DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Referitor la viitorul Daciei Clasic, Ceva de citit...

Alexio
post 12 Jan 2010, 13:53
Post #1


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Am gasit acest link pentru cine intereseaza. Eu nu comentez nimic momentan.

http://www.romanialibera.ro/a169807/rl-inc...-de-masini.html

Sunt curios daca chiar toate Clasicele 1300-1310... etc vor pati asa indiferent de anul de fabricatie.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 12 Jan 2010, 14:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Niste magari. Din punctul meu de vedere. Sunt dacii 1300 mai bune decat multe masini straine, ingrijite cu f multa pasiune de proprietarii lor. Dar hei...asta este Romania ce sa ne mai mire inca un abuz in plus.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 12 Jan 2010, 19:34
Post #3


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti






--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 12 Jan 2010, 20:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Era de asteptat ca cei de la I.T.P sa aiba ceva inpotriva daciilor 1300-1310 , tinand cont de interesele care sunt la mijloc de a scapa de masinile care au peste 30 ani sau aproape de 30 ani ...Nu ma mai mira faptul ca ne pun sa revenim de cate 2-3 ori. Rezista cine poate cu masinile pe sosele , doare cele cu adevarat bune . Cat despre scoaterea tuturor masinilor non-euro , nu poate fi vorba , pentru ca ar insemna sa scoata 1/2 din parcul auto roman pe treapta . Daca s-ar pune in aplicare aceasta lege , fiti siguri ca se vor face proteste in randul posesorilor de aceste autovehicole . Atat timp cat statul nu ofera aceleasi sanse cetatenilor ( egalitatea de sanse) de-asi permite fiecare dintre noi sa schimbe masina , aceasta lege nu poate fi pusa in aplicare .


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 12 Jan 2010, 20:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




Ziceti mersi ca nu stati in Marea Britanie, as vedeti acolo ITP (MOT) la sange, nu lejeritatea de la noi. Te pica si daca stergatoarele nu sterg cum trebuie parbrizul.


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 12 Jan 2010, 20:52
Post #6


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




ale mele sterg tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 12 Jan 2010, 21:14
Post #7


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu am stergatoare pe silicon de 190 lei setul smile.gif) costa mai mult decat parbrizul smile.gif). Dar sunt curios daca si cu daciile din 1997+ au ceva. Eu am nevoie sa ii fac ITP-ul la anu prin primavara.

This post has been edited by Alexio: 12 Jan 2010, 21:16


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 12 Jan 2010, 21:23
Post #8


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Au iti zic eu. A mea spre exeplu e din 99. Lucrata si bibilita la sange. De ce a vrut sa ma respinga? din cauza unui semnalizator de pe aripa care nu facea contact cum trebuie si avea pauze. In final am dat 160 lei. concluzia o trageti voi.

This post has been edited by N E S: 12 Jan 2010, 21:24


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Jan 2010, 21:24
Post #9


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Concluzia e că dacă n-ai nicio problemă, treci. Cum e și normal.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 12 Jan 2010, 21:30
Post #10


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Deci sa stau linistit cu a mea din 1998? mecanic chiar nu au de ce sa se lege... motor de 50000 km... frane noi... bucsaraie pivoti noi... tamburi noi... nah... ai dracu...


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 12 Jan 2010, 21:34
Post #11


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(brunner @ 12 Jan 2010, 21:51)
Ziceti mersi ca nu stati in Marea Britanie, as vedeti acolo ITP (MOT) la sange, nu lejeritatea de la noi. Te pica si daca stergatoarele nu sterg cum trebuie parbrizul.
*



Sau in Franta cu ITP-ul la fiecare 5 ani. biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 12 Jan 2010, 21:37
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




De curiozitate, MOT Testers Manual
http://www.motuk.co.uk/manual/contents.htm


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Jan 2010, 21:41
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ar fi interesant de studiat și manualul SVA test, la care se încadrează majoritatea Daciilor Berline din zilele noastre, din cauza modificărilor aduse...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Jan 2010, 12:42
Post #14


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




O idee importanta pe care n-o mentioneaza multi, referitor strict la Daciile 1300, care n-au servofrana. Nu te primesc multe statii ITP din start, pentru ca nu pot sa faca testul de frane. Asta pentru cei care s-ar simti descurajati de la inceput.
Dupaia o masina bine intretinuta, n-are de ce sa fie respinsa, nu cred ca o sa caute toti nod in papura, chiar si aia de la RAR s-ar bucura daca o blocheaza pe rampa, sa vada ca nu-i o ragalie, ci o masina foarte ok.
Problema e ca nu prea mai sunt masini d-astea. Cineva zicea mai sus ca masina lui e "lucrata" la sange. Pai masina trebuie intretinuta, nu sudata de 20 de ori, carpita, "bibilita". Daca a ajuns in stadiu asta normal ca-i greu sa se dea ITP-ul, mai ales din prima. Ca mereu o sa trebuiasca sa "lucrezi" ceva la ea.
Partea cu SH-urile care primesc ITP din prima, desi unele n-ar corespunde mi se pare mai ingrijoratoare.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 16 Jan 2010, 22:12
Post #15


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(Merced @ 16 Jan 2010, 12:42)
Partea cu SH-urile care primesc ITP din prima, desi unele n-ar corespunde mi se pare mai ingrijoratoare.
*


Da asa este si eu ma gindesc cum dracu trec unii itp-ul, bine noi stim cum...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 18 Jan 2010, 17:13
Post #16


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




QUOTE(brunner @ 12 Jan 2010, 20:51)
Ziceti mersi ca nu stati in Marea Britanie, as vedeti acolo ITP (MOT) la sange, nu lejeritatea de la noi. Te pica si daca stergatoarele nu sterg cum trebuie parbrizul.
*




In Spania am pe cineva care a luat ITP cu masina lovita.
Acolo se verifica doar ca masina sa corespunda normelor de siguranta.
Doar noi suntem mai catolici decat Papa.
Avem printre cele mai drastice bareme de acordare a inspectiei din Europa.
Ex:la inspectia mea,mi-a scris in fisa aia de respingere si faptul ca aveam geamul blocat.
Franele mi-au trecut,insa mi-a trecut sa schimb si repartitorul de frana ca e prea ruginit.


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 19 Jan 2010, 09:38
Post #17


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Spania este cel mai bun exemplu biggrin.gif.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 21 Jan 2010, 08:57
Post #18


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




QUOTE(Merced @ 16 Jan 2010, 12:42)
O idee importanta pe care n-o mentioneaza multi, referitor strict la Daciile 1300, care n-au servofrana. Nu te primesc multe statii ITP din start, pentru ca nu pot sa faca testul de frane. Asta pentru cei care s-ar simti descurajati de la inceput.
Dupaia o masina bine intretinuta, n-are de ce sa fie respinsa, nu cred ca o sa caute toti nod in papura, chiar si aia de la RAR s-ar bucura daca o blocheaza pe rampa, sa vada ca nu-i o ragalie, ci o masina foarte ok.
Problema e ca nu prea mai sunt masini d-astea. Cineva zicea mai sus ca masina lui e "lucrata" la sange. Pai masina trebuie intretinuta, nu sudata de 20 de ori, carpita, "bibilita". Daca a ajuns in stadiu asta normal ca-i greu sa se dea ITP-ul, mai ales din prima. Ca mereu o sa trebuiasca sa "lucrezi" ceva la ea.
Partea cu SH-urile care primesc ITP din prima, desi unele n-ar corespunde mi se pare mai ingrijoratoare.
*



Aici ai inteles prost iarta-ma ca zic....dar prin faptul ca am zis ca e lucrata...nu am zis carpita...iar bibilita se refera la faptul ca o intretin cat pot de mult. Masina a avut o perioada de stat in garaj, drept urmare a intrat in reparatie capitala...schimbat consumabile, reglat totul ca la carte, verificari si tot tacamul.


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 24 Jan 2010, 09:16
Post #19


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Eu cred ca adevarul e , ca de obicei, undeva la mijloc. ITP mai strict n-ar fi totusi un lucru chiar rau, daca e facut cu cap. Adica sa se ia si de cei care isi pun faruri de 100W, isi innegresc stopurile, si fac masina congelator. Si intr-adevar, hai sa recunoastem ca destule Dacii (dar si alte marci) care le gasesti pe drumurile patriei sunt cu adevarat cazane. Deci e oarecum normal sa aiba o rata mai mare de respingere. Bine, de aici si pana a respinge o Dacie doar pentru ca e Dacie, mai e cale lunga.

This post has been edited by ATM: 24 Jan 2010, 09:17


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Jan 2010, 10:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu nu cred ca isi permite cineva sa respinga o masina doar pentru ca e Dacie. In felul asta si-ar pierde clienti.
De ce nu recunoasteti ca atunci cand ati fost respinsi au fost motive intemeiate. Un bec ce semnalizeaza cand vrea el mi se pare un motiv intemeiat sa fiti respins.
Poate ca aveti impresia ca bibiliti masinile si bagati foarte multi bani in ele. La calitatea consumabilelor pentru Dacii si starea drumurilor de la noi fiti sigur ca mai mereu o sa aveti o bucsa uzata pe undeva.
Am colegi cu dacii care la 1-2 luni schimba pivotii, asta e.......


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 24 Jan 2010, 11:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




$$ilvviu ai dreptate in cele spuse de dumneavoastra , dar si piesele care se fac in ziua de azi pentru dacii sunt de o proasta calitate sad.gif . Asta este , noi ce care avem daciile trebuie sa suportam consecintele ( cat vom mai tine daciile) . Nu mai are nimeni niciun interes sa faca piese de calitate , cand daciile sunt din ce in ce mai putine mellow.gif


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
N E S
post 24 Jan 2010, 11:26
Post #22


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




Adevarul e ca nici piesele nu te mai ajuta....am ajuns la concluzia ca de 1000 de ori sunt mai bune piese de acum zeci de ani fata de porcariile ce se fac acum in doru lelii....in unele cazuri bineinteles. Aici mai tine si de noroc. Fiinca iti zic eu daca faceam piese calumea din pct de vedere calitativ, nu mai existau cazuri in care se schimbau pivoti la 2 luni, etc.

om_bland mi-ai luat-o inainte biggrin.gif

si nici drumuri nu sunt. ca daca am avea drumuri mai bune -> piesele tin mai mult -> mai putine griji la ITP. Parerea mea

This post has been edited by N E S: 24 Jan 2010, 11:28


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 28 Jan 2010, 12:50
Post #23


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Nu vreau sa supar pe nimeni, dar sunt fabulatii ce s-a scris in acest topic si, mai ales, in acel articol. Eu sunt mecanic auto, cunosc multa lume prin service-urile din Bucuresti si, bineinteles, la statiile ITP.
La verificare intra orice epava, oricat de rupta, ingineru' abia asteapta sa-ti ia taxa, nu-l intereseaza ca masina ta e Dacia rupta-n doua sau Subaru Impreza nou-nouta. Ca-ti da revenire, asta e altceva.
Eu am dus Oltcit-uri la ITP. Oltcit-uri bune, nu epave. In afara de o anvelopa care nu corespundea sau de ceva zgarieturi, la care s-a mai inchis ochii, masinile au corespuns verificarilor si au trecut testele "pe bune". Chiar si testele de noxe (la Oltcit-ul meu am scos noxe euro3). Anul trecut am admirat o Skoda 1000 MB, intr-o stare ireprosabila, care a trecut cu brio testarile ITP.
Probleme sunt, intr-adevar, la masinile fara servofrana. Masinilor fara servofrana li se masoara si forta cu care se apasa pedala de frana. Multe statii ITP nu mai au acest dispozitiv de masurare - pedometrul - si clar nu pot verifica. Dar "reteta" e simpla: sa ai frane acceptabile, sa nu ai gauri in podea / lonjeroane / praguri, fara lovituri vizibile, parbriz necrapat, fara jante cat casa si fara dubiosenii in compartimentul motor.
Cat priveste asa-zisa intentie a EU de a scoate din uz masinile non-euro, credeti sau nu, este zvon lansat de nenorocitul de Tariceanu pe vremea cand era prim ministru, stiu asta din surse sigure. Al cui e Citroen Romania si cine e Presedintele Asociatiei Importatorilor Auto din Romania? smile.gif
Nu mai tremurati, copii. daca aveti masinutele decente, luati si ITP. Multi km va doresc! Si nu va grabiti sa cumparati "plastice de ultima generatie"!


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 28 Jan 2010, 20:53
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Club12TRS sunt de acord cu dvs in ceea ce spuneti mai ales in ultimu paragraf , dar ... cum sa ma simt eu ca posesor de dacie veche , cand vad ca cei din jurul meu au masini performante , confort si toate cele biggrin.gif . Personal ma simt aiurea cand vad ca sunt singurul de pe scara care mai am dacie . Sunt zile in care as vrea cu orice pret sa scap de ea ... cel putin sa stiu ca nu mai am dacie ... ca vecinii nu ma privesc ciudat cand ma vad ca de 21 ani decand m-am mutat in bloc m-am dus cu acceasi dacie .... si in prezent pe aceeasi o am din 1984 .


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 30 Jan 2010, 19:38
Post #25


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




@om_bland - nu mi-o lua in nume de rau dar cred ca este vorba de o problema de perceptie. Personal la mine se uita lumea cu admiratie la Daciuta mea, chit ca este ultima 1310 de pe o strada intreaga, iar eu sunt cit se poate de mindru de ea, pentru felul in care se comportat pe sosea, pentru locurile pe care le-am vizitat cu ea, si mai ales pentru faptul ca in urma cu 2 ani la Brasov dupa vre-o 3 nopti consecutive cu -20 de grade a pornit la prima cheie in timp ce alte masini ultimul raget aveau probleme cu pornirea. In plus de asta scaunele sunt destul de confortabile, iarna am caldura de stau in tricou iar la capitolul consum nu ma surclaseaza decit masini gen Tico, Matiz, etc.

P.s. Se spunea pe aici ca unii posesori de Dacie schimba pivotii la doua luni. Personal pe dreapta am pivotii originali din fabrica, si pe forum s-au postat in numeroase rinduri si coduri pentru pivoti de R12, fabricati in strainatate care sunt net superior calitativ celor de pe piata, dar costa.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 30 Jan 2010, 19:42
Post #26


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(STORMTROOPER @ 30 Jan 2010, 19:38)
.... iarna am caldura de stau in tricou ....
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 31 Jan 2010, 14:49
Post #27


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




de curiozitate draivar..te intreb..stii despre ce masina e vorba? replica asta cu rasul e cat se poate de injositoare ca sa spun asa(chiar daca e undercover)..e ca si cum i-ai spune.."dute baahh..cu dacia ta..ca racai la geamuri..sau stai cu prosopu' in mana iarna in masina de iti stergi parbrizu'". cel putin eu asta inteleg.
sa aveti drumuri bune cu itp-ul luat!

This post has been edited by turturel: 31 Jan 2010, 14:50


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin7070
post 31 Jan 2010, 14:52
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.208
Joined: 1 September 07
From: Alba Iulia




http://classiccar.3xforum.ro/post/2932/1/D..._doisprezecele/
... ca sa mai temperam "ura " fata de Dacia 1300 smile.gif

This post has been edited by catalin7070: 31 Jan 2010, 15:57


--------------------
Renault, Volkswagen 10, T2 1968, 1976 - 1 - VL - 1007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebibv
post 31 Jan 2010, 15:43
Post #29


Sustinator al industriei romanesti!


Group: Members
Posts: 134
Joined: 16 August 09




Eu inca am o dacie veche pe care urmeaza sa o dau la rabla.
Nu am luat-o de noua. AM cumparat-o in 96 si cica, ar fi avut motorul facut in 95 (nu stiu daca este asa).
Cert este ca mi-a pornit si la -25 de grade (bine, am luat bateria in casa, ca e veche), si le dadeam clasa multora cu masini mai noi.
Ce am observa, fata de logan de exemplu, scaunele sunt MULT mai confortabile.
Oricum, la revizia din 2008 nu am avut probleme decat cu cauciucurile care ce-i drept nu aveau aceleasi profile (fata spate) si cu o mica scurgere de ulei.
Chiar si cu frana a fost ok, penru ca "atunci nu erau dotate cu servo"...
Dar eu nu inteleg ceva...ce daca nu are servo?
Poate ca nu sunt eu obisnouit, dar a mea se conduce mai bine decat una din 2001 cu servo...si nu mai vorbesc de un logan care avea frana fff sensibila.
Nu stiu, dar sincer, imi place sa simt contactul cu masina...daca franele ar fi perfecte (si nu au cum sa fie dupa 25 de ani) cred ca as prefera in continuare o frana clasica. Mentionez ca am totusi un stil de condus de "pensionar".


--------------------
Dacia Logan PH2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 31 Jan 2010, 15:55
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




@sebibv , spune-mi te rog frumos daca vrei , ce masina urmezi sa-ti iei ? Si ce te determina sa o dai? doar dorinta de a opta pentru o masina de generatie noua? sau ai si alte motive care te-au determinat sa iei aceasta masura radicala?


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:50
Forum Renault