Referitor la viitorul Daciei Clasic, Ceva de citit...
![]() ![]() ![]() |
Referitor la viitorul Daciei Clasic, Ceva de citit...
Alexio |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|||
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Niste magari. Din punctul meu de vedere. Sunt dacii 1300 mai bune decat multe masini straine, ingrijite cu f multa pasiune de proprietarii lor. Dar hei...asta este Romania ce sa ne mai mire inca un abuz in plus.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
nu va suparati pe mine dar :
http://www.daciaclub.ro/Inspectia-tehnica-...31334-s510.html |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
om_bland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Era de asteptat ca cei de la I.T.P sa aiba ceva inpotriva daciilor 1300-1310 , tinand cont de interesele care sunt la mijloc de a scapa de masinile care au peste 30 ani sau aproape de 30 ani ...Nu ma mai mira faptul ca ne pun sa revenim de cate 2-3 ori. Rezista cine poate cu masinile pe sosele , doare cele cu adevarat bune . Cat despre scoaterea tuturor masinilor non-euro , nu poate fi vorba , pentru ca ar insemna sa scoata 1/2 din parcul auto roman pe treapta . Daca s-ar pune in aplicare aceasta lege , fiti siguri ca se vor face proteste in randul posesorilor de aceste autovehicole . Atat timp cat statul nu ofera aceleasi sanse cetatenilor ( egalitatea de sanse) de-asi permite fiecare dintre noi sa schimbe masina , aceasta lege nu poate fi pusa in aplicare .
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
brunner |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
Ziceti mersi ca nu stati in Marea Britanie, as vedeti acolo ITP (MOT) la sange, nu lejeritatea de la noi. Te pica si daca stergatoarele nu sterg cum trebuie parbrizul.
|
--------------------
M
M
1
|
|
kog |
![]()
Post
#6
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ale mele sterg
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Alexio |
![]()
Post
#7
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Eu am stergatoare pe silicon de 190 lei setul
![]() ![]() This post has been edited by Alexio: 12 Jan 2010, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
N E S |
![]()
Post
#8
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Au iti zic eu. A mea spre exeplu e din 99. Lucrata si bibilita la sange. De ce a vrut sa ma respinga? din cauza unui semnalizator de pe aripa care nu facea contact cum trebuie si avea pauze. In final am dat 160 lei. concluzia o trageti voi.
This post has been edited by N E S: 12 Jan 2010, 21:24 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#9
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Concluzia e că dacă n-ai nicio problemă, treci. Cum e și normal.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Alexio |
![]()
Post
#10
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Deci sa stau linistit cu a mea din 1998? mecanic chiar nu au de ce sa se lege... motor de 50000 km... frane noi... bucsaraie pivoti noi... tamburi noi... nah... ai dracu...
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#11
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
brunner |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
De curiozitate, MOT Testers Manual
http://www.motuk.co.uk/manual/contents.htm |
--------------------
M
M
1
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ar fi interesant de studiat și manualul SVA test, la care se încadrează majoritatea Daciilor Berline din zilele noastre, din cauza modificărilor aduse...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Merced |
![]()
Post
#14
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
O idee importanta pe care n-o mentioneaza multi, referitor strict la Daciile 1300, care n-au servofrana. Nu te primesc multe statii ITP din start, pentru ca nu pot sa faca testul de frane. Asta pentru cei care s-ar simti descurajati de la inceput.
Dupaia o masina bine intretinuta, n-are de ce sa fie respinsa, nu cred ca o sa caute toti nod in papura, chiar si aia de la RAR s-ar bucura daca o blocheaza pe rampa, sa vada ca nu-i o ragalie, ci o masina foarte ok. Problema e ca nu prea mai sunt masini d-astea. Cineva zicea mai sus ca masina lui e "lucrata" la sange. Pai masina trebuie intretinuta, nu sudata de 20 de ori, carpita, "bibilita". Daca a ajuns in stadiu asta normal ca-i greu sa se dea ITP-ul, mai ales din prima. Ca mereu o sa trebuiasca sa "lucrezi" ceva la ea. Partea cu SH-urile care primesc ITP din prima, desi unele n-ar corespunde mi se pare mai ingrijoratoare. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#15
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#16
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
QUOTE(brunner @ 12 Jan 2010, 20:51) Ziceti mersi ca nu stati in Marea Britanie, as vedeti acolo ITP (MOT) la sange, nu lejeritatea de la noi. Te pica si daca stergatoarele nu sterg cum trebuie parbrizul. In Spania am pe cineva care a luat ITP cu masina lovita. Acolo se verifica doar ca masina sa corespunda normelor de siguranta. Doar noi suntem mai catolici decat Papa. Avem printre cele mai drastice bareme de acordare a inspectiei din Europa. Ex:la inspectia mea,mi-a scris in fisa aia de respingere si faptul ca aveam geamul blocat. Franele mi-au trecut,insa mi-a trecut sa schimb si repartitorul de frana ca e prea ruginit. |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
parpanel |
![]()
Post
#17
|
![]() Calator Group: Members Posts: 805 Joined: 11 March 05 ![]() |
Spania este cel mai bun exemplu
![]() |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Ambition
|
|
N E S |
![]()
Post
#18
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Merced @ 16 Jan 2010, 12:42) O idee importanta pe care n-o mentioneaza multi, referitor strict la Daciile 1300, care n-au servofrana. Nu te primesc multe statii ITP din start, pentru ca nu pot sa faca testul de frane. Asta pentru cei care s-ar simti descurajati de la inceput. Dupaia o masina bine intretinuta, n-are de ce sa fie respinsa, nu cred ca o sa caute toti nod in papura, chiar si aia de la RAR s-ar bucura daca o blocheaza pe rampa, sa vada ca nu-i o ragalie, ci o masina foarte ok. Problema e ca nu prea mai sunt masini d-astea. Cineva zicea mai sus ca masina lui e "lucrata" la sange. Pai masina trebuie intretinuta, nu sudata de 20 de ori, carpita, "bibilita". Daca a ajuns in stadiu asta normal ca-i greu sa se dea ITP-ul, mai ales din prima. Ca mereu o sa trebuiasca sa "lucrezi" ceva la ea. Partea cu SH-urile care primesc ITP din prima, desi unele n-ar corespunde mi se pare mai ingrijoratoare. Aici ai inteles prost iarta-ma ca zic....dar prin faptul ca am zis ca e lucrata...nu am zis carpita...iar bibilita se refera la faptul ca o intretin cat pot de mult. Masina a avut o perioada de stat in garaj, drept urmare a intrat in reparatie capitala...schimbat consumabile, reglat totul ca la carte, verificari si tot tacamul. |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
ATM |
![]()
Post
#19
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca adevarul e , ca de obicei, undeva la mijloc. ITP mai strict n-ar fi totusi un lucru chiar rau, daca e facut cu cap. Adica sa se ia si de cei care isi pun faruri de 100W, isi innegresc stopurile, si fac masina congelator. Si intr-adevar, hai sa recunoastem ca destule Dacii (dar si alte marci) care le gasesti pe drumurile patriei sunt cu adevarat cazane. Deci e oarecum normal sa aiba o rata mai mare de respingere. Bine, de aici si pana a respinge o Dacie doar pentru ca e Dacie, mai e cale lunga.
This post has been edited by ATM: 24 Jan 2010, 09:17 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu nu cred ca isi permite cineva sa respinga o masina doar pentru ca e Dacie. In felul asta si-ar pierde clienti.
De ce nu recunoasteti ca atunci cand ati fost respinsi au fost motive intemeiate. Un bec ce semnalizeaza cand vrea el mi se pare un motiv intemeiat sa fiti respins. Poate ca aveti impresia ca bibiliti masinile si bagati foarte multi bani in ele. La calitatea consumabilelor pentru Dacii si starea drumurilor de la noi fiti sigur ca mai mereu o sa aveti o bucsa uzata pe undeva. Am colegi cu dacii care la 1-2 luni schimba pivotii, asta e....... |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
om_bland |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
$$ilvviu ai dreptate in cele spuse de dumneavoastra , dar si piesele care se fac in ziua de azi pentru dacii sunt de o proasta calitate
![]() ![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
N E S |
![]()
Post
#22
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Adevarul e ca nici piesele nu te mai ajuta....am ajuns la concluzia ca de 1000 de ori sunt mai bune piese de acum zeci de ani fata de porcariile ce se fac acum in doru lelii....in unele cazuri bineinteles. Aici mai tine si de noroc. Fiinca iti zic eu daca faceam piese calumea din pct de vedere calitativ, nu mai existau cazuri in care se schimbau pivoti la 2 luni, etc.
om_bland mi-ai luat-o inainte ![]() si nici drumuri nu sunt. ca daca am avea drumuri mai bune -> piesele tin mai mult -> mai putine griji la ITP. Parerea mea This post has been edited by N E S: 24 Jan 2010, 11:28 |
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
Club12TRS |
![]()
Post
#23
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa supar pe nimeni, dar sunt fabulatii ce s-a scris in acest topic si, mai ales, in acel articol. Eu sunt mecanic auto, cunosc multa lume prin service-urile din Bucuresti si, bineinteles, la statiile ITP.
La verificare intra orice epava, oricat de rupta, ingineru' abia asteapta sa-ti ia taxa, nu-l intereseaza ca masina ta e Dacia rupta-n doua sau Subaru Impreza nou-nouta. Ca-ti da revenire, asta e altceva. Eu am dus Oltcit-uri la ITP. Oltcit-uri bune, nu epave. In afara de o anvelopa care nu corespundea sau de ceva zgarieturi, la care s-a mai inchis ochii, masinile au corespuns verificarilor si au trecut testele "pe bune". Chiar si testele de noxe (la Oltcit-ul meu am scos noxe euro3). Anul trecut am admirat o Skoda 1000 MB, intr-o stare ireprosabila, care a trecut cu brio testarile ITP. Probleme sunt, intr-adevar, la masinile fara servofrana. Masinilor fara servofrana li se masoara si forta cu care se apasa pedala de frana. Multe statii ITP nu mai au acest dispozitiv de masurare - pedometrul - si clar nu pot verifica. Dar "reteta" e simpla: sa ai frane acceptabile, sa nu ai gauri in podea / lonjeroane / praguri, fara lovituri vizibile, parbriz necrapat, fara jante cat casa si fara dubiosenii in compartimentul motor. Cat priveste asa-zisa intentie a EU de a scoate din uz masinile non-euro, credeti sau nu, este zvon lansat de nenorocitul de Tariceanu pe vremea cand era prim ministru, stiu asta din surse sigure. Al cui e Citroen Romania si cine e Presedintele Asociatiei Importatorilor Auto din Romania? ![]() Nu mai tremurati, copii. daca aveti masinutele decente, luati si ITP. Multi km va doresc! Si nu va grabiti sa cumparati "plastice de ultima generatie"! |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
om_bland |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Club12TRS sunt de acord cu dvs in ceea ce spuneti mai ales in ultimu paragraf , dar ... cum sa ma simt eu ca posesor de dacie veche , cand vad ca cei din jurul meu au masini performante , confort si toate cele
![]() |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#25
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@om_bland - nu mi-o lua in nume de rau dar cred ca este vorba de o problema de perceptie. Personal la mine se uita lumea cu admiratie la Daciuta mea, chit ca este ultima 1310 de pe o strada intreaga, iar eu sunt cit se poate de mindru de ea, pentru felul in care se comportat pe sosea, pentru locurile pe care le-am vizitat cu ea, si mai ales pentru faptul ca in urma cu 2 ani la Brasov dupa vre-o 3 nopti consecutive cu -20 de grade a pornit la prima cheie in timp ce alte masini ultimul raget aveau probleme cu pornirea. In plus de asta scaunele sunt destul de confortabile, iarna am caldura de stau in tricou iar la capitolul consum nu ma surclaseaza decit masini gen Tico, Matiz, etc.
P.s. Se spunea pe aici ca unii posesori de Dacie schimba pivotii la doua luni. Personal pe dreapta am pivotii originali din fabrica, si pe forum s-au postat in numeroase rinduri si coduri pentru pivoti de R12, fabricati in strainatate care sunt net superior calitativ celor de pe piata, dar costa. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
driverx |
![]()
Post
#26
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
turturel |
![]()
Post
#27
|
![]() membrisor Group: Members Posts: 1.385 Joined: 2 May 08 From: Braila ![]() |
de curiozitate draivar..te intreb..stii despre ce masina e vorba? replica asta cu rasul e cat se poate de injositoare ca sa spun asa(chiar daca e undercover)..e ca si cum i-ai spune.."dute baahh..cu dacia ta..ca racai la geamuri..sau stai cu prosopu' in mana iarna in masina de iti stergi parbrizu'". cel putin eu asta inteleg.
sa aveti drumuri bune cu itp-ul luat! This post has been edited by turturel: 31 Jan 2010, 14:50 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 confort
|
|
catalin7070 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.208 Joined: 1 September 07 From: Alba Iulia ![]() |
http://classiccar.3xforum.ro/post/2932/1/D..._doisprezecele/
... ca sa mai temperam "ura " fata de Dacia 1300 ![]() This post has been edited by catalin7070: 31 Jan 2010, 15:57 |
--------------------
Renault, Volkswagen
10, T2
1968, 1976
- 1 - VL - 1007
|
|
sebibv |
![]()
Post
#29
|
Sustinator al industriei romanesti! Group: Members Posts: 134 Joined: 16 August 09 ![]() |
Eu inca am o dacie veche pe care urmeaza sa o dau la rabla.
Nu am luat-o de noua. AM cumparat-o in 96 si cica, ar fi avut motorul facut in 95 (nu stiu daca este asa). Cert este ca mi-a pornit si la -25 de grade (bine, am luat bateria in casa, ca e veche), si le dadeam clasa multora cu masini mai noi. Ce am observa, fata de logan de exemplu, scaunele sunt MULT mai confortabile. Oricum, la revizia din 2008 nu am avut probleme decat cu cauciucurile care ce-i drept nu aveau aceleasi profile (fata spate) si cu o mica scurgere de ulei. Chiar si cu frana a fost ok, penru ca "atunci nu erau dotate cu servo"... Dar eu nu inteleg ceva...ce daca nu are servo? Poate ca nu sunt eu obisnouit, dar a mea se conduce mai bine decat una din 2001 cu servo...si nu mai vorbesc de un logan care avea frana fff sensibila. Nu stiu, dar sincer, imi place sa simt contactul cu masina...daca franele ar fi perfecte (si nu au cum sa fie dupa 25 de ani) cred ca as prefera in continuare o frana clasica. Mentionez ca am totusi un stil de condus de "pensionar". |
--------------------
Dacia
Logan PH2
2010
|
|
om_bland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
@sebibv , spune-mi te rog frumos daca vrei , ce masina urmezi sa-ti iei ? Si ce te determina sa o dai? doar dorinta de a opta pentru o masina de generatie noua? sau ai si alte motive care te-au determinat sa iei aceasta masura radicala?
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:50 |