorul de turatii la diesel unde se afla, sau macar exista asa ceva pe motoarele diesel? Mersi mult. Si cum ai rezolvat problema cu bule pe tur? sa stim si noi. ![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN/SOLENZA
2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI GOD IS MY CO-PILOT!
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
QUOTE(mk2 @ 19 Jan 2010, 21:35) Zic, ca la 10.000+ euro cat e un logan dci de 85 echipat decent, mai pui 2500 de euro, si iei un hyundai i30, la care ai multe in plus: caroserie galvanizata, 5 stele euro-ncap, motor mai puternic, turbina cu geometrie variabila, suspensie independenta, cutie cu 6 trepte, 7 ani garantie, un interior mai bine finisat, distributie pe lant, etc. Off-topic.... I30 e intr-adevar mai evoluat ca tehnologie. Insa o parte din repere sunt "firave" in sensul ca ti-e frica sa nu se rupa cand le folosesti putin mai brutal. De ex butonul de oglinzi, maneta de stergatoare... pare mai bine finisat ca Logan. Garantia e scumpa si destul de aglomerat in service. E identic cu C'eed... si multa lume vine la HY pt ca Kia e mai aglomerat. Piesele sunt destul de scumpe. Problemele ar aparea la vreun accident - acolo ar fi problema mai mult decat intretinerea de rutina. QUOTE(catalin81 @ 21 Jan 2010, 12:02) sal mersic de sfaturi dar de o skoda octavia 2 din NOV 2005 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Octi II am si eu. 1.9 105 este un motor fiabil si ieftin in intretinere. Probleme potentiale ar fi ambreiajul - unele serii - compresorul de clima (tot la unele masini) si bucsile. In rest e f. fiabila si ieftina in intretinere. Confortul este de asemenea mai bun ca la Logan. Avem si o Octavia I - placutele de frana schimbate prima data la 70.000Km. Cam asta a fost toata intretinerea (+ ulei si filtre). Avem 80.000 acum... |
-------------------- |
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#26
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
X@by am schimbat filtrul de motorina. Cred ca la cel vechi prindea ceva aer pe undeva.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
catalin81 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 19 January 10 ![]() |
FRATILOR CRED CA M-AM HOTARAT LA O SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI , PARCURILE AUTO SUNT PLINE SI LA 9000 DE EURO IEI O MASINA CU CEL MULT 45-50000 DE KM MAI VB PE FORUM SPER SA FAC O ALEGERE BUNA
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
scenic 2
2003
- B-00-FUG
|
|
C@talin |
![]()
Post
#28
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
daca nu e TDI nu mai vb cu tine
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
adiya |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 28 Jan 2010, 21:52) La ultima revizie cred ca m-am pricopsit si eu cu un asemenea filtru. Mereu gasesc instalatia dezamorsata. Cu filtrul vechi daca apasam de doua ori para era tun, acum POATE dupa 10 apasari... Pornirea e ceva mai greoaie cu cca 1 tura. Intrebarea mea estedaca la tine au aparut urme de motorina pe la conectari; sau cum ai determinat defectul? |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#30
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Pai dupa ce am schimbat filtrul de motorina nu a mai facut bule, asa am dedus ca era de la filtru. Daca prindea aer pana la filtru, ar fi trebuit sa am scurgeri de motorina pe traseul de la rezervor la filtru. Ar mai fi o chestiune: un coleg de la munca are un dci de 85 de cai caree luat de vreo jumate de an aproape si i-a aparut aceeasi problema si lui dupa efectuarea reviiei de 15 mii. Eu am mai auzit o chestie cum ca ar fi frigul de vina adica mufele se contracta si prinde aer pe la ele. Nu stiu cat de adevarata e aceasta ipoteza.Un coleg de pe forum zicea ceva de garnitura de la senzorul de apa dar la fel ar trebui sa ai scurgeri sub masina. In zilele in care la bacau au fost -20 de grade am mai observat o problema tot legata de filtrul de motorina. Dimineata cand am pornit masina (dupa ce a invartit de vreo 4 ori) am observat pe conducta de tur numai spuma nu benzina. Deci e posibil sa fie motorina de vina (asta e o problema sigura) si sa fie si filtrul neavand un sistem de incalzire ceva motorina din el fiind in cantitate mica se ingroasa foarte tare. Vad ca acum de cand s-a incalzit nu mai face nici bule si nu mai merge nici intrerupt.
P.S. Urmatoarea mea masina va fi dotata cu motor pe benzina ca m-am saturat de problemele pe care le are motorul pe motorina, din cauza temperaturilor scazute scazute. O zi buna va doresc. Adiya inca ceva, am avut un coleg caruia la fel i se dezamorsa circuitul din cauza pompei de amorsare. Nu stiu ce sisitem foloseste dar merita luata in vizor si problema asta. This post has been edited by Bejenaru Ionut: 1 Feb 2010, 13:08 |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 07:44 |