probleme dacia 1310i, temperatura la apa
![]() ![]() ![]() |
probleme dacia 1310i, temperatura la apa
Reyes87 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1310i
2000
|
|||
ag02cws |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Unchiul meu are dacie pe injectie cu ventilatorul antrenat de curea. Daca asa ai si tu, trebuie sa ii pui carton. Probabil calculatorul cauta sa tina motorul mai turat tocmai ca nu se incalzeste cum trebuie...
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Ky_Cristian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 21 July 09 From: Ploiesti ![]() |
Cand ai schimbat radiatorul nu ai aerisit-o ca lumea, sau nu ai aerisit-o deloc. Acum probabil s-a aerisit singura, daca ai avut bun capacul vasului de expansiune. Si e normal pe frigul asta, sa nu mai urce asa de repede temperatura apei. La mine in cam 10 minute ajunge la jumate.
Oricum, incearca sa vezi daca mai trebuie aerisita si vezi si daca termostatul este bun. |
--------------------
Renault
Megane II
2006, K4M "Prostii mor, prostia ramane." I. L. Caragiale
|
|
tab` |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
cum a zis si cristian fai aerisirea si apoi punei carton in fata la radiator ai sa vezi schimbarea:>bafta
|
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
tester |
![]()
Post
#5
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Reyes87: exista un topic dedicat daciilor pe injectie... il gasesti in linkul urmator:
http://www.daciaclub.ro/dacia-injectie-t9010.html daca asculti ce ti-au zis userii din acest topic in scurta vreme o dai de gard cu masina. nu pui nici un carton nicaieri, nu nimic. dacia mea pe injectie de cand se stie ea nu a vazut carton si a vazut porniri la temperaturi scazute rau si a functionat impecabil. mergi pe linkul de mai sus si documenteaza un pic si ai sa vezi ca o sa iti rezolvi singur masina! |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Reyes87 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 January 10 ![]() |
multumesc frumos de raspunsuri, o sa va urmez sfaturile
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310i
2000
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Pai tester tocmai ti-a zis sa nu le urmezi
![]() Acu serios, daca nu ai ventilator electric, eu zic ca trebuie carton. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
In primul rand verifica termostatul daca functioneaza corect (incerci alt termostat).
Daca ai elice pe motor (nu ELV), ii poti acoperi radiatorul, dar cu conditia sa fii atent la temperatura apei), daca ai ELV, NU II ACOPERI RADIATORUL !! Ai folosit vreodata solutii StopLeak ? Ai avut alte probleme de racire pana acum ? Aerisire ai incercat ? |
--------------------
r
m
2
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
probabil acum dacia ta a ajuns la normal, s-a aerisit singura. asa ca mai bine o lasi in pace.
ai facut aerisire ok cand ai schimbat radiatorul? locul unde sta acul pe bord, nu e unul foarte clar. depinde de termostat. asta toamna am luat termostat nou. daca stiam ca imi cere 250k pe el, ma lasam pagubas. dar dupa elanul cu care l-am cerut, mi-a fost nu stiu cum sa mai dau inapoi. la cel vechi, statea acul la jumate scala. la asta nou, la un sfert, in jos. amandoua de vaslui... mai strangge cu mana furtunul ala mare de la radiator la motor. vezi daca mai iese aer in borcan. This post has been edited by slaiciprian: 31 Jan 2010, 22:43 |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
Reyes87 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 January 10 ![]() |
elicea de la ventilator e pe aceeasi curea cu alternatoru. radiatoru e nou,nu curge, montarea lui am facuto la service si mi sa facut aerisire. cand apas pe furtuna ala gros de deasupra iasa bulbuci in borcan...dar poate sa fie si antigelu care revine inapoi in borcan cand apas, nu?o sa pun o poza cu bordul, o sa fac azi
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310i
2000
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
O aerisesti calumea si nu mai ai probleme. Daca ai termostatul bun nu ii pui carton. Daca este panarama ca al meu (am schimbat 5 pana acum..noi toate) ii bagi carton cand este mai frig. Dar mai arunci un ochi pe ceasul de temp. apei mai ales in aglomeratii.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bac. |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
Aceasi problema aparu si la mine de dimineata dar n.o bagai in seama ca eram prea obosit, acum seara ma plimbai putin si tot asa face, abia daca ajunge la jumate indicatorul, asta dupa 15min, iar cand pornii aeroterma incepu sa scada, nu baga caldura mai deloc, asta asa din senin fara sa umblu la ea, pe ger in 5-6 min aveam caldura in ea dar acum e jalnic. O s.o aerisesc dar nu cred sa fie asta.
Ce poate avea? This post has been edited by bac.: 4 Feb 2010, 08:49 |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
jorj3l |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 January 10 ![]() |
QUOTE(bac. @ 3 Feb 2010, 23:13) Aceasi problema aparu si la mine de dimineata dar n.o bagai in seama ca eram prea obosit, acum seara ma plimbai putin si tot asa face, abia daca ajunge la jumate indicatorul, asta dupa 15min, iar cand pornii aeroterma incepu sa scada, nu baga caldura mai deloc, asta asa din senin fara sa umblu la ea, pe ger in 5-6 min aveam caldura in ea dar acum e jalnic. O s.o aerisesc dar nu cred sa fie asta. Ce poate avea? poate s-a blocat termostatul pe deschis ori a aparut un por pe undeva si pierzi antigel.....sau caloriferul din masina s-a infundat, daca ai folosit in exces produse gen stop leak.. Vin si eu cu o intrebare catre voi, poate off-topic : Daca nu pot sa convig o persoana sub nici o forma ca nivelului lichidului de racire din borcanel trebuie sa fie intre min si maxim si persoana respectiva are grija ca acel vas sa fie plin ochi tot timpul, care pot fi urmarile ? Supapa din capac, da afara, la suprapresine ? Daca radiatorul e o prostie ieftina (cea mai) si supapa nu lucreaza, cedeaza ? Se poate aunge pana la prajirea garnit chiulasa ? Masina serveste la naveta...~140 km zilnic..... Multam` frumos ! |
--------------------
Dacia
"uan fre uan zirau"
1997/1310
|
|
Reyes87 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 January 10 ![]() |
am rezolvat prin schimbarea termostatului...era blocat pe deschis, astfel motoru nu apuca sa se incalzeasca pt ca antigelu circula de la inceput in circuit. cu 17 lei am rezolvat problema
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310i
2000
|
|
panter1 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Jorj3l, cauta un manual de intetinere sau de prezentare a masinii.. si arata-i persoanei ce scrie la sectiunea intretinere, cum recomanda fabricantii, inginerii care au creat aceasta masina.. pentru ca ei au dreptate, nu suntem noi mai destepti ca ei.. nu degeaba au scris pe borcan "min", "max". Nu are nici un rost sa umple borcanul cu antigel, este absolut inutil si face chiar rau, in mod sigur da si pe afara sau nu are unde sa dea si creste presiunea excesiv in instalatie datorita dilatatiei termice, deoarece si apa la temperatura isi mareste ca volumul, datorita presiunii care se formeaza acolo si care nu poate fi evacuata pe calea aerului prin acel dop se pot intampla lucruri urate, spargerea vasului mai ales cand este cald afara, etc etc.. probleme divers.. Mai ales daca merge 140km zilnic, imagineazati daca i s-ar sparge un furtun prin care circula apa.. pana isi va da seama motorul va fi distrus
![]() Si asta pentru ca imi dau seama ca persoana nu prea are habar de masini.. ![]() This post has been edited by panter1: 23 Feb 2010, 03:46 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Reyes87 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 January 10 ![]() |
oricum n-au fost rau intentionati...oamenii au vrut sa-mi dea o mana de ajutor si le multumesc.
|
--------------------
Dacia
Berlina 1310i
2000
|
|
Snoopz |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 7 July 08 ![]() |
La mine nu se incalzeste deloc(vorbesc din ce indica pe "ceas") adica nu urca nici pana la jumatate,sta la a 2a linie..,poate sa fie indicatorul stricat?
|
--------------------
NU
NU
NU
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ca sa verifici indicatorul scoti firul de la sonda de apa pentru ceas si il pui la masa (cu contactul pus) , acul de la ceas ar trebui sa se duca la maxim in dreapta daca indicatorul e bun . Daca indicatorul e bun poate fi sonda sau poate ti-a ramas termostatul blocat pe deschis si motorul nu se mai incazeste cat trebuie.
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:49 |